Superbiková Aprilie neodpovídá reglementu
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: motorsport-magazin.com | Zveřejněno: 20.4.2011 | Zobrazeno: 5 778x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: motorsport-magazin.com | Zveřejněno: 20.4.2011 | Zobrazeno: 5 778x
BBaron (193.86.111.xxx) napsal 21.04.11 v 10:46:
Do role chytrolína ses tady pasoval tak akorát ty...volně přeloženej...
Kryšpín
a i když si myslím že Aprilia patří do TOP 3 nejlepších motocyklů a fandím jí tak jí v žádným případě nechci nadržovat
Kubat:ne V2 1200 ale všichni by měly mýt max objem 1000 a válců at si mají kolik chtějí:má to své výhody i nevýhody
Kryšpín: 20:06- S tvým názorem se nedá, než souhlasit.
Superbiker: slušně řečeno , kdyby si každej před tím, než vypustí svůj "neomylný názor" byl ochoten zjistit adekvátní množství informací, mohli by se tu lidi bavit i na určité úrovni..
Hitchiker: fajn, že nás bavíš
Superbiker: Celkem se mi líbí tvůj přístup. Myslel jsem si, že nejsi zaslepený fanda a potvrdil jsi mi to i nyní. Co se však týče výrobního čísla, tak to by mělo být rozdílné na každém kusu...od toho je to výrobní číslo.
Celkem rád bych slyšel slova původce informace o celé záležitosti v konfrontaci s šéfem Aprilie a přihlížejícím technickým komisařem.
Soudruzi, od dodržování pravidel jsou techničtí komisaři, tak nechte na nich co je O.K. a co proti pravidlům. Plivání na Aprilku a Biaggiho kvůli informaci typu "jedna paní povídala" je dost ubohé .
//www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2002/GrandPrix500/Yamaha/2001_Dec_Images/TeamPose_Sepang_700p.JPG
Superbiker: Dřív byl Biaggi lepší jednoznačně, ale dneska? Taky si myslím, že Checa je na tom líp. Kdyby loni neztratil 50 bodů na Milleru, tak by sezona mohla vypadat ještě hodně zajímavě. No a letos s tovární podporou si s celým polem jednoduše hraje.
RSV4 nepovažuju za žádný zázračný motocykl, jediný "skandál" co kolem ní kdy byl se týkal rozvodů, ale pokud jsou ozubená kolečka už i u sériovky, tak nevidím problém. Je snad jasné, že Biaggimu budou cpát ty nejlepší díly jako prvnímu, tak se to dělá všude.
Když dané situaci není člověk osobně přítomen tak neví nikdy 100% pravdu. Myslím, že tahle diskuse je přesně v duchu odkazu našeho génia a světového velikána Járy Cimrmana: můžeme pro tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi všechno co proti tomu můžeme dělat
Jedna technicka poznamka, kterou zde musim pripomenout. Bohuzel clovek, kterej prekladal ten clanek, sice ma prehled o motocyklovem sportu, ale technicky je bohuzel mimo. Tim ho nechci nijak urazet nebo znevazovat jeho praci,dik za cerstve informace, ktere tenhle vybornej web prinasi, ale kazdy rozumi necemu jinemu.
U benzinovych motoru se vstrikem paliva do sacicho potrubi se vstrikovaci cerpadlo nepouziva. To se pouzvalo u starsich konstrukci naftovych motoru, pred prichodem technologie Common rail. Tolik z techniky.
Na vine je spatny preklad slova "fuel pump", to neni nic jineho nez palivove cerpadlo, ktere je u vetsiny dnesnich motorek umisteno v nadrzi a pouze zasobuje palivovou soustavu palivem, toto je pak privadeno do el.magnetickych vstrikovacu, ktere jsou ovladany elektrickymi impulsy PWM z ridici jednotky motoru. Mnozstvi paliva, ktere je pak do motoru dodavano je urceno pouze dobou otevreni prislusneho vstrikovace, protoze regulator tlaku paliva udrzuje tento tlak v palivove soustave na hodnote kolem 3 baru. Myslim ze u superbiku je tento tlak omezen na max.5 bar - ale nejsem si stim jistej.
Tim chci jenom naznacit, ze ta palivova pumpa mozna nebyla ze serie, ale na vykonove parametry motoru nemohla mit z principu cinnosti vubec zadnej vliv.-NEJSEM FANDA BIAGGIHO, chci jenom tuhle diskusi trochu usmernit.
Jinak Apprilia v RSV 4 nepouziva ozubeny remen na pohon rozvodu. Vacky jsou pohaneny retizkem a ozubenymi koly uz v serii.
Hamba!
rs250: takže by bylo nejlepší aby všichni jezdili V2 1200 ccm?
meli podle orginalu, co tam dal BBaron jenom jiny ciselny oznaceni, nic vic. Zbytecne vylejvate emoce.
Kubát: tvoju trapnou poznámku nebudu komentovat neznáš mě a no a co že mají dva válce zase sou lehčí a mají větší potencál pro krouták.Mají to dat všem stejně a nemuselo by se to omezovat nějakými pochybnými restiktory apod.
šaškárna
rs250: kdybys trošku rozuměl motorkám, tak víš, že v2 litr má menší výkon jak 4V litr no a taky platí pravidlo objemu i pro 3v motorky, ale to teď přesně nevím kolik je. dřív to bylo stejné. jezdily litrové 2v a 750 4v. takže si myslím že tady pláčeš na špatném hrobě. tady se řeší "porušení" řádů. kdyb jezdila ducati s objemem 1398, tak by tvoje připomínka byla na pořadu dne
Foxx5: kdyby sis přečetl celej článek, tak bys zjistil 1) že ten článek je víc, než volně přeloženej 2) že ta pumpa na měření vykázala úplně stejný vstřikovací tlak, jako pumpa Hagy a Camiera, možná bys měl víc číst cyhtrolíne
nesmysl je že Ducati může mýt větší objem nešž ostatní,to je nefér
Dobre nahozena ryba pro mistni diskutery.
no jak je vidět, dži dži v tom umí chodit
jj odpověd šéfa je mateřská zkouška, stačilo říct je to ůplně stejná pumpa, ale posled modifikace a ne blít, že to nestihli vyrobit,to by tam max nebyl nemít vše top a hned dostupné...
Vstřikování má bejt ze série ale oni ho nestihly vyrobit no ty vole...cigoši italský
Superbiker napsal 20.04.11 v 21:28: jo
přesně jak povídá "jackalino" .. bouře ve sklenici vody... navíc tato informace není na oficiálních stránkách WSBK, ale jen na nějakém bezvýznamném plátku... nikde není uvedeno žádné jméno někoho, kdo si stežuje, žádné konkrétní údaje k dané technické přejímce... prostě jen klasická "jedna paní povídala" pro média a fandy, kteří si do Maxe rádi kopnou...
Biaggi je buh a opovazte se mu kecat do techniky!!!
BBaron:A co jiného by asi tak Gigi Dall'Igna měl říct? Pokud je opravdu jiné, tak se přeci veřejně nepřizná...
jezis si neco spichnou na tozce za kamionem a vy z toho delate pohromy