Reglement Superbike 2014: Jediná Ducati chce "stocky"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 25.02.2013 v 19:10

PityGPX (949) napsal 23.02.2013 v 18:35

Marex:

Marex (2570) napsal 22.02.2013 v 22:20

Pity: Genesio Bevilacqua mi mluví z duše. Dokonce mám takový pocit, že jsme se přesně o tomto bavili. Sériové vidle a brzdy jsou naprostý nesmysl... i když ty limitované série s drahými podvozky by obohatili katalogy
a plakáty na stěnách mladých kluků by byly veselejší.

Petta (377) napsal 22.02.2013 v 22:08

Aprilia počítá s 11 až 20 motory, Ducati používala přes 20 motorů.. Řekl bych, že to s těmi motory bylo trochu jinak..

radi5 (73) napsal 22.02.2013 v 21:24+2

Dejf: Se serií nemá nic společného ŽÁDNÁ motorka ve WSBK. Nechápu, proč se furt obouváte do Aprilie. Nikdo ji nediskvalifikoval a žádné podané protesty asi taky nebyly. Tak bylo vše dle reglementu (nebo měli máslo na hlavě všichni). Tečka.

Kubát (1404) napsal 22.02.2013 v 20:57

já bych se na to díval z opačné strany. aspoň budou seriové motorky zase našláplé jako dřív. vždyť už v minulosti byly třeba aprilky R, ducatky R atd. prostě i třeba na suza třeba uvidíme ohlins, když brzdy už jsou teď brembo

dejf. (1341) napsal 22.02.2013 v 18:41

DN-> aprilie ma mozna taky dobry komponenty, ale rika se, ze motor zas oproti konkurenci moc nejede. To co z toho biaggiho tym udelal, nema s eserii asi moc spolecnyho. Sice je to strasne nakopany, ale na ukor zivotnosti. Dyz se kouknes na spotrebu tech motoru, tak by se jim to v nakym financim limitu co ted ezpeleta chysta asi moc nedarilo.

zkratka: kdyz sou penize a nejsou moc velky omezeni (napr pocet motoru) tak neni nic nemozny. Ale jestli ma bejt financni limit + limit motoru, tak by napr. prave ta aprilka mohla celkem utřít...

martasjRSV (508) napsal 22.02.2013 v 18:19-2+2

Seriové vidlice a brzdy, tak to by byly všechny japonský motorky pěkně v kelu Je vidět, že se toho krom Ducati všichni bojej, prtože bez úprav by se někteří asi jen těžko prosazovali.

Biker_xx (2319) napsal 22.02.2013 v 17:25+7

Moc nechápu ty argumenty. Podle nich by měly teda bejt stocky úplně nepoužitelnej šampionát ku prospěchu Ducati. Což se mi loni teda vůbec nezdálo... A popravdě řečeno, ani moc nechápu postoj týmovejch šéfů, že se tomu tak zuby nehty bráněj, když každej z nich každoročně finančně bojuje o přežití. Kdyby nám tu letošní sebranku WSBK pilotů posadili na stockový motorky, tak u TV nepoznáme vůbec rozdíl...

DN (57) napsal 22.02.2013 v 17:03

dejf.: ona Aprilia na tom nebude o moc hur..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.02.2013 v 16:57-2+2

dejf.: to jo, taky je cenove jinde

dejf. (1341) napsal 22.02.2013 v 16:18+2

no tak to sem zvedav jak to dopadne. A torchu chapu ducati, ze je pro, pac jejich bajk je uz v serii hodne silnej co se kvalitnich a funkcnich komponentu tyce




TOPlist