Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pity: U čeho? MGP? Tak až to skončí, dejte mi vědět a já s vámi rád zajdu na pokec. Včetně SPV.
Pokud se chcete setkat na dromu, tak raději u nějaké té republiky.
Ezpeleta přece lákal BMW do MotoGP. To však odmítlo, a šlo do SBK. Snad si to pamatuju dobře. Že by malé potrestání?
Koukám, tolik + u každého jsem pod žádným příspěvkem ještě neviděl... to vypadá na jedno velké kamarádství. Už i s Marexem jsme probírali společné setkání. A s takovou se sejdeme snad všichni...
Článek je bohužel dalším důkazem diktátu organizace, jež má zájem podporovat svůj šampionát drahých prototypů a nutit továrny investovat do pojízdných laboratoří, namísto aby podpořily prodeje vlajkových lodí, které se mohou dostat do ruky i nám. To jste pane "nevím kde se vzal" asi neviděl rozpočty továren ve zlaté éře SBK ! BMW se chtělo zapojit a má zájem vyhrát takže investovalo a vyrobilo výborný bike(bohužel ne do Vaší oblíbené soutěže). Chce jej prodávat, nacpali do marketingu, testují, vyvíjejí. No a?! Obejde se vítězný bike bez tohoto?! Ať už od továrny nebo satelitu, který se dnes na vývoji musí podílet?! "Jaké technické poznatky získají týmy během devíti dnů na stejném okruhu?" - to si snad dělá pr..., ne?! Vzali jsme jim Corridu a oni nám to na SBK vrací . Celé je to chyba továren, že odešly z podniku, který prodává jejich "hračky".
Já to chápu. Poukazují na to, že pokud má BMW tolik ochoty utrácet, tak ať postaví svůj potenciál na start MotoGP a nemusí si ani trapně nalepovat atrapy předních světlometů v SBK. V situaci, kdy Dorna pouští z nouze do MotoGP skoro garážové firmy, aby zaplnila startovní rošt, by Helmuti nejraději machrovali se svými penězi a strojem v okresním přeboru... Tak vidím v pořádku snahu tu ,,továrnu" trošku nasměrovat v jejím ,,svobodném rozhazování".
mamba: To spolu vůbec nesouvisí. Vývoj stroje pro tovární tým vůbec nemusí korespondovat s cenou stroje pro tým satelitní. To, že tovární tým testuje a sype prachy do svojí hračky, nemá nic společného s s nákupní cenou satelitu. Pokud bude chtít satelitní tým ladit, testovat a investovat do nakoupeného materiálu, je to opět jejich věc. Nehledě na to, že ve WSBK to funguje jinak, než v MGP. Tam si může tým koupit sériovku a vyladit ji díly dle svého výběru. Pleteš si hrušky s jabkama. V MGP to takto nejde,ale o nich není článek ani diskuze.
Mamba: Jistě. A teď se ještě jednou podívej, oč jde v článku. Moje reakce navazuje na to, co jsi psal ve 14:29. Co má společného - cena satelitního stroje BMW a testování továrního týmu, včetně vývoje továrny samotné?
No jo. Jenže takto to je v obou sériích. 3 mega éček za pronájem ZERO... hm. Paralelou ve WSBK je Panigale,ale předpokládám, že ta alespoň občas dojede na bednu.
Mamba: Pokud se bavíme o továrním týmu BMW, který letos pozbyl status "tovární", tak mi řekniá, kolik peněz vloni přinesl Haslam a Melandri?
Kolik peněz musel přinést Checa do Althea? Doufám, že alespoň tolik, kolik musí dát třeba Pešek s Kájou za CRT.
Já jsem optimista. V GP bude příští rok Yamaha dodávat motory, Honda prodávat produkční bike, Suzuki se vrátí a CRka budou jen na dojetí. A když by se zvěsti o návratu Kawasaki (2015-2016) ukázaly jako pravdivé, pak už by to bylo dost dobré. Tedy pokud bude GP i v Brně. A WSBK? Zatím Dorna nic nepředvedla. Snad jen snížení biků v řadě na staru na tři, což považuji za blbost. Jinak jak snížit náklady? Těžko říct, když čím dál větší roli hraje čím dál dražší elektronika. A ani jednotná to nezachrání. Její doladění na jednotlivé biky bude stejně drahé. Kde jsou ty časy, když se ladilo jen "mechanicky".
Presne tak pan Alonso, predsa nemoze byt WSBK rychlejsie ako KRALOVSKA
PityGPX: no to urcite KRALOVSKA zaziva fiasko so svojim projektom CRT aj ked maju palivo a motory naviac a ako tak sa drzali len Asparovci. Teraz im B musi upiect special gumy Uvidime co to bude nabuduce
Marex: zase az taka kriza nie je, aby sa poplatky nezvysovali
A co takhle omezit počet výrobců moto z jedné země? To aby se tam dostali třeba rusové s Uralem nebo Dněprem, češi s ČZ nebo Jawou, angláni s Matchlesema nebo BSA, korejci s Kymcem, číňani s Yamasaki nebo Zhongyu a tak
A až tedy odpadne konkurence, která nedokáže finančně držet krok s BMW a z WSBK se stane BMW-CUP,(pokud budou soukromé týmy sto zaplatit jejich produkt?) pak budete spokojeni!?
Dorna která sama pumpuje okruhy o nehorázné peníze za zalistovací poplatek, bude (opět) chtít nařizovat týmům kolik mohou utratit svých vlastních peněz, za vlatní motorku, ktará nakonec v důsledky zvedá atraktivitu jejich vlastního produktu?
Podle mě, by se měli všechny továrny z MotoGP a SBK domluvit, sebrat se, zamávat SPZ šátečkem a založit vlastní šampionát s vlatními a jasně definovanými pravidly a samozřejmě navazující na tradice Grand Prix.
Kritika značky, která sype do svého produktu ze svojí kapsy. Tak se zeptám toho, co první háže kamenem:
Sníží Dorna zalistovací poplatky jednotlivým dromům, nebo bude ty částky i v dobách ekonomické krize (na kterou se rádi vymlouvají i ti, jichž se to netýká) dokonce zvyšovat?
Bude Dorna kritizovat i výdaje týmů MGP? Ta Honda by neměla tolik vyvíjet svoji RC213V. Ono jí pak nezbývá na to,aby udělala pořádný superbike.
Pity: U čeho? MGP? Tak až to skončí, dejte mi vědět a já s vámi rád zajdu na pokec. Včetně SPV.
Pokud se chcete setkat na dromu, tak raději u nějaké té republiky.
SPV: setkani uspořádat na Grand Prix, jinak to nevidím, na GP přijede nejvíce lidí z M. než na republiku či na den otevřených dveří.
Ezpeleta přece lákal BMW do MotoGP. To však odmítlo, a šlo do SBK. Snad si to pamatuju dobře. Že by malé potrestání?
Koukám, tolik + u každého jsem pod žádným příspěvkem ještě neviděl... to vypadá na jedno velké kamarádství. Už i s Marexem jsme probírali společné setkání. A s takovou se sejdeme snad všichni...
opic26
Konečně někdo řekl naplno, že je
"císař neoblečený"
Článek je bohužel dalším důkazem diktátu organizace, jež má zájem podporovat svůj šampionát drahých prototypů a nutit továrny investovat do pojízdných laboratoří, namísto aby podpořily prodeje vlajkových lodí, které se mohou dostat do ruky i nám. To jste pane "nevím kde se vzal" asi neviděl rozpočty továren ve zlaté éře SBK ! BMW se chtělo zapojit a má zájem vyhrát takže investovalo a vyrobilo výborný bike(bohužel ne do Vaší oblíbené soutěže). Chce jej prodávat, nacpali do marketingu, testují, vyvíjejí. No a?! Obejde se vítězný bike bez tohoto?! Ať už od továrny nebo satelitu, který se dnes na vývoji musí podílet?! "Jaké technické poznatky získají týmy během devíti dnů na stejném okruhu?" - to si snad dělá pr..., ne?! Vzali jsme jim Corridu a oni nám to na SBK vrací . Celé je to chyba továren, že odešly z podniku, který prodává jejich "hračky".
rabbit: Kristova noho! To je ale názor. Takže když nějaký tým chce jezdit WSBK a má víc peněz, než je Dorně libo, má jít do MGP.
Svazarm na ně, na rozhazovačný Němčoury !
Jezdit si kde by chtěli - to by tak hrálo !!
Já to chápu. Poukazují na to, že pokud má BMW tolik ochoty utrácet, tak ať postaví svůj potenciál na start MotoGP a nemusí si ani trapně nalepovat atrapy předních světlometů v SBK. V situaci, kdy Dorna pouští z nouze do MotoGP skoro garážové firmy, aby zaplnila startovní rošt, by Helmuti nejraději machrovali se svými penězi a strojem v okresním přeboru... Tak vidím v pořádku snahu tu ,,továrnu" trošku nasměrovat v jejím ,,svobodném rozhazování".
mamba: To spolu vůbec nesouvisí. Vývoj stroje pro tovární tým vůbec nemusí korespondovat s cenou stroje pro tým satelitní. To, že tovární tým testuje a sype prachy do svojí hračky, nemá nic společného s s nákupní cenou satelitu. Pokud bude chtít satelitní tým ladit, testovat a investovat do nakoupeného materiálu, je to opět jejich věc. Nehledě na to, že ve WSBK to funguje jinak, než v MGP. Tam si může tým koupit sériovku a vyladit ji díly dle svého výběru. Pleteš si hrušky s jabkama. V MGP to takto nejde,ale o nich není článek ani diskuze.
