První body pro EBR získal Pegram, May byl šestnáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 20.07.2014 v 21:41

Paťan - Z výstav v Praze v minulých letech! Ty sváry u Buellů byly dost mizerné! No třeba teď už to EBR vypadá lépe! Fakt myslíš, že Buelly byly v minulosti nějaký zázrak?

Paťan (361) napsal 20.07.2014 v 09:16

Akro: svary to ma normalni, ciste,... nevim s cim jsi to porovnaval. stejne tak tve tvrzeni o tom ze nikdy nedelali moc kvalitni motorky je uplne mimo misu a docela rad bych vedel na cem se zaklada.

Jinak pochybuju ze budou buully nabouchane elektronikou jako ostatni bajky. U top motorek se udajne nektera nastaveni prenastavuji podle toho v jake zatacce na danem okruhu jsou... pochybuju ze tim disponuje i buell. A tech rozdilu a duvodu proc nejezdi pravidelne v bodechbude daleko vic.
Ale drzim jim i nadale pesti. Jed Eriku

SoulTrain21 (753) napsal 18.07.2014 v 12:18

Tak baworaky jezdili první 3 roky na chvostu?

AKRO (-498) napsal 17.07.2014 v 22:26

Ale určitě ne kvůli dílenskému zpracování! Copak o to tvary to mělo tenkrát nezvyklé a hodně zajímavé!

memphis.unv (17) napsal 17.07.2014 v 22:22

AKRO: poprve když jsem viděl xb12r naživo tak jsem kolem něho lezl dvě hodiny po kolenách bez přehánění

AKRO (-498) napsal 17.07.2014 v 21:54

Memphis.unv - Byly to zajímavé motorky, ale všiml jsi si někdy svárů a dílenského zpracování?

memphis.unv (17) napsal 17.07.2014 v 20:55

jinak jsem měl buelly vždycky rád a už kolik let jsem jejich vstupu fandil

memphis.unv (17) napsal 17.07.2014 v 20:55

když vstoupili němci, jezdili na úplným chvostu. corser a xaus jezdili kolem 15.-17. místa první tři roky a to s několikanásobným rozpočtem.
ale hlavně podle mě potřebují pořádný jezdce. tohle jsou regionální piloti a ještě ne vrcholoví. asi jako když v rámci záskoku za zranění vytáhnou pátýho z národního šampionátu, taky neudělá výsledek, pouze odjede.
nejezdil náhodou už někdy yates s "hotovou" motorkou wsbk? a taky mimo body?

YOSH_BOY (51) napsal 17.07.2014 v 15:05

Pegram kočíroval TLR za yoshmimuru tak sem mu držel palce

Dejvid17 (1086) napsal 17.07.2014 v 11:58

JA-NE: pravda, když t očlověk porovná s Bimotou, která docela často má jednoho či dva jezdce v bodech

JA-NE (763) napsal 17.07.2014 v 11:57

pre mna je väčšie sklamanie MV AGUSTA..od Buellu som nejake extra vysledky necakal..

AKRO (-498) napsal 17.07.2014 v 11:20-1+1

Buell nikdy nedělal moc kvalitní motorky a ani od závodní se toho moc čekat asi nedá!

Kubát (1404) napsal 17.07.2014 v 11:15+1

dejvid: otázka je, jak douho pergman ladil tu motorku v laguně kolik tam má najeto.
celkově je buell asi zklamáním, ale nutno říct, že od začátku roku malinké krůčky dělají. navíc asi nemají takový rozpočet jako třeba bmw, která začínala taky od nuly (ale motorku prakticky okopírovala, narozdíl od hodně nekonvenčního buellu) a výsledky neměla úplně špatné, ikdyž cesta na úplný top jim taky trvala 4 nebo 5 let...
já jim svým způsobem fandím, navíc všechno je pro ně úplně nové. navíc si nedovedu představit na americké motorce třeba itala nebo francouze

zzzmrzlinar (469) napsal 17.07.2014 v 08:29+1

jako věnuje výsledek za odměnu celýmu teamu??? to je jak kdyby to vyhrál a všem nadělil kolo.

Výkony teamu jsou zatím myslím katastrofální. Pro mě osobně velký zklamání a pro ně asi pověstné nastavení zrcadla.

A to, že přijde divočák a ten jako první urve bod je jenom ukázkou toho, že část zakopaného psa leze zřejmě hledat i v jezdcích.

Dejvid17 (1086) napsal 17.07.2014 v 08:20

to je tak, když se půl sezony snažíte a pak příde nějakej divočák a hned v prvnim závodě získá první body :D to bych byl pěkně nasr... zajímalo by mě, jak by Buell jel, kdyby na něj posadili kvalitního jezdce z top co zná tratě, kolik by dělal rozdíl




TOPlist