VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
saci_ventil (292) napsal 29.06.2011 v 07:59

PityGPX tiež očakávam 4V,uspornost na mieste...

Marex (2570) napsal 25.06.2011 v 20:05

Pity: Já bych zase chtěl,aby všichni chodili v červených trenýrkách a bílém nátělníku...

SoulTrain21 (753) napsal 24.06.2011 v 18:38

Nechci slyšet výmluvy! Chci vidět výsledky!!! ;)))))))))))))

PityGPX (949) napsal 24.06.2011 v 17:55

NO tak chlapci nehádejte se

Ja doufam že nová duc bude 4V aby všechny motorky měli objem 1000cc a pohoda! na tradici nehraji. MGP = 1000cc, WSBK = 1000cc. WSS = 600cc, Moto2 = 600cc.

No neni to nadhera?

Frki (0) napsal 24.06.2011 v 17:42

Ať je to jak chce, byl bych radši, aby měli jezdci na výběr z toho, co je na dnešním trhu k dispozici, namísto toho, aby jedna fabrika měla bomba kšeft.
Je sice fakt, že by se pak takových pneumatik "specializovaných" na takovýmakový typ motorky objevilo více, ale snad by to nijak neublížilo atraktivitě závodů současné úrovně.

martasjRSV (508) napsal 24.06.2011 v 16:50

koukám že Max už zase hledá chyby všude jinde jen né u sebe.

Kubát (1404) napsal 24.06.2011 v 15:01

jj, jasné. spíš jsem myslel, že se ukáže až zítra v závodě

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 14:46

Kubát... tohle je už kvalda, závod je zítra

Kubát (1404) napsal 24.06.2011 v 14:45

rado:jj, docela solidně zrychluje. a rossák s fungl novým supermodelem až 15. ale jsou to jenom tréninky

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 14:42

Před namistrovaným Klokanem

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 14:42

Abaja 13 min pred koncem kvaldy 3!!!

wario (126) napsal 24.06.2011 v 14:35

Checa řádí

Marex (2570) napsal 24.06.2011 v 14:33

Nuvolari: Ale to nejde. Pak by V2 nedělal nikdo. Teď je ta koncepce twinů na stejné úrovni, jako 4 válce ostatní, jenom je problém v podpoře týmů. Pokud Honda, Suza a Yamaha nezmění priority, tak nikdy na Taliány stačit nebudou. Podle mne se šampionát ještě hodně srovná...Aprilka má před sebou tratě pro ně naprosto ideální.
Osobně jsem proti jednotnému objemu, resp. ať si každý udělá objem, který je pro danou koncepci nejvhodnější.
Resp. jednotný objem ano,ale nazval bych to třídou do 2000ccm.

Nuvolari (2329) napsal 24.06.2011 v 14:27

Marex: já ani nezkouším hodnotit, která koncepce je výhodnější. Ale právě jednotný objem by dal odpověď. KDYBY se o tom mělo hlasovat, tak já svůj hlas dám pro.

Marex (2570) napsal 24.06.2011 v 14:10

Nuvolari: Jsem proti omezování objemu. Ať se ukáže, která koncepce při jakémkoliv objemu je tou nejlepší. Proč svazovat výrobce, jako třeba v MGP?! Osobně zastávám názor, že pokud je V2 v takové výhodě, mohla jej jezdit i Aprilia, že ano?! Nebo to není taková pecka, že překopali V2 na V4?
Tohle je dle mne jedním z přímých důkazů o spravedlivosti v pravidlech o objemovém "zvýhodňování" koncepcí.

Marex (2570) napsal 24.06.2011 v 14:06

SPV 12:49:Píšeš:
Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.

Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.
...
1)Hoď sem odkaz na tabulku rychlostí. Dík.
2)Checa jezdí letošní inovovaný model. Evidentně se vydařil více, než loňský- byť s plnou tovární podporou. Navíc Aprilia už letos nemá ten tolik diskutovaný ozubený převod... ... ... maličkosti jsou důležité.

