VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JV (68) napsal 19.10.2012 v 21:19

To Pity: Nezapomněl, já se jen překlepl. Na nuly 3:3 nebo 4:4, když započteš Monzu.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.10.2012 v 12:33-1

Tak je evidentni, ze Sykes je lepsi jezdec nez Biaggi, to nemuzou poprit ani Biaggiho priznivci. Je to dano tim, ze Sykes mel mnohem mene jezdeckych chyb a koncil hur diky technice (mala vydrz zadni gumy) nebo reglementu. Pokud zalezelo na nem, tak byl lepsi nez Max.

PityGPX (949) napsal 18.10.2012 v 22:02

JV: konečně zpět v diskuzi! Ale to skore jsem přece počítal. Nedíval jsem se na výsledky ale jen jsem vzpomínal a zjistil jsem tři nuly pro sykese a tři nuly pro Maxe. Na jednu nulu jsem zapomněl. Ale ja se na to z vysoka ne...
jen jsem myslel že údaje byly správne 3 nuly u obou. Oni ty výsledky na wsbk.com jsou dělany špatně a nevidím to tak jak na mgp.com kde mám na jednom listu všechny jezdce a u každého závodu čísla s pomlčkama (nula), tam to tak není a je to těkžé dohledavat kde sykes nebo max nedojel! :)) proto jsem vzal za vděk mou hlavu , kt. zjistila:
max nuly: moskva, silverstone, francie
sykes nuly: assen, portimao, aragon.

Na jednu jsem zapomněl!

Marex (2570) napsal 18.10.2012 v 21:05

JV: Já to myslel trochu jinak. KTM Talmu vyrazila. Tím dala jasně na jevo, co si o jeho počínání myslí.
Ps: Tu matematiku vám přenechám. Mne až tak moc nezajímá. Výsledky jsou již konečné a pitvat se v podobných "KDYBY"... proč?! K čemu?

JV (68) napsal 18.10.2012 v 19:57

Takže v dojetých závodech byl lepší Sykes 11:10, na nuly to bylo 4:3.Takže co rozhodlo? A nikdo už to nezmění, kdysi se odečítaly jisté závody a mělo to svoji logiku, i "kdyby" se letos odečítalo, tak i GP by byla zajímvější, protože ve hře o titul by byl i Stoner.

JV (68) napsal 18.10.2012 v 19:29

To Marex: V KTM nejsou troubové! Ale jelikož něco napsat je složitější krátce, tak se píše zkratkovitě, toho mechánu vidím jako dneska. Ale spíše bys tedy místo neustálého přispívávání a oživování diskuse měl sednout a během 20ti minut zjistit skóre mezi Sykesem a Biaggim v jejich dojetých závodech. Bylo by to záslužné, když se na to historik 21.století zvysoka...

Marex (2570) napsal 18.10.2012 v 15:18

A to fandím Maciovi a jeho BMW. Takže tady rozhodně nemohu být považovát za někoho, kdo by byl zúčastněný a zaslepený svojí modlou. Prostě to vidím tak, jak to je. Bez růžových brýlí.

Marex (2570) napsal 18.10.2012 v 15:14-1+1

Superbiker: Mě spíše jako vtipné přijdou ty nářky fanatic fans, kteří by neustále chtěli, aby Ducati neměla šanci. Letos museli být všichni spokojení. Netvrdím, že v minulosti ji reglement nenadržoval. Nyní už tomu tak není. Všichni mají stejné možnosti. Ducati využila jako jediná výhod twinu. Ostatní od toho dááávno utekli.
Panigale je zde a pokud ji nezastaví reglement, třeste se!

Superbiker (245) napsal 17.10.2012 v 23:18-1+2

Haha, Ducati má každý rok vylobbované speciální pravidla, ale místní fórum bude řešit údajné podvody Aprilie, pro kterou vždy platili a platí stejná pravidla jako pro další 4 továrny. A Marex to ještě schovává za rádoby vtipné "hlášky" (tady i v diskuzi o testování SBK). Pity jakbysmet.

PityGPX (949) napsal 17.10.2012 v 21:57-1+2

sedm zavodů je stejně malo, loni jsem byl zvykly na 15.

chotas (163) napsal 17.10.2012 v 21:05-1+1

Hm, hrozně jsme se všichni nasmáli... A něco k tématu by nebylo?

Marex (2570) napsal 17.10.2012 v 20:51-5+1

chotas: Toho se bát nemusíš. Ty jsi nezničitelný. Kila ti ale přibudou s věkem a pak mi povíš, o kolik jsi díky nim porychlil.

chotas (163) napsal 17.10.2012 v 19:44-1+1

Marex: "...a že Ducati letos reglemetem zničili?"

Ducati letos vyhrála 7 závodů!!! Taky bych chtěl, aby mě takhle někdo zničil...

PityGPX (949) napsal 17.10.2012 v 17:27

Ono je pravda jedna věc. Promotér wsbk je, ale hafo tymů a tovaren si ty pravidla vyložili dle svých a promoter prostě s tím nic nedělal. To kam se dostaly wsbk můžeme poděkovat bmw a aprilii, ktera wsbk považuje za svou prvni ligu a nacpaly do toho miliony. Bird jasně řekl že ve wsbk tymy podvaději ale promoter nic s tím neudělal a fim taky ne. Prostě wsbk je dobrej šampionat ale kdyby tam vládla po x letech pevná ruka tak bylo jasně dané co se smí a co se nesmí a výsledky posledních pěti let by byly jiné. Viz neustále tahanice 2V vs 4V a váha. V tomhle je šampionat Grand Prix o dost lepší že tam je jasně dané co je ok a co není. Prostě wsbk jako druhá liga (chtě nechtě sem to musel naspat) tu pozornost FIMu a promotera není dostačujici a je to jen jejich chyba že se tady vedou takové diskuze jestli aprilka byla ok nebo ne. Pan Ezpeleta snad dá pravidla taková, ktera budou jasná min. co se týče 6kg. Vzhledem k tomu že že na ducati jezdí jistý španěl a pan Ezpeleta je španěl, vidím to na dobré cestě!

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 15:15-1

lynx > není tam nic, krom spekulací a žvástů, o které se opíráš i Ty hledajíc si záminku a berličku, abys mohl popustit uzdu své zášti a kopnout si - a to je celé... Užij si tu svou zapšklost a zášť, budíž Ti to ode mě ze srdce přáno

lynx (98) napsal 17.10.2012 v 15:11+1

Pro ty jednoduší://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/wsbk/pre-superbiky-v-roce-2013-22904.html
Schopnější si umí technické řády vygooglit

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 15:01+1

lynx > nějaké relevantní odkazy? Fakta? Dokumenty? Nebo aspoň svědectví? Jinak je to pořád jen Tvá spekulace a nebojím se říct paranoia...

lynx (98) napsal 17.10.2012 v 14:57-2+1

Každý stroj v WSBK musí projít homologací, kde je dané v čem musí být mašina stejná se serií (způsob řešení rozvodů mezi ně patří). Minimální počet vyrobených kusů je 150. Asi ani tady se nenajde nikdo, kdo by na tento počet vyrobených kusů, v daném případě, věřil. To že jsme tady zvyklí vydávat podvod za šikovnost je jiná věc. Stejně jako řešení Infrontu - já na bráchu, brácha na mě.
Infront toto "využití neúplné definice" dost hojně podporoval (toleroval). Viz. upravené rámy, kyvky, počet vyrobených kusů a jak je vidět i jiné rozvody. Díky tomu se taky z WSBK stala po technické stránce dost nefér soutěž. Náskok měl velice často ten, kdo si vyjednal nejúčinější přivření očí u Infrontu. Stačí si vzpomenout na důvod odchodu japonských továren a přenechání šampionátu Ducati - tenkrát zůstali na dlouhou dobu jako jediný tovární tým.
Netvrdím, že v Aprile jsou jediní podvodníci, ale ten titul férový nebyl - byl dosažen "využitím neúplné definice", což krásná definice pro obcházení předpisů

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 13:27-1

Virago > Svoboda vždy u zmínky u ART jen suše konstatuje, že "jedná se o zakázanou superbajkovou Aprilii" - aniž by to upřesnil... A ovce si samozřejmě udělají názor, že Gigi a spol je banda podvodníků...

Ale jinak se shodneme, kazetový rozvod rovná se foukané difuzory... Nalezení díry, vychcanost - OK, ale podvod - NE!

1100Virago (3052) napsal 17.10.2012 v 13:24+1

Rado_: Já si teď neuvědomuju, že by Svoboda mluvil o porušování pravidel. Jen o zakázaném kazetovém rozvodu, což pravda je. Aprilka ho používala, pak jí ho zakázali, tak ho používat přestala. Ale to nebylo porušení pravidel, spíše využití neúplné definice. Tak proto jsem zvědavý, s čím lynx přijde.

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 13:07+2

Virago > Když to každou Velkou cenu MGP ve "vysílání pro ovce" od pana Svobody 5x za závod slyší, tak to asi musí být pravda

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 13:00+1

Závody jsou nejen soubojem na dráze, ale i soubojen inženýrů v dílnách a buďme rádi za to...

1100Virago (3052) napsal 17.10.2012 v 12:59+3

lynx: Která konkrétní pravidla Aprilia čím porušila?

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 12:50-1+2

Využít mezer v reglementu není totéž, jako reglement porušovat. Každý tým je s reglementem seznámen a každý se stará nejlépe, jak dovede... Copak Brownu byl odebrán titul, když díky mezerám v reglementu nasadili foukané difusory? Tohle je identický případ... Skřípat zubama soupeři mohou, ale to je vše... Kdyby využili mezer oni, skřípali by u Aprilie, takhle to prostě chodí... Nehledě na to, že ten kazetový rozvod používala Aprilia jen půl sezony a i bez nich soupeře válcovala - tenhle argument je hodně slabý, že právě díky tomuhle byl Max Weltmeistrem 2010... za dob Ducati 999 byl tento motocykl totální prototyp, proti němu byla Maxova Aprilia 2010 motorka z obchodu ve výprodeji... a nikdo proti tomu nic neříká... samozřejmě částečně i díky tomu, že historie se dnes neptá - tak jak se nebude ptát za pár let na výhry Aprilie...

P.S.: Ještě k Aprilii 2010. I sám "největší tlučhuba v paddocku WSBK" - Franc Batta - prohlásil, že Aprilia 2010 byla sice na hraně, ale ne za ní... jen chytrolíni od klávesnice odněkud z Česka si stále myslí opak... pak nechápu, proč Česko nemá lidi ve vedení FIM plus pár fabrických motorek tomu, když jsou tak chytří :-d

PityGPX (949) napsal 17.10.2012 v 12:33+1

Haslam se letos i víceměne porazil sám.

lynx (98) napsal 17.10.2012 v 12:32+1

Rado má pravdu, že reglement Aprilii křídla nedává (to dával dřív Ducati). Bohužel Aprilii dalo křídla přehlížení porušení pravidel. A taky následné nepotrestání odebráním bodů. Jsem proto docela rád za změny, které teď nastávají. Španělé žádnou moto fabriku nemají, tak snad nikoho okatě protěžovat nebudou. Upozornění pro místní fanatiky: to není o Maxovi ani jiném jezdci. Jenom o protěžování Italů jinou italskou partičkou

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 11:49-1+2

Já nekvičím, jen reaguji na ty dokola omílaná "kdyby" od lidí, kteří před dvěmi měsíci Sykese stěží znali... reglement Aprilii rozhodně křídla nedává... Máš pocit, že by čtyřválcová motorka byla pouze RSV4? Nebo snad, že by někdo "někomu" bránil postavit V4? Já teda ne...

Ale jinak máš pravdu až na toho Haslama, toho letos těžké porazit fakt nebylo...

Marex (2570) napsal 17.10.2012 v 11:46-3+2

Rado: Ale nejvíc tu kvičíš ty. Kvičel jsem tu třeba já, že Macia sejmul týmový kolega, nebo že měl mít titul on? Fňukám tady, že reglemet Aprilii dává křídla a že Ducati letos reglemetem zničili? Aprilia přešla na 4-vál a 2x slavila titul. To je přece pecka po tom trápení s jejich "slabým" twinem. Macio byl třetí a já jsem za to rád. Porazit Haslama není žádná legrace. Prostě se smiřte hoši s tím, že každý fandí někomu jinému a někdo měl toho štěstí víc, jiný míň.

Rado_ (555) napsal 17.10.2012 v 11:31+1

Já až Max půjde do důchodu, tak budu fandit Evženovi...

28romik05 (-197) napsal 17.10.2012 v 11:28

ok...ak Max pôjde do dôchodku, tak fandím Sykesovi

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist