VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 08.09.2012 v 23:38

Ivan: Spíše Dolce Gusto. Použiješ kapsli, vyluhuješ z ní to dobré a pak ji hodíš do koše.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 08.09.2012 v 09:15

Jak že se jmenoval ten"DolceVitaTeam",ve kterým Kuba jezdil před Effenbert-Liberty-Ducati(už nevím jak dál)Týmem ,
kterej TAKY Kubovi natentočkoval na hlavu ???
Italští manažéři ZASE ODNĚKUD vyrejžujou penízky,aby ten je-
jich DolceVita mohl pokračovat ,
jenže Kubovi "ubíhá čas" - už mu není dvacet

Foxx5 (633) napsal 08.09.2012 v 02:47

Tak on Kuba ztratí angažmá, do posledka jede zadarmo, a Rado ho tady , jak jinak, pokaká...no twl, ale hlavně že jsme si nalily čistého vína a máme PRAVDU...super...

SoulTrain21 (753) napsal 08.09.2012 v 02:00+2

Sors

sors (52) napsal 08.09.2012 v 01:24+5

Rado: nalejme si čistého vína, ano, jsi nejosvícenější diskutér na fóru, tvým dechberoucím názorům s takovou obrovskou dávkou invence a odhalování zcela neobjevených skutečností se nedá konkurovat … jen doufám, že tvůj vnitřní génius nezapluje při objevování dalších nových cest tak daleko, že tu časem budeš lidem vysvětlovat, že jsi přišel na to, že volně stojící motorka spadne na zem, protože má jen dvě kola, zatímco auto nespadne, protože má kola čtyři, a jak jsou všichni hloupí a vidíš to jen ty.. jak to tu čtu, za mě zlatej blázen Akro, ve tvém případě se nemůžu zbavit dojmu, že čtu otce Šebka z Pelíšků po absolutoriu postgraduálu na MATFYZu..

BBaron (74) napsal 08.09.2012 v 00:12+1

.

Ducati-1198S (5) napsal 07.09.2012 v 21:48

Rado> já to chápu Rado... Narážíme tady na mnohokrát diskutovaný "problém" 2-válec VS 4-válec... Ten váhový limit je jen další "proměnnou" v tom, jak zajistit "vyrovnanost" SBK. Ještě tuším vloni, se řešilo, že pro zachování "vyrovnanosti" by 2 válce měly být ještě lehčí, než v sezóně 2011, ale Ducati na to odpověděla, že tu váhu už nemá kde ubrat... A údajně po loby Aprilie nakonec 2-válcům přidali těch předmětných 6 kg... Je pravdou, že se na dráze potkávají dva "světy" a nastavit to "spravedlivě" není jednoduché... Jestli těch 6kg přidané váhy je ok nebo ne, je na zvážení...

martasjRSV (508) napsal 07.09.2012 v 21:26+2

Rado 21:16 ... a nezdá se ti, že se mezitím čtyřvály posunuly o řádnej kus dál ve vývoji a výkonu? Nějak nepobírám jak můžeš porovnávat dobu, kdy Troy vyhrál titul

martasjRSV (508) napsal 07.09.2012 v 21:24+2

chtělo by to udělat i statistiku kolikrát Rado použil termíny jako " nalíjme si čistého vína" nebo "sundejte růžové brýle" jen tady je to 4x

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 21:16-3

Ducati 1198 > ale váhy jsou stejné, jako bylo za Troye...

Ducati-1198S (5) napsal 07.09.2012 v 21:14

Rado, to že Troy s tou váhou X let nazpět vyhrál titul, neznamená, že konkuence dnes jezdí také na strojích z toho roku... Všichni jdou s vývojem dopředu, ale dvouválcům letos přihodili 6 kg váhy...

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 20:32-1

6kg je jen dovážení na úroveň, kdy Troy vyhrál titul, pak se jim paradoxne po titulu ubralo...

PityGPX (949) napsal 07.09.2012 v 20:29

tak je pravda, že loni ty vysledky byly nejlepší protože získal nejvíce podií a s tou motorkou si rozuměl dost. Řek bych, že loni měl nejlepší matroš a ducati byla ve formě a fungovala na všech tratích. Teď s těmi 6 kg už to je na prd.
Jinak si myslim že bajk v roce 08 a 09 byl taky na dorbé úrovni. Fakt je, že rok 07 a 10 byly "babičky" motorky.

Kubát (1404) napsal 07.09.2012 v 20:25

tak ono je třebá brát vpotaz jako proměnnou to, že kuba nikdy nejezdil v žádném špičkovém týmu. třeba fabrizio, který je služebně nejstarší nebo sykes někdy ke kubovi neměli nikdy problém s materiálem...tak je to škoda každopádně, ale není to konec světa a jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 20:04-2+1

a vůbec, serte na WSBK (taky si je nahraju) a přijeďte do Branné na veterány... pokecáme u medoviny a uvidíme pořádné závody... Pity, ty to máš kousek, jedeš doufám...

PityGPX (949) napsal 07.09.2012 v 20:01

Zazi: dobrá prace. Je ale pravda, že Kuba měl v roce 2010 hafo 0 díky nespolehlivé technice.

Zazi (1006) napsal 07.09.2012 v 19:55+1

Rado_: samostatná činnost ne? Prostě jsem to spočítal. Začal sezonou 2007, což je teď šestá sezona. 150 jednotlivých závodních jízd, do kterých nastoupil. Nikoliv závodní víkendy. A body jsem spočítal na kalkulačce, což bylo sečtení šesti položek.

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:51-3

Jinak soudruzi... ten British Eurosport 1 i 2 v HD, to je absolutní kuřba!!! Kvalita na úrovni SKY Sports HD!!! WSBK budou v Native HD 1080i

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:48

zazi > tak jsem to od pasu střelil dobře, těch 5 bodů... 150 závodů to je jako jednotlivých jízd, ne GP... jo, 6 let... kdes to našel? )))

Zazi (1006) napsal 07.09.2012 v 19:43

Rado_: ještě ta statistika, exkluzivně pro tebe. Kuba Smrž absolvoval během necelých šesti sezon 150 závodů WSBK, v nichž posbíral 684,5 bodu, což činí průměr 4,563 bodu na závod.

PityGPX (949) napsal 07.09.2012 v 19:43

No už nic nezjistíme, zatím jsme tedy řešili jen K.S ale vůbec neřešíme výsledky kvaldy! A ty jsou pro Ducati moc dobré!
Max Biaggi flintu do žita nehází a boj o titul myslí vážně!

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:40-4

Tak snad nám o víkendu udělá radost ten Berdych no

Zazi (1006) napsal 07.09.2012 v 19:38

Rado_: je zbytečné polemizovat, na co by Kuba v SSP měl nebo neměl, když na tom nikdy neseděl. Třeba by na šestce zašlapal Turka do země, stejně tak, jak byl Turek marnej v SBK. Ale dokud to Kuba nezkusí, tak se to nedozvíme.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 07.09.2012 v 19:36

tic-tac: to přece jen padl na hubu DALŠÍ "DolceVitaTeam" !
Když"uvolnili"Guintoliho,už bylo zřejmý kam to spěje
Uvidíme nakolik"zreorganizován" ten z MotoGP a jestli se novému managementu vůbec podaří dosáhnout toho,
aby fabrický Dukny v sezoně 2013 už nedostávaly takovej
nářez

Nuvolari (2329) napsal 07.09.2012 v 19:35

Zazi, PityGPX: souhlasím v tom, že tohle místo by mohlo vyjít. Ale taky souhlasím s Radem, že by to nebyla jízda na titul. Ti řízci, co jezdí čelo SSP, nejsou žádná ořezávátka!

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:32+1

Kuba není špičkový, ale průměrný jezdec... to není o tom, kde je místo, ale na co KS má... služebně nejstarší nezdec... zkuste si někdo spočíst jeho průměrný bodový zisk za ty roky, co jezdí WSBK... odhadem to více, než 5 bodů na závod nebude... a na pozadí těch mnoha sezon, co jezdí se rozhodně nejedná o náhodu... a to je celé...

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:29

POkud bych nekoho videl rad tak je to Vostarek, ale KS fakt oplakavat za par haluzovych podii behem mraku odjetych sezon nebudu, tohle je fakt...

PityGPX (949) napsal 07.09.2012 v 19:25

Rado: no, něco na tom od Zaziho být může. Joska už jednou hodil lano L. Peškovi a chtěl po něm jen jednu věc, ale Pešek to odmítl proto nakonec z angažmá sešlo. U Kuby věřím že by Joskovi vyhověl a byla by tu šance (teoritická) jet wss. Otázka samozřejmě co Intermoto. Kuba je závodník, není to povaha L. Peška kt. by zabalil závodění a řekl "dávám výpověď". Vše je otevřené.

Rado_ (555) napsal 07.09.2012 v 19:25-1

Zazi > a myslíš si, že by na to měl? Jako kura... odhoďte už ty brýle... Kuba je jezdec pro týmy typu Pedercini, v žádném případě nemůže nahradit Foreta v ambicích Intermota!!!

Zazi (1006) napsal 07.09.2012 v 19:22+1

Rado_: no, ruku na srdce (jak říkáš). Už tady bylo pár "borců" a mistrů světa, kteří tvrdili, že než jezdit MS SSP, tak raději půjdou pást kozy v okolí Budapeště nebo opravovat auta v Řeporyjích. Následně u SSP týmů škrabali prstíkem, aby se svezli... A Kuba není hlupák, takže kdyby tu nabídku dostal, jistě by o ni uvažoval a nestavěl se hned na zadní.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist