Superbiková Aprilie neodpovídá reglementu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Foxx5 (633) napsal 22.04.2011 v 23:57

BBaron (193.86.111.xxx) napsal 21.04.11 v 10:46:
Do role chytrolína ses tady pasoval tak akorát ty...volně přeloženej...

rumlos (23) napsal 22.04.2011 v 12:39

Kryšpín

RS-250 (-12) napsal 22.04.2011 v 10:57

a i když si myslím že Aprilia patří do TOP 3 nejlepších motocyklů a fandím jí tak jí v žádným případě nechci nadržovat

RS-250 (-12) napsal 22.04.2011 v 10:54

Kubat:ne V2 1200 ale všichni by měly mýt max objem 1000 a válců at si mají kolik chtějí:má to své výhody i nevýhody

mamba54 (1340) napsal 22.04.2011 v 10:21

Kryšpín: 20:06- S tvým názorem se nedá, než souhlasit.

BBaron (74) napsal 22.04.2011 v 01:21

Superbiker: slušně řečeno , kdyby si každej před tím, než vypustí svůj "neomylný názor" byl ochoten zjistit adekvátní množství informací, mohli by se tu lidi bavit i na určité úrovni..

BBaron (74) napsal 22.04.2011 v 01:14

Hitchiker: fajn, že nás bavíš

Marex (2570) napsal 21.04.2011 v 21:43

Superbiker: Celkem se mi líbí tvůj přístup. Myslel jsem si, že nejsi zaslepený fanda a potvrdil jsi mi to i nyní. Co se však týče výrobního čísla, tak to by mělo být rozdílné na každém kusu...od toho je to výrobní číslo.
Celkem rád bych slyšel slova původce informace o celé záležitosti v konfrontaci s šéfem Aprilie a přihlížejícím technickým komisařem.

Kryšpín (7) napsal 21.04.2011 v 20:06

Soudruzi, od dodržování pravidel jsou techničtí komisaři, tak nechte na nich co je O.K. a co proti pravidlům. Plivání na Aprilku a Biaggiho kvůli informaci typu "jedna paní povídala" je dost ubohé .

PityGPX (949) napsal 21.04.2011 v 19:12



//www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2002/GrandPrix500/Yamaha/2001_Dec_Images/TeamPose_Sepang_700p.JPG

Maxiobr (257) napsal 21.04.2011 v 18:20

Superbiker: Dřív byl Biaggi lepší jednoznačně, ale dneska? Taky si myslím, že Checa je na tom líp. Kdyby loni neztratil 50 bodů na Milleru, tak by sezona mohla vypadat ještě hodně zajímavě. No a letos s tovární podporou si s celým polem jednoduše hraje.

RSV4 nepovažuju za žádný zázračný motocykl, jediný "skandál" co kolem ní kdy byl se týkal rozvodů, ale pokud jsou ozubená kolečka už i u sériovky, tak nevidím problém. Je snad jasné, že Biaggimu budou cpát ty nejlepší díly jako prvnímu, tak se to dělá všude.

JP (206) napsal 21.04.2011 v 16:54

Když dané situaci není člověk osobně přítomen tak neví nikdy 100% pravdu. Myslím, že tahle diskuse je přesně v duchu odkazu našeho génia a světového velikána Járy Cimrmana: můžeme pro tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi všechno co proti tomu můžeme dělat

JP38 (65) napsal 21.04.2011 v 14:43

Jedna technicka poznamka, kterou zde musim pripomenout. Bohuzel clovek, kterej prekladal ten clanek, sice ma prehled o motocyklovem sportu, ale technicky je bohuzel mimo. Tim ho nechci nijak urazet nebo znevazovat jeho praci,dik za cerstve informace, ktere tenhle vybornej web prinasi, ale kazdy rozumi necemu jinemu.
U benzinovych motoru se vstrikem paliva do sacicho potrubi se vstrikovaci cerpadlo nepouziva. To se pouzvalo u starsich konstrukci naftovych motoru, pred prichodem technologie Common rail. Tolik z techniky.
Na vine je spatny preklad slova "fuel pump", to neni nic jineho nez palivove cerpadlo, ktere je u vetsiny dnesnich motorek umisteno v nadrzi a pouze zasobuje palivovou soustavu palivem, toto je pak privadeno do el.magnetickych vstrikovacu, ktere jsou ovladany elektrickymi impulsy PWM z ridici jednotky motoru. Mnozstvi paliva, ktere je pak do motoru dodavano je urceno pouze dobou otevreni prislusneho vstrikovace, protoze regulator tlaku paliva udrzuje tento tlak v palivove soustave na hodnote kolem 3 baru. Myslim ze u superbiku je tento tlak omezen na max.5 bar - ale nejsem si stim jistej.
Tim chci jenom naznacit, ze ta palivova pumpa mozna nebyla ze serie, ale na vykonove parametry motoru nemohla mit z principu cinnosti vubec zadnej vliv.-NEJSEM FANDA BIAGGIHO, chci jenom tuhle diskusi trochu usmernit.
Jinak Apprilia v RSV 4 nepouziva ozubeny remen na pohon rozvodu. Vacky jsou pohaneny retizkem a ozubenymi koly uz v serii.

Máma-RM (349) napsal 21.04.2011 v 13:58

Hamba!

Kubát (1404) napsal 21.04.2011 v 12:54

rs250: takže by bylo nejlepší aby všichni jezdili V2 1200 ccm?

Sycak (14) napsal 21.04.2011 v 12:36

meli podle orginalu, co tam dal BBaron jenom jiny ciselny oznaceni, nic vic. Zbytecne vylejvate emoce.

RS-250 (-12) napsal 21.04.2011 v 11:23

Kubát: tvoju trapnou poznámku nebudu komentovat neznáš mě a no a co že mají dva válce zase sou lehčí a mají větší potencál pro krouták.Mají to dat všem stejně a nemuselo by se to omezovat nějakými pochybnými restiktory apod.

desmo69 (638) napsal 21.04.2011 v 11:09

šaškárna

Kubát (1404) napsal 21.04.2011 v 10:55

rs250: kdybys trošku rozuměl motorkám, tak víš, že v2 litr má menší výkon jak 4V litr no a taky platí pravidlo objemu i pro 3v motorky, ale to teď přesně nevím kolik je. dřív to bylo stejné. jezdily litrové 2v a 750 4v. takže si myslím že tady pláčeš na špatném hrobě. tady se řeší "porušení" řádů. kdyb jezdila ducati s objemem 1398, tak by tvoje připomínka byla na pořadu dne

BBaron (74) napsal 21.04.2011 v 10:46

Foxx5: kdyby sis přečetl celej článek, tak bys zjistil 1) že ten článek je víc, než volně přeloženej 2) že ta pumpa na měření vykázala úplně stejný vstřikovací tlak, jako pumpa Hagy a Camiera, možná bys měl víc číst cyhtrolíne

RS-250 (-12) napsal 21.04.2011 v 10:46

nesmysl je že Ducati může mýt větší objem nešž ostatní,to je nefér

Sycak (14) napsal 21.04.2011 v 10:38

Dobre nahozena ryba pro mistni diskutery.

Kubát (1404) napsal 21.04.2011 v 09:50

no jak je vidět, dži dži v tom umí chodit

martin1 (658) napsal 21.04.2011 v 08:55

jj odpověd šéfa je mateřská zkouška, stačilo říct je to ůplně stejná pumpa, ale posled modifikace a ne blít, že to nestihli vyrobit,to by tam max nebyl nemít vše top a hned dostupné...

teamwhd (74) napsal 21.04.2011 v 08:25

Vstřikování má bejt ze série ale oni ho nestihly vyrobit no ty vole...cigoši italský

Rado_ (555) napsal 21.04.2011 v 08:08

Superbiker napsal 20.04.11 v 21:28: jo

Rado_ (555) napsal 21.04.2011 v 08:06

přesně jak povídá "jackalino" .. bouře ve sklenici vody... navíc tato informace není na oficiálních stránkách WSBK, ale jen na nějakém bezvýznamném plátku... nikde není uvedeno žádné jméno někoho, kdo si stežuje, žádné konkrétní údaje k dané technické přejímce... prostě jen klasická "jedna paní povídala" pro média a fandy, kteří si do Maxe rádi kopnou...

SLEEPER (1002) napsal 21.04.2011 v 00:09

Biaggi je buh a opovazte se mu kecat do techniky!!!

Foxx5 (633) napsal 20.04.2011 v 23:53

BBaron:A co jiného by asi tak Gigi Dall'Igna měl říct? Pokud je opravdu jiné, tak se přeci veřejně nepřizná...

Pawka (79) napsal 20.04.2011 v 23:41

jezis si neco spichnou na tozce za kamionem a vy z toho delate pohromy

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist