Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To by mě zajímalo, proč ty motory a motorky mají Italové tak drahé! Že by v tom byla tradiční Italská lenost raději vyrobit jeden kousek a nechat ho tvrdě zaplatit, aby se nemusely vyrábět za stejnou cenu tři kusy?
Josef58 - A je to tady konečně oficiálně, tedy to co tady tvrdíme oba už dlouho! Nic neomezovat, žádné nesmyslné reglementy, změny a úsporná opatření! Proto taky WSBK jede a přímo kvete, zatím co dědkova MGP-SPZ hyne na úbytě, díky různým reglementům a dalším dědkovým nesmyslům, které MGP jen prodražují!
abych wsbk jen nechválil, i tam je špatný, že není zachován limit např. jeden litr a dovažuje se to snad 6 kg Našlo by se víc věcí, ale proti motogp je to
Igna říká, - nesmí dojít k zásadním změnám, neboť to je největší problém motogp SOUHLAS,-to říkám neustále
Ale bojim bojim, že SPZka pomocí svých možností zpomalí SBK a pak i ŠTOKY, páč dle Pityho budou dle rychlosti 1.LIGOU
Je dobrý, že všichni zástupci značek ve WSBK nejsou tupci, a limitu počtu motorů jednoznačně říkaj NE Jako úsporný počet motorů by byl přesně naopak,- kontraproduktivní. Říkám to tu stále, jen PRAVIDLO :
A-...
B-...
Neustále něco omezovat, počet válců, motorů, litrů, otáček, kg, šroubků, drátů a kdoví čeho ještě dokáže jen omezený člověk KAŽDÝM reglementem něco omezujícím vyháním okamžitě ceny astronomicky nahoru , a na tom se shodnou i zástupci značek sbk A TO SE TÝKÁ I 2 TOVÁREN A 2 SATOŠŮ (motogp)
Už včera mi dali za pravdu v článku Lorenzo, že pravidlo o nováčcích je špatné. Od prvopočátku říkám, že od SPZky je špatné úplně vše
desmo69,- ještě budeš tvrdit, jak jsou "reglementy SPZ" dokonalé a jak "snižují" náklady?
no když mají u Biaggiho takovou praxi ve šroubování motorů, tak nechápu tu epizodu z monzy, když ho nestihli vyměnit. podle toho počtu by to měli zvládnout poslepu, když je vzbudí opůlnoci
podle té ceny motoru je snad jasn=, proč nejvíc soukromých týmů používá právě ducati...
To by mě zajímalo, proč ty motory a motorky mají Italové tak drahé! Že by v tom byla tradiční Italská lenost raději vyrobit jeden kousek a nechat ho tvrdě zaplatit, aby se nemusely vyrábět za stejnou cenu tři kusy?
No koukám jezdit na Aprilii je pekně drahej špás,cenu radší neuváděj,ale počítám tak 1,5 mega za motor.
Já myslel že nejhůř se životností na tom byli vždycky dvouválce, ale Aprilia je ještě o pořádný kus vepředu.
Koukám že Max jezdí fakt sériovku :)
AKRO
to je jasňačka
Ty jo.
Dat za motor prez pul mega a spotreovat jich 25 za sezonu, to je pekne drahej konicek
Josef58 - A je to tady konečně oficiálně, tedy to co tady tvrdíme oba už dlouho! Nic neomezovat, žádné nesmyslné reglementy, změny a úsporná opatření! Proto taky WSBK jede a přímo kvete, zatím co dědkova MGP-SPZ hyne na úbytě, díky různým reglementům a dalším dědkovým nesmyslům, které MGP jen prodražují!
abych wsbk jen nechválil, i tam je špatný, že není zachován limit např. jeden litr a dovažuje se to snad 6 kg Našlo by se víc věcí, ale proti motogp je to
Igna říká, - nesmí dojít k zásadním změnám, neboť to je největší problém motogp SOUHLAS,-to říkám neustále
Ale bojim bojim, že SPZka pomocí svých možností zpomalí SBK a pak i ŠTOKY, páč dle Pityho budou dle rychlosti 1.LIGOU
Je dobrý, že všichni zástupci značek ve WSBK nejsou tupci, a limitu počtu motorů jednoznačně říkaj NE Jako úsporný počet motorů by byl přesně naopak,- kontraproduktivní. Říkám to tu stále, jen PRAVIDLO :
A-...
B-...
Neustále něco omezovat, počet válců, motorů, litrů, otáček, kg, šroubků, drátů a kdoví čeho ještě dokáže jen omezený člověk KAŽDÝM reglementem něco omezujícím vyháním okamžitě ceny astronomicky nahoru , a na tom se shodnou i zástupci značek sbk A TO SE TÝKÁ I 2 TOVÁREN A 2 SATOŠŮ (motogp)
Už včera mi dali za pravdu v článku Lorenzo, že pravidlo o nováčcích je špatné. Od prvopočátku říkám, že od SPZky je špatné úplně vše
desmo69,- ještě budeš tvrdit, jak jsou "reglementy SPZ" dokonalé a jak "snižují" náklady?
no když mají u Biaggiho takovou praxi ve šroubování motorů, tak nechápu tu epizodu z monzy, když ho nestihli vyměnit. podle toho počtu by to měli zvládnout poslepu, když je vzbudí opůlnoci
podle té ceny motoru je snad jasn=, proč nejvíc soukromých týmů používá právě ducati...
25 ce celkem dost
No ty kokso motorů hafo... Aprilia platí za svoje úspěch asi největší sumu.