Muggeridge: "Biaggi měl vždy to nejlepší jen pro sebe"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1190) napsal 10.03.2013 v 12:01

Fullgas1 a Richie24: Skvěle jste napsali pravdu, jen mám pocit, že tady v diskuzích příliš často platí výrok jednoho lampasáka z vojenské katedry: "Ano, máte pravdu, ale o této pravdě se tu nehovoří".
A co se pana redaktora týče, resp. jeho zaujetí pro toho či onoho - a co má být. Chcete snad, aby tu zavládla "bezpohlavní" kastrovaná, tzv. politická, korektnost?

ZED1098 (109) napsal 09.03.2013 v 10:51+1

Souhlasím s tím, aby se zde prezentoval názor pilota, který WSBK alespoň jezdil. To nemůže být nikdy na škodu. Vždycky se některé věci musí brát s nadhledem (stále je to subjektivní názor)Také je jasné, že každý pilot má v depu lidi se kterýma kamarádí a se kterýma ne. Ale zase mne zde fascinuje, že pan redaktor umí mistrně vypíchnout do nadpisu to co lidi táhne. Že on vážně dříve pracoval v Blesku...Skoro mi to připadá jako že redaktor vlastně chtěl původně napsat "Biaggi měl vždy to nejlepší jen pro sebe a já tady o tom jenom píšu... Ach jo..."

Marex (2560) napsal 08.03.2013 v 22:30

Nuvolari: Ve 250 to tak bylo. V MGP byl vždy týmová jednička a ve WSBK taky. Nikdo vedle něj neměl šanci. Ať už kvůli schopnostem, nebo technice. Nečerti se tak. Muggi to klidně mohl říct trošku jinak a ten oheň na střeše hasíme zbytečně, páč ani nevypukl.

Nuvolari (2320) napsal 08.03.2013 v 08:02

Marex: ne? Tak si znovu přečti tuhle větu:
"Max Biaggi byl lepší jen proto, že si vždy nechal ten nejlepší motocykl pro sebe."
Viděl jsi tam to slovo "JEN"? A tím je celý výrok akrovina...

Marex (2560) napsal 07.03.2013 v 21:35+1

Nuvolari: Hele klídek. Vím, že Maxe budeš chránit vlastním tělem,ale Muggi neřekl nic, co by se vylučovalo s realitou. Takto se to dělá. Rossi, Biaggi, Pedrosa, Marquez... všichni tihle kluci chtěli něco extra. A jediný důvod, proč jim to "něco" dali je ten, že mají něco extra v pravým zápěstí.

Kubát (1404) napsal 07.03.2013 v 17:43+3

mně docela zaráží, jak někteří lidi dokážou sepsout někoho jen kvůli názoru, ktrý se jim zrovna nelíbí. navíc je potom nejlépe zesměšněn a potupen. vždyť je to mistr světa ahodně dobrý závodník, ikdyž jezdí "jen" nějaké provinční závody IDM

Fullgas1 (745) napsal 07.03.2013 v 16:11

Max vypiplal apriliu s kaskadovim rozvodom ktory nemal byt povoleny!!! Presne ako ospevujete Maxa ja ho neospevujem ale pozeram sa na neho triezvym pohladom. Ja som nikdy nepovedal, ze to je nejaky neschopny jazdec, je to niekolko nasobny majster sveta pre Boha! Ale ak nemal navrch v technike umom to nedobehol - jeho nastup do GP 500 a dalsie posobenie vzdy znamenalo ze ten ktory jazdec ktory bol pred nim mal o cosi lepsiu techniku a nie vzdy to bola pravda vid. angazma u Repsol Hondy a pod... NIekolko sanci na titul si prehral sam svojimi padmi a skoro mu nevysiel ani ten posledny. Max je velmi uspesny jazdec ktoremu vzdy bude chybat titul v kralovskej kubature, ale nikdy sa na neho nezabudne, to je fakt!

Richie24 (74) napsal 07.03.2013 v 15:53+2

Proboha. Je až neuvěřitelný, jak některým lidem Biaggi leží v žaludku. (A je samozřejmě stejně tak neuvěřitelný, jak spoustě lidem leží v žaludku Rossi). Proboha, nechte už toho. Vždyť je naprosto zřejmé, že Biaggi byl ten, kdo tu Aprilii vypiplal, kdo ji v roce 2009 převzal a udělal z ní vítěznej bajk. Krafání, které z Biaggiho dělá protekčního spratka, co je jezdeckej průměr, je totální zaslepená ubohost. Stejně jako krafání, že Rossi je jezdeckej nýmand pro dva podělaný roky na Ducati. Tím, že Biaggi za jeden rok udělal z Aprilky vítěznej bajk, je pak přece jasné, že to byl on, kdo diktoval vývoj bajku a kdo měl nový součástky namontovaný jako první. Proboha, vždyť ten Karl to dost možná ani nemyslel nijak špatně. Nebo si snad myslíte, že vývoj Ducati v posledních letech šel podle přání Haydena? Nebo vývoj Yamahy podle přání Spiese? Nenechte se vysmát. Celý je to naprosto logický a celá tahle hádka mezi příznivci a odpůrci Maxe úplně zbytečná. Top jezdec dostal top materiál. Jako první. Naprosto logická věc. Jistou vinu však na těchto žabomyších válkách v diskusi nese i redaktor článku, který jakoby tím účelovým nadpisem daleko pestřejšího článku chtěl zdejší existence ještě vyprovokovat. Ach jo.

Nuvolari (2320) napsal 07.03.2013 v 14:04-1+1

Kubát: není co sundávat. A pro Tebe a Fullgase: argument, že ten a ten tam je a je skvěle informován a my tady víme všichni kulový, je nesmyslný. Sleduju motoristický sport víc než tři desítky let a za tu dobu jsem četl strašně moc výroků lidí "od fochu", které si přotiřečili. Takže to, že Karl sám jezdil, ještě neznamená, že má pravdu.
A na závěr: jestli chce někdo legendu, jakou je Biaggi, považovat za průměra, je to jeho věc. Nakonec stačí si přehodit jméno jezdce a pročíst si Akrovy příspěvky a je to to samé...

Marex (2560) napsal 07.03.2013 v 08:19+1

Nuvolari: Tak takto jsem nad tím nepřemýšlel. Možná má Muggi k Maxovi nějaké soukromé sympatie. Ale to nejspíš ne. On totiž není z Brna.

Kubát (1404) napsal 07.03.2013 v 06:58+1

nuvolari: co si tak sundatrůžové brýle?

dejf. (1341) napsal 07.03.2013 v 02:11

kubat-> presne ták

Fullgas1 (745) napsal 07.03.2013 v 01:48+1

Nuvolari zas až taká kravina ako hrom to neni. Mugas nieco odjazdil a pozna ako to funguje v padocku WSBK, preco by mal nieco vymyslat? Aby ta skutocnost v pripade Maxika nebola este tvrdsia ako ju odprezentoval Mugas...S takym materialom naskok 0,5b

martin1 (658) napsal 07.03.2013 v 01:01+1

a kde je Akro?, náhrada za něj je v nedohlednu...

Nuvolari (2320) napsal 06.03.2013 v 22:04-1+1

Kubát: jeho výrok znamená - Biaggi nebyl nikterak skvělý pilot, měl jen nejlepší motorku a díky tomu sbíral tituly. Každému, kdo není tupý a sleduje dlouhodobě závody je jasné, že je to kravina jako hrom! Skoro mi to připomíná Akra...

JEFFzx13 (489) napsal 06.03.2013 v 22:03

kubat:nerekl sice nic hrozneho,ale na to ze se pohyboval ve svete wsbk,tak ani nic hrozne chytryho.to co on,tak by byl asi schopen predpovedet kdekdo z tady diskutujicich odborniku.(myslim tim ty lidi co to opravdu zerou)
..Mugas na hrad!

Kubát (1404) napsal 06.03.2013 v 20:45+7

tak pro mě má větší vypovídající hodnotu názor bývalého jezdce wsbk, který o zákulisí aspoň něco malinko ví, oproti názoru nějakého radobyodborníka, který viděl zákulisí wsbk maximálně na polském sportu, ale samozřejmě v hd. bez urážky
podle mě karl nic tak hrozného neřekl

Marex (2560) napsal 06.03.2013 v 20:20+2

Koukám, že žlutky jsou proti megafans 3 celkem v klidu.

PacienT.cz (687) napsal 06.03.2013 v 19:16-1+4

no a já myslel, že si pro sebe nechával to nejlepší jen ten darebák Rossi a teď tohle ...

martin1 (658) napsal 06.03.2013 v 18:38-2+1

hlavně zmizel z boxů hustej vzduch, který překrojila jen ostrá facka/viz. 3 atack 33/

JollyJoker (1004) napsal 06.03.2013 v 15:27+1

A to je nějaké tajemství,že na titul je potřeba nejepší bajk??

dejf. (1341) napsal 06.03.2013 v 15:22+2

hansr > DYKTOVAT tyvole! to sem snad este nevidel. A ze sem tady na m.cz videl uz dost...

Nuvolari (2320) napsal 06.03.2013 v 13:34

pasolini: přesně!

pasolini (260) napsal 06.03.2013 v 13:25

Karle, tak ted sis to u Nuvolariho pěkně nadrobil ..nechtěj ho někdy v Brně potkat

Marex (2560) napsal 06.03.2013 v 13:17-1+2

"Max Biaggi byl lepší jen proto, že si vždy nechal ten nejlepší motocykl pro sebe."
Což je s ohledem na jeho kvality a jméno celkem pochopitelné.
Nevidím důvod to zpochybňovat.

hansr (-13) napsal 06.03.2013 v 13:07-1

top piloti si můžou dyktovat.. to mugeridge nikdy nebyl

SPV (816) napsal 06.03.2013 v 12:38+4

Rado: "nejlepší matroš mají obvykle nejlepší piloti za účelem nejlepšího výsledku" Přesně tak, a je jedno, jestli Aprilie, Ducati, Yamaha, Honda, Kawasaki. Nesouhlasím s touto skutečností, ale chápu to.

Muggeridge tedy neřekl nic nového.

skinny (143) napsal 06.03.2013 v 12:27+4

Ten blábol co Muggeridge řekl,platí pro spoustu špičkových jezdců.

neznamyScooterD (1081) napsal 06.03.2013 v 12:23

Rado_ (555) napsal 06.03.2013 v 11:26-7+3

Jo, a mimochodem... Checa předloni neměl to nejlepší od Ducati pro sebe, jakpak by mohl. Karle, běž do haj*lu s těmi tendenčními sra*kami... nejlepší matroš mají obvykle nejlepší piloti za účelem nejlepšího výsledku, Pokud Tě to síří, tak pláčeš dobře, ale nad špatným hrobem... Fňuk...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist