První test pro Milwaukee BMW, Brookese a Abrahama

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doky39 (70) napsal 02.02.2016 v 19:02

Ak si všimnete na detailoch fotozáberov spoločný majú asi len motor a aký taký dizajn kapoty ale každý ma iný rám a inú zadnú kyvnú vidlicu, predná by mala byť rovnaká a týmové farby budú asi červené Milwaukee s nálepkou gulf

bobus (255) napsal 31.01.2016 v 19:38+1

Je dobrý, že na startu budou 4 BMW na srovnatelé úrovni, a tak bude po pár závodech jasné, jak si Abája "stojí" Srovnávat s jezdci na jiných motorkách už je ale dost ošidné Kájo začni naplno a pak ještě přidávej

RoumenS (153) napsal 30.01.2016 v 22:06

Jo ten GULF by byla libovka, ale barva ho asi neporychli Kazdopadne si myslim, ze az se rozkouka a rozjezdi, mohl by pravidelne dojizdet v top 10. Ale to je jen muj nazor

gorkin (4444) napsal 30.01.2016 v 11:16+2

ve finale je to fuk jaká bude barva...hlavně ať maj Top materiál

Krabbio (1002) napsal 30.01.2016 v 11:01

gorkin: mě by se líbily i klasické barvy milwaukee na motorce červeno černé

Bothrops (249) napsal 30.01.2016 v 07:19-4+1

GVIN
Hele, ja jsem nikdy neskakal a ani se nijak neradoval kdyz ka zajel jiny vysledek nez posledni flek. Nejsem jeho fanda, neni mi ani sympatickej. Nezavidim mu a ja konkretne po letech zivota v zahr. Nejsem urcite ani svejk. Tolik o me uznal jsem , ze vysledky testu jsou parada a uvidime naostro jak na tom bude. Hobici, prestante si tady hrat na ex mistry sveta a radit nam okruhovym pannam jak komentovat a komu fandit

gorkin (4444) napsal 30.01.2016 v 04:53

Milwaukee podepsali na 3 roky sponzora GULF
Jsem zvědav jestli pojedou i v jejich legendárních barvách
Každopádně byla by to pecka
https://www.google.cz/search?q=gulf+race+colors&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiOuIyA0dDKAhVLnRoKHV-iCTgQsAQIHg&biw=1366&bih=631

Motofighter (471) napsal 30.01.2016 v 02:24

Bothrops: Souhlasim, toto jsou verejne diskuze, vetsina lidi zde ma motorku ci o moto zajem, sleduje tv prenosy, tak proc by se nemohli vyjadrovat, ikdyz to asi pro mistni superboys, kteri jezdi ty agenturni zavody nebude dost dobry .

Krabbio (1002) napsal 29.01.2016 v 22:38

GVIN: Z toho si nic nedělej to je tzv. povaha některých českých ubožáků

GVIN (24) napsal 29.01.2016 v 21:47-1+4

KA jsem měl možnost osobně poznat na okruhu v Brně, na nic si nehrál a choval se skromně a jeho jízda na "civilní" hondě byla neskutečná. Myslím, že talent má a budu mu fandit. Stydím se za závistivce, švejky a remcaly, kteří když někdo vyhrává se můžou uskákat, ale při neúspěchu hned zatracují.

GVIN (24) napsal 29.01.2016 v 21:39

Darmah (222) napsal 29.01.2016 v 19:36

A taky by se jim nemělo přát to nejhorší, že ?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.01.2016 v 19:20-1+1

V pohodě, Nuvolari, měl jsem na mysli ty, co jezdí teď a čeho všeho se musí zříci,
když jezdí příroďáky, nebo kterýkoli z okruhových seriálů, žeby mohli kritizovat.
Ale nejspíš mají úplně jiný starosti, než čas zúčastňovat se zdejších výměn názorů,
či se považovat za "ultrazkušené hyperodborníky s vlastním webem". Ono by sta-
čilo, kdybychom se my hobíci při svých kritikách drželi zpátky a např. netitulovali
urážlivě ty, co jezdí, či jezdili, okruhy léta na těch nejvyšších úrovních a nevyzývali
je,aby "toho nechali" .

Bothrops (249) napsal 29.01.2016 v 18:54

Ivane,
ty i dalsi ultrazkuseni hyperodbornici se zkusenostmi z okruhu si muzete zalozit vlastni web jen pro profiky, kam my nezkuseni z okruhů a tim padem bez moznosti se k zavodnikum vyjadrit nebudeme mit pristup

Nuvolari (2329) napsal 29.01.2016 v 17:46+2

Ivan2T: nezlob se, ale už to s tím kádrováním docela přeháníš.
Ten fiktivní žebříček autorit, podle kterého vlastně kdo nejzdil závodně, ničemu nerozumí, je jeden úlet. On tomu totiž rozumí prakticky každý, kdo se o to dost dlouho zajímá, má otevřenou hlavu a ochotu studovat materiály. Samozřejmě je fajn, když si zkusí na vlastním slideru, co obnáší položit motorku na koleno, to bez debat, ale rozhodně to není nezbytné.
No a ty oběti na oltář sportu, to je přeci tak patetické! Prostě ti lidi to mají rádi a proto do toho navráží třeba i poslední peníze a ve všem ostatním se musí uskromnit, taky takové kluky znám. Ale jakápak oběť??? Prostě dali dobrovolně něčemu přednost před něčím jiným, to děláme všichni. Jen u nich je to často o větším balíku peněz a musí si třeba odříct víc toho ostatního...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.01.2016 v 16:13+1

Souhlasím, Pavlosi - není to tak dlouho,
co byl "na pranýři" Lukáš Pešek, nedávno Karel Hanika.
Byli a budou další a nejen čeští jezdci . Každopádně jen ti aktivní
mají reálnou představu, jak velký oběti tomuto sportu přináší, byť
by to bylo ""jen"" na té agenturní úrovni

PavlosR1 (122) napsal 29.01.2016 v 14:58+1

Pitbule naprostý souhlas
Ivane2T , chápu, ale myslím, že motosportu rozumí i lidé kteří na okruhu nejeli.
Já fandím každému českému jezdci a oblíbence mám hlavně mezi těmi, co osobně znám. Karla neznám, ale viděl jsem ho jet, vyjadřovat se a chovat na veřejnosti a stačí mi to k tomu abych mu fandil. A jeho výsledky jsou jasné, kydači s.raček ale vítěze závodu MS neuznávají

pitbules (62) napsal 29.01.2016 v 14:29+7

Kolik Českých jezdců vyhrálo závod mistroství světa a kolik jich zajelo Brno pod 2 minuty ? Já nevím, ale K. Abrahám je jeden z mála a jeden z nich

pitbules (62) napsal 29.01.2016 v 14:25

kOLIK

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.01.2016 v 11:56

Do mluvnice (české! )se tady, Majku, raději nepouštějme
Všichni děláme chyby, i když pravda někteří častěji
Raději neřešit, kteří z nás více či méně ...

mili (16) napsal 29.01.2016 v 11:42+2

Sakra chlapi,nehádejte se pořád.Jestli máte Karla rádi nebo ne,je to náš člověk,tak mu držte palce ať to dopadne jak chce.za mně držím Kájovi

mmlmike (120) napsal 29.01.2016 v 11:00

Nelze, než obdivovat jasnozřivost Abajových kritiků. Z celého testu viděli pár fotek a jeden dosažený čas, ale už ví. Asi se shodneme na tom, že Josh Brookes je zkušenější (4 roky ve WSBK, 7 let v BSB) a úspěšnější (lepší) jezdec. Stejně tak se dá předpokládat, že motorka z BSB má ke speciálu WSBK blíž nežli stroj z MotoGP. A přesto je KA po prvních testech jen o 0,802 s za týmovým kolegou (i když je to pravda 2,704s ztráty na nejrychlejšího). Závěr: pokud Josh dostane BMW do TOP5, není důvod, proč by KA neměl dojíždět v TOP10 a občas třeba vylétnout výš. Což by rozhodně nebyla žádná ostuda. P.S. Pro Redakci, jedna mluvnická. Věta: "...takže steč časů na kolo nebyla ...", nedává smysl. Slovo steč je imperativ od slova stéci, tedy příkaz tekutině, aby stekla.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.01.2016 v 10:36

V zájmu zdraví, "udělám to" , Dači

DutchTT (846) napsal 29.01.2016 v 10:28+1

to Ivan T. Omlouvám se, ale žádnou fotku z jízdy na okruhu nemám, tedy žádnou kde bych seděl na té motorce (byl to jen skutr).Přesto si dovolím tvrdit, že o závodění něco vím, viděl jsem na vlastní očí cca 300 závodních víkendů, ne jen nedělí, především v ČR ale taky na Slovensku v Maďarsku, Italii, Holandsku, Chorvatsku,Anglii, Francii, Německu, Rakousku či Polsku růyné závody, Alpe Adria, ME , GP, WSBK, přírodní, IDM, Endurance a různé poháry a cupy,veterány, minibiky a vůbec vše co jezdí po asfaltu. Stál jsem a stojím u svodidel s foťákem a častěji se stopkami v rukou. Spoustu tzv "odborníku" které znají náš sport jen z TV resp z PC "obdivuji" jak fundovaně se k problematice většinou GP vyjadřují a dívím se sám sobě, že to ještě čtu, ale právě kvůli lidem jako jsi ty se to občas vyplatí. PS: Mám jednu tvou fotku v knižce od Jirky Franka. Tak se na ně v y s e r , je to zbytečné. Hodně zdraví přeje DutchTT

Bothrops (249) napsal 29.01.2016 v 09:40

i já vždy tvrdil(vysledky mi to potvrzovaly) , že Kaja na světovej podnik nemá. Ten předsezonní Kajuv entuziazmus nic neznamena, byl a bude vždy :) jak to vypukne, uvidime jakej je kaja pilot. Jen doufam, že pokud to opět nepujde, nebudou opět mistni ultras vše shazovat na bike nebo mechoše ale jak jsem psal niže, progres dobrej,časy vypadaji daleko lip než bych čekal, klobouček..naostro se ale ukaže co v něm teda je. Pokud se ale bude opakovat mtgp scenář, bude mu asi třeba vymyslet speciální podnik.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.01.2016 v 09:39-7+1

Obracím se tímto především na mého kamaráda Gorkina s následujícím :
ač těch místních (na M.cz) "kydačů hnoje" na aktivní okruháře, především na KA,
není tolik, jako těch "všeználků a radikálních kritiků", stálo by podle mně za to,
pokuit se v komentářích pod články o okruhovém sportu oddělit "zrno od plev"
tak, žeby ti z nás, kdo aktivně na okruzích jezdí (třeba ""jen"" při agenturních
akcích!), dali jako svou profilovou fotku M.cz nějaký záběr sebe samého, po-
řízený při vlastní jízdě na okruhu. Případné "švindlování" bychom pak společ-
ně dokázali snadno odhalit a ukázalo by se jasně, kdo něco o tomto sportu skutečně VÍ a UMÍ . Za sebe tolik, že bez problémů vyměním mého
oblíbence Maverika za nějakou moji "civilní" fotku

JollyJoker (1004) napsal 29.01.2016 v 08:57

Jordi bude nejrychlejší BMW,si myslím

samsung740 (38) napsal 29.01.2016 v 00:47-1+1

Rejpalové budou stále,i kdyby Karlos jezdil Top 10.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 29.01.2016 v 00:18-1

to co predvadel x let po sobe nebylo evidentne jeho vinou, resp. ve vetsine pripadu to nebylo jeho vinou. dela samozrejme chyby a ma na ne narok.

Motofighter (471) napsal 28.01.2016 v 23:32+1

Neveri se mu dost casto proto, co predvadel v x letech po sobe, nejde jen o umisteni. Ja mu nefandim, ale budu rad, kdyz nebudu cist, ze zase nedojel nebo uzaviral pole .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist