Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ZITRA TERLICKIO,TAK AT VYJDEEEEEEE POČASÍ...BUDE RADEGAST ZA 30-AŽ 35,DEPO ZDARMA... A PLNO LIDÍ NATĚŠENÝCH NA EXTRA ZAVODY,SNAD SE POTKAM S CHACHAREM RADEM NO PITY DOUFAM,ZE SE UKAZES,Z HOLOMOCA TO JE KOUSEK :KARLOS ASI NEPRIJDE,ALE BUDEŠ KOUKAT CO JSOU ZAVODY,NO V MOSKVE JE TO DANE 33,3,66,91,7 A TO JE DANÉ
No je pravda, že by Jawa, ať už by se snažila jakkoli, by na homologaci nedosáhla (minimélně díky počtu vyrobených ks). Ale zas by mohla jednoduše vklouznout do motoGP (ale tohle sci-fi berte s nadhledem)
Paulo: ono to neni tak jednoduché, abys mohl závodit musi ta motorka splnovat nějakou homogolaci pro závodění a např. 1198 už to nebude po letošku splnovat proto se nesmí objevovat na roštu! :) možná by klaplo pro Effenbert nějaké to BMW protože letos jich bylo na roštu pět a i když skončí tovarní tým kt. se přemění do BMW Italia, stále tu je možnost mít tu třetí bmw jako měl letos ten satelit s Aischostnem a s těma dalšíma kde se ti jezdci mění jak na běžícím páse. Takže teoreticky by mohl Mario zajít za bossem toho týmu a zeptat se, zda budou závodit další rok a když ne, koupit jejich bajk!
tak yamaha těžko, tu už chtěli odkoupit parking go ale krachlo to protože yamaha - jako továrna - požadovala aby vše platili a hlavně vyhrávali!
A ta sůza nevím, pokud nemá na súze peníze Jack valentine spolu s denningem tak co teprv Mario?
a jinak k těm japonským bikům...který vybrat? psychpatickou hondu, na ktré je úspěch obrovská loterie? nebo prehistorickou suzu (ač jsem její obrovský fanoušek), dtto yamahu? jediná možnost je ta kawa, ale ta má díky pedercinimu plno. ta 1198 se jevila jako nejlepší a nejdostupnější motorka pro tovární závodění. jediný kdo by chtěl je aprilka, ale ta potřebuje partnera s odpovídajícím finančním zajištěním a musí jít do toho s tím, že nesmí porážet maxe
rado: sundám růžové brýla, ale jedině až si naleju čistého vína
hele, snad si nemyslíš, že ikdyby to někdo chtěl prohlásit na plnou hubu, že to udělá...kor někdo kdo se pohybuje v těch kruzích
poslední jakš takš upřímný člověk byl batta, ikdyž každý prostě mluví tak, jak mu to pasuje
Rado: ale takhle to máš se vším a všude, nikdo narovinu neřekne poražku na plné kule ale vždycky budou tvrdit že je vše ok a že teď nemůžou jet protože...(celkove v životě, v businessu, ve sportu atd).
Ale dle TZ a prohlášení z dneška oni chtějí příští rok pokračovat v serialu, jenže otazka je, jaka motorka? Panigale maji objednane jen tovarni tym Ducati a Team Roma pro Fabrizia, japonci nemají zajem, a BMW chtějí mít pouze dve motorky pro BMW Italii a Aprilka je drahá
Kubát > dej si dokupy tu jejich šaškárnu po závodech v Itálii... Jen si hledají zástupné důvody, aby nemuseli říct na férovku "jsme nýmyndi a hochštapleři, nemáme prachy"... Už konečně odhoďte ty růžové brýle...
rado: otázka je, jaká ta injece je. zaplatit jim to určitě nezaplatí, navíc jsou tam testy, což jsou další peníze...dá se to pochopit a můžeme jen doufat, že v budoucnosti se to nějak utřepe
JJ > na závod v Moskvě ale dostanou týmy od promotéra injekci... Takže o tomhle to zase až tak není, furt je to levnější, než USA nebo nějaká Čajna, Malajsie ...
Zas bychom tady neměli házet nějakou špínu nebo kritizovat tým Effenbert. Třeba takový ten ředitel marketingu effenbertu kt. už tam nepracuje, pan Roberto Bocchiola (komentoval parkrat s Belou na eurospourtu) si to tady může číst...
wiking.2: to nešlo aby Kuba po sezoně 2010 zůstal v týmu, protože ten tým jako takový zkrachoval. TEn Sponzor Pata s panem Borcianim odešli do týmu DFX (kde jej sponzorovali a sponzorují do dnes), loni tam jezdil Haga a teď Guintoli se Zanentim ale krom stejne nalepky je to jiný tým, jiný personal. Maj tam toho Borcianiho kt. byl spoluvlastník týmu B&G Racing kde právě ten Kuba v roce 2010 jezdil. Ten druhý týpek byl Guandalini a ten v paddocku už není.
Borciani ale toho týpka Guandaliniho nema rad, protože mi řekl "Mr. Guandalini is big problem for me".
Takže Borciani s Patou odešli po sezoně 2010 do DFX, vzali sebou par mechaniků, a ten zbytek mechaniků kt. pracovali s Kubou přešli do Liberty :) kt. vznikl jako náhrada za Xerox (stejné motorky, hospitality, skútry atd).
JInak Borcianiho jsem letos v paddocku nezahledl.
Třeba v Ukrajinské lize hraje v Kyjevě vedle Dynama i Obolon Kyjev - Obolon je Pivo Ukrajiny 2011 a je fakt výborné, hořké, prostě super... no a na fotbale stojí pivko 5 UAH (12 kaček - byl jsem loni na zápase s Metalistem Charkov) a permanentkáři mají ve firemních "Pivních pohotovostech" 20 procent slevu... tomu říkám podpora
Ani ja o tom pivu neslysel.Zajimal jsem se o to hned jak bylo receno,ze Kuba za ne bude jezdit.Ceske pivo a nikdo o nem nic nevi.To jsem si rikal proc Kuba nezustal u PATA.
GO 91+33
ZITRA TERLICKIO,TAK AT VYJDEEEEEEE POČASÍ...BUDE RADEGAST ZA 30-AŽ 35,DEPO ZDARMA... A PLNO LIDÍ NATĚŠENÝCH NA EXTRA ZAVODY,SNAD SE POTKAM S CHACHAREM RADEM NO PITY DOUFAM,ZE SE UKAZES,Z HOLOMOCA TO JE KOUSEK :KARLOS ASI NEPRIJDE,ALE BUDEŠ KOUKAT CO JSOU ZAVODY,NO V MOSKVE JE TO DANE 33,3,66,91,7 A TO JE DANÉ
No je pravda, že by Jawa, ať už by se snažila jakkoli, by na homologaci nedosáhla (minimélně díky počtu vyrobených ks). Ale zas by mohla jednoduše vklouznout do motoGP (ale tohle sci-fi berte s nadhledem)
Kubát... čísté víno? Snad čistý Effenbert - České pivo, ne?
Bosso: Díky za info. Jsem zvědav, jak se k tomu postaví a jestli to není pouhé P.R.
Paulo: ono to neni tak jednoduché, abys mohl závodit musi ta motorka splnovat nějakou homogolaci pro závodění a např. 1198 už to nebude po letošku splnovat proto se nesmí objevovat na roštu! :) možná by klaplo pro Effenbert nějaké to BMW protože letos jich bylo na roštu pět a i když skončí tovarní tým kt. se přemění do BMW Italia, stále tu je možnost mít tu třetí bmw jako měl letos ten satelit s Aischostnem a s těma dalšíma kde se ti jezdci mění jak na běžícím páse. Takže teoreticky by mohl Mario zajít za bossem toho týmu a zeptat se, zda budou závodit další rok a když ne, koupit jejich bajk!
Já bych jim doporučil Jawu. S tou by vyhrávat nemuseli, stačilo by jen, že je na očích A mohli by maximálně překvapit
tak yamaha těžko, tu už chtěli odkoupit parking go ale krachlo to protože yamaha - jako továrna - požadovala aby vše platili a hlavně vyhrávali!
A ta sůza nevím, pokud nemá na súze peníze Jack valentine spolu s denningem tak co teprv Mario?
a jinak k těm japonským bikům...který vybrat? psychpatickou hondu, na ktré je úspěch obrovská loterie? nebo prehistorickou suzu (ač jsem její obrovský fanoušek), dtto yamahu? jediná možnost je ta kawa, ale ta má díky pedercinimu plno. ta 1198 se jevila jako nejlepší a nejdostupnější motorka pro tovární závodění. jediný kdo by chtěl je aprilka, ale ta potřebuje partnera s odpovídajícím finančním zajištěním a musí jít do toho s tím, že nesmí porážet maxe
rado: sundám růžové brýla, ale jedině až si naleju čistého vína
hele, snad si nemyslíš, že ikdyby to někdo chtěl prohlásit na plnou hubu, že to udělá...kor někdo kdo se pohybuje v těch kruzích
poslední jakš takš upřímný člověk byl batta, ikdyž každý prostě mluví tak, jak mu to pasuje
Oni by ti Japonci dle mě i zájem měli, pokud by měli na druhé straně stolu seriózního partnera...
Rado: ale takhle to máš se vším a všude, nikdo narovinu neřekne poražku na plné kule ale vždycky budou tvrdit že je vše ok a že teď nemůžou jet protože...(celkove v životě, v businessu, ve sportu atd).
Ale dle TZ a prohlášení z dneška oni chtějí příští rok pokračovat v serialu, jenže otazka je, jaka motorka? Panigale maji objednane jen tovarni tym Ducati a Team Roma pro Fabrizia, japonci nemají zajem, a BMW chtějí mít pouze dve motorky pro BMW Italii a Aprilka je drahá
Kubát > dej si dokupy tu jejich šaškárnu po závodech v Itálii... Jen si hledají zástupné důvody, aby nemuseli říct na férovku "jsme nýmyndi a hochštapleři, nemáme prachy"... Už konečně odhoďte ty růžové brýle...
rado: otázka je, jaká ta injece je. zaplatit jim to určitě nezaplatí, navíc jsou tam testy, což jsou další peníze...dá se to pochopit a můžeme jen doufat, že v budoucnosti se to nějak utřepe
JJ > na závod v Moskvě ale dostanou týmy od promotéra injekci... Takže o tomhle to zase až tak není, furt je to levnější, než USA nebo nějaká Čajna, Malajsie ...
Ta Moskva je finančně náročná (trajekt,přesun atd.). Kdežto jet v Německu a Francii (přesun po vlastní ose) ještě nějak finančně utáhnout půjde.
Zas bychom tady neměli házet nějakou špínu nebo kritizovat tým Effenbert. Třeba takový ten ředitel marketingu effenbertu kt. už tam nepracuje, pan Roberto Bocchiola (komentoval parkrat s Belou na eurospourtu) si to tady může číst...
Kubát: jen aby...
Místo "náhrada za Xerox" bych asi použil "odpad po Xeroxu" jinak souhlas
wiking.2: to nešlo aby Kuba po sezoně 2010 zůstal v týmu, protože ten tým jako takový zkrachoval. TEn Sponzor Pata s panem Borcianim odešli do týmu DFX (kde jej sponzorovali a sponzorují do dnes), loni tam jezdil Haga a teď Guintoli se Zanentim ale krom stejne nalepky je to jiný tým, jiný personal. Maj tam toho Borcianiho kt. byl spoluvlastník týmu B&G Racing kde právě ten Kuba v roce 2010 jezdil. Ten druhý týpek byl Guandalini a ten v paddocku už není.
Borciani ale toho týpka Guandaliniho nema rad, protože mi řekl "Mr. Guandalini is big problem for me".
Takže Borciani s Patou odešli po sezoně 2010 do DFX, vzali sebou par mechaniků, a ten zbytek mechaniků kt. pracovali s Kubou přešli do Liberty :) kt. vznikl jako náhrada za Xerox (stejné motorky, hospitality, skútry atd).
JInak Borcianiho jsem letos v paddocku nezahledl.
Tak zrovna TZ bych jako relevantní zdroj informací nepovažoval, ale za každý další závod budeme asi rádi...
tak podle tz liberty by měli jet na nürburgringu...moskvu vynechají kvůli financím a chtějí jet i řpíští rok...snad nebude opravdu nejhůř
Bosso > super
Třeba v Ukrajinské lize hraje v Kyjevě vedle Dynama i Obolon Kyjev - Obolon je Pivo Ukrajiny 2011 a je fakt výborné, hořké, prostě super... no a na fotbale stojí pivko 5 UAH (12 kaček - byl jsem loni na zápase s Metalistem Charkov) a permanentkáři mají ve firemních "Pivních pohotovostech" 20 procent slevu... tomu říkám podpora
Dle aktuální TZ týmu potřebuje tým určitý čas na přestavbu, změnu logistiky atd. Na Nürburgringu by měli startovat jak Jakub Smrž, tak Maxime Berger.
//liberty-racing.com/index.php/en/official-press/412
Ostravar pi*o )))
Ale kdyby to byl tým Pilsner Urquell,to by byla paráda
Chtělo by to zkontaktovat ty Špagěťáky, jestli pokud to rozpustí tak nám neprodají za rozumnou cenu všechen chlast, co jim zbude
Rado, jsem za, vylejt se jak váza;) Škoda, že ty sudy nejsou, zvažoval bych na grilovačku.
Ani ja o tom pivu neslysel.Zajimal jsem se o to hned jak bylo receno,ze Kuba za ne bude jezdit.Ceske pivo a nikdo o nem nic nevi.To jsem si rikal proc Kuba nezustal u PATA.