VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kubát (1404) napsal 07.08.2013 v 07:00

pity: ehm, nějak jsi si popletl sekce bych řekl

AKRO (-498) napsal 06.08.2013 v 23:28

141 :

PityGPX (949) napsal 06.08.2013 v 20:22+1

To je ten správnej jezdec pro Ducati!

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1016981_10151757720273855_455205359_n.jpg

dejf. (1341) napsal 06.08.2013 v 19:34-1+2

pity, tyvole, nesnaz se bejt vtipnej hlavne

desmo69 (638) napsal 06.08.2013 v 17:49-2

Ezpeleta nikde nic nekupoval Vlastník Dorny, Bridgepoint, koupil infront. Navíc šéf sbk je od Dorny úplně někdo jiný než Ezpeleta. Kdo snad místní sbkultraüberfans ví ne?

SPV (816) napsal 06.08.2013 v 15:03+2

Závody to byly opravdu napínavé, a člověk u nich rozhodně neusnul. Sofuoglu byl docela tvrdý, a Sykes zase nějak měkký. Je pravda, že takový závodní požitek nám SBK nenabízí stále. Ale rozhodně více častěji, než MotoGP. Už jen ta různorodost značek. Pacient: šéf BMW moc dobře věděl, do čeho jde. Že má motorka SBK 240K se nemůže divit, když dnešní sériovky mají takový výkon, jaký měly před 10 lety tovární motorky SBK. A že dnes máme vlastně 2 šampionáty prototypů, tak za to může Ezpeleta, že měnil pravidla GP tak, že se GP přiblížilo SBK, viz 1000cc v GP a 600cc v Moto2. Samozřejmě to není jen kvůli Ezpeletovi, ale i kvůli světovému vývoji motocyklů, který nejde zastavit. Chybu ale v SBK nehledejme. Ty jsou už 25let stejné. V SBK vždy platilo, že výrobce u supersportu prvně přemýšlel, jak jej postavit, aby byl úspěšný v SBK,a potom šel do série. Jinak by jsme něměly motorky jako RC30, GSX-R-RR, ZXR-R,FZROW01,916,VTR-SP. Tyhle motorky jsou něco speciálního, protože byly primárně navrženy pro SBK. A v sérii nikdy levné nebyly, ani nemohly. Když mají GP a SBK jednoho vlastníka, tak je jen na Ezpeletovi, jak nastaví pravidla, a jak udrží odstup mězi oběma šampionáty. Cesta finančních pobýdek pro přeběhlíky z SBK do GP, kterou Ezpeleta praktikuje, ale asi není tou správnou cestou pro zachování SBK. Pravidla SBK se zřejmě musí změnit, ale asi trochu jinak, než právě praktikuje Ezpeleta. Ale co my víme. Třeba jim opravdu pomůže. Ale třeba je koupil jen z trucu...

Marex (2570) napsal 06.08.2013 v 11:31

Kubát: Tak to by tam mělo jezdit víc děvčat.

Kubát (1404) napsal 06.08.2013 v 10:16+4

jak už tu zaznělo. hlavní problém je podle mě vyžadování dodržování předpisů. jak tu byl loni článek o jiné geometrii rámů atd. ideální by bylo aby šasí vycházelo ze serie + jiná vidlice. motor by měl mít taky základy stejné + nějaké úpravy pro trvanlivost. elektronika by měla mít nějaké předepsané parametry...kapoty libovolné.
ono ty motorky vpodstatě vycházejí tvarem ze série. vzpomeňme na anabázi aprílie s jinými rozvody nebo biaggiovýcm čerpadlem...
ono to vypadá trochu jak u nás v parlamentu. každý podvádí a navzájem se drží za kule a nikdo na nikoho nic neřekne

Marex (2570) napsal 06.08.2013 v 09:49

Paťan: Tak na tohle ti musím odpovědět opět otázkou. Co je to volný prodej? Přesně tohle je to, co činí ta pravidla tak těžko definovatelnými.

Kubát (1404) napsal 06.08.2013 v 06:51

mmlmike: tak to by sedělo

AKRO (-498) napsal 06.08.2013 v 00:03-1

131 příspěvků!

mmlmike (120) napsal 05.08.2013 v 23:58

@kubát - 176cm, Kuba Smrž je o cca 5-8 cm vyšší. Ale tak o 10 kilo lehčí .

desmo69 (638) napsal 05.08.2013 v 22:49-2

Mínuskujte si jak chcete, ale rozhovor mluví za vše vy odborníci //www.crash.net/world+superbikes/interview/194217/1/exclusive_andrea_buzzoni_bmw_-_qa.html

JollyJoker (1004) napsal 05.08.2013 v 22:30+1

Ono i to SBK je blíž lidovým masám, jsou to motorky téměř jako " z krámu ", kterou si může kdekdo koupit.
No dobře, podobné jsou možná kapoty a rám,ale vypadají jak z krámu.
I WRCéčka v rallye vypadali jak z krámu a přitom měli s obyčejným autem společné jen logo na kapotě

AKRO (-498) napsal 05.08.2013 v 21:33-2

Pity - Pravdivý názor!

AKRO (-498) napsal 05.08.2013 v 21:32-1+1

VIZI máš bohužel ve všem pravdu!

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2013 v 21:00-1

Ogg:to je doufam dalsi z tvych "vtipku"???

Ogg (387) napsal 05.08.2013 v 20:44+1

Tak včera bylo oficiálně potvrzeno to, co jsme na Hradě tušili pár týdnů. Komentátorská legenda - Pan Hlasatel JV - nebude letos komentovat. Jeho žezlo převzal Bela En, a tak jsme velice zvědavi, zda uvidíme pana Hlasatele na závodech či nikoliv! U nás ma totiž tato osoba vždy dveře otevřené!

Doufám, že jej ráno uvidím, jak tam sedí na pivku s panem Ex-Redatkorem!

Inu, doba se mění.

desmo69 (638) napsal 05.08.2013 v 20:27-4

Vizi, Buzzoni, manažer týmu bmw, říká že změny v pravidlech nejsou důvody k odchodu...ba naopak se změnami souhlasí.

VIZI (1419) napsal 05.08.2013 v 20:11+2

je krásné jak Dorna potápí celé SBK, viz článek na konkurenčním webu...jak BMW a Aprilia neví co bude, viz žádný slibovaný reglement v květnu ani ted a odchází ze SBK. Pěkná práce..pěkná...jak se říká necháme to vyhnít..!!

Paťan (361) napsal 05.08.2013 v 20:02-1+1

pity to evidentně myslí ironicky...

Kubát (1404) napsal 05.08.2013 v 19:55-1+1

pity: ty voeéé, hlavně nezačínej s ovcema

PityGPX (949) napsal 05.08.2013 v 18:31-3+3

Kdy už celá veřejnost, fanoušci pochopí, že to správné dítě, které má budoucnost je WSBK ? Včera to jasně dokázali, že to je to správné dítě, o kt. se má pečovat a podporvat a né to mgp spz crt cup!

Lidé sice chodí na MGp, sleudjí MGP více v tv jenže to jen proto, že jim Spzetka nadiktoval že to je to nejlepší a jak tady psal Rado, tak na MGP chodí hlavně ovce

Mít ve WSBK Rossiho, tak polovina fanoušků se přesnune na WSBK a po MGP neštěkne pes! Pochopte, že WSBK je to , čemu má patřit budoucnost, a to co má být jako veřejné tajemství č. 1 v motocyklovém sportu. Vždyť nic lepšího co se týče atraktivity není.
WSBK má hezké závody, zasotupení hafo továren, slušné jezdecké obsazení, a promotorem WSBK je společnost, jehož boss se stal menežerem roku

Petta (377) napsal 05.08.2013 v 17:20+3

Laverty se prostě nevzdává, prostě jeho zelenej pruh na helmě..

Paťan (361) napsal 05.08.2013 v 16:46+1

Marex: neseriovou elektroniku = elektroniku ktera se neda koupit ve volnem prodeji?

Marex (2570) napsal 05.08.2013 v 15:50

Tohle je těžký. Prototyp je vlastně všechno, co se nevyrábí alespoň v malé sérii. Co je to série? Kolik musí mít kusů, aby nebyla prototypem? Když si nasadím nehomologovaný výfuk, mám prototyp? Ta hranice nemá jasné obrysy a nikdy mít nebude. Zpřesnění a omezení na úkor ceny přijmu,ale nesmí za tím být důvody v podobě "zpomalení vůči jíné sérii".
Možná by dnes pomohlo i důslednější dodržování stávajících pravidel- tech. kontrola.
Ze všeho nejdřív bych jim sebral tu nesériovou elektroniku. Nejlépe všechno krom stříkačky.

AKRO (-498) napsal 05.08.2013 v 15:21+1

Gresini -

radekk (86) napsal 05.08.2013 v 14:59+1

Taky mně dostalo,jak na Eurosportu DE daly u druhé jízdy místo startu a půlky prvního kola reklamy

Kubát (1404) napsal 05.08.2013 v 14:48

akro: ale je to podle mě tím, že tady vybuřuje pár jedinců. dřív tydy taky bývaly 100 a víc diskuse, ale když se to odfiltrovalo, tak ke skutečnému závodu bylo příspěvků jen pár a dohadovali jsme se o houně

gresini (4459) napsal 05.08.2013 v 14:48

Akro-vím jak to myslíš,máš svým způsobem taky pravdu,ale věř,že tito menší kluci se na to hodí víc.Pokud tam bude chlap 85-90 kg a bude mít třeba ještě lepší kondici než mají tito klučíci,tak ta motka zákonitě bude o fous pomalejší a jak dobře víš, dnes se honí i tisíciny.Dovažování neřeš- měj se chlape G.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist