Testy WSBK - Aragon, 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 20.10.2012 v 19:45+1

Nuvolari: Pokud bude sériovka s 1600ccm lepší a rychlejší, než litr, tak ať se tam předvede výrobce klidně s přeplňovaným dieselovým 12-ti válcem. Mělo by to být o produkčních strojích s vylepšováním pro jízdu na dromu. Tečka. Ke svazování a určování pravidel už máme jinou kategorii. MGP.

kawafil (1096) napsal 20.10.2012 v 15:50

Me to teda prijde divny, aby to byla sucha, pac motogp maji jen 155kg tedy jen 10 rozdilu a to ma i CBR 600RR a nema ani superdrahy kola, kotouce karbon kam se podivas atd podle me to bude vaha max bez paliva anebo s 1 litrem po zavode

Nuvolari (2329) napsal 20.10.2012 v 13:50

Marex: já bych to řešil jednodušše - vyhlásím, že od roku 2019 (aby Ducati s novou mašinou nebyla v kopru) bude obsah 1000 ccm a pak se nemusí řešit "spravedlnost" ohledně kil, restriktorů apod. Počítám, že v té době už Max jezdit nebude, takže mě nemůžeš nařknout z podjatosti.

Marex (2570) napsal 20.10.2012 v 12:52

Nuvolari: Objem je ale předem daný už několik sezon. Aprilia, Honda, Suzuki- ti všichni 2-válec ve WSBK měli a opět mít mohou. Stejně tak Ducati může udělat 4-válec,ale to asi nebude to, co chceme, ne?! Váhu odvodit podle série minus nějaké to procento.
Ps: Všiml jsem si, že nejvíc tohle vadí fanouškům Maxe. Chápu.

Nuvolari (2329) napsal 20.10.2012 v 11:33+1

Marex: vidíš, to je téma, na kterém se neshodneme. Nejde teď o konkrétní +/- 6 kg, ale o obsah motoru. Kromě SBK byly vždy motocyklové kategorie omezeny obsahem a jestli si někdo postavil jednovál, dvou, tří, čtyř, pěti, šesti nebo třeba sedmi a půl, byla jeho věc. Omezením byl obsah a bylo po problémech...Když povolíš různé objemy v jedné kategorii, tak vždycky budou tyhle diskuze na téma co je valstně spravedlivé.

Marex (2570) napsal 20.10.2012 v 08:32-1+1

Ludanek: Tak tak. Bijí psa holí a ještě se tváří, že tak je to O.K.

ludanek (66) napsal 20.10.2012 v 00:14-1+1

Marex: Kdo chce psa bít, vždycku najde si hůl.. ;)

Marex (2570) napsal 19.10.2012 v 22:44-1+1

Kawafil: A reglement řeší váhu pohotovostní?

Marex (2570) napsal 19.10.2012 v 22:43-2+1

ludanek: Někdo ti tam dal nesouhlas. To se posměju. S čím tam jde nesouhlasit!? Tak to prostě je!!!

italšrot (164) napsal 19.10.2012 v 21:54-2

Dobře Carmelo vykročil dobrým směrem. V2 bych dále neznevýhodňoval. Mají sice výhodu vyššího objemu a točivého momentu, ale Ř4 zase výhodu vyššího počtu válců a top speedu. Těším se na novou sezónu.

Marex (2570) napsal 19.10.2012 v 20:55

josef: A tohle je práce koho?!

josef58 (823) napsal 19.10.2012 v 20:24-1+1

Nechápu, jak se furt můžete dokola divit těm "smysluplným" reglementům. Teprv budete koukat, až přijde "ON" a nastolí svými prostředky jasně "kříšťálová" pravidla

Marex (2570) napsal 19.10.2012 v 19:27-4+2

Superbiker, Rado: Ludánek to pochopil. Vám to asi nedojde NIKDY!!! Prostě se vám to kucí ušatí nehodí do krámu,ale protěžování Ducati je již několik let pouze ve vaší fantazii.

PityGPX (949) napsal 19.10.2012 v 17:28

kajman33: zatím jen děkovačka

//www.splitlathredmond.com/wpnews/all_news/bsb/kuba-czechs-out-for-2012

kajman23 (81) napsal 19.10.2012 v 17:21

trošku odbočím. Bosso, máš nějaké info k angažmá bratří Smržů v roce 2013?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 19.10.2012 v 16:49+1

Nepřipomíná Vám to ty proslulé "soubory opatření" KSČ, pro
řízení národního hospodářství ještě hodně před rokem 1989 ??
"Vymejšlí se ptákoviny, aby se jako něco řídilo"
Ono se ale opravdu "něco" dělá ! Tak jak to vidí Paulo !!

Kubát (1404) napsal 19.10.2012 v 14:26

kawafil: ale tady dle mého nejde o váhu pohotovostní, nýbrž suchou protože se jedná o minimální váhu

ludanek (66) napsal 19.10.2012 v 14:23-3+1

Kawafíl :)
Mno, diskuse o váze bude vždycky ošemetná, protože kažký si suchou představuje úplně jinak, někdo vyleje i olej z vidlic, jinej jen nenatankuje nádrž.
Každopádně dle Wikipedie je teda mokrá u Panigale 188kg, a například u BMW 207kg! To je o 19 kilo víc, takže BMW může svojí sériovku odlehčit o 42Kg a Ducati jen o 23Kg!!? To je skoro dvacet procent pro BMW a jen dvanáct pro Ducati!! To mi taky nepřijde spravedliví, když už se všichni ohání 200 kubíkama navic! Podle toho by mohla mít Panigále cca 150 kg, aby byl úbytek váhy série vs racing +-stejny ;)

kawafil (1096) napsal 19.10.2012 v 13:47-1+1

tak pokud vim, serie ma 192 kg pohotovostni vahu , takze cca 25kg vic ludo

ludanek (66) napsal 19.10.2012 v 12:53+1

Mě v první řadě přijde na hlavu to, že závodní Panigale musí být težší než sériová z krámu!!! To až tam pověsí karbon kapoty, titan výfuk, sundají zbytečnosti tak budou dovažovat kolik, 15 kg?! no to jsou teda pravidla jak povidla...

dejf. (1341) napsal 19.10.2012 v 12:44-1

jinak to teda pekne zacina. Je mi na bliti.

Svetla: sice malickost a vuci ostatnim zmenam nepredmetna, ale ku*va proc??

3 bajky v rade na rostu? proboha

a presne jak pise kubat: "kdyz budou moc dobri, pridame 3 kg" ...Je videt, jak to maj páni z kanclu "vykoumany" (prave, ze vubec! strilej od pasu a je videt jaky to sou profici) De to slusne do kopru

17' kola mi nevadej. Naopak. SBK ma vychazet ze serie, tak proc 16,5' kdyz je na normal silnici jezdit nemuzes, pac bys nesehnal homolog. gumu na 16'5...

Ale jinak proste bordel, pakárna, hnus...

dejf. (1341) napsal 19.10.2012 v 11:51-1+1

"Při závodě v dešti nebo při snížené velikosti musí být použito červené koncové světlo. "

jojo, dyz prsi, tak je vetsinou i zima a tim padem snizena velikost. To tak bejva hold - dyz se treba koupes ve studeny vode, tak mas taky jenom takovou žížalku

Paulo (2561) napsal 19.10.2012 v 11:45-1+1

Tak to vidím na postupný zánik WSBK Což takhle zřídit si jiný, nezávislý šampionát?

Kubát (1404) napsal 19.10.2012 v 11:23+1

tak ještě jedna perlička pro přezouvání "pro motocykly s klasikou dvouramennou kyvnou vidlicí platí, že při sundání zadního kola musí zůstat řetězové kolo připevněné na kole (ne tedy jako v endurance, kde zůstává na kyvné vidlici)"
už vidím ty ucvakané prsty, když projedou řetězem skrz rozetu
po tomto všem, jestli ducati neudělají příští rok titul, tak se můžou jít...

Superbiker (245) napsal 19.10.2012 v 11:17-1+1

malinko se mi nelíbí alibismus, kdyby byli moc pomalí, tak jim ubereme

Kubát (1404) napsal 19.10.2012 v 10:52+1

malinko se mi nelíbí alibismus, kdyby byli moc dobří, tak jim přidáme

Superbiker (245) napsal 19.10.2012 v 10:41+4

Suchá fakta k váze motocyklů ve WSBK (stav na začátku sezóny):

rok.,,.,,.,,2V.,,.,,.,, 4V.,,.,,.,,rozdíl
2008 168 kg : 162 kg + 6 kg
2009 168 kg : 162 kg + 6 kg
2010 168 kg : 162 kg + 6 kg
2011 165 kg : 165 kg + 0 kg
2012 171 kg : 165 kg + 6 kg
2013 165 kg : 165 kg + 0 kg

Ať se diskutují fakta.

Kubát (1404) napsal 19.10.2012 v 07:29+1

rado: 6kg nikdy ducati neubírali
včera jsem to dal dohromady se superbikerem

Fullgas1 (746) napsal 19.10.2012 v 04:59+1

Radko to im len dorovnali váhu k ostatnym...

Rado_ (555) napsal 19.10.2012 v 04:33-3+1

Fullgas > omyl, chybí Tobě... Ducati dodali sice 3 kg, ale předtím jim 6 ubrali, tohle se Ti už nehodí do krámu, co?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist