Sobota v Silverstone a tým MS Racing

Jihočeský tým MS Racing absolvoval druhý den trénování na okruhu v anglickém Silverstone.

2. volný trénink (STK1000)
Ani druhý den v anglickém Silverstonu nedokázala smůla opustit jihočeský tým MS Racing. Oba naši jezdci skončili po pár kolech na zemi i v druhém volném tréninku který je vždy vypsán na 30 min, tentokrát ne svou vlastní chybou.
Italský jezdec G. Rapicavoli z týmu Unionbike GiMotosport, kterému vytekl olej z jeho motocyklu MV Agusta nepochopitelně dokončil celé jedno kolo. V tomto důsledku upadl Matěj po výjezdu z boxů hned ve třetím kole a Richard o dvě kola později.
„ Na druhý den jsme udělali zásadní změny na mém motocyklu, které se ukázali jako velmi dobré. Cítil jsem se na motorce o mnoho lépe než včera a i čas ve volném tréninku byl téměř stejný jako v prvním měřeném tréninku. Okruh Silverstone pro mě není moc šťastný, opět jsem zde havaroval po chybě jiného jezdce jako v loňském roce. V druhé kvalifikaci vyzkouším pouze motocykl po pádu a nebudu pokoušet štěstí na opět hodně zmoklé trati. Víme, že mé nastavení pro vodu je dobré a dokážu být rychlí, proto si raději přeji startovat do mokrého závodu.“ (Richard)
V této chvíli jak už je pro Anglii typické opět vydatně prší a proto se nechme překvapit jak se bude vyvíjet poslední měřený trénink. Dá se ale předpokládat, že pro postavení na start se budou počítat suché časy, kde Matěj obsadil 17. a Richard 18. místo.
2. kvalifikační trénink (STK600)
O co hůře druhý tréninkový den v anglickém Silverstonu začal o to lépe pro náš tým skončil. Barry v šestkách startuje poprvé v životě z druhé řady (7). Ve druhé zmoklé kvalifikaci sice dojel šestnáctý, ale pochopitelně platí časy z rychlejší, páteční suché kvalifikace.
2. kvalifikační trénink (STK1000)
Ve druhé kvalifikaci litrů, jež se jela za shodných podmínek jako šestky, ačkoli přestalo pršet, zvítězil Corti před Politou, Richard obsadil třetí a Mates čtvrté místo. To sice nemění nic na jejich 18 a 17 startovní pozici na roštu, ale po dopoledních a včerejších destrukčně odložených motocyklech to je rozhodně příjemná vzpruha pro mechaniky a celý tým.
Jsou-li výsledky, mechanik mechanikuje lépe a kuchař vaří radostněji! Tak my se jdeme podívat, kolik radosti nám vložil do hrnce a budeme věřit v zítřejší úspěchy.
Litry startují v 10:40 a menší štoky – 600 netradičně až nakonec v 16:45. A světe div se, v Silverstone svítí slunce a neprší…žel už je po všech jízdách.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist