Toseland a Badovini za tým BMW Italia
Text: Jiří Mikšík | Foto: BMW Motorrad Motorsport | Zveřejněno: 31.10.2010 | Zobrazeno: 2 071x
Ex-pilot MotoGP a bývalý dvojnásobný mistr světa superbiků James Toseland, na kterého nezbylo po doslova tragické sezóně místo v žádném továrním týmu, pojede společně s úřadujícím šampionem superstocků Italem Ayrtonem Badovinim v satelitním týmu BMW Italia.
Tým BMW Motorrad Italia tak po suverenní sezóně v litrových stocích postoupil hned o dvě patra výše a pojede v roce 2011 závody superbiků. Jezdci budou Brit James Toseland a Ital Ayrton Badovini.
Brit Toseland má za sebou velmi špatnou sezónu v továrním týmu Yamaha, kde sice jezdil na mistrovském motocyklu Bena Spiese, ale za celou sezónu (26 jízd) si nepřipsal ani jedno vítězství a nejlépe skončil 2x na druhém místě a celkovým umístěním a také závodním projevem zůstal daleko ve stínu svého týmového kolegy Cal Crutchlowa.
30-ti letý dvojnásobný mistr světa z let 2004 a 2007 tak pojede v satelitním týmu s motocyklem BMW S 1000 RR, který bude podporován bavorskou továrnou. Britský jezdec Toseland dlouho váhal s podpisem smlouvy, neboť jeho prioritou byl návrat do nizozemského týmu Ten Kate Honda. Ovšem jediný tým Hondy v seriálu WSBK ztratil na rok 2011 hlavního sponzora HANNspree a jelikož se mu nepodařilo doposud najít žádnou odpovídající náhradu, tak Nizozemci s podporou továrny Honda (byla prodloužena na další 3 roky) pojedou pouze s jedním jezdcem, Jonathanem Reou.
Tým BMW Italia bude vedený ředitelem BMW Motorrad Italia panem Andreou Buzzonim, který je také managerem tohoto projektu. Sportovním ředitelem je Serafino Foti a technickým ředitelem Gerardo Acocella.
Brit Toseland má za sebou velmi špatnou sezónu v továrním týmu Yamaha, kde sice jezdil na mistrovském motocyklu Bena Spiese, ale za celou sezónu (26 jízd) si nepřipsal ani jedno vítězství a nejlépe skončil 2x na druhém místě a celkovým umístěním a také závodním projevem zůstal daleko ve stínu svého týmového kolegy Cal Crutchlowa.
30-ti letý dvojnásobný mistr světa z let 2004 a 2007 tak pojede v satelitním týmu s motocyklem BMW S 1000 RR, který bude podporován bavorskou továrnou. Britský jezdec Toseland dlouho váhal s podpisem smlouvy, neboť jeho prioritou byl návrat do nizozemského týmu Ten Kate Honda. Ovšem jediný tým Hondy v seriálu WSBK ztratil na rok 2011 hlavního sponzora HANNspree a jelikož se mu nepodařilo doposud najít žádnou odpovídající náhradu, tak Nizozemci s podporou továrny Honda (byla prodloužena na další 3 roky) pojedou pouze s jedním jezdcem, Jonathanem Reou.
Tým BMW Italia bude vedený ředitelem BMW Motorrad Italia panem Andreou Buzzonim, který je také managerem tohoto projektu. Sportovním ředitelem je Serafino Foti a technickým ředitelem Gerardo Acocella.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?