Testování v Jerezu odstartoval nejrychlejším časem Rea

Tento týden je poslední možnost vyzkoušet novinky a změny v nastavení nových modelů motocyklů, protože s příchodem prosince vstoupí v platnost zákaz testování. V pondělí testovali na jihu Španělska jezdci tovární stáje Kawasaki, tým Althea BMW Racing, MV Agusta Reparto Corse, Kawasaki Puccetti Racing a DS Junior Team. Testoval také James Ellison s týmem z britského šampionátu superbiků (BSB) GB Moto Racing. Většina týmů má na programu testování celý týden kromě středy, testovací tým Ducati by měl právě ve středu s testováním začít. Test v Jerezu začíná každý den v deset dopoledne a končí v šest večer.

Testování v Jerezu odstartoval nejrychlejším časem Rea

Přímo z výstavy EICMA v Milánu dorazili na okruh v Jerezu jezdci tovární stáje Kawasaki Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team) a Tom Sykes (Kawasaki Racing Team). Testovací program měli celkem nabitý a hned v pondělí začali s vyhodnocováním předních vidlic, elektroniky a brzd. Naposledy v Aragonii už Rea, který normálně jezdí Brembo, vyzkoušel brzdy Nissin. Časy na kolo stanovily maximum u Jonathana Rea na 1'40,826 sekundy, Tom Sykes zajel 1'40,899 sekundy.

Poprvé v komplet nové sestavě, a to včetně motocyklů německého výrobce, se na jihu Španělska představil tým Althea BMW Racing, jehož jezdeckou dvojici tvoří Jordi Torres a Markus Reiterberger. Španěl dnes zahájil adaptaci novým podmínkám, protože letos jezdil s Aprilii, Němec sice s BMW vyhrál titul v IDM Superbike, ale také on má před sebou spoustu práce. Oba jezdci spolupracují s novým technickým ředitelem Althea Racing Janem Witteveenem, který je zodpovědný za vývoj motorky, koordinaci techniků, inženýrů a komunikaci s BMW Motorrad Motorsport, jenž tým zásobuje motory a elektronikou. Samotný tým Althea Racing má na starosti vývoj BMW S1000RR plus sportovní a logistickou stránku věci.

Pro MV Agusta Reparto Corse je test v Jerezu první po oznámení spolupráce s Forward Racingem Giovanni Cuzariho. Programem testu je práce na převodovce a elektronice. Asi nevýznamnější změnou je test nové palivové nádrže, která má velký vliv na rozložení hmotnosti. První den na dráze pracoval s F4 RR jejich nový testovací jezdec Marco Melandri. Ital neměl zařízení pro měření času, takže v jeho případě čas na kolo uvedený není. Jezdec týmu MV Agusty Leon Camier zahájí testování v úterý a pak bude pokračovat ve čtvrtek a v pátek. To má většina týmů v plánu jet simulace závodu.

Na jihu Španělska testují také týmy MS Supersport. Do práce se pustili jezdci týmu Puccetti Kawasaki Kenan Sofuoglu a nově příchozí Švýcar Randy Krummenacher. S týmem DS Junior Team se představil Ilja Mikhalchik a návrat do sedla MV Agusty si vyzkoušel Jules Cluzel, který právě v Jerezu v září havaroval a pádem si způsobil otevřenou zlomeninu nohy plus vykloubení ramene.

Vítěz evropského šampionátu STK 600 Toprak Razgatlioglu (Kawasaki Puccetti Racing) testoval Kawasaki pro sezonu v seriálu Superstock 1000. To samé platilo pro Raffaela de Rosu (Althea BMW Racing Team), který pokračuje s týmem Althea Racing, ale místo s Ducati pojede světový pohár s BMW.

Test WSBK – Jerez, Španělsko
Pondělí, 23.listopadu 2015

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist