Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
opic26...
Přesně tak. SBK jsou úplně stejné SBK jako od roku 88, tedy hodně upravené motorky. Nezapomínejte, že v 80/90 letech byly ,,sériovky´´ motorky jako RC30, RC45, OW01, GSX-R750R,ZXR750R 888 RACING, tedy motorky z obchodu, ale kvůli ceně jste se na ně mohli jen dívat. I v těchto rocích byli tyto hodně drahé speciály razantně upraveny, a jejich ceny už tehdy byly astronomické.
To jen MotoGP jde směrem vzad, respektive směrem k SBK, viz kategorie CRT. Na SBK není nic špatného. Špatné je MotoGP. Stačí se podívat do výsledků. Prvních 5 jezdců SBK je 5 různých značek!!! Není to paráda? V SBK privátní tým vyhrál naposledy tuto neděli. A v MotoGP? Pokud se nepletu, tak naposledy vyhrál soukromý tým v roce 2005/2006. Co je tedy špatně ?
WSBK maju byt upravené motocykle z obchodu cize ziadne tovarne a ich teamy. Tak to bolo pri vzniku tejto serie myslene. Kam to dotiahol pan Flamini je otazka hodna miliona. To ze motor aprilie stoji 20tis € a menia ho po kazdom treninku je asi hlupost - skor ide motor na repas a ten nebude taky drahy, ale aj tak je to prehnane. Max je Bohuzial majster sveta aj ked s takym materialom by mal mat naskok 100 bodov a nie 0,5b! Dufam ze technicky reglement bude zjednoteny pre vsetky motocykle sbk - narodne sampionaty a bude mozne jazdit na divoke karty ako to bolo kedysi... BSB to maju nastavene idealne!!!
Tohle je zajímavé tvrzení:"Nyní to totiž jsou pouze překapotované motocykly MotoGP (kapota je o trochu větší, aby aspoň zdánlivě připomínala silniční motocykl, který je možno zakoupit v obchodě), když třeba jeden jediný motor stojí až 20 000 Euro!"
Jak je to možné!? Pokud je mi známo, tak reglement WSBK toto nedovoluje. (není to myšleno jako příměr k CRT?)Dodržování pravidel je věcí jinou. Jistě by nebylo nic složitého,aby toto závodění zlevnilo- stačilo by dohlédnout na dodržování pravidel. Problém není ve WSBK, ale v MGP, které neustálými změnami reglementu a neustálým omezováním technických parametrů přestává mít ten potřebný náskok na WSBK.
Sám s návratem k sériovějším strojům pochopitelně problém nemám. Naopak. Ve stockách je dobře vidět, kde je sériová Aprilia a kde je ve WSBK. Jen to lidem blbne hlavy.
Jedna dezinformace větší než druhá. Cílené matení motofans " ...A to Flammini neplatí týmům ani Euro za jejich účast. - říká jeden ze znalců obou paddocků, tedy jak MotoGP, tak i WSBK." Chtěl bych poznat toho "ZNALCE". MotoGP stojí čím dál víc za prd, peníze utíkají, obliba SBK stoupá , to ale tak nesype, tak to druhé přiškrtíme a snad se nám diváci vrátí zpět pod MOTOGP.
Větu že jsou SBK pouze překapotované MotoGP jsem jakože neviděl, ok?! Rozdíly tříd se začínají potírat i tím, co vlastně v sérii jezdí. Věděl někdo, že budeme v roce 2012 "lítat" na 200 koních?! Takže oněch 50-60 navíc má vytvořit při stejných objemech 2 vzájemně si nekonkurující soutěže, které přežijí? K smíchu! V MotoGP má jezdit něco úplně mimo reálný svět a do bajků ať se vrátí továrny. SBK díky podobnosti s tím, na co si můžu sednout získaly popularitu a teď se jim uměle bere, protože dám limit něčemu, k čemu bych si teoreticky mohl jen přivonět a SBK topřiblížím. Celý blbě a štve mne, že Flamminiho vyštípali.
To je přece jasné: Max Factor přeci nebude jezdit sériovku. Je to pilot stále jednou nohou na stupačce mistrovství světa (tedy jeho fanoušci ho tam stále vidí), tou druhou zase pokulhává na superbiku...
Biaggi má totiž přes své nectnosti jednu zásadní vlastnost: i nyní dokáže přitáhnout na sledování jakéhokoliv seriálu mnoho diváků...
to, ze soucasne GP je nic moc, asi uzna kazdy. To, ze by se SBK mely blizit seriovkam, je asi pravda. A to, ze v soucasne dobe evropske znacky jsou super, je, myslim, SUPER jinak to bude pohar slepiciho kridla ci nekoho jineho
Ezpeleta toho Flamigniho zpracoval dokonale, ani nemá modřiny a přesto říká, že pro něj není přechod pod Dornu problém
//www.youtube.com/watch?v=DfIUsxZBwMQ&feature=player_embedded
Takže SBK půjde kam? No, půjde do pr...čic. Jak to začne "vylepšovat" SPZ, který dokázal v MGP zajistit celých osm konkurenceschopných prototypů (a čtyři Ducati do počtu), tak to skončí ve stejné bídě. Zvlášť když budou muset superbajky jezdit pomaleji, nežli Carmelovy oblíbené CRT dreky.
Ale jo je to na pováženou. Nejlepší třída motogp má omezen počet motoru na 6 za rok, a druhá nejvyšší třída která by měla být za ní si může měnit kolik motoru chce!
Je velmi dobře, že Carmelo Ezpeleta konečně nastaví jasná pravidla pro závody SBK. Anarchie pod křídly Paola Flammiho byla už byla dávno zralá kolaps. Co to jsou za závody kdy jedna továrna proto aby byla vnímána jako úspěšná (což není protože nikdo jiný na Aprili jezdit nechce a Kuba nám v BSB dokazuje jak špatná je RSV4 motorka) mění motory téměř po každém tréninku. Jak ostatní teamy můžou konkurovat v tomhle chaosu?!
by mě zajímalo, jaký problém má pan Mikšík s Biaggim... co článek, to se do něj naváží... to, že motory mění po každém závodě je snad normální u všech jezdců, ne? Nebo snad Melandri a spol jezdí celou sezonu jeden? A výměna motoru po každém tréninku, to už radši nebudu ani komentovat
By mě zajímalo, co je to za "znalca" obou paddocků? , když píše takové bláboly: "Není přece možné,...ani Euro za jejich účast"
Ten pravý problém bude úplně jinde a to je ve vedení motogp Pokud tam bude člověk, který se zatím zmohl jen na zakazování, přikazování a omezování tak to nikdy kupředu nepůjde.
Včera jsem v jiném příspěvku byl skeptický ke Carmelovi, ale když se to tak vezme, tak by to jednotné šéfování mohlo WSBK pomoct. Paolo vždy silně protěžoval italské výrobce. Např. o celou třetinu větší objem pro Ducati po dlouhá léta, nyní jen 20%, nejspíše proto, že oblíbencem se stala Aprilie. Jak jinak si vysvětlit motor v Maxově vítězné motorce. Mám na mysli rok 2010. To se to předpisy ohýbaly až vyhovovaly. Proč asi před lety japonské továrny vlastně odešly z WSBK (ofic) a vrátily se až po zavedení litrů. Chvíli to fungovalo, ale pak se protěžování vrátilo téměř do starých kolejí. Takže, pokud SBK budou opět více blíže sérii, bude to jen dobře. No, uvidíme. Buďme optimisty.
y
opic26...
Přesně tak. SBK jsou úplně stejné SBK jako od roku 88, tedy hodně upravené motorky. Nezapomínejte, že v 80/90 letech byly ,,sériovky´´ motorky jako RC30, RC45, OW01, GSX-R750R,ZXR750R 888 RACING, tedy motorky z obchodu, ale kvůli ceně jste se na ně mohli jen dívat. I v těchto rocích byli tyto hodně drahé speciály razantně upraveny, a jejich ceny už tehdy byly astronomické.
To jen MotoGP jde směrem vzad, respektive směrem k SBK, viz kategorie CRT. Na SBK není nic špatného. Špatné je MotoGP. Stačí se podívat do výsledků. Prvních 5 jezdců SBK je 5 různých značek!!! Není to paráda? V SBK privátní tým vyhrál naposledy tuto neděli. A v MotoGP? Pokud se nepletu, tak naposledy vyhrál soukromý tým v roce 2005/2006. Co je tedy špatně ?
WSBK maju byt upravené motocykle z obchodu cize ziadne tovarne a ich teamy. Tak to bolo pri vzniku tejto serie myslene. Kam to dotiahol pan Flamini je otazka hodna miliona. To ze motor aprilie stoji 20tis € a menia ho po kazdom treninku je asi hlupost - skor ide motor na repas a ten nebude taky drahy, ale aj tak je to prehnane. Max je Bohuzial majster sveta aj ked s takym materialom by mal mat naskok 100 bodov a nie 0,5b! Dufam ze technicky reglement bude zjednoteny pre vsetky motocykle sbk - narodne sampionaty a bude mozne jazdit na divoke karty ako to bolo kedysi... BSB to maju nastavene idealne!!!
Tohle je zajímavé tvrzení:"Nyní to totiž jsou pouze překapotované motocykly MotoGP (kapota je o trochu větší, aby aspoň zdánlivě připomínala silniční motocykl, který je možno zakoupit v obchodě), když třeba jeden jediný motor stojí až 20 000 Euro!"
Jak je to možné!? Pokud je mi známo, tak reglement WSBK toto nedovoluje. (není to myšleno jako příměr k CRT?)Dodržování pravidel je věcí jinou. Jistě by nebylo nic složitého,aby toto závodění zlevnilo- stačilo by dohlédnout na dodržování pravidel. Problém není ve WSBK, ale v MGP, které neustálými změnami reglementu a neustálým omezováním technických parametrů přestává mít ten potřebný náskok na WSBK.
Sám s návratem k sériovějším strojům pochopitelně problém nemám. Naopak. Ve stockách je dobře vidět, kde je sériová Aprilia a kde je ve WSBK. Jen to lidem blbne hlavy.
doufam ze ten dedek "vylepsi" SBK tak jako moto GP
steveRSV
už jsem psal níže, že by mě taky zajímalo co je to za "ohromnýho znalca" obou paddoků, když prezentuje takové nesmysly.
Jedna dezinformace větší než druhá. Cílené matení motofans " ...A to Flammini neplatí týmům ani Euro za jejich účast. - říká jeden ze znalců obou paddocků, tedy jak MotoGP, tak i WSBK." Chtěl bych poznat toho "ZNALCE". MotoGP stojí čím dál víc za prd, peníze utíkají, obliba SBK stoupá , to ale tak nesype, tak to druhé přiškrtíme a snad se nám diváci vrátí zpět pod MOTOGP.
Větu že jsou SBK pouze překapotované MotoGP jsem jakože neviděl, ok?! Rozdíly tříd se začínají potírat i tím, co vlastně v sérii jezdí. Věděl někdo, že budeme v roce 2012 "lítat" na 200 koních?! Takže oněch 50-60 navíc má vytvořit při stejných objemech 2 vzájemně si nekonkurující soutěže, které přežijí? K smíchu! V MotoGP má jezdit něco úplně mimo reálný svět a do bajků ať se vrátí továrny. SBK díky podobnosti s tím, na co si můžu sednout získaly popularitu a teď se jim uměle bere, protože dám limit něčemu, k čemu bych si teoreticky mohl jen přivonět a SBK topřiblížím. Celý blbě a štve mne, že Flamminiho vyštípali.
To je přece jasné: Max Factor přeci nebude jezdit sériovku. Je to pilot stále jednou nohou na stupačce mistrovství světa (tedy jeho fanoušci ho tam stále vidí), tou druhou zase pokulhává na superbiku...
Biaggi má totiž přes své nectnosti jednu zásadní vlastnost: i nyní dokáže přitáhnout na sledování jakéhokoliv seriálu mnoho diváků...
to, ze soucasne GP je nic moc, asi uzna kazdy. To, ze by se SBK mely blizit seriovkam, je asi pravda. A to, ze v soucasne dobe evropske znacky jsou super, je, myslim, SUPER jinak to bude pohar slepiciho kridla ci nekoho jineho
mmlmike
pěkně napsaný
..a za ty-...Carmelovy oblíbené dreky
Ezpeleta toho Flamigniho zpracoval dokonale, ani nemá modřiny a přesto říká, že pro něj není přechod pod Dornu problém
//www.youtube.com/watch?v=DfIUsxZBwMQ&feature=player_embedded
Takže SBK půjde kam? No, půjde do pr...čic. Jak to začne "vylepšovat" SPZ, který dokázal v MGP zajistit celých osm konkurenceschopných prototypů (a čtyři Ducati do počtu), tak to skončí ve stejné bídě. Zvlášť když budou muset superbajky jezdit pomaleji, nežli Carmelovy oblíbené CRT dreky.
Ale jo je to na pováženou. Nejlepší třída motogp má omezen počet motoru na 6 za rok, a druhá nejvyšší třída která by měla být za ní si může měnit kolik motoru chce!
Jinak ONDRA moc pěkně
italšrote
pokud vidíš v sbk kolaps, tak bys už dávno viděl totální devastaci v motogp ale to bys musel sundat ty růžové SPZ brýle
Je velmi dobře, že Carmelo Ezpeleta konečně nastaví jasná pravidla pro závody SBK. Anarchie pod křídly Paola Flammiho byla už byla dávno zralá kolaps. Co to jsou za závody kdy jedna továrna proto aby byla vnímána jako úspěšná (což není protože nikdo jiný na Aprili jezdit nechce a Kuba nám v BSB dokazuje jak špatná je RSV4 motorka) mění motory téměř po každém tréninku. Jak ostatní teamy můžou konkurovat v tomhle chaosu?!
by mě zajímalo, jaký problém má pan Mikšík s Biaggim... co článek, to se do něj naváží... to, že motory mění po každém závodě je snad normální u všech jezdců, ne? Nebo snad Melandri a spol jezdí celou sezonu jeden? A výměna motoru po každém tréninku, to už radši nebudu ani komentovat
Evo - přesně tak
Zde ukázka jak v dnešní době jediný mocný zatočí s XXX nespokojenými
By mě zajímalo, co je to za "znalca" obou paddocků? , když píše takové bláboly: "Není přece možné,...ani Euro za jejich účast"
Ten pravý problém bude úplně jinde a to je ve vedení motogp Pokud tam bude člověk, který se zatím zmohl jen na zakazování, přikazování a omezování tak to nikdy kupředu nepůjde.
Takze nespokojene tovarny v MGP uz nebudou mit kam utict.
Motor u MAXE po každým tréninku?? Který odborník na to přišel? I kdyby, tak pro mě za mě kliďo i po každém kole v závodě když na to maj
Pořád lepší jak ten "geniální výplod" o šesti motorech s kterým možná bude mít problém Chorché.
Romanko:
Já myslím, že motor je o dost levnější, na komplet agregátu je snad nejdražší právě ta převodovka..! Ale opět, jistej si nejsem..
psalo se, že ta nová převodovka Honda stojí 600.000€, tak pak kolik asi motor, že?
Včera jsem v jiném příspěvku byl skeptický ke Carmelovi, ale když se to tak vezme, tak by to jednotné šéfování mohlo WSBK pomoct. Paolo vždy silně protěžoval italské výrobce. Např. o celou třetinu větší objem pro Ducati po dlouhá léta, nyní jen 20%, nejspíše proto, že oblíbencem se stala Aprilie. Jak jinak si vysvětlit motor v Maxově vítězné motorce. Mám na mysli rok 2010. To se to předpisy ohýbaly až vyhovovaly. Proč asi před lety japonské továrny vlastně odešly z WSBK (ofic) a vrátily se až po zavedení litrů. Chvíli to fungovalo, ale pak se protěžování vrátilo téměř do starých kolejí. Takže, pokud SBK budou opět více blíže sérii, bude to jen dobře. No, uvidíme. Buďme optimisty.
Řekne mně "někdo", kolik stojí motor pro MotoGP1000,když ten
pro WSBK (prý) stojí "šílených"20.000,- Euro ???