Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Neměl tam vůbec bejt, když ho nejsou schopný narovnat bez zastavení závodu. Prasklej byl ten první, ten druhej ne.
Doporučil bych jim slámu, to co včera předváděli, bylo znehodnocení závodů.
Ivan: výsledky se počítají podle regulí, ne jestli mají jaký měření. Měli nechat pokračovat závod s prasklým air-fence? na všem někdo ztratí a někdo vydělá.
Amíci mají další rekord - závod WSBK "na tři díly"
A nejvíc na tom, že se nesečítalo všechno odjetý(mají přece
elektronické měření, ne!??) ztratil Guintoli
toš to bylo dřív, jak v 500cc (assen 2001) tak i ve wsbk před pár lety ve wsbk (valencia 2010, miller park 2009).
Demon , ale kde já jsem jen "vzal" to sečítání časů
ze dvou částí přerušenýho závodu, to nevím
A ještě - o bezpečnosti to fakt nebylo, když nechali pokračovat závod a zastavili ho dvě kola po poškození bariéry...
Neměl tam vůbec bejt, když ho nejsou schopný narovnat bez zastavení závodu. Prasklej byl ten první, ten druhej ne.
Doporučil bych jim slámu, to co včera předváděli, bylo znehodnocení závodů.
Ivan: výsledky se počítají podle regulí, ne jestli mají jaký měření. Měli nechat pokračovat závod s prasklým air-fence? na všem někdo ztratí a někdo vydělá.
Amíci...
Amíci mají další rekord - závod WSBK "na tři díly"
A nejvíc na tom, že se nesečítalo všechno odjetý(mají přece
elektronické měření, ne!??) ztratil Guintoli
no ja si skor myslim ze najviac musia kratke zavody vyhovovat zrovna Tomovi a kawe