Tisková zpráva KL Intermoto

Tým KL Intermoto Czech Republik nastoupil na okruhu Losail International Raceway v katarském Doha ke svému prvnímu závodu v Mistrovství světa Supersport.

Tisková zpráva KL Intermoto
Den závodu zahájil tradičně zahřívací trénink, který se konal na mokrém asfaltu. Tým KL Intermoto v něm ukázal svůj potenciál, když jméno jezdce tohoto týmu figurovalo dlouho na vedoucí pozici. Pawel Szkopek totiž ještě šest minut před koncem tohoto deštivého tréninku vedl! Nakonec ho sice tři jezdci předstihli, se čtvrtým místem však byl celý tým z Hradce Králové velmi spokojení. Výkon polského jezdce zaujal přítomné odborníky natolik, že hned po Warm upu přišli na "výzvědy" do boxu č. 29, ve kterém sídlil náš tým, zástupci Hondy Europe, promotéra šampionátu FG Sport, ale i například pan Giulio Bardi, který je šéfem asociace týmů.
Do odpoledního závodu, jenž se jel na zcela suchém asfaltu, již pochopitelně nastoupil tým pánů Látra a Kubíčka s cíli, se kterými nastupují nováčkové všech šampionátů k prvním soubojům, tedy s cíli dokončit samotný závod a získat tak co nejvíce zkušeností. Do samotného závodu odstartovali oba jezdci velmi dobře, což znamenalo, že při průjezdu cílem prvního kola si udrželi své pozice. Tomáš Mikšovský byl po úvodním kole na 15. místě, zatímco Pawel Szkopek jel hned za ním. Patnácté a šestnácté místo si oba drželi plných osm kol, pak přišlo odstoupení Holanďana vd Goorbergha a havárie tří dalších jezdců. Pro Mikšovského a Szkopka to znamenalo postup ve výsledkové listině. Cílem závodu tak projel Tomáš Mikšovský na dvanáctém a Pawel Szkopek na třináctém místě.
Tým KL Intermoto tedy hned při svém prvním startu v Mistrovství světa získal celkem sedm bodů, když pro něj body zajistili oba jeho jezdci. S výsledkem byl celý tým pochopitelně velmi spokojen a již nyní se těší na další závody.
Tomáš Mikšovský
Trošičku mne mrzí, že v Kataru byla malá konkurence, že tam bylo na trati málo jezdců. Je sice pravda to, že se na to historie nebude ptát, ale radši bych byl, kdyby bylo to místo vybojované. Po startu a po dvou úvodních zatáčkách, jsem na tom nebyl špatně. Pak mě to tam několik chlapů vsadilo, ale pokusil jsem se jich udržet. Ovšem nepodařilo se mi to. Nepovedlo se mi za celý víkend ani za předcházející testování nastavit přední tlumiče tak, jak bych si představoval. Nepřidaly mi ani ty dva pády na přední kolo. Po pěti kolech jsem začal cítit, že odchází právě přední pneumatika, stále mi to ujíždělo. Myslím si, že tento výsledek není na první závod špatný. Těším se na příští závod, kde doufám už bude vše v pořádku, kde snad už bude vše klapat a mě i Pawlovi se pojede lépe. Chtěl bych poděkovat celému týmu za jeho velké snažení a za to, jak k práci po všech trénincích přistupovali.
Pawel Szkopek
Do závodu jsem odstartoval obezřetně, chtěl jsem jet a kontrolovat situaci v první zatáčce. Bohužel právě v první zatáčce do mne vrazil Andrea Berta a já tím hodně ztratil. Propadl jsem se skoro až na konec. S postupem času jsem si začal uvědomovat, že mi nevydrží pneumatiky až do konce, proto jsem zvolil jízdu tak, abych dojel do cíle. Od poloviny závodu mě postihl záhadný problém. Jakmile jsem chtěl v pravých zatáčkách přidat plyn, motocykl se začal divně chovat a poskakovat. Změnil jsem svou pozici na motocyklu, sedl jsem si více dozadu. Protože na tohle zatížení nebyl motocykl nastaven, přišel problém s činností zadního péra. Musel jsem si vybrat zda nechám lépe pracovat přední nebo zadní tlumení. Byl to první závod v Mistrovství Světa, musel jsem dojet do cíle. Pokud by přede mnou byl někdo jiný než Tomáš, zcela určitě bych přidával plyn, abych se dostal před něj. S nulovým rizikem jsem tedy dokončil na třináctém místě, jsem spokojený.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist