Vermeulen: Potřebuji rezervní motocykl

Obě tréninkové části v Assenu ukončil tovární jezdec Kawasaki Chris Vermeulen hodně předčasně. V první objel 7, ve druhé pak 14 kol. Důvodem byly dvě poruchy motorů jeho motocyklu.

Vermeulen: Potřebuji rezervní motocykl
"Ano, měli jsme nějaké problémy s motory", potvrzuje týmový šéf Paul Risbridger. Jistě, to se může stát, ovšem problém je úplně někde jinde. Jak jsme již psali na našem webu, tak továrna Kawasaki měla původní budget pouze pro dva jezdce a na čtyři motocykly. Pak se však zranili oba vytipování jezdci Vermuelen a Lascorz a tým angažoval ještě jako třetího Toma Sykese. Takže se skoro nic nezměnilo, jen s tím rozdílem, že jsou tři tovární jezdci a pouhé čtyři motocykly. "Není to vůbec jednoduché, pro více motocyklů potřebujeme více náhradních dílů. A samozřejmě, že prioritu má náš současný jezdec číslo "1" a tím je Tom Sykes. Ten má také náhradní motocykl", říká dále Risbridger.
Pro Lascorze byl nakonec sestaven pátý motocykl - z náhradních dílů. A Vermeulen ho prostě nemá: "Potřebuji najet hodně kilometrů, potřebuji získat základní nastavení a to se mně zatím nepodařilo, neboť jsem objel jen několik kol. Jistě, porucha motoru, to se může stát, ale proto přece existuje náhradní motocykl. Je tedy jasně po Assenu zřetelné, že potřebujeme nutně šestý motocykl", říká dost naštvaně Chris Vermeulen.
Faktem ale je, že po skoro roční pauze - naposled závodil Vermeulen u nás v Brně v červenci 2010 - nastoupil tovární jezdec do prvního nedělního závodu, po 8 kolech ale zajel do týmové garáže: "Chybí mně síla ve zraněném koleni" a do druhé jízdy už australský jezdec vůbec nenastoupil...

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist