Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano ano. Většina Maxů co znám, jsou sice psi,ale nemám s tím jménem zásadní problém... Jenom když bude někdo na dítě jménem Max volat dostatečně hlasitě, může se stát, že se mu před dítětem seběhnou hafani z celé vesnice.
nuvolari: bingo! ono to bude jak říkáš. vždyť honda nedělá jen blejdy, suza nedělá jen gsxr...jde o zvýšení prodeje značek né konkrétních modelů. navíc to z marketingového. vždyť i nějaký amir si může myslet, že mu stojí pod bambusovým přístřeškem stejná značka, jako byla ta motorka, která včera vyhrála první rundu
jinak nevím jestli to už nepadlo, ale v pondělí se stal leon haslam podruhé otce. narodil se mu syn max peter
Zruda: Jenom Bombaj má 13 milionů obyvatel. Což jestli dobře počítám, je víc, než je Čechů.
To autíčko je vlastně koprodukční Suzuki Alto, takže nečekej, že by mělo jít vyloženě o kepl. Oni tam potřebují malé vozítko, které se všude vejde a odolá častým ťukancům.
No a co se týče Indického trhu, tak právě mopedy a malé motorky tam hrají stále hlavní roli. Má to tam prakticky každý. Většina výrobců má v portfoliu právě tyto stroje a i když by si NIKDO z Indů nepořídil RS 4V, mohou si pořídit některý z jejich nemalé nabídky skútrů. Je to reklama. Proto výrobci mají tovární týmy a sypou do výroby prototypů a "prototypů" nemalé peníze.
Ps: Moje bývalá spolužačka žije v Bombaji a mohu tě ujistit, že tvoje představa o Indické ekonomice je přinejmenším úsměvná.
zruda: takže všechny ty firmy, které považují jihovýchodní Asii za perspektivní trh jsou vedle, jak ta jedle. Jejich management by se holt měl jít s Tebou poradit, neb si tam 5* byl etc., etc...
A jedna drobnost na okraj: ony takové závody pomáhají prodávat i malé motorky a skútry té které značky..., i "pár" Indů si může dovolit nějakou malou Hondici a asi těch zájemců bude víc, než třeba (v průměru bohatších) Čechů
Maxibor: s prvním bodem s Tebou souhlasit můžu, ale dál ne. Snad nevěříš tomu, že by po závodech SBK indové začali kupovat Panigale,CBR,GSX-R...atd? Kdo tam na to má, tak tuhle motorku má dávno a závody k tomu nepotřebuje a zbytek lidí si je bohužel nekoupí a potřebují jen přemiťovadlo do místní infrastruktury...
Indie,Vietnam,Thajsko,Malajsie,Filipíny apod. nejsou trhy pro motorky. Neznají mentalitu místních lidí. Skútr pro ně není motorka, ale přemisťovadlo a helma je naprosto zbytečná věc
pilotbalda: Není to dobře. 1) viděli bychom o závod navíc. 2) pokud by ta reklama fungovala a Indové víc začali kupovat motorky, prospěje to i závodům.
Dobře, že to Dorna zrušila. Chápu, že výrobci se chtějí předvést na trhu s potencionálem (skůtrařů), ale ať se jezdí závody tam, kde to lidi zajímá a okruh navštíví... Tyhle exotický závody stojí stejně za prd...viz Sepang, kde furt v sezóně prší...
.. vlastně si teď vzpomínám, že když byl ten závod přeložen z března na listopad, tak promotér doporučoval týmům zatím nerezervovat letenky ani hotely. To už samo o sobě svědčí o tom, jak moc žhavé to s tou Indií bylo.
No tak tohle mi bylo jasné od března. Ani ve svém tlustém diáři tento závod nemám napsaný. Takže můj výlet do Jerezu bude rozlučka se sezonou jako bič.
Marexi!!! Prosim Ta,sak sa pozri ako tie auta vyzeraju a hlavne kolko tam stoja!!! v jedenastich velkych indickych mestach je zivot ako-tak podobny ako v hocikde v Europe a zbytok??? Bicykel,mobet,skuter vsade kam sa pozries,auta lacne indicke,cinske stackyalebo po dedinach 15-20rocne stroje a pod.Aby si ludia zacali kupovat kvalitu,musia zarobit peniaze,lebo kvalita co-to stoji...a to v INDII najblizsich 10rokov nehrozi,ako v celej krajine myslim,nehovoriac o tom,ze 70% populacie,zije na dedinach,kde pre zbytok INDIE farmarcia,alebo siju pre zbytok sveta vsetko mozne a v severnych provinciach okolo Pakistanu,pestuju mak na opium...tak mi prosim Ta napis kedy zufalec so 110$ nasetri na S1000RR,alebo DUKNU za 20.000€...lebo pravdupovediac mne to nejako nevychadza...
