Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Díky, teď je ten článek postavený nejblíže originálu a snad také skutečnosti. Bohužel to ale Maxovi jeho nejlepšího šéfmechanika nevrátí a mám trošku obavy, aby to nemělo negativní dopad na výkonnost dua Max - Aprilia... Tak se s tím, chlapci, poperte... Poslední den v Portimau ukázal, že by to mohlo jít! DAJEEE!!!
A Sandi teď zřejmě očekává pro svého syna CR bike? Hmmm.
Celkem by mne zajímalo, jestli to od Aprilie měl být pro Sandiho dar, nebo jestli to měl podpořené tím, že si to koupí... Krucinál, to by musel mít pořádný balík!!!
Bosso: tak já to chápu tak, že to Biaggiho kritické prohlášení vůči Sandimu přišlo až v reakci na odchod Sandiho, takže Sandiho odchod je jen záležitostí vztahu Sandi - Aprilia, nikoliv Sandi - Biaggi.
Je to opravené včetně názoru Biaggiho na Sandiho, a opravdu měl v konci problémy právě Biaggi se Sandim! I když prvotní problémy vznikly ve vztahu Sandiho a Biaggiho, viz doplnění článku.
V tom případě prosím autora článku o úpravu. Článek vyznívá tak, že měl Sandy problémy s Biaggim, což je tam vesměs i explicitně napsáno. A přitom je situace nejspíš taková, že Biaggi dělal, co mohl, snad i finančně, aby udržel Sandiho u týmu. Vždyť příchod Sandiho byla Maxova nejzásadnější podmínka, aby v roce 2009 dobrodružství s Aprilií vůbec započal! A se Sandim je pojilo velké přátelství. Tohle je pro Maxe opravdová rána.
Marex: je mi jasné že si myslíš že ty vztahy byli špatné na ose Biaggi - Sandi, ale tak to nebylo. Špatné vztahy byly mezi Sandim a Aprilií. Sandi chtěl aby Aprilia dala jeho synovi na závodění tovární RSV4 - s tím Aprilia nesouhlasila a Sandi uraženě odešel. Biaggi bojoval za to, aby Sandi v týmu zůstal. Článek v AJ je na twowheelsblogu.
No, šéfmechanik je důležitá role, viz Houseworth a Spies.
Díky, teď je ten článek postavený nejblíže originálu a snad také skutečnosti. Bohužel to ale Maxovi jeho nejlepšího šéfmechanika nevrátí a mám trošku obavy, aby to nemělo negativní dopad na výkonnost dua Max - Aprilia... Tak se s tím, chlapci, poperte... Poslední den v Portimau ukázal, že by to mohlo jít! DAJEEE!!!
martin: V tomto případě spíše prázdné.
Horké hlavy z Itálie
A Sandi teď zřejmě očekává pro svého syna CR bike? Hmmm.
Celkem by mne zajímalo, jestli to od Aprilie měl být pro Sandiho dar, nebo jestli to měl podpořené tím, že si to koupí... Krucinál, to by musel mít pořádný balík!!!
Bosso: tak já to chápu tak, že to Biaggiho kritické prohlášení vůči Sandimu přišlo až v reakci na odchod Sandiho, takže Sandiho odchod je jen záležitostí vztahu Sandi - Aprilia, nikoliv Sandi - Biaggi.
Je to opravené včetně názoru Biaggiho na Sandiho, a opravdu měl v konci problémy právě Biaggi se Sandim! I když prvotní problémy vznikly ve vztahu Sandiho a Biaggiho, viz doplnění článku.
V tom případě prosím autora článku o úpravu. Článek vyznívá tak, že měl Sandy problémy s Biaggim, což je tam vesměs i explicitně napsáno. A přitom je situace nejspíš taková, že Biaggi dělal, co mohl, snad i finančně, aby udržel Sandiho u týmu. Vždyť příchod Sandiho byla Maxova nejzásadnější podmínka, aby v roce 2009 dobrodružství s Aprilií vůbec započal! A se Sandim je pojilo velké přátelství. Tohle je pro Maxe opravdová rána.
Superbiker: Ne, tak na to jsem tedy nenarážel. Ale tvoje info je hodně zajímavé.
Marex: je mi jasné že si myslíš že ty vztahy byli špatné na ose Biaggi - Sandi, ale tak to nebylo. Špatné vztahy byly mezi Sandim a Aprilií. Sandi chtěl aby Aprilia dala jeho synovi na závodění tovární RSV4 - s tím Aprilia nesouhlasila a Sandi uraženě odešel. Biaggi bojoval za to, aby Sandi v týmu zůstal. Článek v AJ je na twowheelsblogu.
Špatné mezilidské vztahy? Né!