Radio Paddock: Melandri míři k BMW
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 17.8.2011 | Zobrazeno: 3 867x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 17.8.2011 | Zobrazeno: 3 867x
Marex - Mě v žádném případě!
Né. Tohle je geniální nápad,alespoň by jsi v diskuzi viděl, jaký to je, když ti dá někdo za článek čočku...ale tebe by tohle asi nemohlo zastavit.
Motobreath - Zajímavý nápad, ale já jsem na takové věci příliš skromný!
motobreath:
Akro - díky, ale nechci se hřát ve světle tvé slávy. Mně tu nikdo nezná, ale ty by sis už zasloužil nahoře na stránce vlastní záložku "Co na to AKRO". Myslím, že by byla jedna z nejnavštěvovanějších. Všichni by se tam určitě zdravě nas.ali
SBK Aprilie bude brzo drtit biky v MGP
To all: Urážkami se nikdy diskuze kvalitně nerozvedla. Pokud se tu někdo sníží k invektivám, jako v pár příspěvcích níže... je sám hodný svých výrazů. ...a to dokonce i když jde o... kohokoliv.
Berry: Nebudu vyvracet, že Superbiky jsou velmi rychlé a že jejich časy se tlačí na časy speciálů MGP,ale nikde není psáno, že podvozky CRT budou lepší, než podvozky SBK, podobně u pneu. Osobně bych si vsadil na to, že čas superbiku bude lepší, než čas CRT. Zatím to bylo v testech kolem 6sec. ztráty na nejlepšího. Elias není tupý.
Biker_xx :
chudak Akro, takhle ho osočit!
Ja docela souhlasim s Nuvolarim a myslim, ze i redaktori, by si meli uvedomit, jak hodne AKRO zvysuje navstevnost sport. oddelneni, prevazne pak diskuzi
Taky mam pocit, ze prvni pripspevek k clanku o Melandrim a Yamahach nemusi zacinat posmeskama na Eliase.
SBK nam ide pekne dolu vodou...neviem kdo za to moze viac Flamini ci SPZka
toni - rsv4 , melandri - BMW to by šlo
Biker xx: nesouhlas, AKRO rozhodně není debílek. Je to profi podpalovač, to ano, s jeho názory často nesouhlasím, ale píše slušně a nemá osobní výpady, jako mnoho jiných.
Motorbreath:
Motobreath - Máš pravdu a jsi toho příkladem!
Akra bych tady nechal, jakýkoliv blbec stmeluje kolektiv
Arth:dobře napsaný,naprostý souhlas.Například Veroniku je možný potkat na jakýchkoliv silničních závodech.Ale čím mě velmi mile překvapila je skutečnost,že navštěvuje i motocross .
Biker xx - Běž spinkat, ať jsi ráno včas v rachotě!
Biker xx -
Tonda nema kvalitni stroj bohuzel
Chlapi, že vás to baví... S kamarádem jsme se shodli, že zde na motorkářích je několik oddělených skupinek, které se až na vyjímky spolu nescházejí a nediskutují - ti, co jezdí na mašinách, a ti, co o nich jen melou... Proč zde neházejí svá moudra lidé jako Perňa 81, Veronika-Suzuki nebo Indi...? Napovím: jsou nad věcí. Oni ví daleko víc o závodění než celé toto fórum dohromady. Jen se smějou. Protože oni ZÁVODÍ. A kdokoliv má dostatek odvahy sednout na mašinu a jezdit s ní na hraně jejich možností, tak má můj nehynoucí obdiv. Panebože, já se dostat na úroveň vámi vysmívaného Tonyho, tak jsem šťastný člověk... Ale což, jsme přece ČEŠI, ne...? Jinak Bosso, Vaši práce si velice vážím. Ať se daří! Dan A. Šindler
AKRO je evidentně méněcennej unuděnej debílek, kterej v reálnym životě zřejmě ničim nevyniká, tak má urputnou snahu na sebe neustále upozorňovat aspoň tady. Dokud na ty jeho omezený žvásty budete reagovat, bude ho to bavit.
Berry111 - Naprosto souhlasím!
Víš Desmo, s tebou je zbytečné se o něčem bavit! Navíc se nepamatuji, že bychom se snad někdy v něčem shodli...
Akro, a nejsi snad lhar??? Vidis co ti vypsal Bosso? Za celou sezonu byl jen trikrat posledni, ty ale tvrdis ze jen vyjmecne nedojel podledni. Tak bud lzes jen aby jsi si zdvhl ego ponizovanim a shazovanim ostatnich, nebo ty zavody ani nesledujes...pak teda nechapu proc tady delas kazdej den rozumbradu
Tady AKRO nestihl nějak vyskakovat,ta ironická poznámka na začátku nebyla tak hrozná,ale jinak už v téměř každé diskuzi rejpe,zesměšňuje a čeká,jestli se s ním někdo začne hádat o Rossim,Klokanovi nebo Haydenovi...
To berry111- zcela s tebou souhlasím. Jenže pro některé zdejší odborníky je to stál málo. Oni totiž jedním dechem naříkají nad málo početným polem, ale na druhou stranu... darmo psát! Oni totiž nepamatují, že v té královské třídě to nikdy nebylo jinak, ač na startu bylo třeba 30 jezdců, vždy tam byli autsajdři, bez nároku na umístění v popředí, ale i oni předváděli dobrou podívanou.
taky nevidím v prvním příspěvku Akra nějakou urážku, spíš to opravdu vypadá, že jeden místní redaktor má na někoho spadeno
No já si myslím, že ty CRT by zase takový propadák, jak někteří z vás uvádí, být nemusel. Na fabrický týmy to stačit nebude, to je jasný, ale pro privátní "ostrý" GP speciály by mohly CRT být důstojným soupeřem. Přijde mi divný, že tenhle koncept odsuzují lidi, kteří se v jiných diskuzích rozplývají nad tím, že jsou superbikové motorky jen o fous pomalejší, nežli MotoGP (což je pravda). Tak proč by stejné motory, navíc umístěné v lepším podvozku, lepšími pneumatikami, atd. měly být tak veliký propadák?
Už v minulosti přeci tovární týmy byly doplněné menšími výrobci podvozků, nebo celých motorek (ROC, Harris, ELF, Paton...), bylo jasný, že na boje o titul nemají, ale rozhodně do startovního pole patřily. To samý bude teď platit o Suterech, Kalexech nebo FTR. Takže myslím, že tenhle je jedna z lepších možností, jak oživit silně prořídlé pole!