Po Milleru a před Misanem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 07.06.2012 v 20:56

bart.john, jo, vlastníci Dorny "vstoupili" do Infrontu..a né že Dorna někde něco vlastní..a vlastní jen motogp To že mají společnýho majitele je věc jiná. Ten asi nebude mít velkej zájem na tom aby si jeho dva šampionáty nějak extrémě konkurovaly.

AKRO (-498) napsal 07.06.2012 v 20:40

Jsou pod jednou střechou a SPZka to MGP a SBK úspěšně likviduje!

bart.john (41) napsal 07.06.2012 v 18:50

ja ti nechci brat iluze ale dorna a infront je jedna ruka - vlastnici dorny vstoupili do infrontu tak jak to teda podle tebe je ... to nejsou famy ale realita

desmo69 (638) napsal 07.06.2012 v 15:11

bart.john, na to jsi přišel zas proboha kde že má Dorna vlastnictví ve wsbk? Dorna a Infront mají stejnýho vlastníka, né že Dorna něco vlastní v sbk...kua kde se ty fámy berou, to je neuvěřitelný

bart.john (41) napsal 07.06.2012 v 09:18

no nad cirkusem dorna nebudu vubec premyslet pruser je i v tom ze dorna ma vlastnictvi i ve wsbk tak to pujde do kopru komplet. jak zacnou jezdit se zrcatkama tak to je konec vseho zavodeni - bo tohle muze vymyslet jenom kok..t to se na mne pratele nezlobte zlaty britsky superbiky - tam to politikareni aspon neni tak videt a zavod co zavod parada.

josef58 (823) napsal 07.06.2012 v 05:23

SoulTrain21
tak to přirovnání pazourku s SPZ-CRT jako vrchol technologií těch dob nemá fakt chybu

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 23:00

Evo má pravdu!

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 22:59

EVO - sorry!

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 22:58

Evo -

Evo (411) napsal 06.06.2012 v 22:44

Prominte, ja tyhle boje SPZ-CRT vzdy ignoroval, ale neda mi to. Nebylo by lepsi cele Moto GP zrusit? Kdyz je ta krize a je nutne setrit. V cem jsou Moto2 lepsi od SSP? V cem jsou CRT lepsi od SBK? A jsou taky asi i drazsi, ze jo? A z Moto 3 at taky udelaji tovarni zalezitost. Vzdy se radsi kouknu na vyrovnany zavod znacek , nez na vyrovnany zavod "No name motocyklu".

SoulTrain21 (753) napsal 06.06.2012 v 22:29

desmo: " I fyzika má zákony který jaksi nejdou překorčit..a motogp se k té hranici asi hodně přiblížila" Že by byla motocyklová technologie v 21.století na hranici možností??Noooo...Tohle si o pazourku dřív mysleli taky

Marex (2570) napsal 06.06.2012 v 22:11

Soul a Nuvolari: Nemám co dodat pánové. Píšete z duše mojí klávesnice.

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 21:49

josef58 (823) napsal 06.06.2012 v 21:37

desmo69
dobře víš, že se jedná o SPZ-CRT. ANO tyto prototypy přebíraj technologii ze série Teď odpověz ty, tys mě ještě nikdy neodpověděl. A už toho necháme, až zítra zas

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 21:32

To jsem neříkal určitě nepíše pravidla po večerech tak jako si myslíš ty A za tím si samozřejmě stojím..pač to je pravda. A teď se vrať k SBK

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 21:28

Ještě, se Desmo držíš teorie, kterou jsi tady vždy vehementně hlásal, že se Ezpeleta stará výhradně o propagaci MGP a do ničeho jiného nezasahuje?

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 21:27

Kdy brzy Nostradáme? Vrátit se má Suzuki, vstup plánuje BMW i Aprilia..nevím co by se teda mělo rušit...snad jen tvůj účet zde

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 21:26

Musíš se bavit o CRT-SPZ, továrny budou už brzy mimo! Z čeho vycházejí CRT-SPZ? Zřejmě z chorého mozku člověka, co na co sáhne, tak dělá špatně nebo úplně obráceně!

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 21:17

josef58, tak ta tvá pravidla by snad znamenala lepší a kvalitnější šampionát..což znamená vyšší počet jezdců, víc motorek, levnější a napínavější závody. Nebo né snad?
A královská třída přebírá vývoj sériové technologie? Na to si byl zas kde? Už se tě ptám podruhé jestli RV213V těží např. z Hornetu nebo Ducati GP12 vychází z Panigale..?

Rado_ (555) napsal 06.06.2012 v 21:13

Já se jen nestačím divit této zjitřené diskusi defacto o hov*ě. někdo řekl nějaký návrh návrhu a hned zde padají ostrá slova, pevné cifry a radikální názory... Zde asi někdo má hodně fantazie, nebo málo práce, upřímně...

AKRO (-498) napsal 06.06.2012 v 21:12

Ale Desmo, proč stojí tak obrovské peníze MGP a už dnes skoro stejně rychlé SBK, jen pětinu nebo šestinu? Tam musí být něco špatně v těch cenách! Je to stejné jako by pekař pekl rohlík za 2 koruny a ten vedle za 12 korun! Vysvětlím ti to! Je ta zase práce SPZky, který umožnil za ta svá léta nic nedělání a vybíraní výpalného, aby si výrobci dělali co chtěli a šponovali ceny až do oblak! To samé jsou Supersporty a ten SPZkův paskvil MOTO 2! Proč je MOTO 2 5x až 7x dražší než Supersporty, které jedou úplně stejně? Protože se na tom pakuje SPZka a spol, se svýmí Švýcarskými ladiči motorů a dalšími rejžovacími spolky na podvozky, jako Sutter, Kalex, Moriwaki, FTR a kdo ví jak se ti všichni darmojedi jmenují! To samé jsou dorostenecké závody MOTO 3! Teď by se ještě chtěl SPZka pakovat na jednotné elektronice atd. Těch 13-14 tisíc otáček, co ten neuměl vymyslel pro MGP, točí sportovní motorky koupené= z krámu a některé i víc! Je to skandál a ostuda, co ten dědek udělal z MS motocyklů!

josef58 (823) napsal 06.06.2012 v 20:56

desmo, opět to samé tančení Píšu jen:
a)-..
b)-..
stačí?? Nikdy jsem o24jezdcích nepsal ani náhodou. Ty píšeš mě a přitom myslíš ny SPZku a jeho reglementy Mě je to jedno, hlavně ať se ti to nestane u ženských
Desmo, ale to by tak fungovalo né dnes, ale od prvopočátku, a bylo by to Xx levnější než dnešních X reglementů během roku. , které to jen nehorázně prodražují.
A teď tě prosím o odpověď.: Myslel sis, že při přechodu z 800 na 1000 ccm budou při stejných 21 litrech ty litry opravdový děla? Mou odpověď asi znáš.
Jó k tématu, do kolen bys šel, fakt, to si piš. A klidně si mě dej kam chceš, a klidně si dělej pohunka člověku, který dokázal neuvěřitelnou věc: KRÁLOVSKÁ TŘÍDA STAČÍ PŘEBÍRAT VÝVOJ SÉRIOVÉ TECHNOLOGIE

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 20:25

josef58, aha tak sorry, máš tam limit objemu..to radikálně mění situaci
Jen pro upřesnění. Dnes jsou pravidla 4T, 4V, 1000ccm, 81mm vrtání (toť xxx nesrozumitelných pravidel), přesto jsou mezi značkama obrovský rozdíly...a jsou jen tři, páč to stojí obrovský prachy.
Teď se vžij do toho imaginárního světa, stejný ekonomický problémy jak v tomhle svetě, akorát závodění v motogp funguje dle tvých pravidel. Opravdu mě chceš tvrdit, že by na startu bylo aspoň 24 jezdců na kdoví jakých mašinách, který by byly tak vyrovnaný že by jsme z těch napínavých závodů šli do kolen? Napíš že "Jo" a dám si tě do ingnorace, protože tohle už by byl vrchol a radši nechci vidět co z tebe vypadne jindy.

josef58 (823) napsal 06.06.2012 v 20:15

desmo69
ty jsi opravdu největší tanečník ve svých lejnech Vždy píšu, že pro motogp jen dvě pouhá pravidla: aspoň pro motogp
a)- motocykl je jednostopé vozidlo
b)- motocykly soutěží dle určeného objemu
Takže kdyby byl limit 1000, tak by nemohly jak píšeš 1200 , ale mohl by benál, nafta, plyn atd., od jedno až po X válec, dále 2t, 4t i wankel To NEJLEPŠÍ by našlo cestu , a né jak dnes ji nalinkuje nicmochr SPZ

Pochopils, jak jednoduché oproti XXX nesrozumitelným SPZkovým reglementům, které to jen nehorázně prodražují
A navíc mě opravdu nezajímá co říká tvá máma, nabo táta. Nic proti nim, ale kdyby rejši táta naštípal metr dřeva.
Vím, že znáš jen SPZku a jeho reglementy odmrskáš o půlnoci pozpátku nazpaměť. To ti neberu. Ale my pamatijem ještě závody, kdy speciály byly na hony vzdáleny sérii. To jsi ale ještě nebyl ani v dvacetiletém plánu. Dnes to SPZka dotáhl tak daleko, že zanedlouho bude jeho prototIpom v "královské" dávat na pr. del i sériová výroba

Ogg (387) napsal 06.06.2012 v 20:14

Tak to vypadá s Wé eS Bé Ká zajímavě! Folie, které mají představit světla, myslím že něco podobného jsem už viděl u pana Chrise Vermeulena v roce 2003, když jezdi Supersporty! Tam měl taky nálepku světla
Wé eS Bé Ká budou ještě v pohodě, jen doufám že zrcátka nebudou, kdo pak to bude po nich uklízet ty střepy? Ještě by se nám to zahrabalo do kačírku a my měli více práce! Na druhou stranu, když už bych nějaké zrcátko našel, tak bych mohl hodit fanouškům na tribuně C jako suvenýr! Ti by byli moc rádi!
Koukal jsem i na článek od pana Redaktora, ohledně Gabora! Hodně lidí mi zakřivdilo, že jsem přišel s křížkem po funusu. A odkaď to ostatní věděli dřív, než jsem jim to napsal? Vy myslíte ten bulvár vedle, kde článek o Gaborovi byl a po té to bylo další den odstraněno z nejmenovaného důvodu?

Howgh.

Pane Hlasatel, jestli budete mít nějaké posezení během Wé eS Bé Ká, tak co takhle AKRA poznat na něm, třeba by došel!!! Co ty na to AKRO? Dorazíš na Wé eS Bé Ká a na sraz, který by pan Hlasatel svolal ? Třeba neděle ráno u Restaurace ? Dle mých informací z loňska se schází nejmenovaná Grupa u Brněnského bahna rok co rok přímo na Hradě, vždy před začátkem tréniniků a závodů ! A to i v dešti!

josef58 (823) napsal 06.06.2012 v 19:47

Pity
seš si jist, že kdyby byl jeden šampionát, že by byla dvojnásobná česká účast? Myslím, že by nabyla krom Abaji vůbec žádná, páč by místo stálo daleko víc peněz Dnes při dvou šampionátech, kde je Vavrouš a kde Popov, a další? Při jednom šampionátu by byla cena tak obrovská, že by na ni měl z čechů snad jen Kája.

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 19:39

Pity, ale dle josefa by tam 1200ccm klidně mohla být. Kdyby byly pravidla podle něj samozřejmě. Klidně i 3T, 8V 1365ccm. Stačí jen chtít, vyvíjet, vrážet do toho prachy, zkoušet, testovat, zas vyvíjet, testovat...naprosto ideální způsob na zlevnění a zatraktivnění závodů
A k tomu jak píšeš..ani bych se nedivil kdyby se to jednou stalo. Třeba se toho ještě dožijem

PityGPX (949) napsal 06.06.2012 v 19:31

Josef: ale tak ja se na ten pohled dívam z toho, že prostě nejsou peníze a než mít dva šampionaty kde nebude spokejnost nikdy na 100% tka je lepší jen jeden a uspokojit všechno, propagace ať zařizuje Dorna, technick. regule at jsou podle wsbk pravidel, okruhy ať zařizuje Dorna, a jezdci ať si řeknou sami kdo chce jezdit a kdo ne navíc by byla dvojnásobná česká účast :)

akorát by v tom šampionatu nebyla Ducati kt. ma 1200cc ta by musela upravit sil. Desmoeedici aby stíhala :)

desmo69 (638) napsal 06.06.2012 v 19:28

josef58 po těch tvojich světoborných nápadech na anarchistický pravidla kdy si každej jezdí s čím chce, odmítám reagovat zas já na tebe. Větší nesmysl snad nikdo na téhle planetě říct nemohl. Pochopil bych, kdybych se zeptal mamy s čím by měli jezdit v motogp a ona by řekla "mě je to jedno, s čímkoliv"..tak to pochopím, ale od člověka kterej to prej sleduje? Né to fakt né, sorry...
Chudák Ezpeleta může za to že inženýři v Japonsku a Itálii prostě nejsou schopni překročit fyzikální zákony, aby byly schopny jezdit Brno časy jak F1 aspoň. Měl by odstoupit..ty bys ty inženýry k tomu nějak pravděpodobně dohnal. Pravidlem objem - neomezeno, válce - neomezeno, 4T/2T, váha - libovolná. Perfektní, napínavý, rychlý, nabitý závody zaručeny

josef58 (823) napsal 06.06.2012 v 19:20

Pity
jako možná jó, ale já se klidně zajedu podívat do Brna 2x za rok na závody bajků.
A kdo komu leze do zelí???
a) - SSP objem 600 ccm byl dávno před tím, než se zavedla třída moto2 s těmi samými motory,...takže, kdo koho chce vystrnadit?
b) - SBK objem 1000 ccm byl dávno před tím, než SPZka zavedl třídu motogp spz,crt,art,abc,xyz Ke všemu ještě převzal jejich motory UBOHOST, jak je chce zlikvidovat.
Pity, vím že si dobrý člověk, nehájíš SPZku jako desmo, dobře víš, kdo komu leze do zelí, ale přesto to nenapíšeš

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist