Nový král Superpole Tom Sykes

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kawazx10r (13) napsal 25.05.2012 v 18:56

DN (57) napsal 23.05.2012 v 23:33

SpeedyRex: myslim ze to tak dela i Ducati, ze postavi stroj na okruh a pak mu nalepi svetla.. neco takove rekl v jednom rozhovoru kdysi i Jindra Hudecek, byvaly zavodnik na Ducati a snad i majitel prodejny techto stroju v Decine..

DN (57) napsal 23.05.2012 v 23:30

Paťan: souhlasim, loni na wsbk v Brne jel kolem nas na skutru, nikde nikdo, chtel jsem na nej mavnout, ale nebyl jsem si jistej jestli se na me diva pres ty tmave bryle, tak jsem mavl tak s bidou napul a najednou on sam od sebe nas zdravil, jak kdyby jsme se znali 10 let, supr borec u me ma

Paťan (361) napsal 23.05.2012 v 21:21

Tom Sykes je prostě sympaťák. Příjde mi takovej skromnej, na nic si nehraje, hdyž se dobře umístí, tak ta radost mi přijde upřímná, nehraná,... a to je mi na něm líbí. A je fakt, že kawa má letos koule, jako snad nikdy. Vůbec by mi nevadilo, kdyby si kawa s tomem dojeli pro titul. Přeju jim to

SpeedyRex (1) napsal 23.05.2012 v 20:14

Co se týče "speciálů" ve WSBK,momentálně tam nejezdí ani jeden. Aprilka je obyčejná produkční motorka,není na ní vůbec nic vyjímečnýho.

v roce 1988 byla prvním takovým strojem Honda RC30
v roce 1989 (aspoň mylím) Yamaha OW-01
v roce 1994 Honda RC45
v roce 1998 Yamaha R7
v roce 2000 Honda RC51
v roce 2002 (teď si nejsem jistej) Petronas FP-1

To byly mašiny který vznikly jako závoďáky a teprve potom se udělalo pár kousků (vyjímkou je Honda SP) pro prodej,aby se splnila homologace... A cenově se pohybovaly (opět je vyjímkou Honda SP) na x-násobku ceny konkurenčních motorek.

Nevím co každej hledá na Aprilce za nesmysly,normální véčko čtyřválec. Jasně,jeden rok měla rozvody ozubenými koly a ten rozvod si mohl každej koupit a namontovat,byl normálně v prodeji. Ostatní výrobci to mohli udělat úplně stejně..

mike99 (322) napsal 23.05.2012 v 19:54

Sykes a Kawasaki proste tahaju Nech sa mu dari aj dalej a aj jeho novemu partakovi

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.05.2012 v 15:33

kubat: prvni to udelala Suzuka v roce 1985

Kubát (1404) napsal 23.05.2012 v 13:12

stasek: samo, proto jsem tam dal smajla
u ducati je to až teď od panigale, ikdyž ne v uplně takové míře
ale začla s tímto aprilka, bmw, pak kawa a teď už asi kromě suzu to tak dělají všichni

stassek (14) napsal 23.05.2012 v 12:52

mimochodem postup homologace závoďáku je i u dukati, takže v tom aprilka není sama

stassek (14) napsal 23.05.2012 v 12:50

...no nechutně - to je věc názoru :) mě se líbí víc než staré modely

Kubát (1404) napsal 23.05.2012 v 12:47

tak aprilie jako první postavila závoďák a ten až potom homologovala. před tím to bylo vždy naopak. superbiky byly upravené běžné motorky. a poslední kawa je postavena úplně stejně. první vyvinuli závoďák a až potom tomu vymysleli zrcátka světla ...atd. proto vypadá tak nechutně

stassek (14) napsal 23.05.2012 v 11:49

já jsem teda spíš myslel, že je inspirovaná BMW. Jestli ty neúspěchy nebyly spíš neschopných týmem, příp. jezdci.

.Padre. (76) napsal 23.05.2012 v 11:44

Kubát> Jak to myslíš s tím, že je postavená podle principu RSV4?
Jinak Loris je dobře velká opice, to je velká výjimka na takové úrovni závodění!

Kubát (1404) napsal 23.05.2012 v 11:07

pro mě to zase takové překvapení není, jezdí na kawě třetím rokem a ten současný model prakticky vyvíjel od nuly. a ta motorka je velice dobrá, postavená podle principu RSV4
vpodstatě jako u bmw je i u kawy s podivem, že na nějaké špičkové výsledky čekali tak dlouho




TOPlist