Takže zase jen 13 závodů . Na druhou stranu pozitivem je finiš v Jerezu, což je výborný okruh nejen na předjíždění. Představte si, že by se v posledním závodě rozhodovalo v té poslední zatáčce. Snad to tak nějak bude
Tak to sa tu kosim jak blazen ,:"Indie má jednu z nejrychleji se rozvíjejících ekonomik a počet obyvatel, který je kolem jedné miliardy, to už je poměrně solidní trh.",ja som tam bol 5x a solidni trh to urcite neni,nakolko normalny IND zarobi cca 200 - 250$ mesacne a to vacsinou len v mestach,takze o solidnom trhu tu nemoze byt ani zmienka,kedze musi aj z niecoho fungovat,t.j.zit, a motorku o obsahu 750cc a vysiu vidiet velmi zriedka...jedine,ze by DORNA vymyslela novu kategoriu,skutrov a mopedov a zavodila aj s tym .Uz vidim typka z Indie,z oblasti BIHAR,alebo RAJAHSTAN,jak si z tych 110$,co zarobi za mesiac, kupuje SUPERBIKE z Japonska,alebo Europy ,tym ludom nacisto PREPRCHA,co si myslia,ze kupna sila je v Indii vysoka...
Marex: Tvoji domněnku nemůžu potvrdit, aspoň v naší vísce!
Ano ano. Většina Maxů co znám, jsou sice psi,ale nemám s tím jménem zásadní problém... Jenom když bude někdo na dítě jménem Max volat dostatečně hlasitě, může se stát, že se mu před dítětem seběhnou hafani z celé vesnice.
Jinak Max je povedené jméno
No Česko taky bude stát za howno, když může prodávat fabriky zrovna Indům
Ta Indie je ale stát...
Nějak se v poslední době s Maxama roztrhl pytel! Však ono je to dobrý jméno!
... SEDLAČ
... A Leon je na jméno syna patřičně hrdý už prý jen kvůli monogramu...a dalšímu významu...MPH...
nuvolari: bingo! ono to bude jak říkáš. vždyť honda nedělá jen blejdy, suza nedělá jen gsxr...jde o zvýšení prodeje značek né konkrétních modelů. navíc to z marketingového. vždyť i nějaký amir si může myslet, že mu stojí pod bambusovým přístřeškem stejná značka, jako byla ta motorka, která včera vyhrála první rundu
jinak nevím jestli to už nepadlo, ale v pondělí se stal leon haslam podruhé otce. narodil se mu syn max peter
Zruda: Jenom Bombaj má 13 milionů obyvatel. Což jestli dobře počítám, je víc, než je Čechů.
To autíčko je vlastně koprodukční Suzuki Alto, takže nečekej, že by mělo jít vyloženě o kepl. Oni tam potřebují malé vozítko, které se všude vejde a odolá častým ťukancům.
No a co se týče Indického trhu, tak právě mopedy a malé motorky tam hrají stále hlavní roli. Má to tam prakticky každý. Většina výrobců má v portfoliu právě tyto stroje a i když by si NIKDO z Indů nepořídil RS 4V, mohou si pořídit některý z jejich nemalé nabídky skútrů. Je to reklama. Proto výrobci mají tovární týmy a sypou do výroby prototypů a "prototypů" nemalé peníze.
Ps: Moje bývalá spolužačka žije v Bombaji a mohu tě ujistit, že tvoje představa o Indické ekonomice je přinejmenším úsměvná.
zruda: takže všechny ty firmy, které považují jihovýchodní Asii za perspektivní trh jsou vedle, jak ta jedle. Jejich management by se holt měl jít s Tebou poradit, neb si tam 5* byl etc., etc...
A jedna drobnost na okraj: ony takové závody pomáhají prodávat i malé motorky a skútry té které značky..., i "pár" Indů si může dovolit nějakou malou Hondici a asi těch zájemců bude víc, než třeba (v průměru bohatších) Čechů
JollyJoker: tak skůtr pro mě taky není motorka, ale přemísťovadlo - a to nejsem z Indie ani Vietnamu . A co má společného helma s prodejem skůtrů ?
Maxibor: s prvním bodem s Tebou souhlasit můžu, ale dál ne. Snad nevěříš tomu, že by po závodech SBK indové začali kupovat Panigale,CBR,GSX-R...atd? Kdo tam na to má, tak tuhle motorku má dávno a závody k tomu nepotřebuje a zbytek lidí si je bohužel nekoupí a potřebují jen přemiťovadlo do místní infrastruktury...
tak jak jsem psal na začátku roku,to asi neklapne...//www.motorkari.cz/detail-diskuze/?cid=23713
Indie,Vietnam,Thajsko,Malajsie,Filipíny apod. nejsou trhy pro motorky. Neznají mentalitu místních lidí. Skútr pro ně není motorka, ale přemisťovadlo a helma je naprosto zbytečná věc
pilotbalda: Není to dobře. 1) viděli bychom o závod navíc. 2) pokud by ta reklama fungovala a Indové víc začali kupovat motorky, prospěje to i závodům.
Dobře, že to Dorna zrušila. Chápu, že výrobci se chtějí předvést na trhu s potencionálem (skůtrařů), ale ať se jezdí závody tam, kde to lidi zajímá a okruh navštíví... Tyhle exotický závody stojí stejně za prd...viz Sepang, kde furt v sezóně prší...
.. vlastně si teď vzpomínám, že když byl ten závod přeložen z března na listopad, tak promotér doporučoval týmům zatím nerezervovat letenky ani hotely. To už samo o sobě svědčí o tom, jak moc žhavé to s tou Indií bylo.
No tak tohle mi bylo jasné od března. Ani ve svém tlustém diáři tento závod nemám napsaný. Takže můj výlet do Jerezu bude rozlučka se sezonou jako bič.
Marexi!!! Prosim Ta,sak sa pozri ako tie auta vyzeraju a hlavne kolko tam stoja!!! v jedenastich velkych indickych mestach je zivot ako-tak podobny ako v hocikde v Europe a zbytok??? Bicykel,mobet,skuter vsade kam sa pozries,auta lacne indicke,cinske stackyalebo po dedinach 15-20rocne stroje a pod.Aby si ludia zacali kupovat kvalitu,musia zarobit peniaze,lebo kvalita co-to stoji...a to v INDII najblizsich 10rokov nehrozi,ako v celej krajine myslim,nehovoriac o tom,ze 70% populacie,zije na dedinach,kde pre zbytok INDIE farmarcia,alebo siju pre zbytok sveta vsetko mozne a v severnych provinciach okolo Pakistanu,pestuju mak na opium...tak mi prosim Ta napis kedy zufalec so 110$ nasetri na S1000RR,alebo DUKNU za 20.000€...lebo pravdupovediac mne to nejako nevychadza...
Zruda: Já bych se zase tak moc nesmál: //www.auto.cz/suzuki-maruti-nejvetsi-indicka-automobilka-prekrocila-10-milionu-56377
A to je jenom začátek!!!
Takže zase jen 13 závodů . Na druhou stranu pozitivem je finiš v Jerezu, což je výborný okruh nejen na předjíždění. Představte si, že by se v posledním závodě rozhodovalo v té poslední zatáčce. Snad to tak nějak bude
Tak to sa tu kosim jak blazen ,:"Indie má jednu z nejrychleji se rozvíjejících ekonomik a počet obyvatel, který je kolem jedné miliardy, to už je poměrně solidní trh.",ja som tam bol 5x a solidni trh to urcite neni,nakolko normalny IND zarobi cca 200 - 250$ mesacne a to vacsinou len v mestach,takze o solidnom trhu tu nemoze byt ani zmienka,kedze musi aj z niecoho fungovat,t.j.zit, a motorku o obsahu 750cc a vysiu vidiet velmi zriedka...jedine,ze by DORNA vymyslela novu kategoriu,skutrov a mopedov a zavodila aj s tym .Uz vidim typka z Indie,z oblasti BIHAR,alebo RAJAHSTAN,jak si z tych 110$,co zarobi za mesiac, kupuje SUPERBIKE z Japonska,alebo Europy ,tym ludom nacisto PREPRCHA,co si myslia,ze kupna sila je v Indii vysoka...
f1 se tam též příští rok nepojede.
zvěř no abych ale neurazil zvěř
Jedné věci nerozumím. Příští rok už bude motosport SPORT?
Jak to dělá F1?
proč tam ten okruh vůbec stavěli
Paulo presne cigáni
Indove jsou jantari.
jak směšné !!!