VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 11.05.2010 v 22:32

Desmo69 - Benovi se daří? Nevím! Aby se dostal na bednu, tak by ti čtyři v předu museli spadnout! A to byl loni případ Doviziosa. Ty satelity jsou jen zoufalství a beznaděj!

desmo69 (638) napsal 11.05.2010 v 08:58

Akro, co to plácáš? Dovi si střihl na satelitu jednu bednu, jinak skoro pořád 4. Skro ještě lepší jak další rok na továrně. Ben letos na satelitu taky válí jak prase. A nevím kdo z nynějších talentů na satelitech by bez tohoto pravidla mělo možnost jít do továrný. (Samozřejmě že ani jeden ) Takže se přenes do reality

PityGPX (949) napsal 11.05.2010 v 08:39

AKRO: ale jak vidíš tka Benovi se daří a už k tomu podiu zas tak daleko nemá :)

AKRO (-498) napsal 11.05.2010 v 00:06

Tak Desmo myslíš, že pro soukromé týmy je bomba dostat nové talenty? A k čemu jim na těch superdrahých satelitech MGP, ti talenti jsou? Jen na rekreační kroužení, bez šance udělat nějaký výsledek!

JP (206) napsal 10.05.2010 v 22:46

O kšeft tu samozřejmě jde. Já jen, že mi ty změny začínají připomínat nešťasnou motoristickou divadelní hru zvanou F 1, kde se taky pořád vymýšlí, jak udělat závody atraktivní a k ničemu zajímavějšímu/lepšímu/levnějšímu to pořád nějak nevede.

desmo69 (638) napsal 10.05.2010 v 13:13

petr38, a tím myslíš že by se něco ušetřilo?:) A že by měly nově příchozí značky jako např Aprilia šanci uspět? Navíc tohle vymýšlí MSMA, tzn týmy, značky, jezdci. Takže to jsou ti, co k tomu mají sakra blízko a asi vědí o čem je řeč. Pravidlo o nováčcích vzešlo myslímže z IRTA a všichni jednomyslně souhlasili..a já bych taky. Pro soukromý týmy je to bomba dostat pod ruky nový talenty...

petr38 (0) napsal 10.05.2010 v 12:33

Desmo69 - Ale jistě že máš pravdu s tím podnikáním! Mě, ale šlo spíš o jejich "prázdné" hlavy, při vymýšlení změn a předpisů jako 500 2t, pak 990 4t, další bylo 800 4t a teď zase 1000 4t a všechno špatně, s tím nesmyslem 6 motorů a 21 litrů paliva a 12 motorů a 24 litrů paliva pro satelity, zákazy pro nové jezdce, dostat se ihned na tovární stroj - blbosti na druhou! Co takhle 1000 ccm, určit minimální váhu motorky spolu s jezdcem a dělej co umíš!

desmo69 (638) napsal 09.05.2010 v 22:51

Akro, a od čeho asi tohle funguje? Nemusím mít žádný živnostenský, podnikatelský a kdo ví jaký školy abych pochopil, že tu jde o kšeft. Když něco koupíš, vlastníš a řídíš, tak to neděláš pro to, abys prodělával, ale pro to, aby sis namastil kapsy To jest snad základní kámen tzv. kapitalismu. No hold prostě nchápu proč tu zmiňuješ kšeft ve smyslu, jako by to byl zločin...však taky o nic jinýho v téhle "krásné" dob nejde

AKRO (-498) napsal 09.05.2010 v 21:56

JP - Ale oni to nejsou moc chytré hlavy! A když, tak jen na kšeft!

JP (206) napsal 09.05.2010 v 21:23

Tady je nádherně vidět, jak to vypadá, když se sejde několik chytrých hlav a vymýšlí . Ve jménu úspory peněz už pánové přišli na ledacos, ale většinou se jim ten nápad moc nepovede a k očekávané úspoře nakonec vůbec nedojde . Co takhle udělat Moto GP pro kategorii naked? Ušetřilo by se za plasty, to by určitě přivedlo na start hodně nových týmů, že by je nestačili odmítat

mateskladno (160) napsal 09.05.2010 v 19:59

800 bylo zavedeno kvůli bezpečnosti jezdců, 1000 se jim zdálo moc rychlý. Je to úplná blbost, protože teď maj zase větší rychlost v zatáčkách, což je daleko nebezpečnější při eventuelním pádu...

AKRO (-498) napsal 09.05.2010 v 11:37

Blbákov SPZka!

JirkaCS (57) napsal 09.05.2010 v 09:24

Tohle "vracení zpět" na litry mě dává naději,že se nám někdy vrátí dvěpade.

Blackforce (661) napsal 09.05.2010 v 07:42

Už se na litry těším. Bude to super podívaná, když tam pojede více týmů. Jen nechápu jejich logiku, z litrů přešli na osmistovky aby ušetřili, což stálo nemalé peníze. Nyní se vrací opět k litrům aby ušetřili. Prvotní náklady týmů jsou astronomické, vývoj motorů atd. Osmistovky neměli vůbec začít jezdit, byl to špatný krok.




TOPlist