Provizorní listina supersportů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 05.01.2011 v 00:22

A blb blbem!

roby (0) napsal 04.01.2011 v 23:30

Tobě už nikdo nepomůže. Vůl zůstane volem a pařez pařezem

AKRO (-498) napsal 04.01.2011 v 16:19

Roby - Tak mě pouč tajtrdlíku!

roby (0) napsal 04.01.2011 v 09:38

Akro - Na to jaký tu vedeš "svalnatý" řeči, tak z posledního příspěvku je vidět že o závodech nic nevíš. To je problém všech plácalů co se prásknou mezi řádky.

AKRO (-498) napsal 04.01.2011 v 08:47

Ono se to stejně jako loni doplní!

SoulTrain21 (753) napsal 03.01.2011 v 22:55

Stejnak je tady ta listina nějaká divna Některé jména mi tu chybí...

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:24

Desmo69 - Já myslím, že ty Supersporty váží míň než 161 kg! Tuším, že jsem někde četl, že váží 155 kilo i když to nevím přesně! Jestli je ten rozdíl takový, že jsou MOTO 2 lehčí o 20 kilo, pak nechápu, jak mohou být, tedy aspoň ti první ze Supersportů rychlejší! Máš pravdu, že i MOTO 2 mohou být těžší než mají předepsáno, ono stlačit šestistovku na 135 kilo asi taky není sranda! Asi těch 20 koní, co mají Supersporty navíc, jsou výhodnější, než těch 20 kilo navíc! Ono se to stejně za dva roky změní, až skončí jednotné motory, tak se už musí ta podvozková, váhová a asi i výkonová převaha MOTO 2 projevit!

desmo69 (638) napsal 02.01.2011 v 18:10

Akro, no u moto2 je minimální váha 135kg...a u ssp, pokud jsem to dobře vyčetl (víc nepřehledný dokument jsem neviděl) tak by to mělo být 161kg Otázka je, kolik ty moto2 majou v reálu...ale míň to asi bude no. "Bohužel" maj i míň koní.

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 17:19

Mamba54 - Může být! Je jasné že při 40 jezdcích budou jezdci MOTO 2 na 10-20 místě možná i rychlejší, protože jsou ještě v první polovině pole a u Supersportů je 10-20 místo druhá polovina pole.Je možné, že až dostanou MOTO 2 jiné motory snad v roce 2013/?/,kdy mají skončit jednotné motory, budou nebo by aspoň měli být konečně rychlejší! On mě ten kočkopes MOTO 2 vadí v tom, že se dokonce mluví o tom jak se proti 250kám ušetřilo, i když i to je pochybné! Pravda to je pouze u několika továrních strojů, protože horší 250ky, někde za osmým místem, byly naopak levnější. Trapné je, že minimálně 10x dražší motorky, navíc řízené aspoň v průměru lepšími a daleko lépe honorovanými jezdci, nejsou schopné jet rychleji než upravené sériovky, stejného objemu. Sice se mi to nechce hledat, ale myslím, že naopak MOTO 2 je lehčí než Supersport i když to nevím jistě!

PityGPX (949) napsal 02.01.2011 v 17:14

Tak v brně to činí jen dvě kola, což mi moc nepřijde že by mt2 byly závodem delší bůh ví kolik...v brně to dělá cca 4 miuty delší závod mt2 oproti wss :)

mamba54 (1340) napsal 02.01.2011 v 14:18

Sorry: mně

mamba54 (1340) napsal 02.01.2011 v 14:03

A nakonec mě nešlo o nějaké "zprůměrování", ale jen o prosté porovnání zajetých nejrychlejších kol celého stávajícího startovního pole obou tříd. Že je jich v SSP o hodně míň, to o čemsi taky vypovídá. Kdyby bylo SSP o dvacet víc, myslíš, že by ausgerechned patřily k těm nejrychlejším ve své třídě?

mamba54 (1340) napsal 02.01.2011 v 13:54

Akro: Tak jistě, každé srovnávání trochu kulhá. Ale nic to nemění na tom, že ty zhruba dvě třetiny SSP byly zajetými časy za většinou pole Moto2. Kdyby motodvojek jelo taky jen kolem dvaceti, tak by stále byly za nimi. Sise ne na 50.-60. místě ,ale třeba na 30.- 40. A vem do úvahy i vyšší váhu Moto 2 o ty pohonné hmoty na 2 kola navíc, když jsi tady přes váhy tak citlivý.

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 13:12

Nevím Mambo, jestli je to objektivní srovnání! Maximálně těch prvních deset to jistě, ale vzhledem k tomu, že je v SSP málo jezdců a málokdy jich dojede 20, bylo by asi objektivnější hodnotit SSP a MOTO 2 do 10-12 místa. Dál je to hodně zkreslené průměrovat 20 jezdců proti 40.

mamba54 (1340) napsal 02.01.2011 v 13:01

To all- Tak jsem si dal tu práci a srovnal jsem podmínky a časy obou loňských závodů v Brně. Tak tedy: SSP- 18 kol, sucho, vzduch 30, trať 50, vlhkost 38%. Moto 2- 20 kol, sucho, vzduch 25, trať 36, vlhkost 57%. Srovnání jezdců obou závodů do fiktivního pořadí dle dosažených nejrychlejších časů zajetých v závodě.[nejrychlejší kola] Top Ten: 1.Lascorz, 2. Sofuoglu, 3. Davies, [všichni SSP] 4.Elias,[M2] 5.Rea, 6.Fujiwara 7.Laverty [vše SSP],8. Takahashi, 9. Iannone,[oba M2] 10.Foret SSP. V první desítce tady 7x SSP, 3x M2. Dále: ve druhé desítce je však poměr opačný- 7x M2, 3x SSP.Ve 3. desítce 9x M2, 1x SSP, 31.-40.místo: 7x Moto2, 3x SSP. 41.-50.místo:9x M2, 1x SSP,51.-60. místo:7x SSP, 3x M2 a posl. 61.místo SSP. Z tohoto letmého srovnání na okruhu, který asi všichni známe nejlíp tedy plyne: Ano, ve špičce jsou zatím SSP o něco rychlejší, ale střed pole patří moto 2. Pokud se však jedná o vyrovnanost jednotlivých tříd, jasně to vychází ve prospěch Moto 2, neboť v jejich závodě byl časový rozdíl mezi nejrychlejším kolem 1. a 37. jezdce 03.875s, kdežto v SSP mezi 1. a 23. jezdcem 07.682s.

PityGPX (949) napsal 02.01.2011 v 12:40

Já myslím, že tehdější 250ky byly rychlejší na všech okruzích kt. jezdili s WSS :) ten rozdíl víc jak sekundu v Brně je docela vidět a na kratších okruzích ten rozdíl bude taky ve prspěch 250, byt za cenu menšího rozdílu (třeba jen 0,5 sec atd). Kdyžtak můžeš mrknout:

Donington, Assen, Valencia, Philip Island, ...

Uvidíme, jak proběhne vývoj v mt2 letos, třeba na závěr ve Valencii už tu bude šance, že mt2 bude mít lepší kvalifikační čas než supersporty. Vše je možné.

Pro mě bylo nej a měli to nechat na vždy: 125GP, 250GP, MGP o 990GP. Toto kdyby nechali na sto let, tak tu není žádný kritik na serial Grand Prix z tech. hlediska, bo toto vyhovovalo všem.

125 - nej závody,

250 - zjistilo se, kdo má na MGp

MGP - vrchol z tech. hlediska a nej motorky na planetě ať už vzhledově, dizajnově s tab. reklamou či výkonostně.

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 12:16

PityGPX - Jak na tom jsou 250ky a SSP na jiných okruzích? Třeba to tam může být jinak! Na druhé straně mě fascinuje ta efektivita dvoudobých motorů! Jak jsem už psal - jsou levnější, lehčí a mnohem výkonější než čtyřtakty!

PityGPX (949) napsal 02.01.2011 v 10:13

A tady jak píše Marex "Sporty jsou levnější a rychlejší, než 250 i Moto2" tak Sporty jsou zatím rychlejší než MT2 ale rozhodně nejsou rychlejší jak 250.

Rok 2009 v Brně: 250 čas: 2.01.611
WSS v Brně 2010 čas: 2.02.800

Brány časy polemanů

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 02:32

Desmo69 - Teď jsi přesně popsal MOTO 2! Nacpat šestistovku do rámu, /měl jsi ještě napsat do nesmyslně drahého/dát tam vytuněný věci a každou chvíli měnit motor!

desmo69 (638) napsal 01.01.2011 v 23:37

No a že jsou levnější? Stocky jsou levnější jako Sporty... To je nějaká nemoc dnešní doby, porovnávat u všeho ceny. Levnější už to asi nebude, když jezdí s prototypovými šasí, kterých se udělá pár na světě. A já nehaním supersporty, kdes na to zas přišel? Už to nejsou závody co bývaly a ani si neudrželi už tak malou prestiž...
A když tady zmiňuješ nesmyslnost...jakej smysl má jít kopit šestikilo do krámu, narvat do něj vytuněný věci a závodit s tím, že každej druhej závod měním motor? Není smyslnější jezdit s motorkou co nejbližší sériové, což by aspoň vypovídalo o kvalitě té a té značky?...

Marex (2570) napsal 01.01.2011 v 23:04

Desmo: Sporty jsou levnější a rychlejší, než 250 i Moto2, takže bych být tebou vůbec nejásal nad tak předraženým paskvilem. Ono vždy jde jenom o to, co z daného tématu vypíchnout. Takže ANO! Moto2 jsou pěkné závody,ale je to nesmyslná třída, která nemá budoucnost v této podobě. Sporty se pojedou pořád stejně s malými obměnami kubatury a úrovně elektroniky, protože se mají o co opřít a proto mají potenciál. V podstatě tleskáš Supersportům pana Ezpelety a haníš Supersporty pana Flaminniho. Kdo s tím vlastně přišel?

Marex (2570) napsal 01.01.2011 v 23:00

Mamba: No, myslel jsem si, že ty mi porozumíš. Fotbal hráli, na závodní mašině se nesvezli. Tím pádem ví, jak nakopnout balón, ale netuší, kde je spojka a kde plyn.

desmo69 (638) napsal 01.01.2011 v 22:52

Akro, nenervuj se, to chce klídek Moto2 je parádní závodění, navíc levnější jak 250ccm..a o to šlo. Mise splněna

AKRO (-498) napsal 01.01.2011 v 22:45

Sériových motorek

AKRO (-498) napsal 01.01.2011 v 22:45

OGG - To bys právě do těch sériových motorkách ty závodní komponenty namontoval! Úplně stejně, jako to dělají na Supersportech! A jede jim to pořád rychlaji než SPZ-MOTO 2 za drahé peníze!

Ogg (387) napsal 01.01.2011 v 22:37

AKRO: tak jednoduché by to nebylo. Přece jen, závodní prototypy, motory, brzdy, tlumiče, a další komponenty, to nejde použít z motorek, které přece nakoupíš v krámech za "levno". To by Tě pan Ezpeleta nepochválil, kdyby jsi mu tohle poradil.

Howgh.

AKRO (-498) napsal 01.01.2011 v 21:37

Desmo69 - To MOTO 2 vymysleli nejdráže jak mohli! Kdyby SPZka koupil 50 motorek z krámu, nechal vyměnit kapoty, výfukovou a brzdovou soustavu a nechal zvednout výkon o 15 koní u nějakých ladičů a ne u Švícarských zlodějů, co mu připravují jednotné motory, tak ho jedna motorka přijde asi na 500 000 Kč a to je PATNÁCTKRÁT nižší cena než ten jeho kočkopes MOTO 2 a největší sranda je, že by to jelo stejně a bylo by to ještě vyrovnanější než dnes MOTO 2!

mamba54 (1340) napsal 01.01.2011 v 21:24

Marex: ale to, že ho kdysi v mládí hráli, z nich ještě nedělá lidi, kteří tomu rozumějí.[A navíc ta jeho úroveň tomu, že ho hrál každý, kdo... tomu velmi často odpovídá.]

desmo69 (638) napsal 01.01.2011 v 21:14

Rado 31.12.10 v 18:42: 14, pěkný co

desmo69 (638) napsal 01.01.2011 v 21:13

před dvěma lety? No a? A že rychlejší? Však tu půl sekundu na kolo nepoznáš. Nebo ty asi jo, superman je vlastně něco jiný, tak promiň... Letos byly nejlepší moto2 Hold vymysleli to dobře, perfektní závody, perfektní jezdci, plný start. pole ...To jinde není btw. ty už musíš mět v počítaču ty červený palce dolů promačkaný

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist