Poslední den testu týmů WSBK v Aragonii

Na dráze španělského okruhu MotorLand Aragón ve čtvrtek testovaly týmy mistrovství světa superbiků jako Kawasaki Racing, Milwaukee BMW a Pedercini Racing. Všichni intenzivně pracovali, aby využili příznivějších podmínek než jaké byly ve středu a připravili techniku na oficiální dvoudenní test WorldSBK, který začíná na Phillip Islandu 22.února 2016. Na dráze ale jezdci WSBK nebyli jediní, protože do Španělska přijely testovat také jezdci z prostředí britského šampionátu superbiků. Oficiální časomíra k dispozici během testu nebyla.

Poslední den testu týmů WSBK v Aragonii

Ve Španělsku testoval Jonathan Rea a Tom Sykes z Kawasaki Racing. Tým Milwaukee BMW s jezdci Joshem Brookesem a Karlem Abrahamem v sedlech BMW S1000 RR plus Pedercini Racing, kde s Kawasaki ZX-10R jede Francouz Sylvain Barrier a Katařan Saeed Al Sulaiti. Z britského šampionátu testoval v Aragonii James Ellison, Leon Haslam a Peter Hickman, Ilya Mikhalchik z MS Supersport a jezdci Světového šampionátu Superstock 1000 Federico D’Annunzio, Jeremy Guarnoni, Roberto Mercandelli, Christophe Ponsson a Luke Stapleford.

Tým Milwaukee BMW s Joshem Brookesem a Karlem Abrahamem pokračoval v Aragonii na nastavení motocyklu a to zejména v oblasti zadního ramene a tlumiče, kde ještě čekají na nové odpružení Öhlins, jenž má mnohem lépe spolupracovat s ramenem od Suteru. Další možnost si to vyzkoušet budou mít společně s ostatními na Phillip Islandu.

Středa byla prvním dnem privátního testu, ale povětrnostní podmínky jezdcům vůbec nepřály, takže jezdci tovární Kawasaki Jonathan Rea a Tom Sykes začali naplno pracovat až ve čtvrtek, tedy druhý den testu. „Byl to dobrý test, sice krátký, ale produktivní,“ uvedl Tom Sykes. „Jsem spokojený, že jsme zimní testování v Evropě uzavřeli na tak skvělé úrovni. Mluvil jsem také s ostatními jezdci Kawasaki a všichni jsou velmi spokojeni s novou motorkou o níž tvrdí, že se s ní snadno jezdí. Zaměřili jsme se na základní věci, ne na výkonnost, což bylo dobré. Pár věci jsme také museli vyzkoušet pro Pirelli a jsem velmi spokojen jak to dnes proběhlo.“

Jonathan Rea byl v průběhu testu nemocný, ale snažil se testovací plán dotáhnout až do konce. „Zkoušeli jsme různé přední vidlice, zadní tlumič a také jsme trošku pozměnili charakteristiku motoru,“ řekl úřadující šampion. „Informace, které jsme získali příští týden analyzujeme, abychom na Phillip Island přijeli připraveni. Na Phillip Islandu máme další dva dny, takže dost času se připravit na první závod.“

Francouz Sylvain Barrier z Pedercini Racing k testu uvedl: „Bylo skvělé jet na dráze s ostatními stroji Ninja. Všichni měli stejné motorky a to je skvělá zpětná vazba pro nastavení a časy. Dokonce stockové motorky jsou nyní velmi rychlé a je hezké je vidět na dráze společně se superbiky.“

„Loni jsem byl zvyklý na stockovou motorku, ale letos je vše jinak,“ uvedl druhý jezdec stáje Pedercini Saeed Al Sulaiti. „Zdá se mi, že doslova letím. Je to radikální změna ve stylu jízdy a práce. Dnes to byl vlastně můj první skutečný den testování, protože v Jerezu jsem řešil problémy s elektronikou a včera (středa) tu nebylo možné normálně jezdit kvůli silnému větru. Nejdůležitější je, že jsem si dokázal s každým výjezdem na trať zlepšit cit s motorkou.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist