Tovární stroje RSV4 v barvách Milwaukee Aprilia Racing

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 30.09.2016 v 13:18

neviem kde, ale zachytil som šumy o ASPARe... a K.A.

peytl (216) napsal 28.09.2016 v 07:41

Chudák Kája, on ho zase nikdo nechce a to má jen neustálou smůlu, závistivci.

Rado_ (555) napsal 23.09.2016 v 19:34+1

Svatá prostoto, to je teda diskuse na úrovni... Effenbert, Gaundalini, Smrž... Noc oživlých mrtvol fakt nemusím

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 18:22

Desmo > Z tvýho příspěvku mi tedy vyplývá, jako by se měl Karel narodit o hodně dřív a nebo aby byl o hodně mladej a vstoupil do MS Šampionátu až nyní v tomto období

desmo69 (638) napsal 23.09.2016 v 15:17-1+6

charon87, jak daleko jezdil za Haydenem když měli stejnej stroj? A jak daleko jezdí teď? Jen o rukách to ani zdaleka nebude. Ikdyž se může podařit to BMW na nějakej víkend resp. spíš jednu jízdu vyladit tak ta důvěra v tu motorku potom co s ní zažil musí být na nule.
Navíc tým na to BMW teď určitě nebude dávat kdovijaký finanční prostředky když ví že příští rok se pojede Aprilka...myslím že v tom týmu bude každej litovat že do sbk šli i za cenu změny z Yamahy na BMW. Bohužel Abrahám byl u toho, stejně tak jako u nepovedenýho startu RSV v moto2 a dementni Hondy RCV1000R...na Ducati byl začátek výbornej a na ART přišlo zranění. Škoda no.

charon87 (101) napsal 23.09.2016 v 14:36-3+1

Pap1234, proc bych ho nesrovnal se smrzakem? Ano byla jina doba, ale oba jeli prvni sezonu a smrzak si myslim i na mnohem horsim matrosi.
Teatralni mystifikace jsou pouze v tvoji hlave! Tady porad nekdo breci, ze karel nema motorku a mele hovna okolo. Vzdy platilo, ze si to bud musis zaplatit (coz u nej dosud platilo) nebo bejt dobre, proto nechapu, proc by mel takovej jezdec dostat tovarnu. V podstate oba piseme to same, ale ty si vybiras jen neco, co se hodi a uplne obracis smysl toho, co sem napsal. Pred nedavnem tu nekdo psal, ze by brokes mel bejt automaticky lepsi, protoze je mistr bsb, coz je narodni mistrak, sice asi nejlepsi, ale porad narodak. Karel na wsbk vlezl z motogp, coz je to nejlepsi vubec. Dle jeho slov beckovej sampionat a co v nem dosud predvedl. Ano, serou me ty jeho namachrovany kecy pri gp, skoda, ze to nejde prepniutna ang komentar.

saci_ventil (292) napsal 23.09.2016 v 13:53

IODA či Grillini poprípade GoEleven, práčkové tímy s nepriehľadnou ekonomikou, a ešte s nepriehľadnejším kapitálom. Jediný (voľný)Pedercini si drží roky nejaký štandard aj schopných mechanikov.

Zazi (1006) napsal 23.09.2016 v 12:57

Oggu, další zatím nevyřčený problém u Iody jsou peníze. Sacchi údajně kvůli nesplaceným závazkům nějakého sponzora dluží Aprilii za materiál. Což je blbé. Uvažujou dokonce nad tím, že by vzali na příští rok BMW, které asi KA17 už nechce ani vidět.
No a pokud by přecijen Ioda zůstala u Aprilie, tak se tam vehementně cpe Guintoli, který na ni byl Mistr Světa a ještě se mu nechce odcházet z Wé eS Bé Ká.

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 12:50

Já si myslím, že je Karel taky blíž k té satelitní Aprilii. Já si pamatuji, jak u toho Grilliniho jezdil Fabrizio a byl vyhozen. A tenkrát v tom roce Fabrizio řekl, že ten tým tam není kvůli výsledkům ale jen proto, aby se ukázal v TV kamerách. Což je takový ten Effenberťácký přístup, že si z toho dělaj pračku pěněz.
Ta IODA je lepší, znají se i z MOTO GP, měl by za tým. kolegu De Angelise, takže by měl motivaci skrz silnějšího kolegu.
Otázka je co matroš, jak ale nad tím tak přemýšlím, tak pokud Karel ty peníze do týmu donese, tak přece není problém, aby boss Iody nakoupil za ty prachy lepší matroš pro Karla, a když vidím, že v roce 2017 budou v MOTO GP tři tovární Ducati v poli, tak proč by nebyly tři tovární Aprilie ve Wé eS Bé Ká z toho jedna pro Karla?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.09.2016 v 11:28

Realistický pohled "na věc" - Martin1 / Pap1234 , že
"je to od Aprilky obchodní tah, aby byli vidět a prodávali sériovky a Evžen je dobrej
fára natolik, aby ukázal na co Aprilka má / KA je nanejvýš průměrným jezdcem
mistrovství světa a takových je hodně" A nejsou to růžové brýle, když napíšu,
že úroveň materiálu a techniků týmů má na úrovni MS rozhodující vliv. Pro nás je
(na klávesnici) snadné hodnotit a někdo tak má i CS "pouze za jednoho z lepších
jezdců", přesto že coby dvojnásobný mistr světa vyhrál 38 GP ...

Zazi (1006) napsal 23.09.2016 v 10:57

Gorkin: protože moc jiných možností nemá? Karel to zkrátka udělá stejně jako polovina jezdců v SBK. Přijde a v nějakém týmu si to sedačku zaplatí. To je zcela normální věc. Jen mám trošku strach, že Ioda i Grillini budou 2017 hodně dole. Když už Kawa od soukromníka, tak tipuju, že o něco lepší materiál bude mít GoEleven nebo Pedercini. Ti nemají podepsaného zatím nikoho, takže už teď víme o čtyřech lepších místech, než ze kterých Karel vybírá

deluxa (347) napsal 23.09.2016 v 10:55+1

Je jasne ze bmw nemoze byt konkurecieschopne na ziadnom poli ked do vyvoja davaju prd. Z akeho neznameho dovodu si vybral tuto znacku a stroje Milwaukee je mi zahadou. Pisal som to hned na zaciatku min. sezony ze to bude absolutny prepadak a mal som pravdu. Asi to bolo 5min.bluznenia. Myslim ze toto je pre nich konecne krok vpred nie vzad...

JollyJoker (1004) napsal 23.09.2016 v 10:42

Aprilia byla v dobách Maxe a Lavertyho to nej ve WSBK,ale byla to full továrna. Nyní už hrají prim v MotoGP, takže kecy o tovární podpoře ve WSBK jim nežeru,bude to jak doposud

gorkin (4444) napsal 23.09.2016 v 10:40

Zazi (924) napsal

Souhlas s Gorkinem: jestliže se Milwaukee dohodlo na tovární podpoře s Aprilií, tak Sacchi (Ioda) bude dostávat "smetenej ponk". Takže být Karlem, jsem v tomto velmi obezřetný.
Na stole je pak ještě nabídka od Grilliniho. Otázkou už pak jen zůstává, co je menší zlo? Béčková Aprilia nebo Béčková Ninja?
***************************************************************************************************
Ono to tak asi bude... jen mi není jasné proč se do toho (Bčkoveho) týmu upisovat...když z toho budou zase plný potoky breku že-toto a tamhle-to a že to prostě nejede a jsme zase tam kde jsme byli
takže ??? proč???

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 09:59

Ono nezpamínejte, že satelitní Aprilku v roce 2010 (tedy v druhé půlce) jezdil i náš Kubík Smržů a dostal ji na 4. flek a o rok později ji jezdil Haga a dostal ji i na podium.

Samozřejmě nevíme jak moc jsou rozdíly mezi satelitama a továrnama ve Wé eS Bé Ká protože o tom nikdo nemluví, zatím co v MOTO GP přesně víme, co mají satelitní týmy v boxech. Jestli loňská továrna nebo aktuální stroj bez letošních updatů atd. To mi ve Wé eS Bé Ká chybí, takové informace. Co ale vím - nebo si myslím - je, že Pedercini např. mají loňské motorky od továrního týmu.

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 09:57

dejf. > No přímo od toho mechanika.

dejf. (1341) napsal 23.09.2016 v 08:55

z jakyho zdroje oggu? Z Hradu? Od pana EXredaktora?

Zazi (1006) napsal 23.09.2016 v 08:53+1

Souhlas s Gorkinem: jestliže se Milwaukee dohodlo na tovární podpoře s Aprilií, tak Sacchi (Ioda) bude dostávat "smetenej ponk". Takže být Karlem, jsem v tomto velmi obezřetný.
Na stole je pak ještě nabídka od Grilliniho. Otázkou už pak jen zůstává, co je menší zlo? Béčková Aprilia nebo Béčková Ninja?

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 08:16-1

Tak úplně stejná situace jako když se stáhla Ducati kvůli Rossiho platu, a podporovala továrně Altheu, tedy tam byl šéf-technik Marco Lozej přímo z továrny a dělal tak v boxu svoji práci. Teď, jak se vrátila Ducati zpět, tak je Lozej zase v továrně v kanceláři. Ověřeno přímo od zdroje...!

martin1 (658) napsal 23.09.2016 v 08:12

Otázka je jaká bude ta tovární podpora, pochybuji, že Aprilka pošle svý lidi přímo do boxů k týmu a v Itálii se bude makat ve dne v noci na vývoji,, vidím to na obchodní tah, aby byli vidět a prodávali sériovky, Evžen je dobrej fára tak jsem zvědav

Nuvolari (2329) napsal 23.09.2016 v 08:08

Ogg: a po úspěšné příští sezóně, kterou skončí na 19. místě, se znovu objeví Guandalini, nalejou si s Karlíkem Effenbert, vytáhnou z garáže nějakou mr_ku a budou hledět vstříc světlým zítřkům v roce 2018.

Ogg (387) napsal 23.09.2016 v 07:30+1

Karel rozhodně kariéru neukončí. V jednání dle jeho slov je právě místo u IODY a nebo nějaká privátní Kawasaki např. v Grilini týmu. To jsou tyto dvě nabídky, o kterých se ví.

Co se týče loňského roku, tak ta nabídka na to, aby zůstal v MOTO GP i pro letošek opravdu přišla a mohl jezdit Aprilii, jenže věděl že by byl úplně na konci a tak zvolil Wé eS Bé Ká.

Karel občas jezdí i na podniky MOTO GP, ať už se podívat nebo vyjednávat, jako tomu bylo např. v Red Bull Ringu, tak třeba pojede i do Aragonu, aby i tam zjistil jaká je situace. Ale jak říkal, on chce zůstat ve Wé eS Bé Ká a myslím, že ta sedačka na rok 2017 je velmi reálná. Osobně preferuje tu Aprilii u Iody.

Hezký začátek podzimu všem, sezona pomalu končí

DOMINATOR (1260) napsal 23.09.2016 v 07:13

Bohužel po tolika nezdarech a šancích mě nikdo nepřesvědči že má smůlu nebo že je to talent, je to jak to je a o takové se nikdo nerve.

Jindřej (472) napsal 23.09.2016 v 07:07

Něco mi uteklo, nebo proč se tu řeší nějaký Béčka Moto GP, když tady jde o to, že se Aprilia "vrací" po roce do SBK?
Za mě super zpráva
Třeba jim došlo, že jezdit bednu ve wsbk není zas o tolik horší, než jezdit tužku v Moto GP.

pap1234 (27) napsal 23.09.2016 v 06:47+1

charon87> Karel jezdí prd, to je víc než zřejmé. Ovšem patří mezi naše nejlepší piloty. Srovnávat ho s Kubou na 999 je úsměvné.. o ničem to nevypovídá. Nevím kdy tady padlo, že Karel je jezdcem světového formátu. To jsou teatrální mystifikace vyplozené pouze z tvojí hlavy. Je nanejvýš průměrným jezdcem na světové úrovni. Takových je tam nespočet.

Samuel007> Grana, ale Enea B. nedělá šéf technika, ale "pouze" telemetrii. Takže bych to bral s rezervou.

Samuel007 (376) napsal 23.09.2016 v 06:20+1

Nevzal si Karel sebou svoje kamarady mechaniky z MotoGP?
Marco Grana ukazuje že umí když chce. Ten za neúspěch loňské sezóny asi nemůže.
Udivuje mě jak se rychle zapomíná na úspěch. Jsou to jen dva roky co vyhrál kategorii Open.
Souhlas s Vladimírem TOP jezdec to není,ale jede líp než všichni tady.
Můj názor je že, promarnil další rok kdy mohl ukázat že něco umi.

charon87 (101) napsal 22.09.2016 v 22:52+2

Jako bejvalej jezdec motogp karel nezastinil ani vysledky kuby smrze z jeho prvni sezony ve wsbk, kdy jel na obstarozni 999.
Ano Karel umi jezdit vic nez vsichni odsud, co sem pisou, ale neni to jezdec svetovyho formatu. To to snad nechcete nikdo videt? Ty kecy co dava na web bych bral s rezervou, stejne tak ty jeho komentare v tv pri gp. Jak muze kritizovat lidi co jezdi vzadu ale na bodech, on to nedokazal za celou lonskou sezonu ani jednou bodovat.

Jinak k milwakee, parada. Jsem rad za dalsi navrat tovarny a myslim i velmi slusnyho pilota a mlada krev se taky ukazuje velmi dobre. Bylo by blahove si myslet, ze by mohli chtit nase "eso" do tymu. Oni chteji minimalne prvni desitku a s eugenem i min trojku.

martin1 (658) napsal 22.09.2016 v 21:24-1+2

Tak zas bych na Kodla tak neřval, jako na gauči jsem z něj neskákal, ale např. ten poslední rozhovor jak mu to RRo cukalo, no ty vole to nezažiješ ani na volných, bud to jsou diletanti což si nemyslím, každopádně se s tím Báwem nepopasovali...

Chuďas899 (314) napsal 22.09.2016 v 20:41

Pozor pozor u Pramacu to takhle bylo... teďka už je situace daleko lepší... příští rok dokonce pojedou GP17 a GP16 tzn jednu 2017 jako továrna a 16cka bude po Iannonem.

gorkin (4444) napsal 22.09.2016 v 20:26

takže je jasné že aprilia bude sypat továrně... a jak je známo tovarna poskytuje full servis jen oficial továrním tým takže Milwaukee
IODA bude mít vždy smetený ponk nebo loňskou techniku
to samé je i u Pramacu
pokud podepíše Karel tu IODU tak to bude zase Bečkový stroj jako je letošní BMW na kterém se snaží dojet alespoň každý 2hý závod

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist