Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: v laufu teď zrovna není, ale i přesto je to nejlepší jezdec! Vyhrát prostě musí!
Mimochodem mám vždycky velkou radost, když vyhraje Max, Carlos nebo v minulosti TroyC. To vždycky dokonale zavírá hubu těm náctiletým, kteří jezdce ke třicítce posílají do důchodu. Pamatuju si, jak tady někteří posílali Rossiho do důchodu už před pěti lety...no jo 28, to už člověku kyne hrob!
JJ . o tom, že by měl být marcovi odebrán jeho bodový zisk se ale dovídám zde prvně od Tebe. Ale holt čemu se vlastně na těchto objektivních stránkách divím... Ony vlastně nepíšou články jen proto, aby se lidé hádali, jakpak by mohly...
Marex: však já souhlasím s tím, jak to dopadlo, jenom to měl platit tým.
K tomu pivečku Ti přeju dobrou chuť. Zvlášť když si ho budeš platit a mně taky!
Nuvolari: To by bylo nefér vůči Marcovi ještě víc, než pokuta přímo jemu, když jak sám tvrdíš, měl ji dostat tým, ne on.
Ps: Pivečko je sice daleko,avšak zřím již jeho kontury a na patře mém, téměř skví se pocit doušku prvního, tak chladného a řízného.
To Rado: No nevím,kdo je nýmand???
...Za tento prohřešek byl Malendri po závodě písemně napomenut a jeho tým potrestán pokutou 3000,- Eur. Proti tomuto trestu byl podán k FIM protest s tím, že by měly být Melandrimu odebrány získané body. FIM dnes potvrdilo trest ředitele závodu a definitivně tak uzavřelo celou záležitost.
Vcelku dobré řešení, čekal jsem, že dají nějaké ty vteřiny a tím pádem body dolů, ale dořešili to pokutou, OK. Jenom nechápu, proč ji měl platit Melandri a ne tým.
Jolly, Rado: vy jste věděli, jak se podle reglementů SBK trestá takové provinění?
Tady nešlo o nějaký zisk pro Aprilii. Tohle bylo jasným vyhlášením války. Znamená to:"Hlídáme si vás a nedáme vám chvilku klidu." BMW bude nyní muset mnohem více hlídat jiné věci, než "pouhé" závodění. Může to znervóznit a z toho může být snazší cesta k titulu.
Nuvolari: Nevím, koho můžeš myslet... lepší než Marco... nemyslíš snad Neukirchnera? Ten už WSBK nejezdí kámo.
Marex: máš pravdu je!...hned po Maxovi!
Nuvolari: Baylisstic byl přímým důkazem tvých slov. Nejlepším jezdcem WSBK je ale Marco.
Marex: v laufu teď zrovna není, ale i přesto je to nejlepší jezdec! Vyhrát prostě musí!
Mimochodem mám vždycky velkou radost, když vyhraje Max, Carlos nebo v minulosti TroyC. To vždycky dokonale zavírá hubu těm náctiletým, kteří jezdce ke třicítce posílají do důchodu. Pamatuju si, jak tady někteří posílali Rossiho do důchodu už před pěti lety...no jo 28, to už člověku kyne hrob!
Pity: Kdyby ... na kdyby se co?
A hlavně kdyby platily ty výsledky jak bylo ze zač. tak ma Aprilie na stupních vítězů Lavertyho.
JJ . o tom, že by měl být marcovi odebrán jeho bodový zisk se ale dovídám zde prvně od Tebe. Ale holt čemu se vlastně na těchto objektivních stránkách divím... Ony vlastně nepíšou články jen proto, aby se lidé hádali, jakpak by mohly...
Nuvolari: Max se ti zdá být v takovém laufu?
Marex: však já souhlasím s tím, jak to dopadlo, jenom to měl platit tým.
K tomu pivečku Ti přeju dobrou chuť. Zvlášť když si ho budeš platit a mně taky!
Nuvolari: To by bylo nefér vůči Marcovi ještě víc, než pokuta přímo jemu, když jak sám tvrdíš, měl ji dostat tým, ne on.
Ps: Pivečko je sice daleko,avšak zřím již jeho kontury a na patře mém, téměř skví se pocit doušku prvního, tak chladného a řízného.
To Rado: No nevím,kdo je nýmand???
...Za tento prohřešek byl Malendri po závodě písemně napomenut a jeho tým potrestán pokutou 3000,- Eur. Proti tomuto trestu byl podán k FIM protest s tím, že by měly být Melandrimu odebrány získané body. FIM dnes potvrdilo trest ředitele závodu a definitivně tak uzavřelo celou záležitost.
Vcelku dobré řešení, čekal jsem, že dají nějaké ty vteřiny a tím pádem body dolů, ale dořešili to pokutou, OK. Jenom nechápu, proč ji měl platit Melandri a ne tým.
Jolly, Rado: vy jste věděli, jak se podle reglementů SBK trestá takové provinění?
Tady nešlo o nějaký zisk pro Aprilii. Tohle bylo jasným vyhlášením války. Znamená to:"Hlídáme si vás a nedáme vám chvilku klidu." BMW bude nyní muset mnohem více hlídat jiné věci, než "pouhé" závodění. Může to znervóznit a z toho může být snazší cesta k titulu.
L&B: Copak ze všeho musí být zisk? Snad v ČR!
Kubát: Odkud máš tohle info?
nakonec se prej ukázalo, že mechanici aprilie pracovali taky na jednom biky po časovém limitu 3 min
takze jak na tom Aprilie vydelala?
Jolly > to si mysleli jen nýmandi na zdejší diskusi, u Aprilie o ubrání bodů nebyla zmínka
Sakra a oni mysleli,že Marcovi umažou body