Počet motorů zůstane neomezen

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 14.06.2012 v 22:31

To by mě zajímalo, proč ty motory a motorky mají Italové tak drahé! Že by v tom byla tradiční Italská lenost raději vyrobit jeden kousek a nechat ho tvrdě zaplatit, aby se nemusely vyrábět za stejnou cenu tři kusy?

Kaja-SV (24) napsal 14.06.2012 v 12:50

No koukám jezdit na Aprilii je pekně drahej špás,cenu radší neuváděj,ale počítám tak 1,5 mega za motor.

Le-Corbusier (432) napsal 14.06.2012 v 09:09

Já myslel že nejhůř se životností na tom byli vždycky dvouválce, ale Aprilia je ještě o pořádný kus vepředu.

Oňas (0) napsal 14.06.2012 v 08:26

Koukám že Max jezdí fakt sériovku :)

josef58 (823) napsal 13.06.2012 v 22:21

AKRO
to je jasňačka

0ndras (4) napsal 13.06.2012 v 22:05

Ty jo.
Dat za motor prez pul mega a spotreovat jich 25 za sezonu, to je pekne drahej konicek

AKRO (-498) napsal 13.06.2012 v 21:49

Josef58 - A je to tady konečně oficiálně, tedy to co tady tvrdíme oba už dlouho! Nic neomezovat, žádné nesmyslné reglementy, změny a úsporná opatření! Proto taky WSBK jede a přímo kvete, zatím co dědkova MGP-SPZ hyne na úbytě, díky různým reglementům a dalším dědkovým nesmyslům, které MGP jen prodražují!

josef58 (823) napsal 13.06.2012 v 19:18

abych wsbk jen nechválil, i tam je špatný, že není zachován limit např. jeden litr a dovažuje se to snad 6 kg Našlo by se víc věcí, ale proti motogp je to

Igna říká, - nesmí dojít k zásadním změnám, neboť to je největší problém motogp SOUHLAS,-to říkám neustále
Ale bojim bojim, že SPZka pomocí svých možností zpomalí SBK a pak i ŠTOKY, páč dle Pityho budou dle rychlosti 1.LIGOU

josef58 (823) napsal 13.06.2012 v 19:08

Je dobrý, že všichni zástupci značek ve WSBK nejsou tupci, a limitu počtu motorů jednoznačně říkaj NE Jako úsporný počet motorů by byl přesně naopak,- kontraproduktivní. Říkám to tu stále, jen PRAVIDLO :
A-...
B-...
Neustále něco omezovat, počet válců, motorů, litrů, otáček, kg, šroubků, drátů a kdoví čeho ještě dokáže jen omezený člověk KAŽDÝM reglementem něco omezujícím vyháním okamžitě ceny astronomicky nahoru , a na tom se shodnou i zástupci značek sbk A TO SE TÝKÁ I 2 TOVÁREN A 2 SATOŠŮ (motogp)
Už včera mi dali za pravdu v článku Lorenzo, že pravidlo o nováčcích je špatné. Od prvopočátku říkám, že od SPZky je špatné úplně vše
desmo69,- ještě budeš tvrdit, jak jsou "reglementy SPZ" dokonalé a jak "snižují" náklady?

Kubát (1404) napsal 13.06.2012 v 18:28

no když mají u Biaggiho takovou praxi ve šroubování motorů, tak nechápu tu epizodu z monzy, když ho nestihli vyměnit. podle toho počtu by to měli zvládnout poslepu, když je vzbudí opůlnoci
podle té ceny motoru je snad jasn=, proč nejvíc soukromých týmů používá právě ducati...

Takheshi_Haka (-2) napsal 13.06.2012 v 17:23

25 ce celkem dost

italšrot (164) napsal 13.06.2012 v 16:34

No ty kokso motorů hafo... Aprilia platí za svoje úspěch asi největší sumu.




TOPlist