Ohlasy po francouzském Superpole v Nevers

Všechny dnes překvapilo počasí, protože po trénincích na suchém povrchu došlo na deštivou kvalifikaci. Každý se s tím vypořádal po svém a Leon Haslam může být opravdu spokojený, třebaže v závěru Superpole ani ještě netušil, že v neděli odstartuje z pole position. Jezdec Aprilie ve svém rychlém kole narazil na pomalejší jezdce a to se mu stalo osudným, protože skončil na zemi. Šanci měl Jonathan Rea, ale ten na vodě neměl ideální poslední sektor a o start z první pozice přišel rozdílem pouhých čtyř tisícin. Po Jerezu odstartuje znovu z první řady Ital Niccoló Canepa, který má šanci sezonu ukončit v pozitivním stylu a proměnit úspěšnou kvalifikaci v dobrý výsledek v závodu.

Ohlasy po francouzském Superpole v Nevers

MS Superbike – Superpole (Magny-Cours, Francie)

1. Leon Haslam (Aprilia Racing Team Red Devils) – 1'56,404 … Pole position

„Do posledního kola Superpole jsem byl odhodlaný dát všechno. Myslel jsem, že je tam spousta dalších, kteří zaznamenali také zlepšení. Nechal jsem si celkem dost velký prostor mezi sebou a Scassou s Jordim, ale dojel jsem je dřív než jsem předpokládal a v momentě, kdy jsem se je snažil předjet, skončil jsem na obrubníku a šel k zemi. Ani mě nenapadlo, že bych si udržel první pozici. Uvědomil jsem si to až ve chvíli, když mě traťoví komisaři převezli do prostoru pro vítěze a ne do garáže! Na mokru jsem se cítil dobře. Během celého víkendu jsme byli blízko nejlepším časům a to jsme se přitom koncentrovali na závodní rychlost. Lidé u Aprilie odvádějí skvělou práci. Jsem si jistý, že zítra dokážu bojovat o přední pozice bez ohledu na počasí.“
 

2. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team) – 1'56,408 … +0,004

„Byl jsem dost nervózní, protože z kopce dolů až do finální pasáže byla dráha plná vody a přede mnou nebyl nikdo, kdo by tam projel stopu. V každém kole jsem tam byl hodně napjatý. Na obrazovce jsem viděl, že mám jednotlivé sektory červený, červený, červený a pak poslední úsek a tam jsem o vše přišel! Pak to šlo dobře, byl jsem P2, P2 a pak vyvěsili červené vlajky. Vrátil jsem se do boxové uličky a šeftechnik mi řekl, že se pit lane otevře znovu za deset sekund, takže jsem musel jet znovu na stejných pneumatikách. Problém je udržet teplo v pneumatikách, protože jsem zpomalil a zajel zpátky na boxovou uličku. Měl jsem na dráze pár horkých chvilek, takže je jasné, že potřebujeme zapracovat na jízdě v mokrých podmínkách. Byla to ale zábava. Být v první řadě je určitě dobré, protože jsme v průběhu víkendu odvedli spoustu práce.“
 

3. Niccoló Canepa (Althea Racing) – 1'56,912 … +0,508

„Na mokru jsem toho moc nenajezdil, takže jsem ze začátku chtěl první kola věnovat tomu, abych získal správný cit s motorkou. Nastavení bylo dobré a s motorkou jsem našel tu správnou jistotu. Díky tomu jsem dokázal zajet třetí čas. S první řadou na startu jsem velmi spokojený a před závodem si věřím.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist