Sedmý podnik MS Superbike – Donington Park
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Ducati Media, MV Agusta, Yamaha Racing | Zveřejněno: 26.5.2016 | Zobrazeno: 7 174x
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Ducati Media, MV Agusta, Yamaha Racing | Zveřejněno: 26.5.2016 | Zobrazeno: 7 174x
no hezky s námi ten Eurosport vytancoval ze dveří
jako kdybych to milionkrát nepsal, Euro je jen: tenis fotbal, snooker, a feťáci na kolech
Hlavně, takový ty řeči "Eurosport se stal oficiálním partnerem WSBK pro tuto sezonu a chceme se mu ve vysílání maximálně věnovat a dostat tuto motocyklovou sérii mezi lidi" jako vždy jenom plky a plky
Stačí se podívat jen na to, na kolik částí dovedou rozsekat blbejch 40-minut závodu.
Co pak by na to řekli tenisté, či fotbalisté, kdyby jim tam uprostřed podání, či tresťňáku flákli reklamu, a to je jen špička ledovce.
Nej přenosy co na Euro byly, pamatuju, tak 18-16 let dozadu, kdy dělali MS 500 a stím se to nedá vůbec srovnat. Je vidět, že tento kanál hodně změnil priority a klesnul
Právě jsem pochopil , Unavixi, jak je dobře, že lze "hodnotit" jen 1x za
30minut - aspoň neanonymně napíšu pár slov přímo Tobě :
holt drsňáků s oholenejma nohama asi "nezadržitelně" přibejvá, jak to
lze sledovat kolem dokola nás a tak sledovanost rozhoduje víc a víc ...
Tak určitě
Nuvolari: Přesně to co jsem psal dole díky za čísla
jan26: tak si srovnáme konsolidované obraty koncernů. Podotýkám, že u Hondy jsou to čísla z roku 2014, zatímco u Kawy 2012. Honda 119,8 miliardy USD a Kawa 15,9 miliardy USD. Takže tolik k tomu gigantu, kterému nějaká Honda nesahá ani po kotníky.
unavix > tady musíme být objektivní a musíme si přiznat že konkrétně Wé eS Bé Ká nezajímá vetší polovinu diváků, ale spíš tu menší, zatím co Giro plus Tenis prostě táhnou k obrazovkám víc. Min. tenis určitě. Přece jen se na to musíš podívat z vedení Eurosportu a říct si co je pro tebe výhodnější, zda pustit tenis nebo motorky které sleduje jen malá část veřejnosti. Ale na druhou stranu, 1. sobotu můžeš strávit na vyjížďce nebo kdekoliv venku a večer se podíváš na závod v Eurosportu (záznam) aniž bys viděl výsledky a za 2. to samé zopakuješ v neděli
Jak koukám na ty TV přenosy, tak jsou motorky zase na vedlejší koleji. Eurosport má teď oblíbené pumpičky na giro a hekačky (tenis). Jako všechny sportovní TV upřednostňují vysílání pro drsňáky s oholenejma nohama
Tak snad tentokrát Lanýž to zaváděcí kolo zvládne a lehne až v závodě.
Já si hlavně myslím, že Kawasaki by brala MOTO GP vážně, pokud by pan Ezpeleta rezignoval a šéfoval tomu úplně někdo jiný, kdo tomu rozumí a kdo hlavně nebude měnit pravidla co tři roky. Vždyť to, co předvedl za poslední 4 roky bylo něco strašného. Nejdříve zavedení CRT, tj umožnit, aby v první lize jezdily žebrácké týmy s žebráckými motorkami, po té zrušit CRT a udělat třídu OPEN kde jezdily pro změnu fabrické motorky z min. let do jiných pravidel (elektronika a lepší pneu), vždyť uznejte sami, tohle normálně duševně zdravý člověk nemůže zavést, kor, když se jedná o šampionat MOTO GP - první ligu na dvou kolech.
Proto ta Kawasaki na MOTOGP kašle protože by investovala peníze do něčeho, co by mohlo za x let zase být úplně jinak U Superbiků jsou na TOP pozici, proč si kazit renomé?
P.:S Souhlasím ale, že Kawasaki by MOTO GP okořeněla tak jak Aprilie a Suzuki a že každý fanoušek si přeje aby tam byla, i já ale uvažování Kawasaki na druhé straně chápu. Min. jezdce na to má, kteří by je dostatečně dobře reprezentovali.
Někteří se sem opět přišli vyzvracet...
Výroba a závody motocyklů byly vždycky(!) pro Kawasaki Heavy Industries Corp.
jen tou příslovečnou "třešničkou na dortu", na rozdíl od ostatních továren japonské
čtyřky, jak ji známe už desítky let z okruhových. i offroad MS,které jsou OPRAVDU
JEN VÝROBCI MOTOROVÝCH VOZIDEL (a dalších, malých, zařízení poháněných
spalovacémi motory). Přesně jak napsal Dejavue,t ak proč by si Kawapřípadně
kazila v MotoGP její renomé, získané ve WSBK OBDOBNĚ jak se to "podařilo"
Aprolce ... !
Jojo, tihle klávesnicoví siláci skrývající se do rádoby úkrytu v SZ mě taky vždy pobaví.
Jan26: Sponzorovat jezdce a vyvinout bike pro MGP je finančně dost velký rozdíl. Kawasaki je obrovská firma,ale hlavně její stavební část Kawasaki Heavy industries. Motorky mají jako bokovku. Tvoří zanedbatelnou část jejich příjmů.
Opět se musím podělit. o zprávu od mého velkého fanouška: To vše mám nejspíše za to, že jsem mu přebral holku.
Evo píše:
No a cos tim dokazal,ze.jsi to dal do fora? To jako cekas verejne poboureni ?Ja bych ti to napsal klidne i tam,kdybys ty a tobe podobni nebonzovali. A dej tam taky tuhle zpravu. Dulezitej kretene.
Dajavue
Presne jak pises je to GIGANT nejaka Honda ci Yamaha jim nesahaji ani po kotnik.To ovsem kladivoun ci farage asi nevedi
V klidu, nemusíte se stresovat, závody Live stejně na ESP Int. neuvidíte )))))
Kawasaki je obří firma, ale motorky jsou pouze její okrajovou divizí. Její hlavní výrobní činností jsou mosty konstrukce a loděnice. Myslím, že ke smůle fanoušků ji pouze SBK stačí.
Tak tedy to klapne!!Jak říkal v neděli vše je jasné, od všeho má klíče,vše zná, rád poradí, tak to bude jasný,-start-cíl!!Těším se, držím,-
Rossík 46 ...můžeš to rozvést, jak to funguje? Já měl za to, že je to o citu s přední brzdou. Asi mi tato informace unikla.
Kawa do MotoGP nepůjde z několika důvodů...
1. Všechen svůj kapitál soustředí do WSBK, proto jsou jejich stroje tam kde jsou...
2. Kawa není zdaleka takovej výrobce/hráč jako je Honda, Yamaha a Suza... pro který je celej projekt MotoGp cca 1-2% tržeb.
3. Postavit konkurenceschopnou motorku je na ROKY (viz Suza a teď Aprilia)
4. Pro prodejnost a obecně marketing firmy je daleko větší přínos to, že může říct, že její moto vyhrává WSBK a že je to "motorka z prodejny co si můžete hned koupit". Než to, že jí vyhrávají prototypy.
To omg: třeba zvedání zadního kola kvůli intenzivnímu brzdění na vjezdu do zatáčky
Co jsem poslouchal 17 tak prý mu pořád blbla elektronika a veškerý el. Pomocníci se deaktivovali a bez toho asi to neumí jet či on s tím neumí jet
Tak sa tesim jak pojde West a KA zelam nech mu ta herka zas neklakne..
Omg, nebudeš snad zpochybňovat slova motocyklového guru... vždyť mi ě nedávno ohromil zprávou, jak mu jede bike na jedničku 180, neuvěřitelné. Zase mi otevřel oči.
„Měl jsem problém se systémem launch control a kontrolou zvedání kola při nájezdu do zatáčky.“
Může mi někdo prosím vysvětlit, k čemu je dobrá kontrola zvedání kola při nájezdu do zatáčky? ...nějak jsem to nepobral.
Tak doufam že se nestane něco po čem se naš "závodnik" nevyplaší a dojede třeba.
Zcela. presne čísla ohledně vyvíjení asi nikdo nema.
Okej jinej př. KTM vs. Kawasaki.
Mezi těmito fabrikama je přece také diametrální rozdíl ve prospěch Kawi ?
K tomu ještě Kawa nějakou zkušenost s gp má oproti KTM.
Zkrátka Kawa to nepotřebuje
Dejvide , přeju Ti , aby ses TAKY dočkal, jako já se Suzuki ...
Jenže ta teď zase "pauzíruje" ve WSBK ... Kde ale výsledky
byly taky spíš k pláči
Jan26:to nemyslis vazne,ze ne Honziku...jak tohle muzes napsat, copak AB vyvijel svuj vlastni bajk? Nebi ma kawa jezdit napr. S hondou . vis kolik stoji vyvoj takovyho stroje?nebo myslis,ze by stacilo vzit desitku ninju?
Honzíku, ber to tak, kdyby Kawasaki vlastnila okruh, na které by se konalo GP, kde by ti přišlo 250 000 díváků za víkend, a k tomu by ti stát hradil (část) zalistovací(ho) poplatek, tak si myslím že by se ty peníze na GP team našly hned
jan26: Jasně že nechcou, kydž jedou top v SBK, nemají kam se cpát.. Ale je to škoda, pro ně zbytečný luxus, ale pro nás se zelenym srdíčkem je to k pláči, třeba jen doufat... Aspon že za zelený jede opět můj kůň Toník Westů