VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2569) napsal 10.10.2012 v 22:26

Rado: Máš recht. V 19:51 jsem něco mlel já. Ty jsi mlel v 19:56.
Asi mám taky dobrej matroš.

stassek (14) napsal 09.10.2012 v 23:51

Rado už to nehul vím, že je těžké psát k věci, ale ani jeden z tvých příspěvků nereagoval na můj, tak se buď nauč číst, nebo přestaň chlastat za mylné f1 informace se tedy omlouvám, přestal jsem to sledovat podrobnějc co se zabil Senna nicméně abych to uzavřel, nesnáším jednání proti fair play a kdyby se něco takového stalo mě, tak s tím prostě nebudu souhlasit, a nesouhlasím s tím u kteréhokoliv jezdce. Podle mě totiž o tomhle závody být nemají. Toť vše. Bohužel mám morální zábrany a podle toho taky posuzuju okolí. Když to Rado není schopen pochopit, tak s tím nic neudělám a poradím mu dát si další lahev A za druhé zelené místo jsem samo rád

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 23:02

ono se to může změnit, když někdo dosahne tak tak na 6. titul, možná si uvědomí že nema zapotřebí dokazovat víc...viz Radovy hypotézy.

mike99 (322) napsal 09.10.2012 v 22:59+1

Max v rozhovore pri GP San Marina povedal, ze by chcel este vo WSBK pokracovat v dalsej sezone s Apriliou, ale este nic nie je uzavrete. Ak zostane, tak sa mame aspon na co tesit

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 22:47

McLasren mel tym. režii v 98 kdy Coulthard pustil Hakkinena v australii a ještě mu zamával? :)

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 22:47+1

Souhlas, nema cenu tady řešit titul. Ono je to těžké. POkud máte fandy Maxe a fandy Sykese, nikdy nedojde ke 100% stejnému nazoru zda titul je získany spravedlivě či ne. Je to stejné jako u 2V vs 4V. Fnadové Maxe, Sykese, Melandriho budou říkat že 6 kg je ok, fandové Smrže, Checy, Guintoliho a dalších ducatáren budou říkat že to ok neni. SHODA NENASTANE NIKDY!

Maxův titul. získal ho právem ale díky štěstěně (viz x 0 za kt. Sykes nemohl) na kt. se nehraje.

Podjme řešit boj o titul v mgp mezi Pedrosou a Lorenzem ! :))))

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 22:43+2

Co bylo jiné? Odjelo se 27 jízd, pro každého čekalo 712,5 bodu, každý startoval s nulou a podmínky měli všichni stejné, TEČKA. Jeden trapnější uplakánek, než druhý...prej, že jsou motorkáři chlapi, to jo... nenechte se vysmát, končím

Marex...19:51 jsem nic nepsal a už ani nebudu, zdar a plačte pořádně, nebudeme muset k Jadranu

mike99 (322) napsal 09.10.2012 v 22:43+1

Aj by som nieco napisal, ale zase by sa tu rozbehla "krvava" diskusia a kazdy by pouzival len ten svoj argument

stassek: ci hral McLaren vzdy fer, tot otazka

Nuvolari: ja by som skor povedal, ze Rubens pred seba Schumachera nepustil, on ho musel pustit a to trapne divadlo na podiu si mohol odpustit

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 22:40+2

Marex: bayliss je takovy Rossi ve wsbk. Komplexně nejúspěšnější pilot v novodobé éře wsbk, i když je fakt, že jezdil nej techniku jako Rossi :) Ducati xerox byla pravidelně nej tym a bylo těžké jej porazit :)

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 22:39+2

Rado: přestan pít ty effenberty :))

ono to loni bylo jiné než letos, loni bylo od prvního zavodu jasné že to bude hon na Checu a rozdíl mezi Biaggim (resp. Melandrim) a Checou se zvyšoval závod od závodu a on si z toho udělal one man show. Tím že bylo jasné že checa je adept na titul už po milleru a získal titul x závodů před koncem nebyl důvod řešit "kdyby" protože rozdíl byl víc jak 100 bodů mezi 1. a 2. a tma žádné kdyby (loni) nebylo potřeba protože by to nepomohlo, když je rozdíl 0,5 bodů, hafo lidí najde "kdyby" :) loni si nemohl na Maxe nadavat že to prohrál protože ani o ten titul vlastně nebojoval když to byla one man show. Letos o ten titul bojoval s Maxem další dva :)

Marex (2569) napsal 09.10.2012 v 22:01-1

Rado: A už nechej ty antibiaggisty. V celé diskuzi tu byl jeden, maximálně dva. Třeba já fandil Sykesovi od Brna,ale můj koníček č.1 ve WSBK je Marco. Nemám ale problém říct, že nejlepší superbiker všech dob je Bayliss.

Marex (2569) napsal 09.10.2012 v 21:59-2

Rado 19:51: Co to meleš? Na co reaguješ? Ty ještě slavíš, co?

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 20:10+1

Navíc jak jsem psal níže... Před Nurburgringem drtivá většina málem ani nevěděla, že nějaký Sykes existuje, všichni AntiBiaggisti si honili triko na Melandrim, najednou jsou strašní fandové Sykese... Stejná pakáž začaka před lety fandit uměle vytvořené Chelsea "made in Abramovič" a když se loni CFC přestalo dařit, bez skrupulí přešli ke stejně uměle vybudovaným Man Citi...

Loni to byl Max, komu se nedařilo, obrátil jsem kabát? Plival jsem na konci sezony na Checu? Ne... protože jsem chlap a moje názory jsou možná drsné, ale stálé!! Zdar, zapšklá a nenávistná lůzo

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 19:56+1

Marex > hele, neřeším "kdyby"... v osudí bylo možno získat 712,5 bodů. I Sykes měl možnost tuto číslovku získat, nikdo mu v tom nebránil. TEČKA

PavlosR1 (122) napsal 09.10.2012 v 19:51+1

taky přidám nějaké kdyby třeba kdyby tomovi minule nebouchl motor
nebo kdybych bydlel já v itálii, táta byl závodník a já zábavný fotogenický chlapík z tavulie, který letos jel výkvět italského strojírenství... a jel místo maxe jiný zázrak
Kdyby Dominik nechyt náhodu v nagánu, atd atd. je to sport a máme ho rádi a proto to tady vždycky čtu, 100 lidí 100 názorů a na všech něco je Respekt pro max Biaggi
že Lukáši?

Marex (2569) napsal 09.10.2012 v 19:51

Třetí flek na vodě v MS Superbike je výsledkem jízdy na jistotu... hmmm tak to Sykese máte zapsaného jako adepta na titul.

JEFFzx13 (489) napsal 09.10.2012 v 19:25+1

pozde,ale prece:velika gratulace Maxovi zaslouzene vyhral,a jak uz tady nekdo driv poznamenal,Sykes tech titulu vyhraje jeste dost,tesme se na to

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 18:09+1

a vůbec, není vám všem trapně? Takové diskuse nejsou ani pod články o krasobruslení, kde rozhodují vyloženě subjektivní hodnocení... Zde je výsledek daný... jako malé děti...

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 17:54+1

přesně tak. Sykes jel v první jízdě na stejnou jistotu, jako MAX ve druhé, jenže se jaksi přepočítal s tím, že je tam ještě ta druhá jízda v Maxův prospěch )))) Ve svých rukou to měl, projel si to sám...

Pity... viz výše,, nebo jak píše SPV... Sykes mohl udělat více. V Magny Courském usudí bylo 50 bodů...

SPV (816) napsal 09.10.2012 v 16:49+1

Rado 15:36: Jet v 1. jízdě na jistotu, byla od Sykese opravdu hloupost, a titul si projel sám. Ti dva kolem něj prolítli rozdílem třídy. Sykes je po právu spokojený s druhým místem, ale zeptejte se Lorenza, Rossiho, Stonera,nebo Sofougla jestli jsou spokojení s druhým místem...

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 16:11+1

no tu šanci měl až ve druhé jízdě když byl na čele tabulky a on víc než vyhrat zavod nemohl, prostě udělal maximum aby udržel první flek ale max se zlepšoval a měl víc bodů. A pokud prostě zelení uviděli sykese v první půli jako mistra světa, nemůžou byt spokojeni se druhým flekem.
Taky nebudeš spokojený když tvůj klub bude v 89 minutě vést a pak prohraje o gol Zelenej v 89 minutě vedl, v 90 už byla prohra.

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 15:36+1

Pity > v tom případě, když už šance Sykesovi tak doslova spadla do klína... měl vyhrát první jízdu - aneb stále to ve svých rukou měl...

PityGPX (949) napsal 09.10.2012 v 15:20+1

Oni by ti zelení tolik nekřičeli kdyby ten Max skončil před Syksem třeba o 30 bodů ale když je rozdíl jen 0,5 tak zelení jasně nemůžou byt spokojeni s vicemistrem, když titul byl během druhého závodu doslova na dosah (viz tabulka kde byl ze začatku zavodu Sykes Mistrem světa) a na to si zelení hned zvykly a vše ostatní už bylo pro ně zklamání.
Hagovci v roce 2009 taky nemohli byt spokojeni s vicemistrem když očekavali titul před Spiesem.

Nuvolari (2329) napsal 09.10.2012 v 15:11

Upřímně - v tom Rakousku mě nejvíc nadzvedl ten pitomec Rubens, protože to mohl provést úplně v klidu a nenápadně.

Nuvolari (2329) napsal 09.10.2012 v 15:09

Rado: souhlas, ve Francii se nic reálně nedělo, ale bylo vidět, že je to pro sichr nachystané, což lidem vadí. Já s tím problém nemám. Tak nebo tak, titul je v dobrých rukou krále Miroslava (vlastně Cézara Maxe)!

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 12:17

Nuvolari > jo, Rakousko bylo příliš okaté... ale nyní to, jak Laverty počkal na Maxe je zase jen štěk do tmy... Maxovi pátý flek jednak stačil a druhak Lavertyho nepředjel... Opravdu jak se říká "když chci mít problém, tak si jej prostě vyrobím"... a jak píšu níže, Zelení si sami kazí radost z dobré sezony... a až je to přejde, bude tento výsledek v zapomnění... je to jejich boj...

Nuvolari (2329) napsal 09.10.2012 v 12:13

Řekl bych to tak: týmová režie je normální, ale měla by mít svoji "kulturu" a nedělat se příliš okatě. Typický příklad jednoho dávného závodu F1, kdy měl Barichello potřebu ukázat, jak uvolnil místo Schumacherovi... V posledním závodě taky Laverty čekal zřetelně na Maxe, ale chápu to, že Max mohl udělat chybku, být předjet Giulianem a tu pomoc potřebovat. Tak jako jiné věci This is Racing.

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 10:04

Mimochodem, McLaren a Kawa hrají fér? Mnooo... na první část Tvého tvrzení by zcela jistě měl odlišný názor Dave Coulthard, na druhou možná i Joska Kubíček

SPV > přesně tak... Navíc "když se řekne A, musí se říct i B"... před sezonou kdy v Liberty začínali Kuba a Sylvain zde titíž křiklouni stejně halasně vyřvávali, že věří, že bude Kuba JEDNIČKA... Pokrytci...

SPV (816) napsal 09.10.2012 v 10:01+2

S týmovou režií má Pity naprostou pravdu. Už v názvu je team, a jezdci by se tak měli chovat. Je tedy naprosto logické, ač možná ne úplně sportovní, že jezdec bez šance na titul uvolní místo svému kolegovi, který o něj bojuje. Když někdo někoho takto pustí, tak se mu nadává. Když ale někdo předjede kolegu bojujícího o titul, jako případ Kalio a jeho týmový kolega, tak je mu taky nadáváno. Ale v prvé řadě je to přece TÝM. Nevidím tedy na Lavertyho chování nic špatného.
Jak psal Rado, z některých příspěvků čiší zklamání, že titul získal právě Biaggi. Nefandím mu, ale pravdou je, že Sykes a Melandri si ho prohráli sami. Šanci měli, nevyužili. Gratulace Biaggimu.

Rado_ (555) napsal 09.10.2012 v 09:48-1+1

stassek > nevidíš si do úst, vyjma jednoho víkendu měl Biaggi vždy celkem jasný náskok po každém z nich, naopak, Sykes se teprve na poslední chvíli vůbec přiblížil na místo druhé... To za prvé. A za druhé, proč bych nemohl naopak tvrdit, že i u Kawy nebyla jasná jednička a jasná dvojka? Ano, je to spekulace, ale nikoliv odlišná od té Tvé... A vůbec, namísto aby sis užíval radosti ze druhého místa, o kterým se Ti ani anezdálo, tak si ku*víš sá sobě radost... je to Tvůj boj...

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující



TOPlist