VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Yamasaki (394) napsal 11.07.2012 v 07:02

Já vtom nevidím až zas takový problém. Prostě finančně silný tým, který si to může dovolit ať klidně má náhradní motorku, nebo jen chassis a bohužel, ten chudší tým se bude muset holt spolehnout na sebe a svého jezdce a závody dojíždět na jednom stroji. Není to uplně fér, ale to v životě není nic. A to pravidlo by neměl týmu přikazovat mít dva stroje, ale pouze umožnit mít stroj 2. tomu kdo na něj má...

Kubát (1404) napsal 10.07.2012 v 22:14

taky si myslím, že jen díky tomuto pravidlu je letos soupiska relativně početná. po zavedení crt byl toto logický krok. jde o to, že týmy jako aprilia, altea nebo bmw do seriálu budou pumpovat pořád své miliony euro a jedna nebo dvě motorky nejsou takovou položkou, ale zase pro týmy jako red devils,pata, možná i liberty, pedercini mohou tak závodit v dostupném šampionátu

Derny (2) napsal 10.07.2012 v 21:37

Tak doufám že k těma dvěma motorkám pro jezdce nakonec nedojde. Už tak bude problém s počtem motocyklů díky zavedení Panigale, ale tohle by znamenalo startovní rošt s maximálně 15 až 18 motorkami a to by byla katastrofa.

TomHeron (1) napsal 10.07.2012 v 21:24

Náklady nejsou jen v motorkách, motorky , tedy jejich relativní vyrovnanost, jsou ale základem k vyrovnaným závodům. Pokud chctete vyrovnané závody zvolte "projekt MOTO2", nebo superbike bez "kosmických technologii", tedy vlastně třídu superstock. Taqk ať mají všichni dva motocykly , právě takové jak vypadly z fabriky, se sliky.

PityGPX (949) napsal 10.07.2012 v 20:05

Já jsem pro dva motocykly. A obnovení pravidla flag to flag. Fungovalo to x let, a to krize je od roku 08 :)

DaveLister (82) napsal 10.07.2012 v 19:07

:z.as.ra.ná . krize, zas. rane. n.ej ek. systém postavenej na prachách, protekci, korupci, už mě to s.e.re...




TOPlist