Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mashek: A proč BSB? Přijeď na nějakou roads tady, naživo je to lepší než u TV či na okruhu na tribuně 30 metrů daleko. Stále mi připadá jako bys srovnával roads k okruhům a to nejde.
Tak Vám všem fandům okruhů přeji více a opravdu "napínavých" tratí podobně jako v Kataru, supermoderních se spoustou únikových zon! Placatých, rychlých, aspoň dvoukilometrových rovinek ať může vyniknout ta neuvěřitelná rychlost litrových mašin. Já osobně dávám přednost britskému mistrovství bez elektronických pomocníků, hadovitým asfaltkám, nebezpečným skokům a nervydrásajícím soubojům a dojetí po dojetí do cíle.
Ve WSBK vlastně už ani nejezděj když moc prší že ?
Tak se na to vyserte a Imolu zrušte, tady nejde o diváky ale o trhání rekordů a techniku.
Bubrak:Já si myslím,že když to říká více jezdců tak je to asi pravda než když se to snaží vysvětlit někdo tady kdo vůbec netuší o co jde!Nebo snad tady někdo jezdil Imolu nebo dokonce celej seriál WSBK?
Gill: tak je asi rozdil kdyz se stane nehoda jako Sicovi, kdy to stavba okruhu nijak neovlivnila, nebo jina nehoda, kde je zbytecne bariera misto unikove zony, to se ovlivnit da a unikova zona se da pridat. Nehodu Lascorze sem nevidel, tak tezko posoudit, ale pokud to rika vice jezdcu, tak na tom asi neco bude.
Gill 14:47: Ale kdo je překvapen? Kdo závodí, nebo jezdí na motorce tak překvapen být ani nemůže. Bohužel v této době média doslova milují tyto tragické události, zejména pokud k nim existují live záběry jako u Simoncelliho. A někteří na tom dokáží poté i parazitovat.
gill: zrovna to mě taky napadlo. marco a tomizawa zemřeli na supermoderních okruzích, kde je dostatek únikových zon, bariéry atd... jenže se sešlo několik faktorů a byla z toho tragédie. tím nechci říct, že by se neměly dál bezpečnostní opatření rozšiřovat. pořád klesají časy na kolo a jezdci jezdí na opravdové hraně
Když ono to je těžký. Pak se někdo zabije jako Simoncelli a všichni jsou hrozně překvapený a hned by chtěli nějak zabránit dalším možným nehodám. Pokud se nic neděje v poslední době (měsíce), tak jsou všichni měkoni, když se jim trať nelíbí.
Zrovna havárie Lascorze a Kata byly abnormální, tedy v místě kde se nebourá. Tyto havárie byly zapříčiněny ztrátou kontroly nad motocyklem, ať už z jakéhokoli důvodu. Na cílové rovice také nemáte bezpečnostní zóny, přesto na ní Nakano havaroval ve 305km/h, když mu praskla zadní Bridgka, a stejně tak narazil tělem (už v mnohem menší rychlosti) do nechráněné zdi u cílové rovinky. Kdyby se mu něco stalo, tak denska budou tribuny na cílovkách 100m daleko, protože tam bude štěrk a pneumatiky. Od 80´letech na okruzích MS zahynuli v 92 nějaký Japonec, který se střetl s divákem, cca v 96 Nagai SBK, 2003 Kato, 2008 Jones, 2010 Tomizawa, 2011 Simo. Z těchto 6 úmrtí ale bylo jen Katovo zapřičiněno nárazem do bariéry (tam by ani žádná zóna stejně nepomohla, když motorka nebrzdila, a jela 250km/h). Ostatní se staly přímo na dráze.
Lascorze je mi velice líto, byl to nadějný jezdec, ale toto byla více smůla, než špatná trať. Stejně tak Kato.
Gill (94.127.128.xxx) napsal 10.04.13 v 22:22
No tvůj příspěvek je taky z části mimo... V Imole se po smrti A. Senny v roce 94 F1 jezdí dál. Hnedle v roce 95 a 96 tam vyhrál Damon Hill...Tím nechci tvrdit, že není nebezpečná, když to říkají piloti...
z Imoly sálá ta tradice a historie je to kouzelné místo, zároven nebezpečné, musí jít nalézt úprava bezpečnosti tak, aby to auru okruhu nenarušilo, zdraví pilotů by mělo být pro všechny N1
Přesně jak píše Lajk. Imola je nevyhovující už spoustu let. F1 tam skončila se smrtí Senny. Tohle jsou okruhy, ne road racing. Srovnávání s TT není vůbec na místě, tady jsou jezdci vázáni smlouvami, že pojedou všechny závody, u TT, Macaa a dalších roads se každý rozhoduje za sebe. mashekův příspěvek je úplně mimo.
Mashek... Zavodeni na dromu je o rychlosti na jedno kolo a ne o tom, jestli jedes hlavou kolem zdi. Man se neda srovnavat s wsbk..., kdyz vytez manu pojede wsbk, tam si myslim, ze bude mit problem dat body.
Samozřejmě je to lidská tragedie ,ale na začátku má každej volbu čím bude. Asi chtěl bejt slavnej závodník tak se není čemu divit. Taky mohl dělat ve fabrice jako já a nemusel brečet že Imola stojí za hovno. To se budou za chvíli boxeři mlátit jen do ramene aby se náhodou nezranili?
Tahle motocyklová MS se strašně omezuje a přitom kam se hrabou na BSB a Man.
mashek: A proč BSB? Přijeď na nějakou roads tady, naživo je to lepší než u TV či na okruhu na tribuně 30 metrů daleko. Stále mi připadá jako bys srovnával roads k okruhům a to nejde.
mashek: Já mám rád všechny závody. A rozhodně mě baví víc, když neprší.
Doba gladiátorů je pryč. Bezpečnost jezdců je potřeba brát vážně. Doufám, že se najde opatření, vlk se nažere a koza zůstane celá.
Tak Vám všem fandům okruhů přeji více a opravdu "napínavých" tratí podobně jako v Kataru, supermoderních se spoustou únikových zon! Placatých, rychlých, aspoň dvoukilometrových rovinek ať může vyniknout ta neuvěřitelná rychlost litrových mašin. Já osobně dávám přednost britskému mistrovství bez elektronických pomocníků, hadovitým asfaltkám, nebezpečným skokům a nervydrásajícím soubojům a dojetí po dojetí do cíle.
Ve WSBK vlastně už ani nejezděj když moc prší že ?
Tak se na to vyserte a Imolu zrušte, tady nejde o diváky ale o trhání rekordů a techniku.
Bubrak:Já si myslím,že když to říká více jezdců tak je to asi pravda než když se to snaží vysvětlit někdo tady kdo vůbec netuší o co jde!Nebo snad tady někdo jezdil Imolu nebo dokonce celej seriál WSBK?
Gill: tak je asi rozdil kdyz se stane nehoda jako Sicovi, kdy to stavba okruhu nijak neovlivnila, nebo jina nehoda, kde je zbytecne bariera misto unikove zony, to se ovlivnit da a unikova zona se da pridat. Nehodu Lascorze sem nevidel, tak tezko posoudit, ale pokud to rika vice jezdcu, tak na tom asi neco bude.
Gill 14:47: Ale kdo je překvapen? Kdo závodí, nebo jezdí na motorce tak překvapen být ani nemůže. Bohužel v této době média doslova milují tyto tragické události, zejména pokud k nim existují live záběry jako u Simoncelliho. A někteří na tom dokáží poté i parazitovat.
gill: zrovna to mě taky napadlo. marco a tomizawa zemřeli na supermoderních okruzích, kde je dostatek únikových zon, bariéry atd... jenže se sešlo několik faktorů a byla z toho tragédie. tím nechci říct, že by se neměly dál bezpečnostní opatření rozšiřovat. pořád klesají časy na kolo a jezdci jezdí na opravdové hraně
Když ono to je těžký. Pak se někdo zabije jako Simoncelli a všichni jsou hrozně překvapený a hned by chtěli nějak zabránit dalším možným nehodám. Pokud se nic neděje v poslední době (měsíce), tak jsou všichni měkoni, když se jim trať nelíbí.
Gill: jedno řešení tu pro ně je...ať tam jedou pomaleji
Tak mě zrovna Brands Hatch taky nepřijde moc vyhovující a to vůbec ne kvůli bariérám.
Zrovna havárie Lascorze a Kata byly abnormální, tedy v místě kde se nebourá. Tyto havárie byly zapříčiněny ztrátou kontroly nad motocyklem, ať už z jakéhokoli důvodu. Na cílové rovice také nemáte bezpečnostní zóny, přesto na ní Nakano havaroval ve 305km/h, když mu praskla zadní Bridgka, a stejně tak narazil tělem (už v mnohem menší rychlosti) do nechráněné zdi u cílové rovinky. Kdyby se mu něco stalo, tak denska budou tribuny na cílovkách 100m daleko, protože tam bude štěrk a pneumatiky. Od 80´letech na okruzích MS zahynuli v 92 nějaký Japonec, který se střetl s divákem, cca v 96 Nagai SBK, 2003 Kato, 2008 Jones, 2010 Tomizawa, 2011 Simo. Z těchto 6 úmrtí ale bylo jen Katovo zapřičiněno nárazem do bariéry (tam by ani žádná zóna stejně nepomohla, když motorka nebrzdila, a jela 250km/h). Ostatní se staly přímo na dráze.
Lascorze je mi velice líto, byl to nadějný jezdec, ale toto byla více smůla, než špatná trať. Stejně tak Kato.
mashek: skutecne nechapes rozdil mezi road racing a specializovanymi okruhy s unikovymi zonami
Foxx5: Ano máš pravdu. Tak trať jen změnila podobu. Měl jsem pocit, že tam i skončili, ale vše není v hlavě. Díky za opravu, kouknul jsem na to.
Gill (94.127.128.xxx) napsal 10.04.13 v 22:22
No tvůj příspěvek je taky z části mimo... V Imole se po smrti A. Senny v roce 94 F1 jezdí dál. Hnedle v roce 95 a 96 tam vyhrál Damon Hill...Tím nechci tvrdit, že není nebezpečná, když to říkají piloti...
z Imoly sálá ta tradice a historie je to kouzelné místo, zároven nebezpečné, musí jít nalézt úprava bezpečnosti tak, aby to auru okruhu nenarušilo, zdraví pilotů by mělo být pro všechny N1
Jeste abych to doplnil a nekdo se necitil dotceny, tak kdyz vytez WSBK pojede TT, tak bude mit taky problem...
Přesně jak píše Lajk. Imola je nevyhovující už spoustu let. F1 tam skončila se smrtí Senny. Tohle jsou okruhy, ne road racing. Srovnávání s TT není vůbec na místě, tady jsou jezdci vázáni smlouvami, že pojedou všechny závody, u TT, Macaa a dalších roads se každý rozhoduje za sebe. mashekův příspěvek je úplně mimo.
Bohužel je taková doba,vše je jen o pěnezích-těch je někomu pořád málo...na rozdíl od jezdců těch je dost
Mashek... Zavodeni na dromu je o rychlosti na jedno kolo a ne o tom, jestli jedes hlavou kolem zdi. Man se neda srovnavat s wsbk..., kdyz vytez manu pojede wsbk, tam si myslim, ze bude mit problem dat body.
Samozřejmě je to lidská tragedie ,ale na začátku má každej volbu čím bude. Asi chtěl bejt slavnej závodník tak se není čemu divit. Taky mohl dělat ve fabrice jako já a nemusel brečet že Imola stojí za hovno. To se budou za chvíli boxeři mlátit jen do ramene aby se náhodou nezranili?
Tahle motocyklová MS se strašně omezuje a přitom kam se hrabou na BSB a Man.