Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kluci nevíte někdo proč ty testy vynechávaj tovární týmy třeba Ducati, Yamahy... že by si byli jistý v kramflecích ???
Jinak já myslim že 1098 RS bude mít víc než 198 koníků. Tipuju tak 205 - 210 PS, vždyť loňská 999R F07 měla 194 koní a 1098 má o pětinu větší objem. to se zákonitě musí někde projevit. Rozhodně na krouťáku !
wario:
... to jo, ale 2V jsou o 6 kg těžší než V4 (168 kg x 162 kg)a maji v sáni 50mm restriktory. s nimi dávají 198k na klice při 11tis. ot.
suza udává 210/13t, yamaha přes 210,
samozřejmě že skutečnost může být jinde - ale ne o moc.
fakt je ža na různých tratích se různé koncepce projevují různě a tak těžko soudit kdo má výhodu.
naštěstí předpisy pro letošek jsou klouzavé a tak to snad pánové z tech. komise uhlídají a případně zasáhnou.
Kluci nevíte někdo proč ty testy vynechávaj tovární týmy třeba Ducati, Yamahy... že by si byli jistý v kramflecích ???
Jinak já myslim že 1098 RS bude mít víc než 198 koníků. Tipuju tak 205 - 210 PS, vždyť loňská 999R F07 měla 194 koní a 1098 má o pětinu větší objem. to se zákonitě musí někde projevit. Rozhodně na krouťáku !
wario:
... to jo, ale 2V jsou o 6 kg těžší než V4 (168 kg x 162 kg)a maji v sáni 50mm restriktory. s nimi dávají 198k na klice při 11tis. ot.
suza udává 210/13t, yamaha přes 210,
samozřejmě že skutečnost může být jinde - ale ne o moc.
fakt je ža na různých tratích se různé koncepce projevují různě a tak těžko soudit kdo má výhodu.
naštěstí předpisy pro letošek jsou klouzavé a tak to snad pánové z tech. komise uhlídají a případně zasáhnou.
co se mu nelíbý 10kmh , když má 200ccm navíc .
Nestihli připravit bike, tak odpočívá.
A co Kuba?Kde je Kuba?