Ohlasy po posledním závodu WorldSBK v Kataru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kawafil (1094) napsal 03.11.2016 v 08:40-1+1

Hele ducatky jsou pěkný,to voni italové zabalit umi,ale aby to za něco stálo tak na to musi nasadit luxusni vecicky a pak za to chtej nesmysl ,to me stačí seriovej japonec,vyměnit kapoty a dejou se věci,

makyno695 (61) napsal 02.11.2016 v 14:39

Kawafil: seriem ja aj plusy aj mínusy ako Like na fb už nemám 15r. išlo mi hlavne o chaza že si zaslúžil posun v celkovom poradi za druhú polovicu sezónny a ty stále tocis o Ducati...tak len dávaj pozor pri tom ulavovani nad Ducati...

Chuďas899 (314) napsal 02.11.2016 v 14:03

Prosim prosim já to nebyl :D hele na jednu stranu se nediv, když si psal takový voloviny konspirační :D mír v duši :D

kawafil (1094) napsal 02.11.2016 v 10:16-1

měl radost? Zdejší ducatisti takovou,ze mi hned nasazeli 10 minusu no nic ja si zase ulevim az je potkám na dromu příští rok

IvanDvoutakťák (5059) napsal 02.11.2016 v 09:38-1

Dobrej postřeh, Kawafile Už v sedmdesátých letech jsme jednoho šťastlivce,
taky člena MotoKlubuBrno, který jezdil na Ducati GT750, popichovali
(my, "víceválce" ) při pohledu na jeho miláčka zepředu, " kde že má motor " ...

Kandelábr (104) napsal 01.11.2016 v 23:11

Je pravda, že jsem to vzal obecně a ne na konkrétní mašinu Ducatku WSBK.

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 23:05-1+1

Tys to asi špatně pochopil,bavime se o ducati,je to velmi štíhlá a proto mrstna motorka pri rychlych změnách směru s kroutakem,takže to jede i na kratších rovinách,problém měli s top speedem na dlouhých rovinách,dvouvalec nejde tolik točit,tak ted je slabina odstraněna,už chapes tu důležitost max rychlosti ? Motogp ducati ma v "podstate" jen tu rychlost

Kandelábr (104) napsal 01.11.2016 v 22:43

kawafil: Ano, pokud máš ideálniho jezdce, na ideální mašině, sedne okruh a ještě je ta motka nejrychlejší, tak nemají samozřejmě v tomto spojeni konkurenci. Já jen napsal, že jen samotná maximální rychlost ještě nezaručuje vítězství v závodě. Ale je pravda, že nejsem okruhař.

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 19:26-1

Kandelabr velice se pletes ,jestli máš motorku které vyhovuje okruh s rychlými změnami a dáš ji ještě rychlost na jekekoliv rovině,tak se schopným jezdcem je nepřekonatelná,ale to vi jen okruhari

pap1234 (27) napsal 01.11.2016 v 19:00

V MotoGP nemusí jezdit jen čtyřválce, ale maximálně čtyřválce. Jinak s tím výfukem u Panigale je to jasný ojeb a všichni víme proč jim bylo vyhověno. Blíží se doba kdy Ducati přijde se sériovým V4. Teda pokud si nevybrečí buď další výhody nebo objem 1400ccm3.

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 18:31-1

Jo ale nestavalo se,ze ujeli o 10s ostatním zavod co závod a v případě Daviese je to po pauze normální jev ,jezdcem to není

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 18:14

Ja vim ono je to posledni 4 roky Kawa cup a to je v poradku

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 18:10-1

Jo takže příští rok tuhle třídu budou sledovat jen fanoušci ducati,protože to bude zase ducati cup ,jako kdysi o ničem

Kandelábr (104) napsal 01.11.2016 v 17:25+1

Je fakt, že Ducatka má v WSBK dobré postavení, ale zas bych tam nějakou extra výhodu neviděl. A srovnání maximální rychlosti o ničem nesvědčí. Vždyť na topspeed má vliv spoustu věcí. Pro borce na trati je přece důležitější průběh výkonu, zrychlení, ovladatelnost(dvouvalec ), rychlost v zatáčce a jaká je jejich maximální průměrná rychlost na kolo, a ne jestli udělá na rovince o deset kiláků víc. Přece v MotoGP má Ducatka zpravidla na rovinkách taky nej speed a zdaleka nevyhrála všechny závody.

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 16:22

Hele tady je to asi otazka historie a vubec takovy tradice obecne tech dvouvalcu v pripade znacky Ducati...jak jiste vime vsichni...wsbk je zavodeni "seriovejch motorek" tzn museli by udelat produkcni R4/V4 a trosku pohrbit ten svuj odkaz... treba na to jednou dojde??? MotoGP jen prototypy Ctyrvalce

Blooma (203) napsal 01.11.2016 v 16:11

Vy Dukaťáci (já bejvalej) byste se s tim asi těžko srovnávali, ale co byste řekli tomu, kdyby se ten objem srovnal na 1000 a Ducati by musela nasadit nějakou produkčnější Desmosedici?
Podobně jako v MotoGP, kde se ze začátku museli trochu zastydět za čtyřválec, ale jak si všichni rychle zvykli, a jak se jim to rozjezdilo...

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 15:51

Blooma: Přesně tak jak říkáš... 1098R (což v závodním označení byla 1198R) byla prvním modelem značky s novým "capem" na 1200ccm. Jak víme, byla to velmi konkurenceschopná motorka, která dosáhla mnoha úspěchů. Kdežto Panigale první roky vyloženě strádala... výkon jí nechyběl, ale celkově to byla koncepčně jiná motorka. Což lze dovodit z prvotních prohlášení Checy, kde deklaroval, že jim chybí na R4 cca 20 kmh na top speedech. Dneska vzhledem ke svý hmotnostní výhodě je Panigale svázána restriktorama v sání... takže je to vždy něco za něco a nelze přesně říci komu tohle hraje do karet.

Ovšem abych zcela objektivně přiznal... Ducati má ve WSBK výsadní postavení co se týče lobbingu, protože vzhledem k rozložení startovního pole by její případný odchod tu soutěž možná pohřbil. Pro Hondu a Yamahu to vždy byla taková druhá liga, Kawa těží z toho, že je to její jediný projekt. Aprilia je finančně slabá a BMW prozatím nekonkurenceschopné...

Blooma (203) napsal 01.11.2016 v 14:49+1

V technických specifikacích si samozřejmě nikdo nelajzne švindlovat. Ale objemovým handicapem 1000/1200 to nekončí, pak se to ještě dolaďuje povolenou hmotností a dalšími parametry. Nikdy se to ale samozřejmě nepovede přesně srovnat, takže vždy bude někdo ve výhodě. Už byly i éry, kdy byl WSBK přezdíván "Ducati Cup", a Honda musela jít vyvíjet dvouválec, protože čtyřválce byly tak znevýhodněny, že neměly šanci. Zato když první Panigale nestíhaly, tak se začala Ducati dožadovat změny pravidel, jinak že odejde.
Je to celkově nešťastný řešení a dokud nebudou mít všichni stejný podmínky, tak to nebude regulerní.

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 12:13+1

MotoGP Katar: Ianonne 350.3 kmh, Jorge Lorenzo 337...ted mluv.

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 12:10

Ty si vazne demagogickej ignorat nebo fakt mi to teda vysvetli... kdyz si na www.worldsbk.com vyjedes statistiky ze zavodu V KATARU TZN Z MINULEHO VIKENDU a je tam REA 321 a Davies 309 tak co furt resis??? Notabene v rozhovoru sam REA REKL ZE NA ROVINKACH STAHOVAL NASKOK!!! Sam Rea... takze panove placate nesmysly a varite z vody!!! Prijmete ten fakt a nedelejte tady ze sebe trubky vazne achjo..

Od Misana kde nasadili ten novej vyfuk je jasnej posun a deklarujou to oba jezdci uz dlouho takze zazrak se nekona...vidite travu rust vazne

makyno695 (61) napsal 01.11.2016 v 10:08

Takže Rea keca a ja nosím ružové brejle závod som videl vyjadrenie som čítal asi si treba nasadiť dioptrické brejle

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 09:50-1

Ja viděl v televizi ~v zatáčkách druhý závod,první jezdil těsně za nim a ani na rovině neměl nárok ,je čas sundat růžový brejle

makyno695 (61) napsal 01.11.2016 v 09:42

Kawasaki fans: rea: chaz mal náskok ale ten som pomaly na rovinkach umazaval... Aj rea vie ze na rovinkach je silný ale vy ho samozrejme presvedčíte že to tak nieje a Ducati sú top ojebavaci

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 08:43-1

321 motogp yamahy tam jely +- 328

kawafil (1094) napsal 01.11.2016 v 08:39-1

To co říkáš platilo před letni přestávkou,kdyby měla kawa o 12 vyšší topspeed,tak ho Rea v prvnim závodě kolo co kolo dal ,jak je vidět v motogp a ani tam nemá duc o 12 vic,nedal ho ani z pytle,ještě sem neviděl,aby vyfuk dělal takovyhle kouzla ,jde všechno,když jsou správný lidi na správných místech

Chuďas899 (314) napsal 01.11.2016 v 07:51+1

Bubrak a všichni zelení: Já teda nevím kolik je 1+1 u tebe ale u mě je 321 kmh v případě Kawasaki vs 309kmh u Ducati prostě víc u Kawasaki, takže si tu ty vaše konspirační teorie nechte žejo :D. Stačí se podívat na statistiky posledního závodu ohledně Topspeedu, takže tu melete kraviny...

Nehledejte v tom, že Vám Davies posledních 7 závodů nařezal nic jiného než to, že je to pan jezdec a že tu motorku skvěle vyladili. Nehledejte v tom nějakej švindl, protože kdyby tam byl, tak už to dávno prasklo.

To, že ta motorka nejdnou drží krok na top speedech je zásluhou toho novýho výfuku... stačí se podívat na rozdíly mezi jednotlivejma závodama... Nedá se to koupit, je to pouze pro týmy WSBK a cena je někde kolem 400 000.- a je to asi nejkontroveznější věc co na tý motorce z hlediska pravidel je... protože to musí vypadat jako motorka z krámu a tenhle výfuk je vedenej jinak... proto dole musej mít ten kryt aby to vypadalo, že je to všechno dole.

KTM nikdy neměla konkurenceschopnej dvouválec, to co bylo v RC8 byl nesmysl... ta motorka nefungovala... resp nebyl to dobrej základ pro vrcholný závodění.

pap1234 (27) napsal 01.11.2016 v 05:38

Chuďas899> Přesně tohle naivní vidění Ducati již řadu let pomáhá jako jedinné "bojovat" s Ř4. KTM skončila u IDM, ale s tím bucharem prostě do WSBK nešla. Nemá takovou pozici jako Ducati. Švindluje se všude, vždycky a na všem.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.11.2016 v 04:42

a jestli byl Rea rychlejsi i na vyjezdu, tak je Chaz dost mizernej jezdec a o to vetsi pikle jsou v Duc

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.11.2016 v 04:40

pokud pulku rovinky je rychlejsi Kawasaki a druhou do maximalky Ducati, tak je nesmysl tu tvrdit, ze ma top vykon o 10 koni vyssi Kawasaki, to je jako 1+1 a videl to snad kazdej

kawafil (1094) napsal 31.10.2016 v 23:46-1

A ta premiova predokolka se řídí mnohem líp,bmw ma lepší řízení to je pravda ,ale jako celek řada 3 něco úplně jinýho je řada 5 a to přiznal i zarputilej mercedesak co ma novy S a GLS

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist