Superbiková neděle v Silverstone
Text: Petr Czyž | Foto: Radek Babička , Vladimír Rejda | Foto: Aprilia Racing, Pata Honda, Kawasaki Racing | Zveřejněno: 4.8.2013 | Zobrazeno: 18 743x
Text: Petr Czyž | Foto: Radek Babička , Vladimír Rejda | Foto: Aprilia Racing, Pata Honda, Kawasaki Racing | Zveřejněno: 4.8.2013 | Zobrazeno: 18 743x
pity: ehm, nějak jsi si popletl sekce bych řekl
141 :
To je ten správnej jezdec pro Ducati!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1016981_10151757720273855_455205359_n.jpg
pity, tyvole, nesnaz se bejt vtipnej hlavne
Ezpeleta nikde nic nekupoval Vlastník Dorny, Bridgepoint, koupil infront. Navíc šéf sbk je od Dorny úplně někdo jiný než Ezpeleta. Kdo snad místní sbkultraüberfans ví ne?
Závody to byly opravdu napínavé, a člověk u nich rozhodně neusnul. Sofuoglu byl docela tvrdý, a Sykes zase nějak měkký. Je pravda, že takový závodní požitek nám SBK nenabízí stále. Ale rozhodně více častěji, než MotoGP. Už jen ta různorodost značek. Pacient: šéf BMW moc dobře věděl, do čeho jde. Že má motorka SBK 240K se nemůže divit, když dnešní sériovky mají takový výkon, jaký měly před 10 lety tovární motorky SBK. A že dnes máme vlastně 2 šampionáty prototypů, tak za to může Ezpeleta, že měnil pravidla GP tak, že se GP přiblížilo SBK, viz 1000cc v GP a 600cc v Moto2. Samozřejmě to není jen kvůli Ezpeletovi, ale i kvůli světovému vývoji motocyklů, který nejde zastavit. Chybu ale v SBK nehledejme. Ty jsou už 25let stejné. V SBK vždy platilo, že výrobce u supersportu prvně přemýšlel, jak jej postavit, aby byl úspěšný v SBK,a potom šel do série. Jinak by jsme něměly motorky jako RC30, GSX-R-RR, ZXR-R,FZROW01,916,VTR-SP. Tyhle motorky jsou něco speciálního, protože byly primárně navrženy pro SBK. A v sérii nikdy levné nebyly, ani nemohly. Když mají GP a SBK jednoho vlastníka, tak je jen na Ezpeletovi, jak nastaví pravidla, a jak udrží odstup mězi oběma šampionáty. Cesta finančních pobýdek pro přeběhlíky z SBK do GP, kterou Ezpeleta praktikuje, ale asi není tou správnou cestou pro zachování SBK. Pravidla SBK se zřejmě musí změnit, ale asi trochu jinak, než právě praktikuje Ezpeleta. Ale co my víme. Třeba jim opravdu pomůže. Ale třeba je koupil jen z trucu...
Kubát: Tak to by tam mělo jezdit víc děvčat.
jak už tu zaznělo. hlavní problém je podle mě vyžadování dodržování předpisů. jak tu byl loni článek o jiné geometrii rámů atd. ideální by bylo aby šasí vycházelo ze serie + jiná vidlice. motor by měl mít taky základy stejné + nějaké úpravy pro trvanlivost. elektronika by měla mít nějaké předepsané parametry...kapoty libovolné.
ono ty motorky vpodstatě vycházejí tvarem ze série. vzpomeňme na anabázi aprílie s jinými rozvody nebo biaggiovýcm čerpadlem...
ono to vypadá trochu jak u nás v parlamentu. každý podvádí a navzájem se drží za kule a nikdo na nikoho nic neřekne
Paťan: Tak na tohle ti musím odpovědět opět otázkou. Co je to volný prodej? Přesně tohle je to, co činí ta pravidla tak těžko definovatelnými.
mmlmike: tak to by sedělo
131 příspěvků!
@kubát - 176cm, Kuba Smrž je o cca 5-8 cm vyšší. Ale tak o 10 kilo lehčí .
Mínuskujte si jak chcete, ale rozhovor mluví za vše vy odborníci //www.crash.net/world+superbikes/interview/194217/1/exclusive_andrea_buzzoni_bmw_-_qa.html
Ono i to SBK je blíž lidovým masám, jsou to motorky téměř jako " z krámu ", kterou si může kdekdo koupit.
No dobře, podobné jsou možná kapoty a rám,ale vypadají jak z krámu.
I WRCéčka v rallye vypadali jak z krámu a přitom měli s obyčejným autem společné jen logo na kapotě
Pity - Pravdivý názor!
VIZI máš bohužel ve všem pravdu!
Ogg:to je doufam dalsi z tvych "vtipku"???
Tak včera bylo oficiálně potvrzeno to, co jsme na Hradě tušili pár týdnů. Komentátorská legenda - Pan Hlasatel JV - nebude letos komentovat. Jeho žezlo převzal Bela En, a tak jsme velice zvědavi, zda uvidíme pana Hlasatele na závodech či nikoliv! U nás ma totiž tato osoba vždy dveře otevřené!
Doufám, že jej ráno uvidím, jak tam sedí na pivku s panem Ex-Redatkorem!
Inu, doba se mění.
Vizi, Buzzoni, manažer týmu bmw, říká že změny v pravidlech nejsou důvody k odchodu...ba naopak se změnami souhlasí.
je krásné jak Dorna potápí celé SBK, viz článek na konkurenčním webu...jak BMW a Aprilia neví co bude, viz žádný slibovaný reglement v květnu ani ted a odchází ze SBK. Pěkná práce..pěkná...jak se říká necháme to vyhnít..!!
pity to evidentně myslí ironicky...
pity: ty voeéé, hlavně nezačínej s ovcema
Kdy už celá veřejnost, fanoušci pochopí, že to správné dítě, které má budoucnost je WSBK ? Včera to jasně dokázali, že to je to správné dítě, o kt. se má pečovat a podporvat a né to mgp spz crt cup!
Lidé sice chodí na MGp, sleudjí MGP více v tv jenže to jen proto, že jim Spzetka nadiktoval že to je to nejlepší a jak tady psal Rado, tak na MGP chodí hlavně ovce
Mít ve WSBK Rossiho, tak polovina fanoušků se přesnune na WSBK a po MGP neštěkne pes! Pochopte, že WSBK je to , čemu má patřit budoucnost, a to co má být jako veřejné tajemství č. 1 v motocyklovém sportu. Vždyť nic lepšího co se týče atraktivity není.
WSBK má hezké závody, zasotupení hafo továren, slušné jezdecké obsazení, a promotorem WSBK je společnost, jehož boss se stal menežerem roku
Laverty se prostě nevzdává, prostě jeho zelenej pruh na helmě..
Marex: neseriovou elektroniku = elektroniku ktera se neda koupit ve volnem prodeji?
Tohle je těžký. Prototyp je vlastně všechno, co se nevyrábí alespoň v malé sérii. Co je to série? Kolik musí mít kusů, aby nebyla prototypem? Když si nasadím nehomologovaný výfuk, mám prototyp? Ta hranice nemá jasné obrysy a nikdy mít nebude. Zpřesnění a omezení na úkor ceny přijmu,ale nesmí za tím být důvody v podobě "zpomalení vůči jíné sérii".
Možná by dnes pomohlo i důslednější dodržování stávajících pravidel- tech. kontrola.
Ze všeho nejdřív bych jim sebral tu nesériovou elektroniku. Nejlépe všechno krom stříkačky.
Gresini -
Taky mně dostalo,jak na Eurosportu DE daly u druhé jízdy místo startu a půlky prvního kola reklamy
akro: ale je to podle mě tím, že tady vybuřuje pár jedinců. dřív tydy taky bývaly 100 a víc diskuse, ale když se to odfiltrovalo, tak ke skutečnému závodu bylo příspěvků jen pár a dohadovali jsme se o houně
Akro-vím jak to myslíš,máš svým způsobem taky pravdu,ale věř,že tito menší kluci se na to hodí víc.Pokud tam bude chlap 85-90 kg a bude mít třeba ještě lepší kondici než mají tito klučíci,tak ta motka zákonitě bude o fous pomalejší a jak dobře víš, dnes se honí i tisíciny.Dovažování neřeš- měj se chlape G.