MS Superbike – den závodu v Magny Cours

Den závodu v Magny Cours neprovázely tak příznivé podmínky, jaké byly k vidění poslední dva dny a všechny warm-upy a závody se jely na mokré dráze. V těchto náročných podmínkách slavili zlatý double jezdci Aprilie v třídě Superbike, třídu Supersport vyhrál Jules Cluzel a v STK 1000 vyhrál světový pohár Leandro Mercado, když tuto šanci v posledním kole zahodil Lorenzo Savadori.

Kapitoly článku

Superbike – Warm Up

V plně mokrých podmínkách jeli první zahřívací trénink dne závodu v Magny-Cours jezdci superbikové kategorie mistrovství světa. Ještě v závěru tréninku vedl tabulku časů Jonathan Rea (Pata Honda World Superbike), ale na poslední chvíli stačil zajet čas pod dvě minuty Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) a v náročných podmínkách ranní warm-up s časem 1'59,828 sekundy vyhrál. Necelé tři desetiny ztratil na Francouze britský závodník Leon Haslam (Pata Honda World Superbike), Ital Marco Melandri (Aprilia Racing Team) byl o 0,260 sekundy pomalejší.

Nejrychlejším jezdcem kategorie EVO byl desátý Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia SBK), David Salom (Kawasaki Racing Team) do zahřívacího tréninku nenastoupil. Španěl v sobotu havaroval a bolestivě si zranil zápěstí.

Hodně se padalo v sedmé zatáčce okruhu, kde dnes ráno skončil na zemi Geoff May (Team Hero EBR), Alex Lowes (Voltcom Crescent Suzuki) a Toni Elías (Red Devils Roma). Ve druhé a třetí zatáčce havaroval Alessandro Andreozzi (Team Pedercini) a Gábor Rizmayer (BMW Team Toth).

Harmonogram víkendu

Superbike World Championship – Warm Up
13°C, dráha mokrá, 13°C, vlhkost: 85%

1 - S. GUINTOLI - Aprilia RSV4 Factory - 1'59.828
2 - L. HASLAM - Honda CBR1000RR - 2'00.079 - + 0.251
3 - M. MELANDRI - Aprilia RSV4 Factory - 2'00.088 - + 0.260
4 - J. REA - Honda CBR1000RR - 2'00.342 - + 0.514
5 - D. GIUGLIANO - Ducati 1199 Panigale R - 2'00.691 - + 0.863
6 - L. BAZ - Kawasaki ZX-10R - 2'01.071 - + 1.243
7 - A. LOWES - Suzuki GSX-R1000 - 2'01.794 - + 1.966
8 - C. DAVIES - Ducati 1199 Panigale R - 2'02.847 - + 3.019
9 - T. SYKES - Kawasaki ZX-10R - 2'03.292 - + 3.464
10 - S. BARRIER - BMW S1000 RR EVO - 2'03.513 - + 3.685
11 - N. CANEPA - Ducati 1199 Panigale R EVO - 2'03.991 - + 4.163
12 - J. GUARNONI - Kawasaki ZX-10R EVO - 2'04.240 - + 4.412
13 - T. ELIAS - Aprilia RSV4 Factory - 2'04.350 - + 4.522
14 - X. FORES - Ducati 1199 Panigale R - 2'04.565 - + 4.737
15 - L. LANZI - Ducati 1199 Panigale R - 2'05.574 - + 5.746
16 - E. LAVERTY - Suzuki GSX-R1000 - 2'05.696 - + 5.868
17 - B. STARING - Kawasaki ZX-10R EVO - 2'06.350 - + 6.522
18 - G. RIZMAYER - BMW S1000 RR EVO - 2'07.570 - + 7.742
19 - M. NEUKIRCHNER - Ducati 1199 Panigale R - 2'08.090 - + 8.262
20 - A. ANDREOZZI - Kawasaki ZX-10R EVO - 2'08.763 - + 8.935
21 - F. FORET - Kawasaki ZX-10R EVO - 2'12.639 - + 12.811
22 - N. SALCHAUD - MV Agusta F4 RR - 2'13.047 - + 13.219
23 - S. MORAIS - Kawasaki ZX-10R EVO - 2'13.410 - + 13.582
24 - C. CORTI - MV Agusta F4 RR - 2'14.422 - + 14.594
25 - A. YATES - EBR 1190 RX - 2'35.753 - + 35.925
        I. TOTH - BMW S1000 RR
       G. MAY - EBR 1190 RX

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)
Vladimír Rejda - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist