Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo69 - Benovi se daří? Nevím! Aby se dostal na bednu, tak by ti čtyři v předu museli spadnout! A to byl loni případ Doviziosa. Ty satelity jsou jen zoufalství a beznaděj!
Akro, co to plácáš? Dovi si střihl na satelitu jednu bednu, jinak skoro pořád 4. Skro ještě lepší jak další rok na továrně. Ben letos na satelitu taky válí jak prase. A nevím kdo z nynějších talentů na satelitech by bez tohoto pravidla mělo možnost jít do továrný. (Samozřejmě že ani jeden ) Takže se přenes do reality
Tak Desmo myslíš, že pro soukromé týmy je bomba dostat nové talenty? A k čemu jim na těch superdrahých satelitech MGP, ti talenti jsou? Jen na rekreační kroužení, bez šance udělat nějaký výsledek!
O kšeft tu samozřejmě jde. Já jen, že mi ty změny začínají připomínat nešťasnou motoristickou divadelní hru zvanou F 1, kde se taky pořád vymýšlí, jak udělat závody atraktivní a k ničemu zajímavějšímu/lepšímu/levnějšímu to pořád nějak nevede.
petr38, a tím myslíš že by se něco ušetřilo?:) A že by měly nově příchozí značky jako např Aprilia šanci uspět? Navíc tohle vymýšlí MSMA, tzn týmy, značky, jezdci. Takže to jsou ti, co k tomu mají sakra blízko a asi vědí o čem je řeč. Pravidlo o nováčcích vzešlo myslímže z IRTA a všichni jednomyslně souhlasili..a já bych taky. Pro soukromý týmy je to bomba dostat pod ruky nový talenty...
Desmo69 - Ale jistě že máš pravdu s tím podnikáním! Mě, ale šlo spíš o jejich "prázdné" hlavy, při vymýšlení změn a předpisů jako 500 2t, pak 990 4t, další bylo 800 4t a teď zase 1000 4t a všechno špatně, s tím nesmyslem 6 motorů a 21 litrů paliva a 12 motorů a 24 litrů paliva pro satelity, zákazy pro nové jezdce, dostat se ihned na tovární stroj - blbosti na druhou! Co takhle 1000 ccm, určit minimální váhu motorky spolu s jezdcem a dělej co umíš!
Akro, a od čeho asi tohle funguje? Nemusím mít žádný živnostenský, podnikatelský a kdo ví jaký školy abych pochopil, že tu jde o kšeft. Když něco koupíš, vlastníš a řídíš, tak to neděláš pro to, abys prodělával, ale pro to, aby sis namastil kapsy To jest snad základní kámen tzv. kapitalismu. No hold prostě nchápu proč tu zmiňuješ kšeft ve smyslu, jako by to byl zločin...však taky o nic jinýho v téhle "krásné" dob nejde
Tady je nádherně vidět, jak to vypadá, když se sejde několik chytrých hlav a vymýšlí . Ve jménu úspory peněz už pánové přišli na ledacos, ale většinou se jim ten nápad moc nepovede a k očekávané úspoře nakonec vůbec nedojde . Co takhle udělat Moto GP pro kategorii naked? Ušetřilo by se za plasty, to by určitě přivedlo na start hodně nových týmů, že by je nestačili odmítat
800 bylo zavedeno kvůli bezpečnosti jezdců, 1000 se jim zdálo moc rychlý. Je to úplná blbost, protože teď maj zase větší rychlost v zatáčkách, což je daleko nebezpečnější při eventuelním pádu...
Už se na litry těším. Bude to super podívaná, když tam pojede více týmů. Jen nechápu jejich logiku, z litrů přešli na osmistovky aby ušetřili, což stálo nemalé peníze. Nyní se vrací opět k litrům aby ušetřili. Prvotní náklady týmů jsou astronomické, vývoj motorů atd. Osmistovky neměli vůbec začít jezdit, byl to špatný krok.
Desmo69 - Benovi se daří? Nevím! Aby se dostal na bednu, tak by ti čtyři v předu museli spadnout! A to byl loni případ Doviziosa. Ty satelity jsou jen zoufalství a beznaděj!
Akro, co to plácáš? Dovi si střihl na satelitu jednu bednu, jinak skoro pořád 4. Skro ještě lepší jak další rok na továrně. Ben letos na satelitu taky válí jak prase. A nevím kdo z nynějších talentů na satelitech by bez tohoto pravidla mělo možnost jít do továrný. (Samozřejmě že ani jeden ) Takže se přenes do reality
AKRO: ale jak vidíš tka Benovi se daří a už k tomu podiu zas tak daleko nemá :)
Tak Desmo myslíš, že pro soukromé týmy je bomba dostat nové talenty? A k čemu jim na těch superdrahých satelitech MGP, ti talenti jsou? Jen na rekreační kroužení, bez šance udělat nějaký výsledek!
O kšeft tu samozřejmě jde. Já jen, že mi ty změny začínají připomínat nešťasnou motoristickou divadelní hru zvanou F 1, kde se taky pořád vymýšlí, jak udělat závody atraktivní a k ničemu zajímavějšímu/lepšímu/levnějšímu to pořád nějak nevede.
petr38, a tím myslíš že by se něco ušetřilo?:) A že by měly nově příchozí značky jako např Aprilia šanci uspět? Navíc tohle vymýšlí MSMA, tzn týmy, značky, jezdci. Takže to jsou ti, co k tomu mají sakra blízko a asi vědí o čem je řeč. Pravidlo o nováčcích vzešlo myslímže z IRTA a všichni jednomyslně souhlasili..a já bych taky. Pro soukromý týmy je to bomba dostat pod ruky nový talenty...
Desmo69 - Ale jistě že máš pravdu s tím podnikáním! Mě, ale šlo spíš o jejich "prázdné" hlavy, při vymýšlení změn a předpisů jako 500 2t, pak 990 4t, další bylo 800 4t a teď zase 1000 4t a všechno špatně, s tím nesmyslem 6 motorů a 21 litrů paliva a 12 motorů a 24 litrů paliva pro satelity, zákazy pro nové jezdce, dostat se ihned na tovární stroj - blbosti na druhou! Co takhle 1000 ccm, určit minimální váhu motorky spolu s jezdcem a dělej co umíš!
Akro, a od čeho asi tohle funguje? Nemusím mít žádný živnostenský, podnikatelský a kdo ví jaký školy abych pochopil, že tu jde o kšeft. Když něco koupíš, vlastníš a řídíš, tak to neděláš pro to, abys prodělával, ale pro to, aby sis namastil kapsy To jest snad základní kámen tzv. kapitalismu. No hold prostě nchápu proč tu zmiňuješ kšeft ve smyslu, jako by to byl zločin...však taky o nic jinýho v téhle "krásné" dob nejde
JP - Ale oni to nejsou moc chytré hlavy! A když, tak jen na kšeft!
Tady je nádherně vidět, jak to vypadá, když se sejde několik chytrých hlav a vymýšlí . Ve jménu úspory peněz už pánové přišli na ledacos, ale většinou se jim ten nápad moc nepovede a k očekávané úspoře nakonec vůbec nedojde . Co takhle udělat Moto GP pro kategorii naked? Ušetřilo by se za plasty, to by určitě přivedlo na start hodně nových týmů, že by je nestačili odmítat
800 bylo zavedeno kvůli bezpečnosti jezdců, 1000 se jim zdálo moc rychlý. Je to úplná blbost, protože teď maj zase větší rychlost v zatáčkách, což je daleko nebezpečnější při eventuelním pádu...
Blbákov SPZka!
Tohle "vracení zpět" na litry mě dává naději,že se nám někdy vrátí dvěpade.
Už se na litry těším. Bude to super podívaná, když tam pojede více týmů. Jen nechápu jejich logiku, z litrů přešli na osmistovky aby ušetřili, což stálo nemalé peníze. Nyní se vrací opět k litrům aby ušetřili. Prvotní náklady týmů jsou astronomické, vývoj motorů atd. Osmistovky neměli vůbec začít jezdit, byl to špatný krok.