Co má společného? " Jen " to, že si výrobce ten vývoj nechá setsakramentsky zaplatit. Nebo myslíš, draze vyvinou, levně prodají?
Mamba: Jistě. A teď se ještě jednou podívej, oč jde v článku. Moje reakce navazuje na to, co jsi psal ve 14:29. Co má společného - cena satelitního stroje BMW a testování továrního týmu, včetně vývoje továrny samotné?
Psal jsem, v OBOU sériích.
No jo. Jenže takto to je v obou sériích. 3 mega éček za pronájem ZERO... hm. Paralelou ve WSBK je Panigale,ale předpokládám, že ta alespoň občas dojede na bednu.
Marex- já měl na mysli většinu soukromých týmů. Těch jezdců, co nemusejí platit a naopak jsou placeni, těch je v obou sériích pár.
Mamba: Pokud se bavíme o továrním týmu BMW, který letos pozbyl status "tovární", tak mi řekniá, kolik peněz vloni přinesl Haslam a Melandri?
Kolik peněz musel přinést Checa do Althea? Doufám, že alespoň tolik, kolik musí dát třeba Pešek s Kájou za CRT.
Já jsem optimista. V GP bude příští rok Yamaha dodávat motory, Honda prodávat produkční bike, Suzuki se vrátí a CRka budou jen na dojetí. A když by se zvěsti o návratu Kawasaki (2015-2016) ukázaly jako pravdivé, pak už by to bylo dost dobré. Tedy pokud bude GP i v Brně. A WSBK? Zatím Dorna nic nepředvedla. Snad jen snížení biků v řadě na staru na tři, což považuji za blbost. Jinak jak snížit náklady? Těžko říct, když čím dál větší roli hraje čím dál dražší elektronika. A ani jednotná to nezachrání. Její doladění na jednotlivé biky bude stejně drahé. Kde jsou ty časy, když se ladilo jen "mechanicky".
Presne tak pan Alonso, predsa nemoze byt WSBK rychlejsie ako KRALOVSKA
PityGPX: no to urcite KRALOVSKA zaziva fiasko so svojim projektom CRT aj ked maju palivo a motory naviac a ako tak sa drzali len Asparovci. Teraz im B musi upiect special gumy Uvidime co to bude nabuduce
Marex: zase az taka kriza nie je, aby sa poplatky nezvysovali
Kubát, SPV, Yamasaki:
Čím dražší technika, tím více budou týmy požadovat větší balík po jezdcích!
A co takhle omezit počet výrobců moto z jedné země? To aby se tam dostali třeba rusové s Uralem nebo Dněprem, češi s ČZ nebo Jawou, angláni s Matchlesema nebo BSA, korejci s Kymcem, číňani s Yamasaki nebo Zhongyu a tak
A až tedy odpadne konkurence, která nedokáže finančně držet krok s BMW a z WSBK se stane BMW-CUP,(pokud budou soukromé týmy sto zaplatit jejich produkt?) pak budete spokojeni!?
Paulo y) / Yamasaki
To trollujes jeste casteji nez tady na Ona.idnes, klub cesko-ruskeho pratelstvi, Mukačevské nóvosti a v Rzec pospolita?
jsem rad, ze mam milion dalsich aktivit a zavody jsou uz nyni u me na... urcite spodnejsim, nez TOP5 miste
Dorna která sama pumpuje okruhy o nehorázné peníze za zalistovací poplatek, bude (opět) chtít nařizovat týmům kolik mohou utratit svých vlastních peněz, za vlatní motorku, ktará nakonec v důsledky zvedá atraktivitu jejich vlastního produktu?
Podle mě, by se měli všechny továrny z MotoGP a SBK domluvit, sebrat se, zamávat SPZ šátečkem a založit vlastní šampionát s vlatními a jasně definovanými pravidly a samozřejmě navazující na tradice Grand Prix.
A já jsem už dostával strach,
že "nenacházím na Dorně" nic dobrýho
SÁM ...
Cirkusáci pletichářští, z mistrovství světa režírují divadlo jen proto, aby nahrabali. Smůla no, takový je svět a lepší nebude.
Marex! Trefa, všude a všechno omezit a zlevnit, ale práva Dorny zvětšit, maximalizovat. Svět se v bolavou prdel obrací!
Potřeba udělat prostor pro číňany.
Marex:
Kritika značky, která sype do svého produktu ze svojí kapsy. Tak se zeptám toho, co první háže kamenem:
Sníží Dorna zalistovací poplatky jednotlivým dromům, nebo bude ty částky i v dobách ekonomické krize (na kterou se rádi vymlouvají i ti, jichž se to netýká) dokonce zvyšovat?
Bude Dorna kritizovat i výdaje týmů MGP? Ta Honda by neměla tolik vyvíjet svoji RC213V. Ono jí pak nezbývá na to,aby udělala pořádný superbike.