Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja doufam že nová duc bude 4V aby všechny motorky měli objem 1000cc a pohoda! na tradici nehraji. MGP = 1000cc, WSBK = 1000cc. WSS = 600cc, Moto2 = 600cc.
Ať je to jak chce, byl bych radši, aby měli jezdci na výběr z toho, co je na dnešním trhu k dispozici, namísto toho, aby jedna fabrika měla bomba kšeft.
Je sice fakt, že by se pak takových pneumatik "specializovaných" na takovýmakový typ motorky objevilo více, ale snad by to nijak neublížilo atraktivitě závodů současné úrovně.
Nuvolari: Ale to nejde. Pak by V2 nedělal nikdo. Teď je ta koncepce twinů na stejné úrovni, jako 4 válce ostatní, jenom je problém v podpoře týmů. Pokud Honda, Suza a Yamaha nezmění priority, tak nikdy na Taliány stačit nebudou. Podle mne se šampionát ještě hodně srovná...Aprilka má před sebou tratě pro ně naprosto ideální.
Osobně jsem proti jednotnému objemu, resp. ať si každý udělá objem, který je pro danou koncepci nejvhodnější.
Resp. jednotný objem ano,ale nazval bych to třídou do 2000ccm.
Marex: já ani nezkouším hodnotit, která koncepce je výhodnější. Ale právě jednotný objem by dal odpověď. KDYBY se o tom mělo hlasovat, tak já svůj hlas dám pro.
Nuvolari: Jsem proti omezování objemu. Ať se ukáže, která koncepce při jakémkoliv objemu je tou nejlepší. Proč svazovat výrobce, jako třeba v MGP?! Osobně zastávám názor, že pokud je V2 v takové výhodě, mohla jej jezdit i Aprilia, že ano?! Nebo to není taková pecka, že překopali V2 na V4?
Tohle je dle mne jedním z přímých důkazů o spravedlivosti v pravidlech o objemovém "zvýhodňování" koncepcí.
SPV 12:49:Píšeš:
Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.
Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.
...
1)Hoď sem odkaz na tabulku rychlostí. Dík.
2)Checa jezdí letošní inovovaný model. Evidentně se vydařil více, než loňský- byť s plnou tovární podporou. Navíc Aprilia už letos nemá ten tolik diskutovaný ozubený převod... ... ... maličkosti jsou důležité.
pánové a nebude to proto, že se závodí s produkčníma motorkama, narozdíl od prototypů motogp? jde o to, aby se šampionát zpřítupnil, co nejširší možné skupině výrobců a proto jsou to takové dobré závody. bývalo dobrým zvykem postavit dobrou silniční motorku a potom z ní udělat superbike pro závody. dřív to tak bylo úplně normálně. navíc jsou povoleny i tříválce jako zadní vrátka pro triumph. vždycky to tak bylo, tak nevím, proč je kolem toho tolik hysterie
Souhlasím principiálně s Radem, ideální by byla pravidla, kde je shodný objem pro všechny a je na výrobci, jestli zvolí mono, dvoukýbl nebo třeba dvanáct hrnků. SBK je, jestli se nepletu, jediná kategorie, která má možnost volby objemů.
Na druhé straně to nepovažuju za úplně fatální v tom smyslu, že by to znehodnocovalo celý šampionát, to jistě ne, jde mi o princip...
Korbik... ale ano, o tom žádná... pravidla mají být srozumitelná a stejná pro všechny... nemám sebemenší důvod Ducati hanit, mám ji už druhou a je to skvělá motorka, ale tak jak se v SBK skvěle závodí, tak je tam té zákulisní špíny daleko více, než v MGP...
rady: myslet znamená ho*no vědět klidně dej návrh na FIA, když jsi si tak jistý, ať sjednotí pravidla už se těším, až budou prodávat zase dvouválcovou aprilku
No a co, že byly drahý? Ona Aprilia je levná? K těm změnám v motorech nevím nevím, ale podle mě je to o jejich lenosti něco vyvnout, objem je objem, fyzika platí... menší výkon ale větší krouťák... je jedno, jakou cestou se vydáš, ale pravidla by měla být jednotná. tečka
Nejvýkonější bajk má Yamaha..zbytek nemá smysl řešit, určitě to není tím, že Checa chytil druhou mízu. Nějaký rozdíl jeho progres dělat může, ale že by najednou začal vyhrávat z ničeho nic bez vývoje Ducati, to je trochu sci-fi.
Už jsem ti to Rado psal několikrát 999 držely krok ale byly kurevsky drahý proti 4V a navíc ty změny v motorech co 999 měla jsou teď zakázaný... už to pochop...
Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.
Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.
PityGPX tiež očakávam 4V,uspornost na mieste...
Pity: Já bych zase chtěl,aby všichni chodili v červených trenýrkách a bílém nátělníku...
Nechci slyšet výmluvy! Chci vidět výsledky!!! ;)))))))))))))
NO tak chlapci nehádejte se
Ja doufam že nová duc bude 4V aby všechny motorky měli objem 1000cc a pohoda! na tradici nehraji. MGP = 1000cc, WSBK = 1000cc. WSS = 600cc, Moto2 = 600cc.
No neni to nadhera?
Ať je to jak chce, byl bych radši, aby měli jezdci na výběr z toho, co je na dnešním trhu k dispozici, namísto toho, aby jedna fabrika měla bomba kšeft.
Je sice fakt, že by se pak takových pneumatik "specializovaných" na takovýmakový typ motorky objevilo více, ale snad by to nijak neublížilo atraktivitě závodů současné úrovně.
koukám že Max už zase hledá chyby všude jinde jen né u sebe.
jj, jasné. spíš jsem myslel, že se ukáže až zítra v závodě
Kubát... tohle je už kvalda, závod je zítra
rado:jj, docela solidně zrychluje. a rossák s fungl novým supermodelem až 15. ale jsou to jenom tréninky
Před namistrovaným Klokanem
Abaja 13 min pred koncem kvaldy 3!!!
Checa řádí
Nuvolari: Ale to nejde. Pak by V2 nedělal nikdo. Teď je ta koncepce twinů na stejné úrovni, jako 4 válce ostatní, jenom je problém v podpoře týmů. Pokud Honda, Suza a Yamaha nezmění priority, tak nikdy na Taliány stačit nebudou. Podle mne se šampionát ještě hodně srovná...Aprilka má před sebou tratě pro ně naprosto ideální.
Osobně jsem proti jednotnému objemu, resp. ať si každý udělá objem, který je pro danou koncepci nejvhodnější.
Resp. jednotný objem ano,ale nazval bych to třídou do 2000ccm.
Marex: já ani nezkouším hodnotit, která koncepce je výhodnější. Ale právě jednotný objem by dal odpověď. KDYBY se o tom mělo hlasovat, tak já svůj hlas dám pro.
Nuvolari: Jsem proti omezování objemu. Ať se ukáže, která koncepce při jakémkoliv objemu je tou nejlepší. Proč svazovat výrobce, jako třeba v MGP?! Osobně zastávám názor, že pokud je V2 v takové výhodě, mohla jej jezdit i Aprilia, že ano?! Nebo to není taková pecka, že překopali V2 na V4?
Tohle je dle mne jedním z přímých důkazů o spravedlivosti v pravidlech o objemovém "zvýhodňování" koncepcí.
SPV 12:49:Píšeš:
Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.
Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.
...
1)Hoď sem odkaz na tabulku rychlostí. Dík.
2)Checa jezdí letošní inovovaný model. Evidentně se vydařil více, než loňský- byť s plnou tovární podporou. Navíc Aprilia už letos nemá ten tolik diskutovaný ozubený převod... ... ... maličkosti jsou důležité.
pánové a nebude to proto, že se závodí s produkčníma motorkama, narozdíl od prototypů motogp? jde o to, aby se šampionát zpřítupnil, co nejširší možné skupině výrobců a proto jsou to takové dobré závody. bývalo dobrým zvykem postavit dobrou silniční motorku a potom z ní udělat superbike pro závody. dřív to tak bylo úplně normálně. navíc jsou povoleny i tříválce jako zadní vrátka pro triumph. vždycky to tak bylo, tak nevím, proč je kolem toho tolik hysterie
Souhlasím principiálně s Radem, ideální by byla pravidla, kde je shodný objem pro všechny a je na výrobci, jestli zvolí mono, dvoukýbl nebo třeba dvanáct hrnků. SBK je, jestli se nepletu, jediná kategorie, která má možnost volby objemů.
Na druhé straně to nepovažuju za úplně fatální v tom smyslu, že by to znehodnocovalo celý šampionát, to jistě ne, jde mi o princip...
Korbik... ale ano, o tom žádná... pravidla mají být srozumitelná a stejná pro všechny... nemám sebemenší důvod Ducati hanit, mám ji už druhou a je to skvělá motorka, ale tak jak se v SBK skvěle závodí, tak je tam té zákulisní špíny daleko více, než v MGP...
Vtom případě Rado rovnou podej tu stížnost i na Triumphy protože ty jejich 3v 675ky jsou teda taky dost podezřelý :)
rady: myslet znamená ho*no vědět klidně dej návrh na FIA, když jsi si tak jistý, ať sjednotí pravidla už se těším, až budou prodávat zase dvouválcovou aprilku
Korbík... myslím si, že nejsem sám, kdo má pochybnosti o regulérnosti tohoto reglementu a jen zaslepený idiot bude tvrdit, že je to OK, upřímně...
Něco si otom rado zjisti že si to myslíš neznamená že je to pravda a nemůžeš to tak servírovat :D
SPV > tomu, že je Althea netovární motorka, věří jen tupé stádo, kterým to servíruje PR oddělení Ducati
No a co, že byly drahý? Ona Aprilia je levná? K těm změnám v motorech nevím nevím, ale podle mě je to o jejich lenosti něco vyvnout, objem je objem, fyzika platí... menší výkon ale větší krouťák... je jedno, jakou cestou se vydáš, ale pravidla by měla být jednotná. tečka
Nejvýkonější bajk má Yamaha..zbytek nemá smysl řešit, určitě to není tím, že Checa chytil druhou mízu. Nějaký rozdíl jeho progres dělat může, ale že by najednou začal vyhrávat z ničeho nic bez vývoje Ducati, to je trochu sci-fi.
Marex .Tady stačí jeden článek a už se tady rozvíjejí konspirační teorie hodné FBI a CIA dohromady.
rado: tak uvidíme, co ti líní inženýři vymyslí na příští sezonu zase aprilka si pomůže kde může viď
Už jsem ti to Rado psal několikrát 999 držely krok ale byly kurevsky drahý proti 4V a navíc ty změny v motorech co 999 měla jsou teď zakázaný... už to pochop...
Když se Duce nedaří, řeknou, že nemají oproti 4V rychlost (ikdyž tabulka s rychostmi hovoří jinak). Ale když se daří, je to proto, že mají menší výkon, ale umí ho skvěle využít.
Pokud netovární motorka, která loni zas tak nejela, jede letos bez vývoje jak z praku, něco musí být jinak, a Čekou to není.