Kubát (1404) napsal 24.06.2011 v 14:00

pánové a nebude to proto, že se závodí s produkčníma motorkama, narozdíl od prototypů motogp? jde o to, aby se šampionát zpřítupnil, co nejširší možné skupině výrobců a proto jsou to takové dobré závody. bývalo dobrým zvykem postavit dobrou silniční motorku a potom z ní udělat superbike pro závody. dřív to tak bylo úplně normálně. navíc jsou povoleny i tříválce jako zadní vrátka pro triumph. vždycky to tak bylo, tak nevím, proč je kolem toho tolik hysterie

Nuvolari (2329) napsal 24.06.2011 v 13:52

Souhlasím principiálně s Radem, ideální by byla pravidla, kde je shodný objem pro všechny a je na výrobci, jestli zvolí mono, dvoukýbl nebo třeba dvanáct hrnků. SBK je, jestli se nepletu, jediná kategorie, která má možnost volby objemů.
Na druhé straně to nepovažuju za úplně fatální v tom smyslu, že by to znehodnocovalo celý šampionát, to jistě ne, jde mi o princip...

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 13:40

Korbik... ale ano, o tom žádná... pravidla mají být srozumitelná a stejná pro všechny... nemám sebemenší důvod Ducati hanit, mám ji už druhou a je to skvělá motorka, ale tak jak se v SBK skvěle závodí, tak je tam té zákulisní špíny daleko více, než v MGP...

Korbik (91) napsal 24.06.2011 v 13:34

Vtom případě Rado rovnou podej tu stížnost i na Triumphy protože ty jejich 3v 675ky jsou teda taky dost podezřelý :)

Kubát (1404) napsal 24.06.2011 v 13:22

rady: myslet znamená ho*no vědět klidně dej návrh na FIA, když jsi si tak jistý, ať sjednotí pravidla už se těším, až budou prodávat zase dvouválcovou aprilku

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 13:17

Korbík... myslím si, že nejsem sám, kdo má pochybnosti o regulérnosti tohoto reglementu a jen zaslepený idiot bude tvrdit, že je to OK, upřímně...

Korbik (91) napsal 24.06.2011 v 13:13

Něco si otom rado zjisti že si to myslíš neznamená že je to pravda a nemůžeš to tak servírovat :D

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 12:58

SPV > tomu, že je Althea netovární motorka, věří jen tupé stádo, kterým to servíruje PR oddělení Ducati

Rado_ (555) napsal 24.06.2011 v 12:57

No a co, že byly drahý? Ona Aprilia je levná? K těm změnám v motorech nevím nevím, ale podle mě je to o jejich lenosti něco vyvnout, objem je objem, fyzika platí... menší výkon ale větší krouťák... je jedno, jakou cestou se vydáš, ale pravidla by měla být jednotná. tečka

BBaron (74) napsal 24.06.2011 v 12:57

Nejvýkonější bajk má Yamaha..zbytek nemá smysl řešit, určitě to není tím, že Checa chytil druhou mízu. Nějaký rozdíl jeho progres dělat může, ale že by najednou začal vyhrávat z ničeho nic bez vývoje Ducati, to je trochu sci-fi.

mamba54 (1340) napsal 24.06.2011 v 12:56

Marex .Tady stačí jeden článek a už se tady rozvíjejí konspirační teorie hodné FBI a CIA dohromady.

Kubát (1404) napsal 24.06.2011 v 12:54

rado: tak uvidíme, co ti líní inženýři vymyslí na příští sezonu zase aprilka si pomůže kde může viď

Korbik (91) napsal 24.06.2011 v 12:54

Už jsem ti to Rado psal několikrát 999 držely krok ale byly kurevsky drahý proti 4V a navíc ty změny v motorech co 999 měla jsou teď zakázaný... už to pochop...

SPV (816) napsal 24.06.2011 v 12:49

Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.

Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist