Superbiková premiéra Toniho Elíase

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 19.09.2013 v 23:27-1+1

Oprava - KOSTIČKY...

AKRO (-498) napsal 19.09.2013 v 22:11-1+1

Nejsem fatalista Ivane, tady jde jen o konstituci iezdců, většinou podvýživ a chroustů... Pak stačí i malá rána a kotičky praskají!

IvanDvoutakťák (5062) napsal 19.09.2013 v 22:05

A nejsi Ty, Akro, fatalista, že je jako všechno
někde psáno ??
Á, zapoměl jsem, že jsi to pojistil tím "zřejmě"

AKRO (-498) napsal 19.09.2013 v 20:57-1

A to je Camiier navíc pořádný chlap, stát se to Marquesovi nebo dokonce Pedrosovi, tak zřejmě přišli rovnou o nohu v kotníku a loket by byl na padrť!

IvanDvoutakťák (5062) napsal 19.09.2013 v 15:59

Zpráva z médií :
"Britský jezdec Suzuki Leon Camier havaroval v prvním tréninku na dráze tureckého Istanbul Parku a pádem si zlomil sedm kostí v chodidle pravé nohy, kotník a také došlo k pohmoždění levého lokte."
Teď už jen kdy se ozvou kritici, že furt "padá" a když
spadne, vždycky se zraní...

AKRO (-498) napsal 19.09.2013 v 14:30-3

Mambo? Jsi tak naivní nebo si děláš srandu? Jezdci si na SPZku nestěžují a proč asi? Stěžuj si na diktátora a jak dopadneš? Oni jezdci nechtějí okamžitě ukončit kariéru! To snad nemůžeš myslet vážně!

IvanDvoutakťák (5062) napsal 19.09.2013 v 13:58

""Zná"", rozumí se, že na Laguně jel "stokrát" ...

IvanDvoutakťák (5062) napsal 19.09.2013 v 13:43

To bude srovnávání podle mýho gusta, Kubáte!
Když jel Blake na tom jeho AMA-přístroji, nebyl daleko
od trapnosti a teď pojede na "dost" dobré technice,
tak jsem móc zvědav, co Amík předvede - trať ""zná""

JollyJoker (1004) napsal 19.09.2013 v 12:09+3

Můžou za to všichni v SBK, jak bohaté továrny, tak nenažraná DORNA. Pravidla nebyla téměř žádná a sypali se do vývoje prachy a najednou byli na některých tratích SBK rychlejší než MotoGP. MotoGP se rychle vrátilo k litrům a SBK se začali strouhat.
Vize SBK - motorka z krámu s úpravou ladičských firem je správná a bude zase víc motorek a týmů.

pedro37 (70) napsal 19.09.2013 v 11:27-1+3

Akro 22:43: za prvý srovnáváš časy 800ccm MGP s 1000ccm superbike a za druhý doufám že srovnáváš časy ze závodů a ne z kvalifikace, kde superbiky používaj kvalifikační pneu..

Jinak za krizi ve WSBK nemůže DORNA (Ezpeleta), ale hlavně továrny jako BMW a Aprilia, který po vstupu do šampionátu vyšroubovaly náklady na závodění nehorázně vysoko a v podstatě WSBK využívaj k tomu, aby si připravily bajk pro vstup do MGP, kde je mediální prezentace na trochu jiný úrovni.. podle mě by wsbk měli jít cestou ladičskejch firem jako je Ten Kate nebo Crescent Suzuki a náklady na závodění by měli zůstat v rozumnejch mezích a pak bude plnější rošt..

Kubát (1404) napsal 19.09.2013 v 11:08

malé info k laguně: za camiera bude zaskakovat blake young, což je si myslím solidní náhrada

Dejvid17 (1088) napsal 19.09.2013 v 10:06

moto2 juniorka a WSS senioři :D škoda jen že to sou obojí 600ccm motorky tady si někdo nevidí do papuly

Kubát (1404) napsal 19.09.2013 v 09:37+5

voe pity ty si kůň
elias je opravdový junior ve 30 letech, kalio 31, luthi 28, de angelis 29, west 32 atd. spíš to vypadá jak klub pro odložené ženy než nějaké juniorská liga. už se na to vyser

PityGPX (949) napsal 19.09.2013 v 09:16-2

Red Bull, MT3, MT2, Stocky = Junioři
MGP, WSBK, WSS = Senioři

jednoduché!

Kubát (1404) napsal 19.09.2013 v 08:58

tak je vidět, že po předání otěží dorně se situace nezlepšila, ba naopak ještě zhoršila. po bmw zřejmě odejde i aprilka. pokud bych chtěl být dobrým konspirátorem, tak bych věřil tomu že to bylo záměrně a továrny jsou tlačeny do "výstavní skříne motorsportu" motogp
možnost další je že ciabbati vyskočil z potápějící se lodi (analogie s dalším italským gigantem sketýnem) a potápějící se loď teď sleduje z bezpečí
každopádně tak mizernou sezonu si pamatuju snad z roku 2003, kdy odešly na protest japonské továrny. ale těžko říct, zda změny reglementu na příští rok budou znamenat změnu k lepšímu...
jinak tonda zajel solidně. na to že na tom jel poprvní tak bych i řekl výborně. trať sice znal, ale stejně asi 6 let se tam nejelo, takže to asi nějaká extra výhoda není a stejně tak trať znalo víc jezdců. spíš bych řekl, že složitější je si zvyknout na motorku a nové gumy

Palec11 (232) napsal 19.09.2013 v 08:51+2

Pity má skoromoto2 motorku doma takže ví že je to pro děti ! Nekecejte mu do toho odjel několik sezon WSBK a MOTO2 a ví jak to tam chodí !

Jindřej (472) napsal 19.09.2013 v 08:27

Pěkně Tonda, potěšil

mamba54 (1340) napsal 19.09.2013 v 07:28

Jasné je pouze to, že nejvíc si zde na SPZku stěžuješ ty, Akro. Stížnosti týmů, ani jezdců jaksi nejsou slyšet.

AKRO (-498) napsal 18.09.2013 v 23:26-1

Gill - Tak viník je zcela jasný! Kdo to je, asi víš a všimni si, že to vypadá, že se toho hrobníka krize vůbec netýká, dokonce loni snad udělal největší zisky! Myslím tím jeho nestydaté a nenažrané výpalné, o které odírá majitele okruhů! Edwards v době, kdy ještě mohl něco zajet, dostal mizernou motorku a Spies, přece jen jeden závod vyhrál a na podiu byl několikrát. Viníka opravdu hledat nemusíme! Je totiž zcela jasný!

Gill (288) napsal 18.09.2013 v 22:53+1

AKRO: Tak před Tebou psanými roky byl celkově motorsport jinde a to díky "ekonomické krizi", kdy končili a omezovali především japonské firmy a vůbec to není jedním subjektem či dokonce jednou osobou a Edwards či Spies nic nezajeli na továrních. Ono nadávat na jednoho člověka je časté, v F1 to zase je Ecclestone nebo pro změnu Todt. Vždy vytáhneme viníka.

AKRO (-498) napsal 18.09.2013 v 22:43-1

Gill - Ono jak kdy! SBK měli motorky dost vyrovnané a pokud tam šli kvalitní jezdci z MGP, tak se chytali! Horší to bylo opačně, i nejlepší jezdci SBK, pokud přestupovali do MGP, tak dostali křápy zvané satelity SPZ-šrot a na těch se nadalo zajet nic! Před pár lety byla ovšem jezdecká i výkonová úroveň vynikající, časy 8x levnějších Superbiků na stejných tratích byly někde na úrovni pátého místa v předražených MGP a sám hrobník MS-MGP SPZka plakal u FIM, aby s tou rychlostí Superbiků něco udělali, že je skoro stejná, jako u MGP! Jak je to dlouho? Tři roky? Za to teď když dostal ten Španělský hrobník WSBK pod svou Dornu, dělá vše pro likvidaci WSBK a daří se mu to, jak propagací, počtem jezdců a sponzory, kteří WSBK opouštějí!

Gill (288) napsal 18.09.2013 v 22:28-1+3

Kvalita WSBK byla vždy kvalitně mnooohem níž než MotoGP, jen tady mnozí píšou, jak je WSBK extra. Stačí se podívat na výsledky jezdců, co přešli z MotoGP do WSBK a obráceně a není to nyní. Takový král superbiků jako Colin Edwards v motoGP nezvítězil a v MS byl nejlépe čtvrtý a to i s kvalitní technikou.

PityGPX (949) napsal 18.09.2013 v 21:50-3+1

Já si myslím to samé, že úroven konkurence ve wsbk je nejnižší za posledních x let, halvně to asi udělalo to, že jedna z nejlepších motorek 1198 zmizla a místo toho tam je zatím nkonkurenceschopná motorka, pak asi i to, že odešel Max s Kubou Smržem.

AKRO (-498) napsal 18.09.2013 v 21:36-4+2

Mám hrůzu, že fakt úroveň Superbiků dost, s vyjímkou čtyř prvních jezdců klesla, když se chytal i Elias!

Foxx5 (633) napsal 18.09.2013 v 19:33

Tonda dobře...

JollyJoker (1004) napsal 18.09.2013 v 18:50-2

Možná se Toni zase našel. Nicméně trať znal a učil se jen motorku a gumy. Ostatní se učili trať, kterou on dobře znal

martasjRSV (508) napsal 18.09.2013 v 18:40+1

Tonda překvapil ... vo tom žádná

gresini (4455) napsal 18.09.2013 v 18:14+3

Eliasovi to hezky sedlo-Pity to myslíš vážně,že moto2 jsou pro děti? Ty motky jsou výborný a jezdí skvěle a na ty závody se dobře dívá,ale chce tam mít komu fandit.

Dejvid17 (1088) napsal 18.09.2013 v 18:05+4

teď jde o to, jestli je Elias "tak dobrej" a sedlo mu to, nebo úroveň SBK tak špatná, že 18. jezdec v průběžnym pořadí moto2 jede špičku SBK v prvnim závodě...

PityGPX (949) napsal 18.09.2013 v 17:54-7

Do důchdou by jistě nešel. Ještě bych si tam přál toho De Angelise, to by mu tyto motorky sedly daleko víc jak ty moto2 pro děcka.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist