VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 02.11.2012 v 18:35

Soul: Za svým tvrzením si tvrdě stojím.

Marex (2570) napsal 02.11.2012 v 17:30

100

SoulTrain21 (753) napsal 02.11.2012 v 12:23+1

Desmo,musím tě zklamat,já se ale vůbec nebavím o číslech jako takových,ale o prestiži..

marexi,zas to nepřeháněj

saci_ventil (292) napsal 02.11.2012 v 12:08

Mike jasné že ano

mike99 (322) napsal 01.11.2012 v 20:52

Ked uz je tu debata o tom debata, a ma by to tiez zaujimalo, mate niekto tusenie kolko stoji jeden tim s jednym jazdcom zavodenie vo STK 1000 a WSBK na jednu sezonu?

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 19:00-1

Desmo: Děsně podceňuješ Soul Traina. Myslím, že právě on je tím, kdo pozná i ART od WSBK Aprilky a to je něco, co nerozeznávají standartně ani tiá největší motocykloví odporníci.

desmo69 (638) napsal 01.11.2012 v 16:14-1+2

SoulTrain, a ty snad poznáš jestli se jedná o superbike nebo stock? Zas takovej génius přes tuhle sérii nejsi ne? Jestli to jede 1:59 nebo 2:04 to taky nepoznáš. Jenže konta týmů to poznají sakra dost. Kdyby ti o tom nikdo neřekl a najednou z roku na rok začali jezdit o pět sec pomalejš tak parkrát s údivem při kvaldě otevřeš hubu co se to děje, ale závod budeš sledovat dál. Tam snad časy na kolo nesleduješ ne? Popřípadě by si se zarudlýma očima odešel z trati s tím, že tak pomalý šroty sledovat nebudeš? A proč bych nemohl sledovat sériový 250ky? Se podívej na moto3 jaká je to palba, nejlepší závody na úrovni MS. Mladí draví borci na relativně vyrovnaných motorkách. Proč by se tohle nemohlo stát v sérii sbk? Pro ty co jsou moto3 nedostupný by byla tahle sranda perfektní. A i pro tuhlu kubaturu jako takovou je to výborná obchodní záležitost. Reklama jako prase.

Nuvolari (2329) napsal 01.11.2012 v 14:45

Marex:

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 14:37

Nuvolari: Já si tady někdy připadám, jako bych byl fanouškem hokeje a někdo mi tu mlátil o hlavu fotbal, páč jej sleduje víc lidí a tak se ty pravidla a móresy musí dostat do hokeje.

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 14:35

Mamba: Potom (podle tvojí úvahy) musíme napsat Bossovi, že sem dává předčasně články.
Podle mne je dobře, že tyto věci můžeme znát ještě před tím, než je odpklepnou u "kulatého" stolu.

Nuvolari (2329) napsal 01.11.2012 v 13:11

mamba54: Red Bull je přípravka na prototypy a je to speciál.
Když uděláš stockové úpravy u cbr 250, tak je to furt mrdka nevhodná na okruh (teda podle mě).

SoulTrain21 (753) napsal 01.11.2012 v 13:01

píšu to trošku jako dkyby už to byla tutovka,tak opakuji...Je to bráno s ohledem na to,kam se diskuze vyvinula...Vím,že o tom ještě nikdo nejednal...

SoulTrain21 (753) napsal 01.11.2012 v 12:57

Desmo:Prej můj píseček.To jsem zvědav zrovna jmenovitě na tebe,jak se budeš na tribuně v Brně koukat na seriové 4t 250ccm a slintat blahem...A jsem moc zvědav,jak "lépe" se budou shánět sponzoři na šampionát,kterému,podle mě, klesne návštěvnost,protože nevěřím tomu,že lidi začnou chodit na serii,kde budou jezdit jen Stocky a nějaké 250 ccm,které mě osobně nezajímají ani v režii Moto3,natož ještě v sérii.O otm,že klesne zájem i ze strany jezdců se snad asi nemusíme bavit...ty ses tady pomalu uklikal na zelené palce,při přečtení článku,ale jsem moc zvědav,jestli by jsi takové závody sledoval...Když se budu řídit tím,co je psáno...Idkyž to samo není žádný návrh..

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 12:41

Navíc, myslím, že by u těch 250 šlo spíš jen o nějaký cupový úpravy. Šak to nemusí lítat přes 230 km/h. A kdyby např. promotér MR( vím, spíš zbožné přání ) objednal u výrobce víc strojů, třeba by šla vyjednat i nějaká ta sleva.

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 12:19

A proč teda asi v Red Bull taky zvolili obsah 250 a ne zrovna stock 600. Ty bys posadil svoje děcko , který dejme tomu vyšlo z mini gp 70, má 14 let, rovnou na šestku? Já teda rozhodně ne!

Nuvolari (2329) napsal 01.11.2012 v 12:11

mamba54: speciálně v našem MR bych taky asi viděl, jednu kubaturu 1000, jednu 600 + volná do 1000 a volná do 600. Ale ty 250 jsou na hlavu. Ať se začíná na klidně na stocku 600. Pokud totiž budeš chtít udělat třeba z CBR 250 motorku, která trochu jede, tak Tě to bude stát nejspíš víc, než pořízení CBR 600... Pokud se týká těch zrcátek, tak Marex má pravdu, spíš en ryju, ale kdysi se o tom opravdu mluvilo a jen ta představa, že by něco takového mělo být, mě tak zvedalo adrenalin, že si ještě teď občas ulevím...

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 12:02

Ale vcelku předčasně.

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 11:54

Mamba: Zřejmě odpadnou některé duplicitní kubatury sbk/stk 1000 či ssp/stk 600 a měly by tak zůstat pouze tři.
Konec citace.
No a o tomto tu diskutujeme.

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 10:38

No od něho možná, ale bylo tady svého času dost těch, kteří to brali vážně.

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 10:36

Marex- Já tady ale od začátku psal, že minimálně pro naše MR by ta změna byla přínosem. Hlavně ta cup tř. do 250 ccm. O ničem jiném dosud nikdo nejednal, ale to už jsem ti psal do ankety.

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 10:33

Zrcátka tu neřešíme. Od Nuvolariho to byl jenom šťouch, to snad chápeš, ne?

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 10:32

Nebo příměr č.2. Moto2 v národním šampionátě? Proč? Je to drahé a Stock 600 je přece dostačující, jde o stejnou kubaturu, navíc tu byl dávno před Moto2. A vůbec. Moto 2 jsou vlastně úplně zbytečné, když tu máme ty Stock 600. Takhle přemýšlíš? Nebo pouze pokud jde o seriál WSBK?

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 10:30

S těmi stále omílanými zrcátky bych doporučoval si přečíst rozhovor s Joskou K. na jednom z konkurečních webů.

Marex (2570) napsal 01.11.2012 v 10:29

Mamba: Národní šampionát je ale pořád jenom národním šampionátem. Záleží na financovatelné schopnosti dané země, nakolik mohou stroje být našlapané a podobné těm z MS.
Stroje Moto3 ze Španělského, nebo Italského šampionátu, by si ve světě moc nebrnkly a podivuje se nad tím snad někdo? Nikoliv. Je to přece národní šampionát. Snížil by jsi proto snad úroveň Moto 3 dle standardu CIV?
To tedy ani omylem.

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 09:40

A právě proto bych minimálně v nar. šampionátech tu duplicitu SBK/štoky 1000, SSP/ Moto 2/ štoky 6OO zrušil. Ale jak říkám, ještě nic nikdo nerozhodl a tady už je bouře ve sklenici vody. Co se týká 4 T 250, co bys tedy navrhoval pro opravdu mladé a začínající jezdce. 6oo štoky? Ani omylem.

Nuvolari (2329) napsal 01.11.2012 v 09:31+1

mamba54: a proč ne? V národních šampionátech je ještě podstatně míň peněz, než ve WSBK. Český SBK se jezdí většinou na stockových motorkách. Ale v WSBK ať se ukazuje, kam až se dá stroj vyházející ze série dotáhnout.
Přece i vzestup popularity WSBK je kromě nopochybné zajímavosti závodů (daleko větší, než GP) taky to, že ty motorky jsou jen o málo za prototypy a že tam jezdí střelci jako Max, Carlos, Marco atd. Kolik z nich ti bude jezdit na stockové motorce se světýlky a zrcátky atd?
A pořád se nutí srovnání s ME cestovních vozů: takové BMW 635 CSi mělo s tím s krámu společný tvar karosérie a základ motoru. Asi tak stejně, jako Maxová RSV4 s tou z obchodu.
Určitá omezení jistě, ale udělat z toho stock, jak je avízovano, a stock zrušit by byl typický Espezetovský mord. A vůbec nejnesmyslnější jsou ty 250. To už je jako když si české vlády hrají na reformy.

mamba54 (1340) napsal 01.11.2012 v 08:08+1

Marex 21:37 Dokážu pochopit ledasco. Ale větu:" Nejednotnost s národními šampionáty je na místě", to tedy ani omylem.

Marex (2570) napsal 31.10.2012 v 21:41

Sací: 21:25:

Marex (2570) napsal 31.10.2012 v 21:37-1

Desmo: Superbike je vyladěná sériová mašina. Né sériová mašina! Nejednotnost s národními šampionáty je na místě. Je to MS a musí mít v něm být to nej. Já bych byl rád za omezení elektroniky na sériovou a za dodržování nastavených pravidel!!! Snížit počet motorů, změnit rozměr pneumatik,ale STOCK??? NE!!! NE, má-li se to nazývat WSBK!

desmo69 (638) napsal 31.10.2012 v 21:32+1

saci_ventil, už je to vesměs aj můj píseček ...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist