Šance pro Sykese je třetí tovární Kawasaki

Dlouhodobá zranění stávajícího továrního jezdce Kawasaki Chrise Vermeulena a nového příchozího do tohoto týmu, Joana Lascorze, jsou velkou šancí pro dosavadního jezdce Toma Sykese, neboť nový motocykl Kawasaki ZX-10R je potřeba vyvíjet.

Šance pro Sykese je třetí tovární Kawasaki
Tovární tým Kawasaki Paula Birda hledá náhradníka za zraněného Chrise Vermeulena, jenž byl sice operován, ale jehož návrat (pokud vůbec bude) se dá očekávat až v roce 2011. Jeho zranění kolena se totiž ukázalo daleko vážnější, než se předpokládalo a  vyžádá si také delší dobu léčení.


Na jeden závod zastoupil sice australského ex-pilota MotoGP Vermeulena japonský veterán Akira Yanagawa, ovšem jeho umístění na Silverstone - 2x 19. místo - nevystavilo 39-letému japonskému testovači žádnou další jízdenku do WSBK.



Nyní tedy přichází na řadu Brit Ian Lowry - pojede na Nürburgringu místo Chrise Vermeulena. Tento britský jezdec skončil vloni v BSB na motocyklu Suzuki na 5. místě celkově a bude mít tak šanci ukázat se týmovému majiteli Paulu Birdovi, zda pojede po Německu i poslední dva závody v Imole a na Magny Cours.



A jelikož jsou tedy Chris Vermeulen a Joan Lascorz dlouhodobě mimo hru, tak vyvstal další problém, kdo bude testovat a vyvíjet nový motocykl Kawasaki. K tomu jsou potřeba dva zdraví piloti, jistě k dispozici je Japonec Yanagawa a současný jezdec Tom Sykes, s kterým se už ale v plánech Kawasaki na rok 2011 nepočítalo.

 
Brit Tom Sykes testoval nový motocykl Kawasaki ZX-10R v letní přestávce WSBK na japonském okruhu Autopolis a dle všech dostupných informací se jedná o skutečný závodní motocykl: "Je to 100% závodní motocykl, od kterého bude teprve vyvinut motocykl cestovní, sériový", říkají dobře informované japonské hlasy. Ostatně není se čemu divit, vždyť aktuální verze ZX-10R v posledních dvou rocích díru do světa rozhodně neudělala.

"Probírali jsme různé varianty a opce, jakou možnost najít pro Toma Sykese", říká týmový manažer Paul Risbridger a hned také dále vysvětluje: "Závodní ředitel Kawasaki Yoda vzal naše návrhy do Japonska a nyní napjatě čekáme na odpověď Kawasaki Heavy Industries. Další měsíce budou pro vývoj nového motocyklu Kawasaki hodně důležité. Pro testování a vývoj potřebujeme dva jezdce. A bohužel neexistuje žádný exaktní časový plán, kdy se na závodní trať vrátí Chris a Joan. A my potřebujeme rozhodující impulsy od jezdců, nemůžeme prostě jen se dívat a čekat. Příští týden - před Nürburgringem - se musíme rozhodnout, jak dál". 


 

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist