Překvapení testů: Carlos Checa a Ducati Panigale
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: SpeedWeek.ch | Zveřejněno: 19.2.2013 | Zobrazeno: 5 439x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: SpeedWeek.ch | Zveřejněno: 19.2.2013 | Zobrazeno: 5 439x
Virago: To jsem rád. Rozumíme si.
SPV: Je to marný! Nemá to smysl. Když někdo tvrdí, že čtyřválec a dvouválec jsou stejná koncepce, nemá smysl na něj reagovat.
SPV (81.19.4.xxx) napsal 20.02.13 v 10:07
Tak s tím posledním odstavcem si trochu ujel, ale jinak pokračuj, ty tvoje "nevýmysly" si já vždycky rád přečtu. Ještě mě doporuč nějaku tu učebnici od toho profesora, nebo spíš inženýra?
1100Virago:
Abrahám jezdil s monokokem lépe, protože když měl deltabox,nebo něco, co se tomu podobalo, tak už potom od továrny nedostal ani šroubek...
Monokok v GP nefunguje...
God 19.02.13 v 14:34: Jak souvisí zisk titulu se schopností vyhrát s motorkou s monokokem? Titul neobhájil Stoner ani na Hondě, a to se její koncepce nezměnila a ani mu nezavedli z roku na rok jednotné gumy.
Vzhledem k tomu, že jezdci Ducati měli s monokokem i deltaboxem furt stejně slabé výsledky, chyba nejspíš nebude v designu rámu. Abraham jezdil na monokoku lepší výsledky, než s deltaboxem.
Marex 19.02.13 v 15:01: V roce 2008 měla Ducati ještě trubky a odpověď na dotaz "někdo další?" by dopadla stejně - kromě Stonera na Ducati nevyhrál nikdo další.
Jak píšu výš, v rámu chyba nebyla - monokok funguje.
Marex a Foxx5: jak můžu napsat, že mají stejnou koncepci ???
Víceválcové motory dělíme na jednořadé, dvouřadé,a ...do V. Oba jsou navíc uloženy napříč, a mají 90°. Počet válců nemá vliv na základní kocepci (pokud není jeden).
Foxx: než budeš zase vyplazovat jazyk, tak si otevři učebnice pro konstrukce motocyklů...
Ale ty jsi stejně schopný napsat, že profesor, který to psal stejně nemá tolik fanoušků, peněz, a vlastně nic nedokázal, že...
Hoši, neni tu mezi vámi náhodou někdo jménem Marek Horázný ? Je mě to povědomé že sem snad chodí ...
SPV: problém s vyjadřováním?
To co jsi napsal pod článkem (jak silná bude Ducati na začátku letošní sezóny? ) to vyznělo od TEBE jako by Rossi mohl za to , že Panigale bude nekonkurenceschopná díky tvému oblíbenci. Ale to jsi ještě netušil, jaká bude Ducati na dalším testu.
SPV (81.19.4.xxx) napsal 15.02.13 v 14:06: +10 -8
Toto je důsledek kombinace Rossi-Ducati, o které jsem tu psal už před 2 lety. Odchod Ducati z SBK, málo financí na vývoj, protože všechno odteklo do nesmyslných výmyslů v GP (Rossi totiž žádné velké peníze do Ducati nepřinesl).
Nebo to máme chápat jak ??? Je to pod článkem konkurenceschopnost Panigale? JE ...narážíš na málo financí na vývoj Panigale a tím i její konkurenceschopnosti? ANO Tak jak to mám chápat???
Ale je to stejně jedno... už mě to vlastně ani nezajímá , jak jsi to myslel.
No to je skoro jako Honda, taky už má válce 90° jen místo "desma" hydrauliku, no skoro stejné motory, ne?
SPV: Opice a člověk jsou si také velmi blízcí. Oba chodí (alespoň občas) po zadních končetinách, oba mají holé zadky.
Takto nějak vidím přirovnání těchto 2 strojů. Inspirace strojem MGP, to je věc, která je jednak marketingově oblíbená a navíc velmi prostorná k výkladu. MGP inspiruje sériovou techniku již mnoho desítek let.
Ps: Jak můžeš napsat, že mají stejnou koncepci motoru na základě úhlu válců?!
omg: problémy se čtením???
Marex: 1. stejnou koncepci motoru, tedy do V 90°. Tato koncepce je méně náchylná na vibrace, než třeba V 70°. Žeby příčina loňských problémů Hondy ve spojení s novými Bridgemi ?
2. RÁM. Ducati mu říká: ,,MotoGP inspired monocoque chassis"
Já jen říkám fakta, to nejsou moje výmysly.
Tak zase trochu nechápu ten nesmyslný nadpis. Nerozumím tomu proč by to mělo být překvapení. Když se podíváme na historii WSBK, tak z hlediska množství titulů to snad nikoho krom tohoto bulváru nemůže přeci překvapit. Jó kdyby první testy byl takhle nejrychlejší třeba Hyosung, nebo Kymco a jiné značkové produkty, tak to by byl nadpis správný... Ale tato "bulvarizace" tohoto původně skutečně motorkářského serveru je k pláči. Hlavně se nesmí zapomenout na to jak se pod každým trošku zajímavým článkem zvrhne diskuse na téma Rossi-Ducati nebo Stoner-Rossi atp. Přátelé motorkáři, zkuste se nad tím zamyslet... Diskuse jsou fajn, ale vždycky by přeci měli být k danému tématu... Přeji krásný den... Aprp. tady chumelí, tak na motorky to moc není. Ještě že můžeme na to večerní lyžování... Zdraví Zed.
SPV Není to tak dávno co jsi měl názor že Rossi domrvil Panigale samozřejmě nesmysl //www.motorkar...ni-sezony-24004.html
SPV (81.19.4.xxx) napsal 15.02.13 v 14:06: +10 -8
Toto je důsledek kombinace Rossi-Ducati, o které jsem tu psal už před 2 lety. Odchod Ducati z SBK, málo financí na vývoj, protože všechno odteklo do nesmyslných výmyslů v GP (Rossi totiž žádné velké peníze do Ducati nepřinesl).
A ejhle ono jim to jaksi taksi trochu jede ...
Marex, všichni kromě jednoho experta tady víme, že společnou maji jen tu značku na kapotě... Ale tak aby řeč nestála tak se mele...
SPV: Pročpak asi k ty hondě odešel...
SPV: Co má společného 1200ccm twin WSBK (jiná koncepce, větší objem, jiná hmotnost, jiné gumy), společného s GP Desmosedici? Teda kromě monococ (i když z jiného materiálu)a značky na kapotě?
Virago: Ano. Někdo další?
Foxx5: nezopakoval, no, protože odešel k Hondě. Takže asi to moc zopakovat nemohl. A jezdit za hranou by se v závodech nemělo, to máš pravdu...
Ano, Stoner dokázal vyhrát s monokokem, jenomže jel velmi často až za hranou, byl jedinej a nezopakoval to...
nebojím sa konkurencieschopnosti u Panigale ale životnosti. Držím chlapcom palce
1100Virago: Vyhrál titul s karbonem? Nevyhrál! A výkony šly dolů ne naopak, tak tady zase moc nefantazírujte!!!
1100Virago:
To se přece nepočítá, to byla prý hrozná katastrofa...
Ale Stoner dokázal vyhrát i s monokokem...
SBK není GP a v GP je zřejmě asi opravdu jediné řešení deltabox...
pietrozzi: Stojím si za tom, co jsem napsal, tedy: ,,Odchod Ducati z SBK, málo financí na vývoj"
A není to snad pravda? Vývoj Panigale se kvůli GP opozdil o 1 rok (měla být už loni), a nepočítá se s vývojem pro privátní týmy- tedy si musí finacovat vlastní vývoj.
Nezapomeň ale na můj komentář z minulého roku:
,,Až začne ale Panigale vyhrávat s hliníkovým monocoque rámem, jsme zvědav, co na to bude říkat Rossi a jeho fanoušci, když podle nich jediné řešení je Deltabox..."
Virago: No jo. Ale! Jsou to testy! Povrch je velmi zrádný a Panigale je 1200 ccm twin (drobný detail proti litrové, či 800ccm Desmosedici) . Navíc Carlos na P.I. jaksi umí. Zajíci se sčítají po honu.
Každopádně valím oči!!! Málem mi vypadly, když jsem viděl Panigale na 1. místě.
Ved som to tu pisal...co cakate od motorky,ktorej vyvoj stal neskutocne prachy,svoju pracu tam odviedol aj 3x majster Sveta superbikov TROY"21" a v spojeni s Carlosom,nie je o com pochybovat...A to tu mali vsetci plno reci,ako je Panigale nekonkurencie schopne...HALLOOO sa zobudte!!!
hlavně čumím jak oproti loňsku i přes 17" gumy zrychlili jinak bych byl trošku opatrnější, protože checovi to jelo vždycky
Paginale by podle všeho mělo vznikat déle jak dva roky, jenomže zrovna minule tu SPV dost vehementně hlásal, že díky Rossiho nadměrečné gáži nezbylo na její vývoj, notabene na ufinancování továrního týmu...
1100Virago:Uvidíme na jak dlouho!!! Víš jak první vlaštovka jaro nedělá