Monza je pro Ducati obtížná trať

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ugt3000 (176) napsal 08.05.2011 v 12:41

Jinak Mates Smrž vyhrál první jízdu v IDM

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 11:47

Pssst... vzbudíš "Ucmrndávače" ))

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 11:44

pravda :) něco na tom bude. Toš taloši se zaměřuji letos na mgp, to přece ví každý :)))

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 11:42

Pity... ale právě proto to srovnávám... v sérii ducatka čtyřválům stačí, takže základ je dobrý, ale WSBK je o vývoji, takže tvrdím, že na vývoj Taloši serou a radši fňukají, že vyvíjet není co...

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 11:40

Parada, na eu1 už začaly sbk :)

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 11:36

nj ale tak nemůžeš srovnavat stocky s wsbk, vždyt všichni vi, že v současné době, co je schované pod kapotažema wsbk motorek má do superbiků hodně daleko

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 11:32

Stocky co se jely ted

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 11:27

rado: myslíš ve wsbk? nebo stocky?

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 11:23

Skutečnost, že i na tak rychlostním okruhu, jako je Monza Ducati stíhá nejrychlejším BMW podtrhuje mou hypotézu, že se Talošům na tovární mašině nechce makat

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 11:19

Mauro Sanchini!

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 11:01

Pity > posouvá se to, Stocky mají problém a restartovávají se až nyní...

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 10:58

v 11:15 začíná přesno na La7

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 10:33

italšrot > proč 1000 vs 1200??, V době 999 ty Dukatky litrové V4 válcovaly!! kecy o tom, že se vývoj u V2 zastavil jsou jen přiznání toho, že "nám se vyvíjet nechce, fňuk..." páč u řadových 4válců je to pořád stejná koncepce a vyvíjet to jde!! Jednotný objem, jednotná váha, žádné restriktory, starej se jak umíš...

italšrot (164) napsal 08.05.2011 v 09:57

Já bych klidně nechal 1000 vs. 1200 ve prospěch V2, ale STOP! Nic víc, žádná váha, žádné restriktory! Čtyřválec má výhodu většího výkonu naopak dvouváec disponuje větším kroutícím momentem. Někde bude mít navrch 4V někde 2V...proč by měli mít absolutně vyrovnané podmínky, když jsou ty motorky odlišné. Vyrobili jste V2? Fajn, ukažte co umí. I mezi 4V jsou rozdíly a neřeší se to.

italšrot (164) napsal 08.05.2011 v 09:52

Myslím, že pro Ducati má větší efekt jezdit 1198 než vytáhnout šíleně předraženou (1.6 mil.kč) Ducati Desmosedici. Když pominu rozdíl v ceně 1198 vs. Desmosedici tak jde hlavně o marketing. Desmosedici se vyrobilo 1500ks a už se nevyrábí, naopak 1198 je vlajková loď Ducati. Závody jsou reklama a mají přispět k většímu zájmu o daný model, u Ducati jistě ví, že i kdyby deklasovali pole SBK Ducati Desmosedici tak si ji opět koupí pár snobáků. I když i ono deklasování je na pováženou. Vždyť motorky SBK nejsou o moc pomalejší na kolo jak specialy MotoGP.

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 09:45

ale tak když to de v motogp, že všechny 4 fabriky mají stejný objem, proč to nejde ve wsbk? (v mgp to nebyl problém v éře 990cc v 800cc, v 500cc. Suza, yamaha, honda postavily bajk dle pravidel, jednoduché :)

doufejme, že za rok budou v mgp továrny kt. budou mít všechny 1000cc a že nějaká ducati nebude mit 975cc jak původně chtěla

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 09:36

tourman > souhlas, Ducati není v Monze v nevýhodě, neboť nejezdí s 848, ale 1198

Pity > s tím množstvím barvy mě to nenapadlo, ale smysl to dává... pravidla mají být jednotná, Ducati čtyřválec má a dokonce Desmosedici i prodává, jenže kdyby byla pravidla naprosto rovná, asi by se jim to nehodilo do krámu, ruku na srdce...

fourman (87) napsal 08.05.2011 v 08:50

pardon za tu hrubku

fourman (87) napsal 08.05.2011 v 08:49

Ducati s 2V je v monze v nevýhodě oproti 4V??? Ehmm.

A proč je Duca v STK 1000 první???

Ducati vděčí v SBK za tolik titulů právě díky zvýhodnění kritérií. Nevím, proč nenasadili do SBK Desmoseici. Na druhou stranu, mohly Japonci udělat taky 2V, tak jako s VTR, tam to pomohlo.

AKRO (-498) napsal 08.05.2011 v 08:44

Rado - U Ducati by začali makat jen v případě, že by chtěl Rossi jezdit Superbiky!

PityGPX (949) napsal 08.05.2011 v 08:37

rado: máš uplnou pravdu (v těch pravidlech).

Co se týká Althea vx Xerox, vidím to podobně, althea je dle mě víc tovární tým než ten kate, alstaree, yamaha dohromady, protože:

ten kate je privátní tým kt. je podporován honda europe,
suzuki jako továrna na sbk kašle a co si batta neudělá, nemá.
Yamaha je sice silná ale nemají sterilgardu a myslí že jako samotná továrna se musí věnovat lorenzovi který jede o titul.
Ale u ducati (alteha) je to vidět, červené boxy, a jak víme větší červené zbarvení na motorkách atd může používat jen tovární tým.

Proto třeba v mgp ten tým aspara mafre je víc bílo-červený než červeno-bílý :) (mrkni jak vypadá zbarvení ducati aspara vs. simonova mt2). Ta červena u privátního týmu v mgp nemůže být tolik jako ma marlboro (kdesi jsem četl).

Ale u althey je to jiné, tam se ta červená jen hemží a to je dobře. na druhou stranu, ten vývoj té motorky,jak píšeš už asi nejde víc posunout takže továrna dělá hlavně tu elektroniku atd.
čistokrevní tovární týmy ve wsbk jsou prostě jen aprilie a bmw.

Zbytek (honda, ducati, kawa, yamaha, suza) je o diskuzi.

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 07:07

...nicmene k tomu problemu 2V vs 4V... taky to muze byt naopak... kdyz se v prubehu sezony meni vaha motorky v zavislosti na stavu sampionatu tusim ze prvnich trech ctyrvalcovych a trech dvouvalcovych motorek... Hypoteticka situace... Jeden jezdec v zarucene privatnim dvouvalcovem tymu valcuje vsechny ostatni, dalsi dvouvalcovi jezdci jsou úplně marní ve druhé desítce (hypoteticky) a v tabulce šampionátu je na 2-9 místě hromada těch neskutečně bohatých, továrních jezdců na prototypových strojích. Co udělá ten o chleba bojující zaručeně privátní tým? Fňuk, fňuk... koukněte se na tabulku, součet bodů 2V je třetinový proti 4V... uberte nám hmotnost, vždyť je to v reglementu... Fňuk... a to je celé...

Netvrdím, že se to takhle děje, ale možnost tímto způsobem manipulovat s férovostí pravidel prostě je a nemůže to NIKDO zpochybnit. Takže jediná možnost jak mít opravdu rovné podmínky je mít jednotný objem a je to každého boj, zda má jednoválec nebo V6. Notabene v dobách Ducati 999 to šlo, že byly 999 konkurenceschopné - néééé, naopak, válcovaly řadové 1000... jenže těm šmejdům z Bologne se nechce makat a investovat do vývoje. 1198 je koncepčně 5 let starý bajk bez větších upgradů jezdí dodnes. A že Aprilia, Yamaha a BMW makají ve dne, v noci a do vývoje sypou miliardy? proč bychom to dělali, když můžeme plakat a výsledek je stejný...

Na silnici sice jezdím s Dukatkama a jinou motorku nechci, ale pokud jde o závodní pózu továrny Ducati, tohle musím říct, že je unfair...

Mimochodem, všímáte si, jak v boxu Althea Ducati a na jejich oblečeních přibývají loga Ducati Corse? Je to přesně, jak jsem říkal před sezonou. Althea je regulérní tovární tým, ale fabrika si udělala alibi pro případ, že se nebude dařit a tak se na oko stáhla (jenže fanoušek není blbý, proč změnila Althea stájové barvy z modré na červenou, když mají naprosto stejné sponzory? No proto, ze je to pseudoXerox, že ano...), jenže když se daří, už se bijí do prsou, že tohle je Ducati Corse a pokud nedejbože Checa celý šampionát vyhraje, bude to najednou téma na do reklamní kampaně, hm? Tohle pokrytectví mě silně zklamalo, ale co bych chtěl po těch falešných lemplích a nemakačeknách. Ta svoloč se chivá stejně i např. ve fotbale

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 06:52

ta zprava nemela byt pro "Barona" ale "Romana"... jeste po tech pivech spim...sory

Rado_ (555) napsal 08.05.2011 v 06:50

Baron > at si klidně nechají 2V ale se stejným obsahem jako ostatní, OK? Takhle nebudou pravidla nikdy rovná, vždy s nimi budou ti "rovnejsi nez rovni" manipulovat...

Roman.Le (-1) napsal 08.05.2011 v 06:50

AKRO:Myslíš něco jako orgasmus Leninismus!?

ne a uz to nehul

desmo69 (638) napsal 08.05.2011 v 00:01

"na zítřejší Grand Prix Itálie mistrovství světa superbiků 2011" ..Grand Prix? No nevím, nevím

AKRO (-498) napsal 08.05.2011 v 00:00

Ronman.Le - Myslíš něco jako orgasmus Leninismus!?

Roman.Le (-1) napsal 07.05.2011 v 23:32

PityGPX: neneeee Ducati v WSBK musi bejt vzdycky 2V...2V je masakr kombinace italdesign+2V=orgasmus

PityGPX (949) napsal 07.05.2011 v 23:12

Už by se to nemělo řešit, prostě jediné východisko aby to bylo vše ok, bylo a je, aby ta nová dcuati, kterou testuje troy v mugellu sem tam byla 4V. Na zvuk 2V, a tradici 2V kašlu.

Důležité je, pokud si chce sbk pravidla zachovat velkou úroven, aby všechny továrny měli stejné předpisy technické!

P.S: ještě že se ta monza jede jen jednou ročně, kdby bylo padesát monz, tak je po titulu.

Roman.Le (-1) napsal 07.05.2011 v 23:06

jo a jeste je hodne popularni "ja jsem to rikal ze prohrajou/vyhrajou"

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist