Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex.Já rovněž respektuji tvůj názor.Myslím ale,že srovnání spojení WTCC,F1,F2,F3000 je trošku mimo,protože problém WSBK je ten,že se snaží konkurovat MOTOGP a to je ten problém proč nyní nemají peníze!Jsou to 2 kohouti na jednom smetišti na kterém může být jen jeden a WSBK to nebude.Proč si myslíš, by se spojením WSBK a BSB omezilo závodění na Don. a Silverstonu?
Vakuz: Spojením BSB a WSBK by jsi omezil závody na Donington a Silverstone. A k těm dvěma světovým sériím. Vadí ti u 4 kol WTCC, paralelně k F1, F2, F3000 a já nevím, k čemu ještě? Chceš spojovat F1 třeba s WTCC?
Nebo WTCC s DTM?
Respektuji tvůj názor,ale nesouhlasím s ním. Asi tím nic nezměníme ani jeden, co?
Marex.Plně s tebou souhlasím,co se týče důvodů,proč jsou BSB tak atraktivní.Když jsem psal o spojení WSBK a SBK,tak jsem nemyslel aby se BSB závody přizpůsobovaly WSBK,ale aby se závody WSBK snažily více přizpůsobit BSB,protože si prostě nemyslím,že je zde místo pro dvě světové série.Souhlasím i s tím,že prestiž IDM roste,nicméně právě důvod na jakých tratích se jezdí BSB mi přijde jako opodstatněný pro spojení s WSBK s BSB,protože jsou tak odlišné.Oběma šampionátům by to velmi prospělo, protože image vzniklé série by se vhodným výběrem tratí lišil a celoevropským pojetím by se do hry dostali zcela jiní a finančně silnější sponzoři.Nyní je situace taková, že WSBK chcípá na úbytě s finančních důvodů a BSB přitáhne s pohledu sponzoringu jen společnosti, co mají své marketingové zájmy zaměřeny především na anglický trh,což je samozřejmě limitující pro růst BSB, jak z marketingového hlediska a tím i kvalitou jezdeckého pole, které je zatím ve WSBK jasně kvalitnější.Myslím,že spojením by vznikl velmi zajímavý produkt, který by se zcela jistě lépe prodával než obě série zvlášť,přičemž WSBK má zřejmě asi na kahánku.Čísla samozřejmě neznám,ale článek a především zdroj informací v článku hovoří jasně.
Vakuz: Spojovat BSB s WSBK by byla velká chyba. BSB jsou tak prestižní právě proto, že se jedou převážně v GB a to na tratích, které jsou pro WSBK nepřijatelné. Pohlcením BSB světovým šampionátem, by jsi pohřbil naprosto zbytečně krásný závody.
Prestiž IDM roste rok od roku a kvalita jezdeckého pole je velmi dobrá. Časy obou nároďáků jsou údajně srovantelné.
Letos máme vyjímečnou A POSLEDNÍ šanci zažít časy obou -
"PLNOKREVNÝCH" WSBK a MotoGP1000 , na okruhu Laguna Seca
kde nelze trať nijak modifikovat pro jednotlivé závody
a tak to bude naprosto přesné porovnání
desmo69.Myslím,že jsi mě nepochopil.Proč zrovna BSB?No já si myslím,že má velmi dobrou prestiž a v Evropě není žádný jiný seriál,který by se co se týče prestiže WSBK v Evropě blížil.S respektem k IDM CIV a CEV.Ty jsi si dokázal před 2 roky představit,že majitel MotoGP koupí společnost WSBK?A když tohle bylo možné,tak proč je tak těžké si představit,že WSBK koupí nebo kapitálově vstoupí do SBK??Výsledek je nasnadě.Vše se zlevní a navíc se začne v sérii točit více peněz,když by se to navázalo na světovou sérii.Cestování po Evropě by nebyl problém.Ty regiony jsem myslel tak,že by v Americe a v Asii byly provozovány týmy řekněme místně příslušnými se sponzory s regionálnímy zájmy.Nikde není napsáno,že jezdci by nemohli pocházet z Evropy.Jde především o problém transferu materiálu na velké vzdálenosti.
Marex,vpohodě jen se klidně neostýchej a nazývej věci pravými jmény Jestli jsi četl článek tak o " světové závodění" stáje ani sponzoři nechtějí, poněvadž jsou více méně všichni zúčastnění z Evropy a nemají na to peníze,souhlas??Nebo jsem četl něco jiného? a to zřejmě proto, že trh na 2 světové série prostě neexistuje,ano??Takže, co se asi tak v kontextu nabízí??Já nevím ale logicky mi z toho vyplývá závěr, ke kterému jsem dospěl.Tak asi tak, když ti,co tam závodí na to stěží seženou peníze,tak se dají vyvodit 2 scénáře.Buďto to zanikne,což asi nikdo nechce a nebo se to podstatně zlevní.A jak se to dá zlevnit??Když v článku se uvádějí astronomické sumy na cestování??No asi tak,že cestovat prostě nebudu neboť jiný levnější způsob přepravy neexistuje.Takže jsme zase na začátku.Budu tvrdošíjně lpít na titulu "světová série" a nebo přistoupí k restruktulizaci celé série?? Žádné jiné komplexní a efektivnější řešení nevidím.Neříkám,že neexistuje,ale já ho nevidím.
vazkus, srovnávám tu "praktickou" část. Raději bych se pustil do studování jaderné fyziky než do realizování tvojí vidiny.
A co je na tom celým to nepochopitelného? Celý tenhle "plán" je jak vystřižený z nějakýho multi-kulty pseudo přátelskýho prostředí. I kdyby se nezměnil pořadatel sbk, tak by měl infront zájem o sloučení s národní bsb? (Proč zrovna bsb a né idm, cev, civ?) A i kdyby..jaký by to mělo dopad? Jak jsem říkal...kde by ti jezdci, co nemají na cestování po Evropě, jezdili?
Proč jsou levnější britský superbiky než světový se mě neptej. resp stejnou otázku se stejně nevěřícím xichtem si kladu já.
A to že všude jezdí japonští výrobci motorek neznamená, že japonští potažmo asijští jezdci mají výhodu. Jde o to kdo ten stroj provozuje. A pokud ten japonský stroj provozuje italský tým s italskýma a španělskýma sponzorama co figurují max na evropským trhu, tak těžko budou mít zájem o nějakýho Japonca/Laosana/Kambodžana/Thajce aspol.
Navíc u těch národních šampionátů, a vlastně i u sbk, vůbec nejde o to že to je japonský stroj. Vždy je to tým co si motorku pořídí a upraví dle pravidel. Honda jako taková rozhodně nekecá Ten Katemu co a jak má dělat.
Ale jinak máš samozřejmě pravdu, bylo by to krásný až idylický kdyby se továrny staraly o ty tři regiony a jako vrchol by byla světová série. Jenže vše funguje jinak.
Vakuz: BSB je národní šampionát. WSBK je mistrovství světa. A ty z toho chceš udělat komplex- mistrovství Evropy.
Nevím, jak tento tvůj názor nazvat,ale rozhodně bych se nevešel do pravidel místních diskuzí.
desmo69.Ale no tak nepřeháněj! Srovnávat spojení či fůzi dvou právnických osob s jadernou fyzikou? OK beru,že jsi to pojal s velkou ale velkou nadsázkou.Takže kdyby se nezměnil majitel WSBK,tak by to s největší pravděpodobností šlo do kytek tak jako tak.Proč si myslíš a nebo v čem spatřuješ důvod levnějšího provozu motorek v britských superbiků oproti WSBK? Proč si myslíš, že v Asii a v Americe by nebyl zájem? Pokud je mi známo,tak všude jezdí především japonští výrobci motorek nebo ne?A myslíš,že oni by nechtěli levnější závodění s vyhlídkou podpory ve světové serii?Nemyslíš,že to by mohl být impuls pro továrny podporovat tyto tři regiony s tím,že špičku ledovce by tvořil tovární tým ve světové sérii?Aby to bylo pro továrny zajímavé,tak by potřebovaly závodit v seriálech za podstatně levnějších podmínek, aby si to mohlo dovolit více týmů více jezdců a tím by se generovala základna pro podporu týmu ve světové sérii.Co je na tom nepochopitelné??
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
vakuz, jednoduché? Vždyť i jaderná fyzika je jednodušší než tohle zrealizovat. Jak chceš spojit sbk s bsb, když každou sérii zřizuje někdo jiný. Kde by jezdili noví/miň majetní angličani? Kdo, jakej tým by jim zaručil místo v motogp? Italský tým s italskýma sponzorama o korejce z asijskýho šampionátu zájem moc mít nebude.
Nic není jednoduchý
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
Ivan: Tohle já slyšel stále od socanů. Zajímavé. Politiku bych sem tahat nechtěl.
Předpokládám, že nemalou část z příjmů Dorny, si vezmou CR týmy, které Dorna podporuje. Zisk je číslo po odečtení všech těchto výdajových položek.
mike99, a ještě jsem si všiml že píšeš o zisku 200mil ikdyz je to správně obrat protože zisk byl přes 5mil. Takže naprosto nic si nenapsal správně. A to jsem to tam psal třikrát. Připadám si jak v nějakým retardáriu.
IvanDvoutaktak, to ale ještě naordinovalo předchozí vedení jestli ti to nevadí. Ti měli megalomansky plány a jaksi je nezajímalo že jim na ty zavody nikdo nepojede.
Alonso: "My ale nemáme nešťastnou shodou okolností v současné době žádnou možnost, jak týmům z naší strany nějak finančně pomoci."
Ak su pravdive cisla, ktore pisal desmo69 pred par dnami, ze "loni" (predpokladam rok 2012) mala Dorna zisk 200 mil. eur (zaco ziskal pan Ezpeleta cenu Manager roka) tak mi to pride trosku zvlastne, ze nemaju im z coho pomoct
A v Misano velmi neverim, pretoze Misano vraj chce skoncit aj so zavodmi MotoGP ale uvidime...
Rado - 100%ní ssouhlas!
Pan Alonzo mlží o tom, že chce týmům WSBK pomoci a základnou
tohoto šampionátu je Evropa a přitom pro letošní sezónu
"naordinovali" tři výlety přes půl zeměkoule ...
Prostě a jednoduše "kastrace" WSBK ve prospěch MotoGP
pokračuje !
Ados: No ale to jsou 2 rozdílné věci. Dorna chce vydělávat a nezajímá je, kdo jim peníze dá. Klidně i z pouště s pár diváky v ochozech.
Peníze týmů jsou věcí, která s tím více-méně nesouvisí. Resp. pokud by chtěli týmy dotovat z peněz za zalistovací poplatky... nebylo by co dodat.
Přesně tak, jsou to ubožáci. Zalistovací poplatek atd. Oni si můžou vybírat závodní okruhy, které vyhovují zabezpečením a tím vším v Evropě? Myslím že ne!! Ted keci jak nechcou závody mimo evropu, že je to drahé ale zalistovací poplatek jo. To berem. Trochu si protiřečí tím chováním. Poplatkem bude mín okruhu které mohou v evropě pořádat MS. Tak s klidným srdce nechali padnout Brno. Tak pěknou trat a blízko pro všechny týmy. Dost týmu je z italie. Mají to kousek. No škoda mluvit
Marex.Já rovněž respektuji tvůj názor.Myslím ale,že srovnání spojení WTCC,F1,F2,F3000 je trošku mimo,protože problém WSBK je ten,že se snaží konkurovat MOTOGP a to je ten problém proč nyní nemají peníze!Jsou to 2 kohouti na jednom smetišti na kterém může být jen jeden a WSBK to nebude.Proč si myslíš, by se spojením WSBK a BSB omezilo závodění na Don. a Silverstonu?
Vakuz: Spojením BSB a WSBK by jsi omezil závody na Donington a Silverstone. A k těm dvěma světovým sériím. Vadí ti u 4 kol WTCC, paralelně k F1, F2, F3000 a já nevím, k čemu ještě? Chceš spojovat F1 třeba s WTCC?
Nebo WTCC s DTM?
Respektuji tvůj názor,ale nesouhlasím s ním. Asi tím nic nezměníme ani jeden, co?
Marex.Plně s tebou souhlasím,co se týče důvodů,proč jsou BSB tak atraktivní.Když jsem psal o spojení WSBK a SBK,tak jsem nemyslel aby se BSB závody přizpůsobovaly WSBK,ale aby se závody WSBK snažily více přizpůsobit BSB,protože si prostě nemyslím,že je zde místo pro dvě světové série.Souhlasím i s tím,že prestiž IDM roste,nicméně právě důvod na jakých tratích se jezdí BSB mi přijde jako opodstatněný pro spojení s WSBK s BSB,protože jsou tak odlišné.Oběma šampionátům by to velmi prospělo, protože image vzniklé série by se vhodným výběrem tratí lišil a celoevropským pojetím by se do hry dostali zcela jiní a finančně silnější sponzoři.Nyní je situace taková, že WSBK chcípá na úbytě s finančních důvodů a BSB přitáhne s pohledu sponzoringu jen společnosti, co mají své marketingové zájmy zaměřeny především na anglický trh,což je samozřejmě limitující pro růst BSB, jak z marketingového hlediska a tím i kvalitou jezdeckého pole, které je zatím ve WSBK jasně kvalitnější.Myslím,že spojením by vznikl velmi zajímavý produkt, který by se zcela jistě lépe prodával než obě série zvlášť,přičemž WSBK má zřejmě asi na kahánku.Čísla samozřejmě neznám,ale článek a především zdroj informací v článku hovoří jasně.
Vakuz: Spojovat BSB s WSBK by byla velká chyba. BSB jsou tak prestižní právě proto, že se jedou převážně v GB a to na tratích, které jsou pro WSBK nepřijatelné. Pohlcením BSB světovým šampionátem, by jsi pohřbil naprosto zbytečně krásný závody.
Prestiž IDM roste rok od roku a kvalita jezdeckého pole je velmi dobrá. Časy obou nároďáků jsou údajně srovantelné.
Letos máme vyjímečnou A POSLEDNÍ šanci zažít časy obou -
"PLNOKREVNÝCH" WSBK a MotoGP1000 , na okruhu Laguna Seca
kde nelze trať nijak modifikovat pro jednotlivé závody
a tak to bude naprosto přesné porovnání
desmo69.Myslím,že jsi mě nepochopil.Proč zrovna BSB?No já si myslím,že má velmi dobrou prestiž a v Evropě není žádný jiný seriál,který by se co se týče prestiže WSBK v Evropě blížil.S respektem k IDM CIV a CEV.Ty jsi si dokázal před 2 roky představit,že majitel MotoGP koupí společnost WSBK?A když tohle bylo možné,tak proč je tak těžké si představit,že WSBK koupí nebo kapitálově vstoupí do SBK??Výsledek je nasnadě.Vše se zlevní a navíc se začne v sérii točit více peněz,když by se to navázalo na světovou sérii.Cestování po Evropě by nebyl problém.Ty regiony jsem myslel tak,že by v Americe a v Asii byly provozovány týmy řekněme místně příslušnými se sponzory s regionálnímy zájmy.Nikde není napsáno,že jezdci by nemohli pocházet z Evropy.Jde především o problém transferu materiálu na velké vzdálenosti.
Marex,vpohodě jen se klidně neostýchej a nazývej věci pravými jmény Jestli jsi četl článek tak o " světové závodění" stáje ani sponzoři nechtějí, poněvadž jsou více méně všichni zúčastnění z Evropy a nemají na to peníze,souhlas??Nebo jsem četl něco jiného? a to zřejmě proto, že trh na 2 světové série prostě neexistuje,ano??Takže, co se asi tak v kontextu nabízí??Já nevím ale logicky mi z toho vyplývá závěr, ke kterému jsem dospěl.Tak asi tak, když ti,co tam závodí na to stěží seženou peníze,tak se dají vyvodit 2 scénáře.Buďto to zanikne,což asi nikdo nechce a nebo se to podstatně zlevní.A jak se to dá zlevnit??Když v článku se uvádějí astronomické sumy na cestování??No asi tak,že cestovat prostě nebudu neboť jiný levnější způsob přepravy neexistuje.Takže jsme zase na začátku.Budu tvrdošíjně lpít na titulu "světová série" a nebo přistoupí k restruktulizaci celé série?? Žádné jiné komplexní a efektivnější řešení nevidím.Neříkám,že neexistuje,ale já ho nevidím.
vazkus, srovnávám tu "praktickou" část. Raději bych se pustil do studování jaderné fyziky než do realizování tvojí vidiny.
A co je na tom celým to nepochopitelného? Celý tenhle "plán" je jak vystřižený z nějakýho multi-kulty pseudo přátelskýho prostředí. I kdyby se nezměnil pořadatel sbk, tak by měl infront zájem o sloučení s národní bsb? (Proč zrovna bsb a né idm, cev, civ?) A i kdyby..jaký by to mělo dopad? Jak jsem říkal...kde by ti jezdci, co nemají na cestování po Evropě, jezdili?
Proč jsou levnější britský superbiky než světový se mě neptej. resp stejnou otázku se stejně nevěřícím xichtem si kladu já.
A to že všude jezdí japonští výrobci motorek neznamená, že japonští potažmo asijští jezdci mají výhodu. Jde o to kdo ten stroj provozuje. A pokud ten japonský stroj provozuje italský tým s italskýma a španělskýma sponzorama co figurují max na evropským trhu, tak těžko budou mít zájem o nějakýho Japonca/Laosana/Kambodžana/Thajce aspol.
Navíc u těch národních šampionátů, a vlastně i u sbk, vůbec nejde o to že to je japonský stroj. Vždy je to tým co si motorku pořídí a upraví dle pravidel. Honda jako taková rozhodně nekecá Ten Katemu co a jak má dělat.
Ale jinak máš samozřejmě pravdu, bylo by to krásný až idylický kdyby se továrny staraly o ty tři regiony a jako vrchol by byla světová série. Jenže vše funguje jinak.
Vakuz: BSB je národní šampionát. WSBK je mistrovství světa. A ty z toho chceš udělat komplex- mistrovství Evropy.
Nevím, jak tento tvůj názor nazvat,ale rozhodně bych se nevešel do pravidel místních diskuzí.
desmo69.Ale no tak nepřeháněj! Srovnávat spojení či fůzi dvou právnických osob s jadernou fyzikou? OK beru,že jsi to pojal s velkou ale velkou nadsázkou.Takže kdyby se nezměnil majitel WSBK,tak by to s největší pravděpodobností šlo do kytek tak jako tak.Proč si myslíš a nebo v čem spatřuješ důvod levnějšího provozu motorek v britských superbiků oproti WSBK? Proč si myslíš, že v Asii a v Americe by nebyl zájem? Pokud je mi známo,tak všude jezdí především japonští výrobci motorek nebo ne?A myslíš,že oni by nechtěli levnější závodění s vyhlídkou podpory ve světové serii?Nemyslíš,že to by mohl být impuls pro továrny podporovat tyto tři regiony s tím,že špičku ledovce by tvořil tovární tým ve světové sérii?Aby to bylo pro továrny zajímavé,tak by potřebovaly závodit v seriálech za podstatně levnějších podmínek, aby si to mohlo dovolit více týmů více jezdců a tím by se generovala základna pro podporu týmu ve světové sérii.Co je na tom nepochopitelné??
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
Souhlas, nic není jednoduchý. Nechte wsbk tak jak je proboha. Užijme si společně ještě jeden dobrý rok !
vakuz, jednoduché? Vždyť i jaderná fyzika je jednodušší než tohle zrealizovat. Jak chceš spojit sbk s bsb, když každou sérii zřizuje někdo jiný. Kde by jezdili noví/miň majetní angličani? Kdo, jakej tým by jim zaručil místo v motogp? Italský tým s italskýma sponzorama o korejce z asijskýho šampionátu zájem moc mít nebude.
Nic není jednoduchý
A panové mají strach,že by taky mohl celý WSBK mohlo jít do kytek!Je to jednoduché!Proč bych měl tlačit někoho mimo evropu,když to majitelé týmu nechtějí,jejich sponzoři to nechtějí??!!Udělejte z toho mistrovství evropy spojte to s anglickýma superbajkama a vítěz ať dostane sedačku v motogp!Bude to levnější a zajímavější a startovní rošt bude praskat ve švech!Vyndejte z toho všechny zbytečně předražený nesmysly a je to!S americké serie superbyke ať postoupí také vítěz do moto GP a ještě se může zřídit asijská serie se stejným posupovým klíčem.Vše se zlevní a vše bude podporovat světovou serii,která může být jen jedna.Vždyť je to tak jednoduché!
Už tady nebudu používat"politické příměry",
ale i ve sportech platí jedině VÝSLEDKY
A těch se dočkáme!
Ve WSBK-sezoně 2014 a dalších
Ivan: Tohle já slyšel stále od socanů. Zajímavé. Politiku bych sem tahat nechtěl.
Předpokládám, že nemalou část z příjmů Dorny, si vezmou CR týmy, které Dorna podporuje. Zisk je číslo po odečtení všech těchto výdajových položek.
"Předchozí vedení" - to mně připomíná argumentaci
českých"hodných hochů ODS", že to né oni, ale...
Ony totiž platí jedině SOUČASNÉ VÝSLEDKY !
Nic si z toho nedělej desmo69. Tady přece nejde o fakta, tady jde o to pořád dokola opakovat svoje "pravdy". Některé lidi nepředěláš.
mike99, a ještě jsem si všiml že píšeš o zisku 200mil ikdyz je to správně obrat protože zisk byl přes 5mil. Takže naprosto nic si nenapsal správně. A to jsem to tam psal třikrát. Připadám si jak v nějakým retardáriu.
IvanDvoutaktak, to ale ještě naordinovalo předchozí vedení jestli ti to nevadí. Ti měli megalomansky plány a jaksi je nezajímalo že jim na ty zavody nikdo nepojede.
mike99, chce se mi zvracet. Už aspoň třikrát jsem tam psal že jde o čísla z roku 2010!! Tak jaký pak loni?! Neuvěřitelný
Alonso: "My ale nemáme nešťastnou shodou okolností v současné době žádnou možnost, jak týmům z naší strany nějak finančně pomoci."
Ak su pravdive cisla, ktore pisal desmo69 pred par dnami, ze "loni" (predpokladam rok 2012) mala Dorna zisk 200 mil. eur (zaco ziskal pan Ezpeleta cenu Manager roka) tak mi to pride trosku zvlastne, ze nemaju im z coho pomoct
A v Misano velmi neverim, pretoze Misano vraj chce skoncit aj so zavodmi MotoGP ale uvidime...
Rado - 100%ní ssouhlas!
Pan Alonzo mlží o tom, že chce týmům WSBK pomoci a základnou
tohoto šampionátu je Evropa a přitom pro letošní sezónu
"naordinovali" tři výlety přes půl zeměkoule ...
Prostě a jednoduše "kastrace" WSBK ve prospěch MotoGP
pokračuje !
Ados: No ale to jsou 2 rozdílné věci. Dorna chce vydělávat a nezajímá je, kdo jim peníze dá. Klidně i z pouště s pár diváky v ochozech.
Peníze týmů jsou věcí, která s tím více-méně nesouvisí. Resp. pokud by chtěli týmy dotovat z peněz za zalistovací poplatky... nebylo by co dodat.
Přesně tak, jsou to ubožáci. Zalistovací poplatek atd. Oni si můžou vybírat závodní okruhy, které vyhovují zabezpečením a tím vším v Evropě? Myslím že ne!! Ted keci jak nechcou závody mimo evropu, že je to drahé ale zalistovací poplatek jo. To berem. Trochu si protiřečí tím chováním. Poplatkem bude mín okruhu které mohou v evropě pořádat MS. Tak s klidným srdce nechali padnout Brno. Tak pěknou trat a blízko pro všechny týmy. Dost týmu je z italie. Mají to kousek. No škoda mluvit
Další pokrytci... Dělají, že s týmy soucítí, ale zajímá je pouze vlastní plné panděro
šaškove, jediný co je zajímá je zalistovací poplatek !!!
Celkem jsem si oddychl. Jsem rád, že se naučili počítat a přestali se vznášet ve výšinách. I ten nejdražší tým dá ca polovinu financí na cestování.