Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Špičková motorka udělá z průměrného jezdce mistra světa, to je známá pravda! Viz: Civille, Roberts jr, Toseland, Hogson a td.
*tak Toseland v roce 07 získal titul na ten kate hodně - privátní tým a od té doby tento tým vyhraje dva , tři závody za sezonu, natož titul. Nej borec od roku 08 byl checa kt. s ní skončil 4. v roce 08, pak už ty umístění byli u jezdců horší a tym. dvojky tvořili chvost. Takže Toseland respekt, že dal titul s ten kate, i když asi ten bajk byl fakt dobrej. Jinak, když už jsem ho zmínil, tady tady video č. 69
ludanek: S Robertsem jr. bych řekl, že to bylo přesně naopak - že se dokázal stát mistrem světa i na průměrné motorce. Hlavně díky tomu, že byl mistrem jízdy na mokru a ta sezóna 2000 propršela.
to ludanek: A kde byl Rossi když přesedlal na Yamahu která byla v té době podřadná motorka? Když o ni Biaggi říkal že není dost dobrá? nehodnotil bych roky u Ducati, když řeknou jezdci ať si zvykne na motorku místo toho aby mu ji přizpůsobili, jako to dělají japonci
Špičková motorka udělá z průměrného jezdce mistra světa, to je známá pravda! Viz: Civille, Roberts jr, Toseland, Hogson a td... Mimochodem Sykes byl do přestupu na Kawasaki taky průměrnej! A Spies? V usa měl nejlepší motorku, byl hvězda, v evropě měl nej motorku, byl hvězda... A kde je dnes? Naopak Rossi, to je prý pán bůh, vyhraje na vratech od chlíva a kde byl dva roky bez nejlepšího materiálu?? On i Burges?! V řiti!! Na druhou stranu, nejlepší materiál si musíš zasloužit, viz Rossi, Biaggi, Baylis a td..
Něco na tom bude, holt Aprilka je nejlepší bajk, když ji vyvinul Max, tak z toho teď profitují všichni
Holt doba se mění, když jezdil Troy B, tak měl nejlepší motorku on, pak byl rok 09 a to byly všechny bajky vyrovnané, a pak od roku 2010 byla nej motorka Aprilie a postupně je dotahuje Bawo! :)
elektroniku bych nerušil, protože hlavně elektronika může za to, že je tak málo opravdu vážnejch zraněnjí, třeba z highsiderů, který v podstatě už nepřicházej (elektronika je "zpracuje")
Zrusit elektroniku. Nicmene V4 ma velkou vyhodu na vyjezdu diky trakci, i v zatacce samotne. btw: Bylo to dost znat i v PC hre SBK-2011 tusim, s Aprilii sem jezdil mnohem jednoduseji rychle. Tuto vyhodu by mela ztracet nizsim vykonem v top-RPM, coz evidentne neztraci a proto je nejlepsi, holt musej ctyrvalce zamakat aby mely vyssi vykon jeste.
to hansr: Nevis jak ted zajel ten hodne prumerny jezdec?
PityGPX
ludanek:tak tak
Jj, na mokru. Jinak tady k tomu:
Špičková motorka udělá z průměrného jezdce mistra světa, to je známá pravda! Viz: Civille, Roberts jr, Toseland, Hogson a td.
*tak Toseland v roce 07 získal titul na ten kate hodně - privátní tým a od té doby tento tým vyhraje dva , tři závody za sezonu, natož titul. Nej borec od roku 08 byl checa kt. s ní skončil 4. v roce 08, pak už ty umístění byli u jezdců horší a tym. dvojky tvořili chvost. Takže Toseland respekt, že dal titul s ten kate, i když asi ten bajk byl fakt dobrej. Jinak, když už jsem ho zmínil, tady tady video č. 69
//www.motorkari...?ft=98745&fid=25
ludanek: S Robertsem jr. bych řekl, že to bylo přesně naopak - že se dokázal stát mistrem světa i na průměrné motorce. Hlavně díky tomu, že byl mistrem jízdy na mokru a ta sezóna 2000 propršela.
to ludanek: A kde byl Rossi když přesedlal na Yamahu která byla v té době podřadná motorka? Když o ni Biaggi říkal že není dost dobrá? nehodnotil bych roky u Ducati, když řeknou jezdci ať si zvykne na motorku místo toho aby mu ji přizpůsobili, jako to dělají japonci
"Elektronika ničí naše show a bere jezdcům možnost, aby oni rozhodovali o pořadí v závodě" To by se mělo tesat.
Špičková motorka udělá z průměrného jezdce mistra světa, to je známá pravda! Viz: Civille, Roberts jr, Toseland, Hogson a td... Mimochodem Sykes byl do přestupu na Kawasaki taky průměrnej! A Spies? V usa měl nejlepší motorku, byl hvězda, v evropě měl nej motorku, byl hvězda... A kde je dnes? Naopak Rossi, to je prý pán bůh, vyhraje na vratech od chlíva a kde byl dva roky bez nejlepšího materiálu?? On i Burges?! V řiti!! Na druhou stranu, nejlepší materiál si musíš zasloužit, viz Rossi, Biaggi, Baylis a td..
Místní odborníci nastavili latku, že úspěch dělá 95% motocykl. Kde jsou ty doby kdy Burgess řekl že Valentino dělá 80% úspěchu?
důkaz o Burgessovi ve filmu Faster. Bohužel z netu - z u ložta jsou odstraněny ty dva filmy, tudíž odkaz nefakčí.
Fastest (mladší brácha od Fasteru) si ale můžete stáhnout i s titulkama stále.
//www.motorkari...?ft=83894&fid=25
Tak Fabri byl rychlý i na Xeroxu...
Zbytečné cancání,je dávno jasné že stroj dělá výsledek.
Něco na tom bude, holt Aprilka je nejlepší bajk, když ji vyvinul Max, tak z toho teď profitují všichni
Holt doba se mění, když jezdil Troy B, tak měl nejlepší motorku on, pak byl rok 09 a to byly všechny bajky vyrovnané, a pak od roku 2010 byla nej motorka Aprilie a postupně je dotahuje Bawo! :)
spies jezdil dobře na tý jamaze, akorát měl asi smůlu..
APRILKY GOOO! Jasné že Rea je priemerný jazdec a nie je o nič lepší ako Fabrizio či Giugliano...chlapci na Apriliach idemeee! Guintoli
hansr: Rea rpůměrnej jezdec, jo? Ty se asi na závody moc nedíváš...
to hansr: Rea jel 2 zavody. Byl 7 a 8. Vzhledem k tomu ze neznal motorku tak si myslim ze to nebylo spatne. Co si potom myslis o Spiesovi?
rea je hodně pruměrnej jezdec tak at nebrečí.. viz když dostal minulej rok repsol hondu MGP tak sní jezdil někde na chvostu
Fast17: stejne se da obhajit i motorka na dalkovy ovladani
elektroniku bych nerušil, protože hlavně elektronika může za to, že je tak málo opravdu vážnejch zraněnjí, třeba z highsiderů, který v podstatě už nepřicházej (elektronika je "zpracuje")
Zrusit elektroniku. Nicmene V4 ma velkou vyhodu na vyjezdu diky trakci, i v zatacce samotne. btw: Bylo to dost znat i v PC hre SBK-2011 tusim, s Aprilii sem jezdil mnohem jednoduseji rychle. Tuto vyhodu by mela ztracet nizsim vykonem v top-RPM, coz evidentne neztraci a proto je nejlepsi, holt musej ctyrvalce zamakat aby mely vyssi vykon jeste.