Testy WSBK - Phillip Island, 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 20.02.2012 v 13:45

Bohužel...

PityGPX (949) napsal 19.02.2012 v 09:24

Marex: ses vratil do diskuzí!

Marex (2570) napsal 18.02.2012 v 23:42

Kubátor Snad mu to půjde i v závodě!!!

AKRO (-498) napsal 17.02.2012 v 22:04

Čas na první místo je schopný zajet, ale co je to platné, když v závodě tempo neudrží a navíc bídně startuje!

samsung740 (38) napsal 16.02.2012 v 22:03

Vy.Rejpalové.I kdyby Kuba zajel čas na první místo,stále budete psát negativa.

AKRO (-498) napsal 16.02.2012 v 16:04

Mamba54 - MGP měli status odebrat už loni! 15 -16 motorek je o ničem a ty SPZ-ceny za ně taky!

mamba54 (1340) napsal 16.02.2012 v 15:22

No vidíš, na ten bych málem zapomněl.

pasolini (260) napsal 16.02.2012 v 14:43

Mamba: jo a nezapoměň si vzít provaz

Pawka (79) napsal 16.02.2012 v 12:58

jo jediny MS je WSBK. zbytek je ve vývinu

mamba54 (1340) napsal 16.02.2012 v 12:36

Akro odebral MotoGP status Mistrovství světa! Tak to se jdu zastřelit do rybníka.

AKRO (-498) napsal 16.02.2012 v 11:21

Ten Hopkins je na hranici to zabalit!

Zouby52 (20) napsal 16.02.2012 v 10:35

memphis.unv: Zajímavá teorie :D

Rado_ (555) napsal 16.02.2012 v 08:15

co to je?

Rado_ (555) napsal 16.02.2012 v 08:09

Jinak Hopkins jde na svou 29 operaci a 5 týdnů na motorku nesedne... zdroj www.intramoto.ru

VRT-NM (63) napsal 16.02.2012 v 01:53

Brookes

AKRO (-498) napsal 15.02.2012 v 21:13

Derny - Já a Josef58 jsme fandové dnes už jediného Mistrovství světa nejvyšší třídy SBK! Jak už ti psal Josef58, také jsi spolu s Mambou asi navštívil jiné stránky! Musíš na MGP-SPZ! Ostatně SPZkovi se poradit nedá! Toho chce pouze a jedině vyrazit!

AKRO (-498) napsal 15.02.2012 v 21:08

Mambo, ty jsi nějak popletl seriál MGP-SPZ a MS SBK! Tady jsi na WSBK a ne na tebou oblíbené, dědkově MGP-SPZ. Všimni si, že píšu seriál 12 motocyklů už není Mistrovství světa! Ty křápy co tam dědek nacpal se nedají počítat!

dejf. (1341) napsal 15.02.2012 v 19:49

jn nepis

josef58 (823) napsal 15.02.2012 v 19:40

enzo_r
dík za podporu, ale možná máš pravdu, že už ani já jsem nezažil ty pravé prototypy, když jsem byl poprvé v Brně 71. Říkám stále, Ezpeleta vrací technologii o půl století zpět a je mě jen líto, že tady tomu většina tleská, ale... né, nebudu dál psát.

dejf. (1341) napsal 15.02.2012 v 19:09

memphis-> jojo, teorie jak stehno

enzo_r (29) napsal 15.02.2012 v 19:08

To josef58:Určitě tady nejsi osamocen.Většině pisatelů tady to bude připadat jako nostalgie,ale opravdové prototypy a královna motocyklového sportu skončily v roce 1968.Pak už to byly jen ústupky a klacky pod nohy konstruktérů.Ale takový už je svět a jen časem se dá zjistit, že Rama není rodná sestra másla.

memphis.unv (17) napsal 15.02.2012 v 18:45

smrž
fabrizio

Zouby52: včera jsem to psal, loni se testovalo akorát v arktickéch podmínkách a v arktickéch závodech byl na bedně. v teple to nestálo za nic. teď se testuje v horku takže doplní slabinu a tak jak v těch třech bednovéch závodech bude letos jezdit všude

josef58 (823) napsal 15.02.2012 v 18:20

Derny 07:39
Ikdyž se někteří z tvého příspěvku "voprskali", tak já ho nějak nechápu. Proč to zmiňuješ u SBK?, copak jsem někdy napsal půl špatnýho slova na WSBK? Zřejmě sis to popletl s dědulou CEÓčkem z motogp Tam si stojím za svým- jednoznačně nejhorší menežer světovýho formátu, a to nejen ve sportu. Nebo se ti snad líbí "královská" vycházející ze sériových motorů, a přehršlem všelijakých omezení? Kam to po šedesáti letech MS dopracoval Dnes nařizuje max. 4 stroje továrnám, a to prý snad chtěl jen 2. Ale pokud přes Ogga tým Cardion zaplatí letenku, rád SPZkovi poradím, a to i ZADARMO

Kryšpín - do teď jsem si myslel, ale zřejmě jsem se mýlil, že jsi jezdil i na starý okruh, kde byly vidět OPRAVDOVÝ PROTOTYPY. Opravdu si myslíš, že se dnes tato třída dá nazývat KRÁLOVSKOU? Já jednoznačně pochybuji, a myslím, že nejsu osamocen.

mamba54 (1340) napsal 15.02.2012 v 17:26

TOP 10 = 1.-10.

Rado_ (555) napsal 15.02.2012 v 16:39

italšrot> souhlas... nalijme si čistého vína... Kuba má na TOP10, ale výš ne

italšrot (164) napsal 15.02.2012 v 15:27

Kuba zajel sůj testovací standart. V závodě už pak netíhá. Opravdu top piloti jezdí na špici jak v testech, tak kvalifikaci, superpoli a i závodě.

Kubát (1404) napsal 15.02.2012 v 15:14

máma rm: samozřejmě to byla ironie, a zaráží mě, žes to nepochopil

Capos46 (36) napsal 15.02.2012 v 15:00

no jo Kuba dobry , jenze on vzdycky umel zajet jedno rychly kolo . . . stacilo by aby nepadal a na spicku by mel :) uvidime kdyz zase nepridou pady mohl by byt vysoko :) jinak jestli konecne uvidime Kawu vpredu bude to parada

Capos46 (36) napsal 15.02.2012 v 14:58

no jo Kuba dobry , jenze on vzdycky umel zajet jedno rychly kolo . . . stacilo by aby nepadal a na spicku by mel :) uvidime kdyz zase nepridou pady mohl by byt vysoko :) jinak jestli konecne uvidime Kawu vpredu bude to parada

Tomash (2) napsal 15.02.2012 v 14:38

No konečně Kuba zatahal! Už to není vteřina ale "jen" 8 desetinek. Pokud bude jezdit stabilně, můžou z toho být hodně dobré výsledky. Jen aby mu držely gumy a ne jako vloni, kdy si Kuba vypracoval pozici a pár kol do cíle už jel po plátně... No, držím palce jak Kubovi, tak ale i jeho mechanikům!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist