VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 06.08.2011 v 22:35

Počkejte až na SBK Ducati nastoupí Rossi!

AKRO (-498) napsal 05.08.2011 v 20:17

Desmo! Ty sprosťáku! Jinak si z toho moc nedělej, třeba to někdy pochopíš!

desmo69 (638) napsal 05.08.2011 v 15:50

Zas tancis v hovnech? Tak pokracuj...ale beze me

AKRO (-498) napsal 05.08.2011 v 15:31

DESMO69 - NO MĚ SE ZDÁ, ŽE NATVRDLEJ JSI TY! Ty to prostě nepochopíš! Ty šmajlíky jsou v tvém případě naprosto nutné!!!

desmo69 (638) napsal 05.08.2011 v 14:32

Jsi snad natvrdlej? Vzyd pisu jestli hodlas udelat prumer a z toho spocitat na desetinu procenta rozdily v kvalitach jezdcu? To je opravdu profesionalni postup. Jsi fakt blazen, "bohuzel" uz ani ne vtipnej. Co takhle zohlednit, ze v jednom zavode se dari tomu a v druhym tomu...opravdu trapas. To co meles nemoze myslet vazne ani kreten

AKRO (-498) napsal 05.08.2011 v 13:02

Desmo69 - No vidíš, zase jsi nic nepochopil! Co třeba vypočítat ty rozdíly ze všech závodů a udělat průměr a zohlednit kvalitu motorky? Poposedni si kousek, když si sedíš na VEDENÍ! ŠMAJLÍCI MUSÍ V TVÉM PŘÍPADĚ BÝT!

desmo69 (638) napsal 05.08.2011 v 01:15

btw. zas potvrdil to co jsem říkal nedávno. Čím víc " " a " " tím stupidnější komentář. A jak si tak všímám, není od tebe příspěvek, kde bys aspoň dva neměl..u každýho příspěvku rozesmátej jak šílenec...no, ne nadarmo

desmo69 (638) napsal 05.08.2011 v 01:10

Co to meleš? Jak že do toho plácám jedne závod? A ty v těch svojich "extrémě odborných a náročných" výpočtech berež v potaz kolik závodu?
Všiml sis vůbec někdy, že časovej rozdíl se mezi jezdci každej závod mění?
Stoner x Abraham:
Katar - cca 37sec
Le Mans - cca 1 minuta
Katalánsko - cca 43sec
Silverstone - cca 1,32 min
Mugello - cca 42sec
Německo - cca 38sec

To z toho jako hodláš spočítat průměr, a z toho počítat na ty tvoje desetiny procenta rozdíly v kvalitách jezdců? Tak to bys měl navštívit odborníka...ne matematickýho, ale skrz hlavu

AKRO (-498) napsal 05.08.2011 v 00:20

DESMO69 - JO A NÁHODA, ŠTĚSTÍ SMŮLA? Tak mušíš brát ty závody, které dojedou! Pokud někomu kiksne motorka nebo spadne, tak to nesmíš řešit! Ty to stejně asi nepochopíš!

AKRO (-498) napsal 05.08.2011 v 00:16

Desmo69 - No ty máš štěstí, že tomu zase nerozumíš! Co do toho plácáš nějaký jeden závod? A ještě z roku 2006! Bav se o současnosti! Spočítej si všechny, porovnej a vezmi v potaz jaký kdo jede materiál! Ono ti to i ve většině případů vyjde na pár procent! Musíš ovšem vynechat Eliase a DĚDEČKA CAPIROSSIHO! tI TAM LETOS NĚJAK NEPATŘÍ A JSOU JEN DO POČTU!

desmo69 (638) napsal 04.08.2011 v 23:21

Akro, matematika ale nepočítá s náhodou/štestím/smůlou. A to je v motogp sakra důležitá a taky častá věc. Napadá mě třeba Estoril 2006. Hayden měl smůlu že ho sestřelil Pedrosa, takže titul by vyhrál snad už tam, jenže Rossi měl smůlu že ho Elias porazil o 0.002sec (to asi nebude o umění nebo výkonu motocyklu, ale o náhodě a štěstí jak sviňa) a tím prakticky přišel o titul. Takže s nějakou matematikou si běž radši vy..počítat činky a denní dávku chemie, ať náhodou neshubneš, a netahej ju do takovýho sportu

AKRO (-498) napsal 04.08.2011 v 20:17

Nuvolari - Všechno se dá změřit a spočítat! Nejlépe pomocí matematiky, o které nám kdysi na škole tvrdili, že je to královna věd! Poměr kvality a výkonnosti jezdců je celkem jasný, podle jejich výsledků a kvality motocyklů!

Nuvolari (2329) napsal 04.08.2011 v 14:48

AKRO: v té Tvé matematice je chyba. Dosažený čas na kolo nemá z hlediska hodnocení jezdce lineární charakter. Jestliže vezmeš dva se stejným materiálem a rozdíl na kolo 15 setinek, tak mají v závodě rozdíl třeba jen tři vteřiny, ale ten, kdo si udrží většinově ten 15 setinový rozdíl je potom třeba mistrem světa a ten druhý nemá šanci. Takže takové počty jsou zcela na stolici a exaktně určit poměr kvality jezdců prostě nejde!

AKRO (-498) napsal 03.08.2011 v 10:21

Když je to pro tebe Mambo složitý, tak si tím nelámej hlavu! Nakonec kalkulačku a přepočtení minut na vteřiny a vydělit a pak zmáčknout procenta bys ale zvládnout mohl! Dám ti takový malý příklad: Rossi zajede závod za 41 minut a 20 vteřin. Když si znásobíš 41x60 a přičteš 20 vyjde ti 2480. Abaja dojede za Rossim 30 vteřin, to je 2510 vteřin. Vydělíš 2480:2510 a cvakneš procenta, vyjde ti 98,8% Tím zjistíš, že má Abaja jen o 1.2% horší na čas. Pokud ovšem dále uvážíš, že má Rossi asi nepatrně lepší motorku, zjistíš, že je Abaja asi tak o 0,5 - 1% horší jezdec, než Rossi! Docela dobré na nováčka nebo myslíš, že není? S ostatními jezdci je to podobné, pokud uvážíš různou kvalitu jejich motorek!

mamba54 (1340) napsal 02.08.2011 v 23:41

To je na mě moc složitý. Ty to už máš jistě spočítaný, tak to sem prosím hoď.

AKRO (-498) napsal 02.08.2011 v 18:39

Mamba54 - Jo a pak ještě pouvažuj, kdo na čem jede a porovnej zvlášť satelity, továrny a případné Eli-Capi-kroužily!

AKRO (-498) napsal 02.08.2011 v 18:31

Mamba54 - Vyděl si čas vítěze závodu a toho kdo dojel za ním a máš ty půlprocenta a procenta!

memphis.unv (17) napsal 02.08.2011 v 15:40

když pro objektivitu vynecháme naše jezdce tak nejlepší je fabrizio na 300%, potom rea na 200% a třetí nejlepší je badovini se 150%

memphis.unv (17) napsal 02.08.2011 v 15:38

mamba54: ale tak žekni že je to naprostá nemožná šílenost

mamba54 (1340) napsal 02.08.2011 v 15:28

Akro, prosím, nemohl bys zde sestavit žebříček kvality jednotlivých jezdců dle tvého systému rozlišení ( s přesností na 0,5% ), abychom my laici se v tom mohli alespoň trošku orientovat? Věřím, že by ti zde pak celá řada lidí byla vděčná.

AKRO (-498) napsal 02.08.2011 v 13:35

Mamba5č - No to jsem čekal! Checa je prostě asi o těch půl procent lepší jezdec než Biaggi a Melandri! Nebo máš pocit, že Checa jezdí o 10% rychleji než ostatní? Ty asi 4 vteřiny, co byl před nimi ani těch půl procent nedávají!

mamba54 (1340) napsal 02.08.2011 v 13:31

Zajímavé je, jak si zde někdo v diskusi vytvoří názor, že Ducati "jede jen" na Altheu a ostatním "háže" klacky pod nohy. A za chvíli se toho chytnou další a později se z toho stane zde obecně uznávaný "fakt". Tak takhle nějak vznikají fámy, pohádky a pověsti.

mamba54 (1340) napsal 02.08.2011 v 13:23

Ale , ale! Akro, ještě docela nedávno si tvrdil, že jezdec je jen 10%, zbytek je motorka. A najednou otáčíš? Jakpak z toho zase vytančíš...?

AKRO (-498) napsal 02.08.2011 v 13:17

Checa má ovšem neskutečnou formu a jistotu! Nebýt jeho, to by bylo pláče u Ducati, jak je potřeba zvýšit objem a snížit váhu u tak nevýhodné koncepce, jako je dvouválec!

albik (7) napsal 02.08.2011 v 13:02

Když ducati jezdila s 999, tak měli ostatní restriktory, když dnes ducati jezdi s 1198, tak má restriktory ona. Další věc ale je, že jde vše na Checu, aby se ducatkám nezvedla minimální váha.

Kubát (1404) napsal 02.08.2011 v 11:15

rado: a ještě pročs loni nenadával na xerox, že má o pětine větší objem než aprilka, he?

Kubát (1404) napsal 02.08.2011 v 11:11

rado: nevím jak dlouho sleduješ sbk ty, ale třeba v roce 2003
odstoupili ze šampionátu japonské tovární týmy (jezdili jen soukromníci), aby si vydupali pravidla pro čtyřválcové tisícovky. když píšeš, že je to ducati cup, tak máš trošku i pravdu. podívej se, kdo tento šampionát zakládal ale o tom to není( třeba motogp je zae španělská záležitost)
chce to jen trošku soudnousti a neopakovat pořád to samé, jenom proto, že tvůj kůň nevyhrává

Rado_ (555) napsal 02.08.2011 v 10:42

Kubát > o Maxovi to vůbec není, ale všeobecně a dlouhodobě se Ducati chová, jako by byl WSBK jejich "Ducati Cup"... Jiný tak povýšenecký a arogantní tým jsem tam neviděl... snad krom Alstare, kde je všeobecně známá nevymáchanost huby pana Batty, ale to je spíše úsměvné, páč je to přesně ten "pes, který štěká, ale nekouše" )

memphis.unv (17) napsal 02.08.2011 v 10:12

proč s 999 to šlo a s 1198 ne? protože 1198 má povolený pouze minimální úpravy na motoru!
a proč ducati nepostaví čtyřválec? je to poslední velká fabrika co staví svouválce a navíc do špičkovejch mašin. a lidi dvouválce chcou protože jsou přesně takový jak je všichni znají. tak proč by se do pr.de.le prezentovali čtyřválcem? to je stejná logika jako aby se H-D prezentoval motokrosem.
navíc je určitě záživnější mít dvě koncepce než jednu.
a taková sláva s těma výhodama to asi nebude když jsou jediní kteří to dělají, přičemž ostatním v tom nic nebrání

Kubát (1404) napsal 02.08.2011 v 09:41

Belaen: ale protože rado je nasraný, že to maxovi nejede tak jak loni (kdy si aprilka pomáhalo, jak jen to šlo) a prostě nemůže unést, že carlos ho poráží vcelku přesvědčivě.
ty pravidla tak fungují od prvopočátku a upravovali se jen podle vývoje silničních motorek
pro mě je docela překvapení, že jsou v superpole takové minimální rozdíly. třeba v ssp už je to víc markantní (např.prvních 10 je ve vteřině, ale dalších 5 už je ve vteřině a půl)

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist