Před dvěma lety pádem skončil, letos začal...

1. závod litrových štoků, který byl vypsán na 13 kol čtyřkilometrového okruhu našemu týmu přinesl první evropské body v této sezóně zásluhou anglického pilota Richarda Coopera. Matěj Smrž pro pád nedokončil závod z 12 pozice.

Před dvěma lety pádem skončil, letos začal...
1. závod litrových štoků, který byl vypsán na 13 kol čtyřkilometrového okruhu našemu týmu přinesl první evropské body v této sezóně zásluhou anglického pilota Richarda Coopera. Matěj Smrž pro pád nedokončil závod z 12 pozice.
Své nám o výsledku týmu řekl majitel stáje Martin Smrž:
„ Větší radost z úspěchu bych rozhodně měl, kdyby oba naši jezdci bodovali na 12. a 13. místě. Naše koncepce se stále vytváří a seriál má deset – nyní ještě devět závodů. Máme dva absolutně odlišné jezdce, velmi agresivního Matěje a spolehlivě rychlého Richarda. Barry je pro svůj věk teprve jezdcem třídy STK 600 a sbírá zkušenosti pro přestup do litrů.
Mám velmi dobrý pocit z práce týmu. Dílčí výsledky tak mladých lidí (věkový průměr 22let) jsou obdivuhodné a chci jim všem, včetně práce v hospitality, mechanikům a jezdcům samotným poděkovat.
Tentokrát trochu Richardovi chyběla forma, Matějovi trochu taktického přemýšlení a jestli Barry spálil na startu spojku svojí nebo technickou chybou o tom už nemá cenu přemýšlet ani to dál rozvádět.
Kapitola Valencia 06 je již pro mě uzavřenou věcí, nyní mě zajímá pouze závodní okruh v Monze kde se jede další závod za 14 dní.“

Richard Cooper dojel závod na 12. bodovaném místě a pro tým tak vyjel tři cenné body. Po špatné kvalifikaci startoval až z devatenáctého místa, ostatní nám řekne sám:
„ Bylo velice těžké se z 19. místa posunout v závodě dopředu, pár kol jsem bojoval s pomalejšími jezdci. Dokázal jsem se osamostatnit a jsem velice rád, že po třech tak těžkých dnech jsem dokázal urvat dobré 3 body. Trochu jsem si přál aby se jelo na úplné vodě, zatím na 1. desítku má motorka nemá pokud se jede na suchu. Rád bych poděkoval týmu za jejich dobrou práci.“ (Richard)
Matěj Smrž poprvé ve své kariéře startoval v této třídě z druhé řady. Start měl slušný a od začátku závodu se pohyboval na chvostu 1. desítky jezdců. Po kolizi s italských jezdec Cortim na cílové rovince ve druhém kole ztratil spojkovou páčku, což se mu stalo později osudným.
„Do závodu jsem šel s vidinou bodované pozice a opravdu jsem si věřil a věřil jsem motorce na které kluci tvrdě dělali až do ranních hodin. Start jsem neměl špatný a od začátku závodu jsem se usadil ve skupině od druhého až dvanáctého místa, kde jsem také jezdil než jsem upadl. V nájezdu do druhého kola se mi podařilo Cortiho podjet na brzdy, když mě předjížděl zpátky na cílové rovince, urazil mi spojkovou páčku, bez které se mi hlavně při odřazování jelo velice špatně. V sedmém kole jsem v nájezdu do jedné zatáčky zařadil rychleji než bylo možné a motorka mě nakopla, když jsem se za každou cenu snažil udržet na dráze, podklouzlo mi přední kolo v místě, kde nebyla vyjetá suchá stopa. Hodně mě to mrzí hlavně kvůli týmu, který si dobrý výsledek zasloužil jako nikdo jiný. Teď už se těším na další závod v Monze, kde udělám všechno co bude v mých silách pro dobrý výsledek.“ (Matěj)

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist