VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 13.10.2012 v 22:09+1

Tom: Jistěže. Ale on s nimi jedná tak, že mu diktují a on naslouchá, místo toho,aby to !!!řídil!!!. Už dávno byl čas, kdy bylo třeba odstřihnout pupeční šňůru a říct DOST. Nakonec tak učinil v Moto2 a z Aprilia Cupu udělal Honda Cup. A Moto3 má ze všech tříd snad nezdravější základ. Ta ale není tolik mediálně sledovaná.
MGP je PRůŠVIH!!! A bude hůř!!! To není pouze moje doměnka. Je to pouze otázkou času.

Tom68 (50) napsal 13.10.2012 v 11:20+1

To Marex: S těma změnama máš samozřejmě pravdu, podepsalo se to hlavně na soukromých (netovárních) týmech. Ale s těma změnama je nutno vidět, že Ezpeleta jednal ruku v ruce s továrnama, kdyby dvě továrny řekly nee, tak žádná změna nebude. A že se jako fanoušci sledujeme co bude s WSBK s obavama, to se nemůže Bridgepoint divit. Bojím, se bojím, že to dopadne, tak, jak jsem naznačoval (jinou sérií). A pokud budou dvě série a obě budou říkat "ten náš mistr je ten pravý mistr světa" tak to WSBK definitivně pohřbí.

Marex (2570) napsal 12.10.2012 v 21:00+1

Tom: To je ale hodně podivné, že my, místní pseudoodborníci, jsme s vyjímkami snad všichni odsuzovali přestup na 800ccm,ale zachránce MGP na to přistoupil. Problémem nejsou ani tak ty změny jako takové,ale jejich frekvence. TO totiž NENÍ NORMÁLNÍ!!! Zlevnit WSBK je velmi snadné. Cesta k sérii není nic problematického. Já jsem si ale jistý, že Carmelo podělá i toto!!!

PityGPX (949) napsal 12.10.2012 v 11:11+1

tak ty motocykly od roku 2014 ve wsbk budou na úrovni MS Endurance, takže pokud vás to zajíma, přečte te si pravidla a tech. řady jaké platí v MS Endurance a takové motorky budou ve wsbk jezdit, to už je asi dáno na 100%

Tom68 (50) napsal 12.10.2012 v 11:09-3+3

Ještě malý dovětek: Josef se tady rozčiluje nad totalitou a jací jsou výrobci chudáci. Zrovna u SBK (ne extra výdělečného podniku) bych to tak neviděl. Tady stačí, aby se dohodli japonci, že tovární motorky budou jezdit V BSB, Japonsku, kdekoliv, nebo založí konkurenční sérii. Za dva roky z toho bude MS.
To, že se Yamaha a Ducati sebere a vykašl na SBK a láduje všechny prachy do MotoGP, o něčem svědčí. Mimochodem, za CRT apod. bych Ezpeletu ta strašně nehaněl, je to jenom pokus, jak omezit náklady. A náklady na závodění vyhnali do takových výšek fabriky o vlastní vůli (a teď to nejsou schopny zvládnout). Ezpeleta na tom chvilku vydělával, ale teď vidí, že to jde do kytek, tak vymýšlí, co s tím.

Tom68 (50) napsal 12.10.2012 v 11:00-1+3

Ne že bych se chtěl Ezpelety zastávat, ale jaksi zapomínáte, že posledních asi 10 let vede SKB do zadele Flammini (zejištění reklamy, televizních přenosů, gumové předpisy, okontrola jejich dodržování atd.), tote je jenom zoufalý pokus, jak zachránit, co se ještě zachránit dá. Kdyby se toho nechytil Ezpeleta, tak se třeba za dvaroky nejelo vůbec. A že by promotéři stáli ve frontě, aby mohli pořádat WSBK, to teda nevím (o žádném jsem neslyšel).

bobus (255) napsal 12.10.2012 v 10:47-3+4

Zatím vůbec nevíte, co SPZ s SBK konkrétně udělá, ale zdejší škarohlídi už předem vědí, že to bude tragédie
Stený keci na těchto stránkách byly při zavedení tříd Moto 2 (honda cup) a Moto 3 (nejsou tam výrobci motocyklů atd.)
Přitom třeba poslední závody těchto tříd byly neskutečnej mazec až do podledních metrů

mamba54 (1340) napsal 12.10.2012 v 10:47-4

Ono asi ukočírovat mnohdy zcela protichůdné představy a zájmy výrobců. týmů, FIM, DORNY, majitelů okruhů a já nevím koho ještě, asi nebude tak jednoduché, jak se nám zde od klávesnice mnohdy zdá.

opic26 (457) napsal 12.10.2012 v 10:45+1

chtělo to šampionáty rozumně oddělit, né sloučit. Zajímavý článek o tom jak se hospodaří. Logicky zůstane na výplaty týmům, když vyberu za okruh 4x tolik . Dědek je dobrý účetní! Stále se píše o podobnosti techniky, tak se ptám autora článku: D16 VS 1198, CBR VS RC213V, R1 VS YZR M-1(tady jsem na vážkách)? Že Aprilia používá 2 roky RSV v CRT mne nějak netrápí. Současný stav mně sedí, a ať tam klidně zpět vletí Tornado, Cube, Bimota a já nevím co. Přidá se KTM, Triumph a bude veselo. Dejme jim strop, ale neomezujme je kvůli druhé sérii jen aby se někdo napakoval !!

Nuvolari (2329) napsal 12.10.2012 v 10:43-1+3

Třeba Espezeta zavede do SBK kategorii SBK-CRT, což budou sériové rámy jednotlivých výrobců, vybavené vylosovanými motory z fireblada. Na sezónu budou dva, komu nevydrží, bude tlačit!

Marex: za Maxem musí skončit jakýkoliv Troy, i kdyby to byl třeba legendární kůň!

Marex (2570) napsal 12.10.2012 v 10:40

Bridgepoint jistě potřebuje vydělávat. Superbiky jsou velkým nebezpečím pro MGP, které vydělává několikanásobně více, než WSBK. Proto je nutné konkurenci přidusit. Jsou 2-3 možnosti. Buď Bridgepoint s Ezpeletou WSBK totálně oddělají (což pomůže MGP), nebo jej budou držet na pokraji existence (což pomůže MGP), nebo se pokusí šampionát změnit na "MS Stock", což by splnilo sen MGP i většiny fanoušků. Jenom čas ukáže, jaký skutečný záměr Bridgepoint s WSBK má.

Kubát (1404) napsal 12.10.2012 v 10:11+1

mmlmike: toť otázka, jestli se investorům připusují pod vedením Espeltety slušné dividendy, nemají důvod na tom cokoliv měnit. jak jsme mohli číst ve včerejším článku o vlastnictví superbike-je to všechno jen byznys

mmlmike (120) napsal 12.10.2012 v 09:42+2

No, spánembohem. Nechápu uvažování investorů, kteří dosadí do čela SBK člověka, který už totálně zničil MGP. Co si od toho slibujou? Není Bridgepoint nějaká "zelená" banda,která se rozhodla všem zhnusit motorsport? Kašlu na to! MGP je nekoukatelné a v SBK nemám komu fandit a stejně půjde do kopru. Takže si vystačím s BSB a českým roadracem a přebytek času věnuju vlastnímu ježdění. A Ezpeleta ať jde k čertu!

ChenziiR1 (158) napsal 12.10.2012 v 09:02-1

Marex 09:00:

Marex (2570) napsal 12.10.2012 v 09:00-1+1

Josef: Víš koho mi tyhle tvoje hlášky připomínají?
Malá kouká na šmouly a tam je jeden, co se jmenuje Koumák. Má jednu hlášku, která začíná: "Jak já vždycky říkám..." a druhou: "Přesně tohle jsem jim říkal...".

Marex (2570) napsal 12.10.2012 v 08:58+1

Mamba: Toť otázka. Silniční mistrovství světa má 2 parádní disciplíny. MGP a WSBK. Obě má pod palcem tento Španěl. Já to cítím spíše tak, že ta personifikace přichází odjinud. Bude to nejspíše mimo naši planetu, páč je to mimo zdravé lidské chápání!!!

mamba54 (1340) napsal 12.10.2012 v 08:46-1+1

Josefe- Nic proti tvým úvahám a odhadům. Jen se mi zdá, že svoje vidění světa motosportu si až příliš personifikuješ do SPZky. Tak jednoduché to není.

Marex (2570) napsal 12.10.2012 v 08:39-1

Nuvolari: Za Maxem? Troy?! Jo ahá. Špatně jsme si rozumněli. Já nemyslel Corsera,ale Baylisse.

pasolini (260) napsal 12.10.2012 v 07:02

Superbiker:

josef58 (823) napsal 12.10.2012 v 06:19-1+1

Superbiker 23:44
áno, pan Carmelo je černou můrou pro silniční motocyklový sport bez jakýchkoli debat

Jak jsem se zmiňoval níže o mém vidění motosportu asi před rokem pod vedením spz, tak je to v článku: "Odchod Suzuki je už hotovou věcí?" z 14.11. 2011
...na str. 55 těchto článků...
...na str. 2 příspěvků z 16.11. 11 v 03:36..Taková úvaha...
docela jsem se trefil

josef58 (823) napsal 12.10.2012 v 06:08-1+2

Myslím, že to tu před pár dny pěkně napsal Evo, že továrny už nemaj kam odejít
-jen dodám, SPZka je má pevně ve svých rukou

josef58 (823) napsal 12.10.2012 v 06:02-1+2

Taky mě zaráží, vlastně ani ne, jak v dnešní době může dojít k tak obludnému a odpornému TOTALITNÍMU ovládnutí moci, kdy továrny jako yamaha, honda atd...budou pěkně skákat, jak bude SPZka pískat Ještě by si měl nechat schválit článek č.4 o vedoucí úloze na věčné časy a nikdy jinak

To jsme měli takovou radost, když jsme se té totality před čtvrt stoletím zbavili, a dnes je tu zas.

zzzmrzlinar (471) napsal 12.10.2012 v 00:34-1+1

mno, taky z těch změn nemám valnou radost, bo kvalitu dělá konkurence, všechno jako jednu firmu chtěli řídit komunisti a to jsme viděli jak to dopadlo

Superbiker (245) napsal 11.10.2012 v 23:44+5

Myslíte si, že auta ve WTCC nebo WRC (mají být odvozena od série), mají kromě tvaru kapoty něco se sérií společného? Samozřejmě ne. WSBK tak jak jsou teď jsou ok.

Jsem velký fanoušek WSBK, ale s velkým smutkem v srdci musím konstatovat, že fakt, že MotoGP převzalo vládu nad WSBK, je kolosální průšvih. Už to prostě není konkurenční série MotoGP. Den, kdy se toto stalo, je černým dnem motosportu Kdo to popírá, ať si najde info o tom, co je to tzv. "nepřátelské převzetí". WSBK prohrálo.

Btw. odkud autor čerpá, když tvrdí, že RSV4 neodpovídá reglementu WSBK...? ...ouch, vlastně jo, tohle je bulvár motorkari.cz, málem bych zapomněl

Nuvolari (2329) napsal 11.10.2012 v 23:37+2

Jestli si necháte otevřít áčko, tak se přidám na vaši tribunu a budu fandit Troyovi ať je hned za Maxem!

Marex (2570) napsal 11.10.2012 v 23:09+1

Nuvolari: Ještě mi napadá, že kdyby se vrátil Bayliss do WSBK, tak rozdám lístky po celé rodině a zaplníme celou tribunu (necháme si otevřít Áčko). A že mám příbuzných 2 zandele. Můžeš se přidat.

Marex (2570) napsal 11.10.2012 v 21:34-2

Matrixbiker: Pochopitelně, že to má daleko od série. Nemá to být série. Má to z ní být odvozeno. Stocky také mají daleko do série, když na to budeš koukat takto. Otáčky motoru u WSBK neznám,ale s ohledem na to, že se jedná o ladění a vylepšování sériovek, tak asi sériové nebudou. Otázkou je, jestli omezení počtu motorů na sezonu otáčky neomezí dostatečně.

Marex (2570) napsal 11.10.2012 v 21:26-2+1

Nuvolari: Max a Carlos odejít můžou,ale sledovanost neklesne. Přijdou jiní. Edwards, Elias, Hayden, Spies... ti všichni by táhli pozornost. No a je ještě jedna možnost, kdy by se sledovanost navýšila- jeho jméno už máš jistě na jazyku.

josef58 (823) napsal 11.10.2012 v 21:01

Nuvolari

Nuvolari (2329) napsal 11.10.2012 v 20:38-1+4

SBK začíná jít do útlumu. Jestli skončí Max a Carlos, tak klesne zájem a sledovanost a až se do tho obuje dědek Espezeta, tak klesne asi úplně všechno a už se to nepostaví...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist